SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 15-01-2016 12:43:23 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Daarom omvat hoogbegaafdheid meer dan alleen een hoog IQ.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
het is een heel kleine indicatie imho. Leuk dat je goed kunt leren uit boekjes maar dat betekent nog niet dat je fatsoenlijk kunt functioneren.
De overbodig geworden servers lopen niet zo hard op Marktplaats, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe gaat het met fok inmiddels? Qua keiharde knaken en zo.
"Hier ligt Henk, of wat er nog van over is."quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Die TT zou zo op je grafsteen kunnen Henk.
Je kunt het ook als compliment zien.quote:
dat is toch fathank vriendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik denk dat dit een beetje is hoe fathank in het echt is. Alleen dan minder ecto
Oh idd daarom moest ik er altijd aan denken lol besef dat nu pasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
Yo kaasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is toch fathank vriend
dat is zijn plaatje
?!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:59 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb 51 deeltjes gemist sinds augustus.
Oh wauw.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh idd daarom moest ik er altijd aan denken lol besef dat nu pas
Ik weet het maat.quote:
nieuwe baan in febquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Lekker maatje. Lekker. Life is good. Veel veranderd. Met jou dan? Flinke carrièrestappen gemaakt nog?
Jamm3rquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik weet het maat.
Weet nog goed dat we hier als opgeleide projectielen rondvlogen op dit forum. Kinderlijk, puberaal en voor niemand bang. Echte boefjes, if you will.
Dat is nu wel anders. Volwassen en vol verantwoordelijkheden.
Heb je nog steeds dezelfde?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:10 schreef Awesome_ het volgende:
Lekker maatje. Lekker. Life is good. Veel veranderd. Met jou dan? Flinke carrièrestappen gemaakt nog?
Best goedkoop voor net iets meer dan een ton.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.elsvanbarneveld.com/search/te%20koop3_property165.html
Douchgordijnenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef Champy het volgende:
Hey Clumsy
http://www.elsvanbarneveld.com/search/te%20koop3_property165.html
je gaat toch niet in je blote jodokus voor het raam staan te douchen ofwelquote:
(“My brother helped me put on the corset,” says Kelly, who shares a spacious two-bedroom pad with him in Gramercy Park. “He told me I looked so good that night. We’re best friends.”)quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
http://nypost.com/2016/01(...)l-girl-on-instagram/
Wie zou geven?
Boner intensifiesquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
(“My brother helped me put on the corset,” says Kelly, who shares a spacious two-bedroom pad with him in Gramercy Park. “He told me I looked so good that night. We’re best friends.”)
Plak dan wat op het raam en koop gewoon een douchcabine.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef fathank het volgende:
[..]
je gaat toch niet in je blote jodokus voor het raam staan te douchen ofwel
ik vind haar boringquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou geven?
Was een vrouw, en volgens m'n instructeur "de duivel onder de examinators".quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goed joh, heb je blowjob of handjob gedaan om dit te bereiken?
Waarschijnlijk heeft ze ooit iemand een keer laten zakken???quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was een vrouw, en volgens m'n instructeur "de duivel onder de examinators".
Ja, das het mooiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, das het mooie. De auto staat in principe al klaar (vd zaak) maar ik mag m'n rijbewijspasje pas ophalen als m'n inschrijving bij de gemeente compleet is en dat is na bijna 3 maanden nog steeds niet rond
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:35 schreef stinkie het volgende:
"Dat is dan het enige dat niet rond is"
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:37 schreef fathank het volgende:
Bovendien zou ik graag een LBO'er als buurman hebben. Zijn vaak kerels die nog daadwerkelijk iets met hun handen kunnen. Komt altijd van pas een handige buurman. Beter dan zo'n betweterige wijsneus die rechtstreeks uit 'hoe heurt het eigenlijk' komt gelopen.
Bovenaan even checkboxje 'shemale' aanvinken, vriend.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:32 schreef Awesome_ het volgende:
VMS is mijn beste vriend omdat ie mij ooit tubegalore heeft aanbevolen.
Vind haar echt niet zoveel jonger eruitzien dan 20.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou geven?
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.quote:
wil je aub niet iedereen hier laten weten dat ik spleetogen heb :squote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.
mag ik het nog 1 keer zegge?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:00 schreef seto het volgende:
[..]
wil je aub niet iedereen hier laten weten dat ik spleetogen heb :s
Als ik de social justice warriors op Tumblr moet geloven zijn Aziaten soms blank, soms POC. Afhankelijk van de situatie.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No offencse maar als spleetoog kun je moeilijk dat soort uitingen doen. Dat is echt white privilage.
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.quote:
ZIE JE WEL!!! GWN LEKKER JE PILLETJES BLIJVE POPPEquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.
Vraag me af hoeveel druggies er naar die grafiek gaan verwijzen "oh mdma is niet gevaarlijk, kijk maar alcohol staat bovenaan. De meeste mensen zuipen zich ieder weekend lam, ik neem elk weekend een pilletje is dus veel minder slecht"
[ afbeelding ]
Ieder weekend aan de pillenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede clickbait met die chick in de thumbnail.
Vraag me af hoeveel druggies er naar die grafiek gaan verwijzen "oh mdma is niet gevaarlijk, kijk maar alcohol staat bovenaan. De meeste mensen zuipen zich ieder weekend lam, ik neem elk weekend een pilletje is dus veel minder slecht"
[ afbeelding ]
mag ik vragen als jij met encore ook aan de 4fa zat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:14 schreef Awesome_ het volgende:
Daarom gooi ik altijd een halve gram 4fa in me mik
Staat gewoon niet op die lijst zo gezond et is
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ben buffer...... No shit
Zijn stropdas valt haast van zijn schouders
sooowwwwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:59 schreef BeamofLight het volgende:
Ben buffer...... No shit
Zijn stropdas valt haast van zijn schouders
ik vind het een leuke foto hoor eta let maar niet op die negatieve reacties jullie zien er leuk uitquote:
dankje vrindquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind het een leuke foto hoor eta let maar niet op die negatieve reacties jullie zien er leuk uit
idnoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede houding wel die chick. Heeft ze polio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |