Nee ik ben in dienst van een hostelketenquote:Op maandag 18 januari 2016 18:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh dacht dat je daar misschien voor werkt.
Ik heb een ivoren wachterquote:
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.quote:
Opso zou Zanger Rinus nog doen!quote:
BOHquote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.
Ben je ook overgestapt?quote:Op maandag 18 januari 2016 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo nog een potje doen denk ik.
Zulke mensen moeten ze afschieten. In Ranked kom je ze gelukkig minder tegenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Simterklaas het volgende:
Gewoon 4 goals gemist vanwege een achterlijke teamgenoot
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.quote:Op maandag 18 januari 2016 19:40 schreef Simterklaas het volgende:
Gewoon 4 goals gemist vanwege een achterlijke teamgenoot
SL!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.
Ranked spelenquote:Op maandag 18 januari 2016 19:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Zulke mensen moeten ze afschieten. In Ranked kom je ze gelukkig minder tegen
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?quote:
Gewoon alles en iedereen aan de kant beuken op je eigen teamgenoten naquote:Op maandag 18 januari 2016 19:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Tja dat is de kracht van het spel. Ik hou ervan. Volgens mij ben ik ook de enige die vol op goalies knalt.
Hoe gaat het met jou man?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?
Oh en excuses voor mijn betichtingen richting jou gisteren. Geerd
Erge kater gehad?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Yo koning Geerd. Hoe gaat het met je?
Oh en excuses voor mijn betichtingen richting jou gisteren. Geerd
Ja mijn eerste echte kater. Dit nog nooit meegemaakt maar zelfs dan ben ik vrij resistent. Dat is mijn probleem. Maar nu ben ik wel op ja. Ga om negen plat man.quote:
Even vrij, man je was echt loca vannacht man... gaat het weer een beetje?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Beetje chillen, beetje lezen. Geen zuip, geen stelen. Bij jou? Druk op de trein of vrij?
Kom je wel weer in de wa dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja mijn eerste echte kater. Dit nog nooit meegemaakt maar zelfs dan ben ik vrij resistent. Dat is mijn probleem. Maar nu ben ik wel op ja. Ga om negen plat man.
Jawel man, gaat wel prima. Gewoon teveel gezopen vanwege struggles. Gebeurt me wel vaker man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Even vrij, man je was echt loca vannacht man... gaat het weer een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |