zo'n zin en dan vraag je dit.....quote:
Je kunt ze ook uit EU laten komen, en anders heb je een invoer "verzekering" dat als je gepakt wordt, de winkel die onkosten voor je vergoed.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Ik ga ff uitzoeken hoe hoog de invoerbelasting hier precies is, want heb gehoord dat die achterlijk hoog is. Maar anders is dit wel een serieuze optie.
Echt? Jeetje, wat een service.quote:Op maandag 18 januari 2016 06:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je kunt ze ook uit EU laten komen, en anders heb je een invoer "verzekering" dat als je gepakt wordt, de winkel die onkosten voor je vergoed.
proestquote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij sneekie bedoeld?
Ik ben niet kaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij sneekie bedoeld?
ik voel jequote:Op maandag 18 januari 2016 10:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee, lang geleden wel eens geprobeerd. Niks mis mee op zich maar toch niet mijn ding.
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
ik zou wel foto posten maar toen bedacht ik me dat het misschien niet zo'n goed idee is om dat soort dingen op het internet te zetten
hahahahaquote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
ik zou wel foto posten maar toen bedacht ik me dat het misschien niet zo'n goed idee is om dat soort dingen op het internet te zetten
quote:Op maandag 18 januari 2016 10:22 schreef seto het volgende:
Het probleem is dat het geld kost en dat dat er niet is.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:59 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is er mis met Obamacare?Dat het wat opstart problemen had, oké, maar verder toch gewoon een mooi project dat daadwerkelijk nodig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |