SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het is hier gewoon gezellig. Als je komt om te stoken tussen KLB en ONZ blijf dan gewoon lekker weg en laat iedereen in zijn waarde!Moeten zij weten

Heb ik erin gegooidquote:

We kunnen ook jou in de OP doenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze heeft een spastische aanval, dr mond gaat scheef.

Ze is gewoon aan het nagenieten van een staaf van 38 cmquote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:

Opso in de OP willen hebbenquote:

Echt hequote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso in de OP willen hebben
Er zijn gifjes van mooiere vrouwen te vinden op het net

Wilde haar alleen ff zienquote:Op zondag 17 januari 2016 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Opso in de OP willen hebben
Er zijn gifjes van mooiere vrouwen te vinden op het net

Wrm post je niet als SL meer?quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
hoe gaat het opsoben jij eigenlijk moslim en is het haram als ik dronken ben?

Gewoon DM naar Opso sturen, krijg je er een paar leuke van haar!quote:

quote:Op zondag 17 januari 2016 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
hoe gaat het opsoben jij eigenlijk moslim en is het haram als ik dronken ben?
 diepe vragen
 diepe vragen

Deze spast weet!quote:Op zondag 17 januari 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:

Niet om 15:00 moeten beginnenquote:Op zondag 17 januari 2016 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Maaruh ik moet 6;30 weer op dus adios

Wel lekker tijdens de seks zulke spastische trekjes, enige waarvoor ik haar nog een keer zou doen!quote:

Deze Bar Baas weet de goede werktijdenquote:

Ben morgen receptionist! Niet dat ik daar verstand van hebquote:Op zondag 17 januari 2016 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze Bar Baas weet de goede werktijden

Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de barquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Ben morgen receptionist! Niet dat ik daar verstand van heb

Helemaal vergeten joh! Ben morgen receptionist/barmanquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de bar

quote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten joh! Ben morgen receptionist/barman
 Bar Baas
 Bar Baas  

Receptiebarbaasquote:

En toekomstig HCquote:

Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerdquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toekomstig HC
Je komt wel erg dichtbij goddelijke status

Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wordingquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerd

_Oquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de bar
 B
 B

KLLOT GEERD STAT BOENVAANENquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording

Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hemquote:

Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD (quote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording
 )
 )  

Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven isquote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()

quote:Op zondag 17 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven is

Hij is zo bij ons.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hem
Hopelijk zit Geerd ook snel aan het bier!
 GEERD _OP_
 GEERD _OP_Dan is het goed, je bent wel een baas met een speicaal plekje in mijn hart maar geerd stat boven alles.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()

Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!quote:

Ik ben niet zo goed met al die veren in m'n reetquote:Op maandag 18 januari 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!

Nog nooit van gehoordquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |