RABBIT neem het voor me op man. ik vind dit niet normaal man...quote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net pas een nieuw biertje open gemaakt en hij is nu alweer bijna op. Waarom is bier zo overheerlijk
Waroemmmquote:Op maandag 18 januari 2016 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
Heb net pas een nieuw biertje open gemaakt en hij is nu alweer bijna op. Waarom is bier zo overheerlijk
Man man ik vind het jammer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:13 schreef renwan het volgende:
Argo, rustig aan doen man. Je bent er zo weer bij! Wel even het volume qua berichten dimmen graag
quote:Op maandag 18 januari 2016 00:14 schreef Argo het volgende:
geef ik mij nleven voor geerd is het nog niet goed?
I kbven weg manquote:Op maandag 18 januari 2016 00:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]Post je hier toch ff op een rustige manier nu
Ja man terecht, je verneukt het gewoon. I kbedoel zon der mij was geeerd er niet eens. Ik die geerd aanbidt mij nleven zou geven voor hem, die wrdt eruit gegooid zonder pardon. DAT DOET PIJN MAn. Denk eens na, hjoe zou jij je voelen ik heb geerd ontdekt . Zodner mij wat jij niet eens HACEEJ geworden was Geeerd een iniemand. Ik hou van GEerd en ik steek dat niet onder banken. Ik heb hem altijd aanbeden ik was de eerste aanbeder en Gerered weet dat.quote:
Ga weg man ook ji jgeeft niks om mij, ik ben gewoon verlaten aan e kant gegooid als ik niks waard benquote:
Ga slapen en kom morgen weer terugquote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
Geerd man ik voel me verlaten teleurgesteld... Verlatne ben ik gewoon aan de goden voergeleverd.
Gewoon lekker je roes uitslapen! Ik vind je nog altijd een baasquote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef Argo het volgende:
[..]
zelfs jij neemt het niet voor me op....
n adat ik zo behandeld ben de gene die zo erg om geerd gaf,,, de gene die Geerd ontdekte, fuck ik ik voel me wel te kort gedaan... Neee man ik vind dit niet terecht ik zou mijn leven geven voor he,.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ga slapen en kom morgen weer terug
Begrijp je wel mijn pijn? Begrijp je hoe het is dat de Geerd die ik aanbidt, mij gewoon voor mijn kop stoot mij verlaat?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker je roes uitslapen! Ik vind je nog altijd een baas
Ik snap je helemaal! Laat het effe bezinken en slaap lekker je roes uit, komt allemaal goed!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Begrijp je wel mijn pijn? Begrijp je hoe het is dat de Geerd die ik aanbidt, mij gewoon voor mijn kop stoot mij verlaat?
Lotje? zou raken!quote:Op maandag 18 januari 2016 00:32 schreef Simterklaas het volgende:
EN NOU IS HET GENOEG!! BEN JE NOU HELEMAAL VAN LOTJE GETIKT?!
Man het heeft geen nut meer man, geerdh oudt niet van me een mes, een zwaard door mijnr ug gestokenfukc het het lalmelaah eth heeft gee nzin meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal! Laat het effe bezinken en slaap lekker je roes uit, komt allemaal goed!
Ik denk dat hij me heeft verlaten. en ik ga wel weg ik ben duidelijk niet gewenst... vEeel plezier allemaal. I kga wel nieuwe vrienden maken.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:35 schreef DerRabbit het volgende:
Geerd is een barmhartige god die van iedereen houdt die Bier aanbid
Clapton begrijpt iedereenquote:Op maandag 18 januari 2016 00:40 schreef renwan het volgende:
Hier, een gevoeligen liedje voor jullie!
quote:
Man je hebt me cht pij ngedaan of gelden mij tnranen niet , ik heb gehuidl man, nu huil ik nog man.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb een foto voor je gemaakt man zoals beloofd !!
Oh manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |