SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 15-01-2016 12:43:23 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Daarom omvat hoogbegaafdheid meer dan alleen een hoog IQ.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
het is een heel kleine indicatie imho. Leuk dat je goed kunt leren uit boekjes maar dat betekent nog niet dat je fatsoenlijk kunt functioneren.
De overbodig geworden servers lopen niet zo hard op Marktplaats, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe gaat het met fok inmiddels? Qua keiharde knaken en zo.
"Hier ligt Henk, of wat er nog van over is."quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Je kunt het ook als compliment zien.quote:
dat is toch fathank vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat dit een beetje is hoe fathank in het echt is. Alleen dan minder ecto
Oh idd daarom moest ik er altijd aan denken lol besef dat nu pasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
Yo kaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
?!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb 51 deeltjes gemist sinds augustus.
Oh wauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |