Nee helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Te laat man jullie haten m e allemaal.
Nee manquote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
Argo Sneeuwleeuw de boeman de klootzak die alles verpest.
Je haat me gewoon...quote:Op maandag 18 januari 2016 01:17 schreef Geerd het volgende:
Je ging alleen ff helemaal waus in de wa man
Morrgen ben ik er niet meer, het is duidelijk waar ik staa.quote:
Neee man ik wil niets mee rme je temaken ehbben. Ik wilde mijn leven voor je geven en jestopte een dolk in mijnrug.quote:
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.quote:
de sc is dood man i kbendood, verget het. Leuk geprobeerd 50 messteke ninmij nhart.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Simterklaas het volgende:
DEFY THE LEADER, STEP AWAY FROM THE LINE
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.
Ik vind het jammer, dat je mij nu gewoon laaat vallen als een bakstee eerst geerd en nu volg jij hem... Nouja dat je GEeerd volgt kan ik je niet kwalijk nemn... Maar j...///quote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.quote:
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |