Ik sta voor geerrd maar hi jniet voor m ijquote:Op maandag 18 januari 2016 01:35 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
TELL ME NOW, WHAT DO YOU STAND FOR?
geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Kom je ook mee Sketchen en Skypen...?
Op eigne risico dus mei. Iedereen haat me hier,ze zijn klaar met me.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
Wat houdt dat sketchen precies in?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi.
ONZ / [iSketch] #8 - :rquote:Op maandag 18 januari 2016 01:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat houdt dat sketchen precies in?
Geerd haat mij.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:44 schreef moemoe het volgende:
Met johannes_vermeer en Fokker89 erbij.
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.quote:Op maandag 18 januari 2016 01:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Medeleven bestat niet in j ouw woordenboek?
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?quote:Op maandag 18 januari 2016 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke reactie je hoopte.
Niet terug gelezen, maar morgen zie je de dingen vast andersquote:Op maandag 18 januari 2016 01:47 schreef Argo het volgende:
[..]
een knuffele ik ben net zo uit de groepvan Geerd gezt, jij sna pttofchc el dat dat pi jndoet?
:
Te ingewikkeldquote:Op maandag 18 januari 2016 03:26 schreef moemoe het volgende:
CRE / Isketch kunsten
Voor de mensen die echt niet weten wat Isketch is, zie hier de resultaten op een rij.
Vroeg wakker? Ik moet nog slapen man ben nog aan de zuipquote:Op maandag 18 januari 2016 06:12 schreef Calcio het volgende:
Wat ben je vroeg wakker man. Moet je vooraan die rij bij de Aldi zijn om je Schultenbrau op te halen?
nice, maar ik ga slapenquote:Op maandag 18 januari 2016 06:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vroeg wakker? Ik moet nog slapen man ben nog aan de zuip
DIKKE HOMOquote:
GVD verrekte koekwaus, natuurlijk is er liefde in deze SCquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GVD verrekte koekwaus, natuurlijk is er liefde in deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |