Fucked up is dat.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:08 schreef Argo het volgende:
Klote zooi mijn beste vrienden laten me keihard vallen....
tja... ligt het aan jou? of hen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:08 schreef Argo het volgende:
h<et doet wel teringveel zeer ,maaar goed ze zien me niet staan. Wannneer je best vrienden je koeljtes buiten sluite nen je liever zien gaan dan b ij ze zijn.
Dan weet je dat het goed mis is...
Klote zooi mijn beste vrienden laten me keihard vallen....
Ik hoop hjet .quote:Op maandag 18 januari 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fucked up is dat.
Drink een paar biertjes, steek een joint op en op tijd naar bed zou ik zeggen.
En morgen is alles anders
Ik weet het zeker. Je hebt namelijk geen beste vrienden meer. Dus alles is anders vanaf morgen.quote:
Ik voel me gewon bekakt voszz jij snapt dat toch wel?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Je hebt namelijk geen beste vrienden meer. Dus alles is anders vanaf morgen.
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs slechter te zijn. Beter ook niet. Wel anders. Succes ermee
Niet meer in elk gevalquote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef houdjemond het volgende:
Dan zijn het geen vrienden blijkbaar..
Doet pijn man.quote:
dE pijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:19 schreef houdjemond het volgende:
Dan zijn het geen vrienden blijkbaar..
Ikdrink een beetje en ze verloochen me.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:18 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Klinkt crappy. What happened? En waarom typ je zo beroerd?
Allemaal lieve r&p reacties trouwens
Bedankt, ji jzal wel niet veel interesse erin hebben dat ik mijn levenesvragen bij jou dump?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:25 schreef houdjemond het volgende:
Bedoel ook niet dat het daarom iet minder pijnlijk is, klinkt als een kuststreek.
Sterkte ieg.
Van mij mag je, maar kan je niet eerst beter even lekker gaan slapen zo?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt, ji jzal wel niet veel interesse erin hebben dat ik mijn levenesvragen bij jou dump?
thxquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar kan je niet eerst beter even lekker gaan slapen zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |