SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 15-01-2016 12:43:23 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Daarom omvat hoogbegaafdheid meer dan alleen een hoog IQ.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
het is een heel kleine indicatie imho. Leuk dat je goed kunt leren uit boekjes maar dat betekent nog niet dat je fatsoenlijk kunt functioneren.
De overbodig geworden servers lopen niet zo hard op Marktplaats, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe gaat het met fok inmiddels? Qua keiharde knaken en zo.
"Hier ligt Henk, of wat er nog van over is."quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Je kunt het ook als compliment zien.quote:
dat is toch fathank vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat dit een beetje is hoe fathank in het echt is. Alleen dan minder ecto
Oh idd daarom moest ik er altijd aan denken lol besef dat nu pasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
Yo kaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
?!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb 51 deeltjes gemist sinds augustus.
Oh wauw.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh idd daarom moest ik er altijd aan denken lol besef dat nu pas
Ik weet het maat.quote:
nieuwe baan in febquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Lekker maatje. Lekker. Life is good. Veel veranderd. Met jou dan? Flinke carrièrestappen gemaakt nog?
Jamm3rquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik weet het maat.
Weet nog goed dat we hier als opgeleide projectielen rondvlogen op dit forum. Kinderlijk, puberaal en voor niemand bang. Echte boefjes, if you will.
Dat is nu wel anders. Volwassen en vol verantwoordelijkheden.
Heb je nog steeds dezelfde?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Lekker maatje. Lekker. Life is good. Veel veranderd. Met jou dan? Flinke carrièrestappen gemaakt nog?
Best goedkoop voor net iets meer dan een ton.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.elsvanbarneveld.com/search/te%20koop3_property165.html
Douchgordijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.elsvanbarneveld.com/search/te%20koop3_property165.html
je gaat toch niet in je blote jodokus voor het raam staan te douchen ofwelquote:
(“My brother helped me put on the corset,” says Kelly, who shares a spacious two-bedroom pad with him in Gramercy Park. “He told me I looked so good that night. We’re best friends.”)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
http://nypost.com/2016/01(...)l-girl-on-instagram/
Wie zou geven?
Boner intensifiesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
(“My brother helped me put on the corset,” says Kelly, who shares a spacious two-bedroom pad with him in Gramercy Park. “He told me I looked so good that night. We’re best friends.”)
Plak dan wat op het raam en koop gewoon een douchcabine.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
je gaat toch niet in je blote jodokus voor het raam staan te douchen ofwel
ik vind haar boringquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou geven?
Was een vrouw, en volgens m'n instructeur "de duivel onder de examinators".quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goed joh, heb je blowjob of handjob gedaan om dit te bereiken?
Waarschijnlijk heeft ze ooit iemand een keer laten zakken???quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was een vrouw, en volgens m'n instructeur "de duivel onder de examinators".
Ja, das het mooiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, das het mooie. De auto staat in principe al klaar (vd zaak) maar ik mag m'n rijbewijspasje pas ophalen als m'n inschrijving bij de gemeente compleet is en dat is na bijna 3 maanden nog steeds niet rond
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:35 schreef stinkie het volgende:
"Dat is dan het enige dat niet rond is"
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:37 schreef fathank het volgende:
Bovendien zou ik graag een LBO'er als buurman hebben. Zijn vaak kerels die nog daadwerkelijk iets met hun handen kunnen. Komt altijd van pas een handige buurman. Beter dan zo'n betweterige wijsneus die rechtstreeks uit 'hoe heurt het eigenlijk' komt gelopen.
Bovenaan even checkboxje 'shemale' aanvinken, vriend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
VMS is mijn beste vriend omdat ie mij ooit tubegalore heeft aanbevolen.
Vind haar echt niet zoveel jonger eruitzien dan 20.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou geven?
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.quote:
wil je aub niet iedereen hier laten weten dat ik spleetogen heb :squote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.
mag ik het nog 1 keer zegge?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:00 schreef seto het volgende:
[..]
wil je aub niet iedereen hier laten weten dat ik spleetogen heb :s
Als ik de social justice warriors op Tumblr moet geloven zijn Aziaten soms blank, soms POC. Afhankelijk van de situatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.quote:
ZIE JE WEL!!! GWN LEKKER JE PILLETJES BLIJVE POPPEquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.
Vraag me af hoeveel druggies er naar die grafiek gaan verwijzen "oh mdma is niet gevaarlijk, kijk maar alcohol staat bovenaan. De meeste mensen zuipen zich ieder weekend lam, ik neem elk weekend een pilletje is dus veel minder slecht"
[ afbeelding ]
Ieder weekend aan de pillenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.
Vraag me af hoeveel druggies er naar die grafiek gaan verwijzen "oh mdma is niet gevaarlijk, kijk maar alcohol staat bovenaan. De meeste mensen zuipen zich ieder weekend lam, ik neem elk weekend een pilletje is dus veel minder slecht"
[ afbeelding ]
mag ik vragen als jij met encore ook aan de 4fa zat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
Daarom gooi ik altijd een halve gram 4fa in me mik
Staat gewoon niet op die lijst zo gezond et is
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ben buffer...... No shit
Zijn stropdas valt haast van zijn schouders
sooowwwwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ben buffer...... No shit
Zijn stropdas valt haast van zijn schouders
ik vind het een leuke foto hoor eta let maar niet op die negatieve reacties jullie zien er leuk uitquote:
dankje vrindquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind het een leuke foto hoor eta let maar niet op die negatieve reacties jullie zien er leuk uit
idnoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede houding wel die chick. Heeft ze polio?
Nee lichtbruin is daar ook een tumblr voor?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
sap is jouw chick ook black? kun je hier submitten!!!
http://blackgirls-love-whiteboys.tumblr.com/
mogen tranny's ook vriend?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
sap is jouw chick ook black? kun je hier submitten!!!
http://blackgirls-love-whiteboys.tumblr.com/
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn gezicht is aan het smelten
Graag gedaan maatje👌🏼quote:
quote:Wat ook een optie is, is "kwasten". Dat hij met zijn mannelijkheid tegen je heiligdom aanwrijft, zonder naar binnen te gaan. Hierdoor wordt je clitoris ook gestimuleerd en ben je meer opgewonden, waardoor de penetratie makkelijker gaat.
Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is "kwasten", qua sex-slang?
Met je piemel eroverheen aaien ofzo?
Apenkooi 2.0quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/Www.calisthenics/posts/948910038522295
dit ga ik morgen ochtend doen
Verbosity #1 voor zijn oneindige kennis.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd dol op de avonturen van clumsy_clown
Goedschreven, altijd met een buitengewoon positieve attitude, gewoonlijk met hilarische gebeurtenissen.
Volgens mij is ze speciaal om ons fokkers te vermaken geëmigreerd.
Topicreeks: c_c's antiliaanse emigratie-topic
Van eerdere tochten rond de wereld heeft ze op geheel eigen wijze verslag gedaan in TRV. Ik herinner me vooral een duikavontuurtje, ik vermoed in deze reeks:
TRV / c_c's eerste aziatische backpackavontuur
Oh en ze is van oudsher dat wat fok nodig heeft, zie maar:
R&P / Wees *hier* positief en optimistisch!
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsy
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Klokov het volgende:
Gefeliciteerd Clumsy, is die ook geldig in Nederland?
Kwasten is toch wel standaard ritueel voor het verven?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.
0quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:43 schreef Deuce92 het volgende:
hey ircute
hoeveel boyfriend points heb ik?
hey bb alles lkkr met jou? Hoe is het met je channel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb al maanden geen boyfriend points meerMensen snapte niet dat dat een grapje was.
Op een snelweg rijden is veruit het makkelijkste wat je kan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.
En kijk nou! Ik ben een pareltje!
In de avond vriend, doe rustigquote:
Doe wel voorzichtig hè, al die moeilijke oefeningen met zware gewichtenquote:
Hey Beachquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
wie van jullie gaat er ook aan fok doneren?
Aan FOK doneren voor minder advertentiesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
ik doneer al aan een fokster. Meer dan genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen als jij het over sperma hebt??quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik doneer al aan een fokster. Meer dan genoeg
quote:
quote:
Hybride?quote:
508 hybrid4 bestaat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee die heb je niet hybrid, benzine of diesel
Nieuw model schijnbaar niet idd, oudere welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee die heb je niet hybrid, benzine of diesel
quote:
Lol, probeer die post van mij eens terug te vinden.quote:
hoiquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het zo moet kun je beter weg blijven.
Haha grapje toch, hey lang niet gezien.
JAquote:
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boyquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey bb alles lkkr met jou? Hoe is het met je channel?
Je moet wel verkleed gaan, hoeft niet supergek te zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet je met carnaval perse gekke kleding aan?
Haal wel wat cheap zooi bij de Primark danquote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je moet wel verkleed gaan, hoeft niet supergek te zijn
Maar doe je ook deadliften?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
hoezo gedumpt danquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
Wejoo censuurquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Lol, probeer die post van mij eens terug te vinden.
Protip: Lukt niet, want verwijderd door zure blauwe.
Wowowow. Liever maak je een grapje.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
Je loopt pas voor lul in je gewone kloffie.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Whatquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
hahahquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
Wow jij was getrouwd toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
mag ik vragen als je vriend geen open relatie wou?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hier kunnen we natuurlijk weinig mee. Je zoekt een telefoon met 4g ondersteuning die 5 inch of kleiner is? Vul maar in op Tweakers en zie wat daaruit komt of maak hier een topic aan in DIG.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus m'n telefoon heeft zelfmoord gepleegd en gezien de prijzen van de 6, komt er een einde aan mijn Iphone-era. Ik ben helemaal niet thuis in die Android-shizzle, hebben jullie tips? Hoeft niet de nieuwste te zijn, als het maar snel internet, en niet de grootte van een LCD-TV heeft.
Laat me raden: jullie levens waren te verschillend waardoor jullie weinig gemeenschappelijke grond meer hadden.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.
Toga! Toga! Toga! Toga!quote:Op zondag 17 januari 2016 10:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.
Dat is fatsoenlijk genoeg. Ik ga dat ook aandoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ben uitgenodigd door een meid die ik nog amper ken, dus moet er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen![]()
Brabant jonguquote:Op zondag 17 januari 2016 10:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is fatsoenlijk genoeg. Ik ga dat ook aandoen.
Waar ga je carnaval vieren?
Samen met Fripsel dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, ga daar s' ochtends naartoe, eerst chillen en dan s' avonds carnaval
Fripsel woont een dorpje verderopquote:
Zit nu lekker in LA aan het strand ja tog.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Beach het volgende:
als ircute serieus is vind ik het achteraf wel dom om voor een relatie te verhuizen naar de usa waar je verder niets hebt maar ja
Ik ga als Kratosquote:Op zondag 17 januari 2016 12:22 schreef Ethanolic het volgende:
CV is echt leuk
Ik ga dit jaar als wolverine
Hier blijven is veel beter dan na 7 jaar uitgewoond te worden nog niet trouwen of iets van moneys sprokkelenquote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Beach het volgende:
als ircute serieus is vind ik het achteraf wel dom om voor een relatie te verhuizen naar de usa waar je verder niets hebt maar ja
ik heb liever couscous of pasta dan Hollandsche potquote:Op zondag 17 januari 2016 13:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hier blijven is veel beter dan na 7 jaar uitgewoond te worden nog niet trouwen of iets van moneys sprokkelen
Kan je in ieder geval lekker stamppot eten haha ja tog
Waarom, als ik naar de USA kon verhuizen zou ik het ook doen.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Beach het volgende:
Tja misschien heb je wel gewoon gelijk ook.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom, als ik naar de USA kon verhuizen zou ik het ook doen.
Alsof het daar zo geweldig is...quote:Op zondag 17 januari 2016 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom, als ik naar de USA kon verhuizen zou ik het ook doen.
een leuk stadje in New England is wat anders dan de hood in LA lijkt mequote:Op zondag 17 januari 2016 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof het daar zo geweldig is...
Lijkt me ook, maar de algemene omstandigheden zijn niet veel beter dan in het gemiddelde West-Europese land. Je hebt hoogstens wat meer keuze van uitzicht, omdat je in Europa niet veel woestijnen hebt.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
een leuk stadje in New England is wat anders dan de hood in LA lijkt me
Ik hoor echt goede verhalen over Obama care.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar de algemene omstandigheden zijn niet veel beter dan in het gemiddelde West-Europese land. Je hebt hoogstens wat meer keuze van uitzicht, omdat je in Europa niet veel woestijnen hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik hoor echt goede verhalen over Obama care.Ja, nu hebben mensen in ieder geval een kans op zorg, zonder meteen bankroet te zijn, hilárisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a3-6762.php ?quote:Op zondag 17 januari 2016 10:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier kunnen we natuurlijk weinig mee. Je zoekt een telefoon met 4g ondersteuning die 5 inch of kleiner is? Vul maar in op Tweakers en zie wat daaruit komt of maak hier een topic aan in DIG.
https://ibuygou.com/p-xia(...)m-16gb-rom-7080.htmlquote:Op zondag 17 januari 2016 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a3-6762.php ?
http://www.arafatsjaal.nlquote:Op zondag 17 januari 2016 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe heten die terrorist sjalen ?
[ afbeelding ]
ik wil zo eentje kopen
Is dat wat ja? Ik ga ff uitzoeken hoe hoog de invoerbelasting hier precies is, want heb gehoord dat die achterlijk hoog is. Maar anders is dit wel een serieuze optie.quote:Op zondag 17 januari 2016 17:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
https://ibuygou.com/p-xia(...)m-16gb-rom-7080.html
Waren ze niet juist bezig met regionale blokkades opheffen? Ik heb het idee dat ze hier al bezig zijn met het blokkeren van VPN's, krijg continu foutmeldingen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef Sapstengel het volgende:
Lol Netflix gaat VPN en DNS blokkeren zodat je geen buitenlandse content kan kijken.
Tijd om te unsubben en weer aan boord te gaan van het piratenschip.
Ja dat las ik ook altijd idd, maar blijkbaar niet. Zal wel niet genoeg opleveren voor die graaiers die de rechten bezitten.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waren ze niet juist bezig met regionale blokkades opheffen? Ik heb het idee dat ze hier al bezig zijn met het blokkeren van VPN's, krijg continu foutmeldingen.
Ja maar VPN kost weer geld, latency, snelheidquote:Op zondag 17 januari 2016 20:05 schreef seto het volgende:
met een VPN kan je nog steeds gewoon op netflix hoor
tenzij je van die public plugins gebruikt
latency is wel belangrijk als je gaat netflixen jaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja maar VPN kost weer geld, latency, snelheid
met jou kan ik praten !quote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
Gwn transmission, kickasstorrent, magnetlinkje, 3 min wachte en BAM!! SICARIO IS AAN DE BEURT
mag ik vragen als jij sneekie bedoeld?quote:Op zondag 17 januari 2016 22:34 schreef Ethanolic het volgende:
Donder nou eens op met die kale roid nicht
zo'n zin en dan vraag je dit.....quote:
Je kunt ze ook uit EU laten komen, en anders heb je een invoer "verzekering" dat als je gepakt wordt, de winkel die onkosten voor je vergoed.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Ik ga ff uitzoeken hoe hoog de invoerbelasting hier precies is, want heb gehoord dat die achterlijk hoog is. Maar anders is dit wel een serieuze optie.
Echt? Jeetje, wat een service.quote:Op maandag 18 januari 2016 06:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je kunt ze ook uit EU laten komen, en anders heb je een invoer "verzekering" dat als je gepakt wordt, de winkel die onkosten voor je vergoed.
proestquote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij sneekie bedoeld?
Ik ben niet kaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij sneekie bedoeld?
ik voel jequote:Op maandag 18 januari 2016 10:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee, lang geleden wel eens geprobeerd. Niks mis mee op zich maar toch niet mijn ding.
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
ik zou wel foto posten maar toen bedacht ik me dat het misschien niet zo'n goed idee is om dat soort dingen op het internet te zetten
hahahahaquote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
ik zou wel foto posten maar toen bedacht ik me dat het misschien niet zo'n goed idee is om dat soort dingen op het internet te zetten
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
Het probleem is dat het geld kost en dat dat er niet is.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is er mis met Obamacare?Dat het wat opstart problemen had, oké, maar verder toch gewoon een mooi project dat daadwerkelijk nodig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |