Een barbaas weet wat mensen nodig hebben en geeft hen dit ook!quote:
Jij ook brutus?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een barbaas weet wat mensen nodig hebben en geeft hen dit ook!
Aparte combi, maar eens proberenquote:
Op één been kan je niet staan!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:00 schreef Geerd het volgende:
Denk dat ik zo ff een halve pizza in de oven flikker 1 is net te veel voor vanaaf
YT vergetenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:01 schreef renwan het volgende:
Ze praat ook nog ergens over, geen idee over wat maar zal wel goed zijn! Ik zou d'r doen!
Ga eerst ff lekker slapen man ! Of gaan we bierie doen samen?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Jullie geven niks om mij, steeek dan gewoon een zwaard door mijnborst.
Ik drink bier, maar jij wil me niet eens kennei kben een vreemde voor jou, Je haat me, laten we het dan zo houdn Geerd. Dat ik je haat en jij mij, dat we vijanden zijn. Godver IK WEET TOCH NIET ADT IK MOET BEIGNNGEN ZONDER JOUM aar jij haat mijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga eerst ff lekker slapen man ! Of gaan we bierie doen samen?
Laten we het over bier en tetten hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 01:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik drink bier, maar jij wil me niet eens kennei kben een vreemde voor jou, Je haat me, laten we het dan zo houdn Geerd. Dat ik je haat en jij mij, dat we vijanden zijn. Godver IK WEET TOCH NIET ADT IK MOET BEIGNNGEN ZONDER JOUM aar jij haat mij
Te laat man jullie haten m e allemaal.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Laten we het over bier en tetten hebben
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Te laat man jullie haten m e allemaal.
Nee manquote:Op maandag 18 januari 2016 01:15 schreef Argo het volgende:
Argo Sneeuwleeuw de boeman de klootzak die alles verpest.
Je haat me gewoon...quote:Op maandag 18 januari 2016 01:17 schreef Geerd het volgende:
Je ging alleen ff helemaal waus in de wa man
Morrgen ben ik er niet meer, het is duidelijk waar ik staa.quote:
Neee man ik wil niets mee rme je temaken ehbben. Ik wilde mijn leven voor je geven en jestopte een dolk in mijnrug.quote:
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.quote:
de sc is dood man i kbendood, verget het. Leuk geprobeerd 50 messteke ninmij nhart.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:27 schreef Simterklaas het volgende:
DEFY THE LEADER, STEP AWAY FROM THE LINE
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!quote:Op maandag 18 januari 2016 01:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook jij steeekt dus een ems in mijn rug, bedankt man. DAt jjij ook mij steunt ,m oooi man dat dat geoon looo gepraat was.
Ik vind het jammer, dat je mij nu gewoon laaat vallen als een bakstee eerst geerd en nu volg jij hem... Nouja dat je GEeerd volgt kan ik je niet kwalijk nemn... Maar j...///quote:Op maandag 18 januari 2016 01:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi gevormde tetten kan ik altijd van genieten, daar moet ik renwan voor respecteren!
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.quote:
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Nouja jij kan lekker praten vrijuit, Geerd heeft jo niet vervannen.. Ik voel me echt beroerd het is gewoon DE GEERD die mij haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |