quote:Op zondag 17 januari 2016 23:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Helemaal vergeten joh! Ben morgen receptionist/barman![]()
Receptiebarbaasquote:
En toekomstig HCquote:
Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerdquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En toekomstig HC![]()
Je komt wel erg dichtbij goddelijke status
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wordingquote:Op zondag 17 januari 2016 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar nog steeds kan ik me niet meten met Geerd![]()
_Oquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon beetje klanten af blaffen, lekker beetje aan je 40cm lopen sjorren en daarna lekker biertjes klappen bij de bar
KLLOT GEERD STAT BOENVAANENquote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording
Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hemquote:
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD (quote:Op zondag 17 januari 2016 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd blijft het opperwezen, niemand komt bij hem in de buurt. Zelfs geen BarBaas en HC in wording
Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven isquote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()
quote:Op zondag 17 januari 2016 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar een HC met een Bar Bazen achtergrond zal altijd een speciale plek hebben die ver boven het normale volk verheven is
Hij is zo bij ons.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuw pilsje geopend en bij deze draag ik deze overheerlijke gele rakker op aan hem![]()
Hopelijk zit Geerd ook snel aan het bier!
Dan is het goed, je bent wel een baas met een speicaal plekje in mijn hart maar geerd stat boven alles.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal altijd renwan HC zijn maar me nooit kunnen evenaren met GEERDHCGOD ()
Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!quote:
Ik ben niet zo goed met al die veren in m'n reetquote:Op maandag 18 januari 2016 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet verlegen zijn, autoriteit moet je uitstralen zeker als je HC bent!
Nog nooit van gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |