Heb nu avondreceptie en morgen ochtendreceptie dus blijf maar in Rotterdam slapen anders gooi ik weer geld weg voor die trein enzoquote:
Ik ga nu even een potje.quote:Op maandag 18 januari 2016 15:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb nu avondreceptie en morgen ochtendreceptie dus blijf maar in Rotterdam slapen anders gooi ik weer geld weg voor die trein enzo
Kleed je je goed aan? Het is buiten koud, hoor!quote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
Net even een potje gedaan. Nu maar douchen en dan ook maar even naar de winkel in navolging van Geerd
Ik ben al geweestquote:Op maandag 18 januari 2016 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
Net even een potje gedaan. Nu maar douchen en dan ook maar even naar de winkel in navolging van Geerd
Ja zo gaat het ongeveerquote:Op maandag 18 januari 2016 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
*tring tring*
"RUSTAAAAHG!!"
...
*tuut tuut tuut*
Of zo:quote:Op maandag 18 januari 2016 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
*tring tring*
"RUSTAAAAHG!!"
...
*tuut tuut tuut*
Ik zit hier al sinds 3 uur maar er gebeurd gewoon niksquote:Op maandag 18 januari 2016 18:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Meer in de SC posten dan op WA mensen!
wss omdat WA een stuk makkelijker/sneller gaat voor de meestenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 3 uur maar er gebeurd gewoon niks
Is sowieso makkelijker als je niet thuis bent want mobiel FOK!ken blijft kutquote:Op maandag 18 januari 2016 18:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
wss omdat WA een stuk makkelijker/sneller gaat voor de meesten
Ja dat zekerquote:Op maandag 18 januari 2016 18:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Is sowieso makkelijker als je niet thuis bent want mobiel FOK!ken blijft kut
ivoren wachters?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:11 schreef renwan het volgende:
Ik zit hier maar wat, telefoon is al 2 uur niet gegaan en af en toe een verdwaalde incheck. Nou wat een zwaar leven
Whut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |