Ik sta voor geerrd maar hi jniet voor m ijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?
geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Kom je ook mee Sketchen en Skypen...?
Op eigne risico dus mei. Iedereen haat me hier,ze zijn klaar met me.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Wat houdt dat sketchen precies in?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
ONZ / [iSketch] #8 - :rquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat houdt dat sketchen precies in?
Geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef moemoe het volgende:
Met johannes_vermeer en Fokker89 erbij.
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Medeleven bestat niet in j ouw woordenboek?
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.
Niet terug gelezen, maar morgen zie je de dingen vast andersquote:Op maandag 18 januari 2016 01:47 schreef Argo het volgende:
[..]
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?
:
Te ingewikkeldquote:Op maandag 18 januari 2016 03:26 schreef moemoe het volgende:
CRE / Isketch kunsten
Voor de mensen die echt niet weten wat Isketch is, zie hier de resultaten op een rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |