SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een vrouw een abortus wil heeft ze daar volgens de wet recht op, en is niet echt een tussenweg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningen
Lekker hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zuidoost azie. Misschien kan ik mezelf daar wel ontdekken
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weg met abortus is moord amattie
Dat kan in Den Haag ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zuidoost azie. Misschien kan ik mezelf daar wel ontdekken
En dat is niet waar?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningen
Idd, abortus is geen moord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
uhm tja dat verschilt per persoonquote:
Wat bedoel je hiermee?quote:
De man heeft simpelweg niets te zeggen.quote:
kom pattayaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uhm tja dat verschilt per persoon
afgelopen drie keer van mij waren citytrips en heb nu zin in zon en strand
Het kan ook niet anders I knowquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een vrouw een abortus wil heeft ze daar volgens de wet recht op, en is niet echt een tussenweg.
Wat doet de andere mening er dan toe, niemand hoeft voor iemand anders een zwangerschap te doorlopen
ja man lekker naar zuid Europa tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja niks mis meequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja man lekker naar zuid Europa toch
eens man maar moet die keuze hebben tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Syrie is een goede zon en strand bestemming. Ook erg goedkoop nu.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je met johannes en met mij mee in de zomerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weer eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
echt ff serieus ga je vader pijpen je kan niks anders danopenschrijven
nou ja zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Syrie is een goede zon en strand bestemming. Ook erg goedkoop nu.
nehhquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je met johannes en met mij mee in de zomer
Hm ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouw moet de beslissing maken, natuurlijk heeft haar mening dan meer waarde.
Ja dat vind ik gerechtvaardigd. Ook dat vind ik persoonlijke vrijheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, dat is ook wel zo.
En als de man besluit om haar te verlaten door haar keuze om het wel of niet weg te laten halen of juist te laten zitten. Zou je dat dan ook net zo gerechtvaardigd vinden? Dat is immers ook zijn beslissing
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?quote:
jahoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?
dan gaat je hoofd erafquote:
is wel duurderquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?
ik heb drie sloten op de deurquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan gaat je hoofd eraf
Daarom vind ik het ook niet zo'n veilig idee dat al die vluchtelingen langs ter apel moeten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
Weer een domme opmerkingquote:
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.quote:
past Paxcon op de kleine?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Hoezo? Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
Nu een kind krijgen is echt mijn grootste nachtmerrie
lekker man, heerlijk op t strandje liggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Mee eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
hoezoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hoef me toch geen zorgen te maken dat ik per ongeluk zwanger word
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailandquote:
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man, heerlijk op t strandje liggen
500 per maand in zuidoost aziequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
Heb een kind niks te bieden op het moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Nog niet klaar voor?
ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele kleine kans, als ik het wil moet ik hoogstwaarschijnlijk aan de pillen
ik wil weer naar Gran Canariaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.
Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maak je wel ff een pakketje voor de andere mensen op de vlucht?
Het is wel een beetje schokkend dat hij al 17 ofzo is ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
calcio post als mij toen ik 13/14 was
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
Dan moet je het idd niet doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een kind niks te bieden op het moment.
Haha. Haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.
hehquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij bent toch in Thailand geweest
Menorca is buggy eiland. Kans dat er meer gezinnen in het vliegtuig zitten is erg groot.quote:
Hij is waarschijnlijk jonger hoor, ik zei toen ook altijd ja ik ben 17/18quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een beetje schokkend dat hij al 17 ofzo is ja.
quote:
Dat lijkt me vrij logisch jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.
Tuurlijk. Maar de kans dat ik seks heb op een moment dat het vanzelf gaat is wel erg verwaarloosbaar. En gebruik nu ook nog anticonceptiepil.quote:
volgens mij is dat vliegveld bijna faillietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
ik zag dat er zelfs vanaf Groningen Airport () vluchten naar Gran Canaria gaan
Vliegen alleen op zondag om 14.30quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
volgens mij is dat vliegveld bijna failliet
aahhhquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Menorca is buggy eiland. Kans dat er meer gezinnen in het vliegtuig zitten is erg groot.
Tja. Wat verwacht je ook van zo'n landquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.
ongelovigen noordelingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegen alleen op zondag om 14.30
ja volgens mij ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
volgens mij is dat vliegveld bijna failliet
Dus wat je zegt is bullshit?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Tja. Wat verwacht je ook van zo'n land
ja en nu komt dat vliegveld in Lelystad er ook nog aan. Jammerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah ja, appartement gaan we doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aahhh
en dan lekker zo'n all you can eat hotel?
je hebt daar ook een gay gedeelte hequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beste vakantie van me leven daar mee gemaakt![]()
zo'n vakantie lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aahhh
en dan lekker zo'n all you can eat hotel?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen Paxcon snapt de zondag 14.30 grap.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja en nu komt dat vliegveld in Lelystad er ook nog aan. Jammer
In Thailand had ik privechauffeur, luxe accomodaties, goed eten voor de prijs waar een tiener van naar salou gaat.quote:
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt daar ook een gay gedeelte he
niet dat ik daar toen mee bezig was
ik heb er nog nooit van gevlogenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
vond het wel fijn om een vliegveld zo dichtbij te hebben
Ik ga met mn oma naar Rusland binnekort.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.
10k voor 10 personen voor 1 week, 5 sterren hotel all inclusive, was echt perfect
jammer dat het zo kort was wel
was toen met me opa en oma me ouders zusje en tante oom nichtje neefje
Maar de vliegreis enz is toch wel heel duurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand had ik privechauffeur, luxe accomodaties, goed eten voor de prijs waar een tiener van naar salou gaat.
lekker hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.
10k voor 10 personen voor 1 week, 5 sterren hotel all inclusive, was echt perfect
jammer dat het zo kort was wel
was toen met me opa en oma me ouders zusje en tante oom nichtje neefje
Kan voor 3/400 euroquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar de vliegreis enz is toch wel heel duur
Voor 500 heb je een vlucht. Dat heb je er na 1 week uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat valt toch niet onder 'luxe in Thailand'quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
hm oke nou weer wat geleerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor 500 heb je een vlucht. Dat heb je er na 1 week uit.
ah das ook wel nice manquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga met mn oma naar Rusland binnekort.
Lekker hoor.
#Only in Zutphenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klant wilde stelen, aangehouden en ze zei dat ze dat al bij de Jumbo had afgerekend. Maar er zaten AH huismerk dingen tussen
Toen de politie het aan het afhandelen was op het directiekantoor haalde ze een blikje passoa uit haar binnenzak en begon doodleuk te drinkenPauper van de week
/liefdagboek
Beter wat klappen geven. Politie hebben ze schijt aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klant wilde stelen, aangehouden en ze zei dat ze dat al bij de Jumbo had afgerekend. Maar er zaten AH huismerk dingen tussen
Toen de politie het aan het afhandelen was op het directiekantoor haalde ze een blikje passoa uit haar binnenzak en begon doodleuk te drinkenPauper van de week
/liefdagboek
KAROAKEquote:
Goed van je bruurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/liefdagboek
ja dat is alweer 400 hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
380 heb ik wel voorbij zien komen
Je hebt toch genoeg aanbiedingen? Of van die leaks bij vliegtuigmaatschappijen.quote:
Dat valt nog best mee, maar dan heb je ryanair toestanden voor best wel lang. Dat kan je doen naar londen, niet naar thailandquote:
Beetje stad verkennen, mn oma had daar gestudeerd vroeger en is nog nooit teruggeweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nog plannen of gewoon relaxen?
De omgeving is ook heel mooi/uniek vind ik
499 met emirates gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, maar dan heb je ryanair toestanden voor best wel lang. Dat kan je doen naar londen, niet naar thailand
Oh fuck.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Only in Zutphen
En jij bent ook nog de pauper van het weekend want je moetje bier nog betalen
Aha have fun manquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje stad verkennen, mn oma had daar gestudeerd vroeger en is nog nooit teruggeweest.
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg aanbiedingen? Of van die leaks bij vliegtuigmaatschappijen.
Gewoon van die sites in de gaten houden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh fuck.
Het is onderweg
Vakantiepiratengodquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizen
waar wil je het van betalen danquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizen
Ik heb mij er twee keer in gemengd als klant om het personeel te helpen. Daar waren ze blij mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hield nooit mensen aan in supermarkt als ik ze zag stelen.
Ja ze wilde wegrennen, maar mijn teamleider had haar snel in de kladden en ze ging goed onderuit. Maar dat soort types leren niet, het leek meer alsof wij haar wat aan deden dan andersomquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter wat klappen geven. Politie hebben ze schijt aan
Alitaliaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
Nooit met Alitalia reizen. Wat een aidsmaatschappij zeg
ooit iemand tegengehouden die flesje water gewoon meenamquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hield nooit mensen aan in supermarkt als ik ze zag stelen.
heb weer lekker taart en pizza opquote:
is dat een beetje comfortanel zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
ik had wel zieke vertraging met ryanair
kijk uit dat je niet dikkie word sof :squote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heb weer lekker taart en pizza op
Water zou ik ook niet voor betalen uit principequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ooit iemand tegengehouden die flesje water gewoon meenam
comfortanel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat een beetje comfortanel zitten?
nee maar was wel goed te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat een beetje comfortanel zitten?
Oh ik heb niks gespot of wat dan ook, was er gewoon bij als 3e manquote:
dag thigh gapquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heb weer lekker taart en pizza op
nee nee komt goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet dikkie word sof :s
zeg nog eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso negeert mij tering hard
i knowquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is slechter dan easyjet/ryan air
wie was er jarigquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nee komt goed
zo vaak heb ik niet verjaardagen
nietquote:
broertjequote:
zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar, het is niet meer rullevant.
Vandaag? Gefeliciteerd!quote:
dankjewelquote:
mijn broertjes zijn precies een week na elkaar jarig. Dat is ook erg leukquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vandaag? Gefeliciteerd!
Wat leuk dat jouw broertje en mijn zusje bijna op de zelfde dag jarig zijn!
Gisterenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn broertjes zijn precies een week na elkaar jarig. Dat is ook erg leuk
Welke dag is ze ook alweer jarig
ik dacht al die was laatst al jarig tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Iemand heeft je lijstje ingevuld. En ik ben het nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh echtquote:
heyquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb er tweequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik dacht al die was laatst al jarig toch
dankje, heb geen cadeau gekocht eigk.quote:
Ah ja dan is jouw oplossing het beste inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje, heb geen cadeau gekocht eigk.
Want ze heeft ALLES voor haar leeftijd al gekregen rond kerst van hele familie.
Dus heb mn moeder wat overgemaakt om kleinigheden te kopen en de rest op haar spaarrekening gezet.
ja 19quote:
lachen tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nu niet ga, ontploft mijn zak.
Frappant dat jullie allemaal winterkinderen zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah ja dan is jouw oplossing het beste inderdaad
Schipholquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik maak 1 fucking opmerking over Schiphol. En fok geeft mij meteen een reclame over Schiphol smart parking
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Frappant dat jullie allemaal winterkinderen zijn.
Dan weet je wel wanneer het libido het hoogste was.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Ja he
En ik was twee weken te laat dus eigenlijk zaten we nog dichterbij elkaar
nee sorryquote:
Vliegveldenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
plas zit niet in je zakquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nu niet ga, ontploft mijn zak.
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiersquote:
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiers
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ah naja geeft niet
heb je ook wat leuks voor deze broer gehaald?
oh wat slecht van zequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.
Ik ook regelmatig, maar ik blijf het leuk vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.
de oudstequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Sof. Welk broertje van de 2 was jarig?
Ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook regelmatig, maar ik blijf het leuk vinden.
Ja ze doen er nu onderzoek naar. Ben benieuwdquote:
jaaquote:
Dat vermoed jij bij iedere jongen die je nog nooit gezien hebt volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
om de een of andere reden vermoed ik dat sofs broertjes teringlekker zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Goede genen waarschijnlijk hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
komt omdat sof ook knap isquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vermoed jij bij iedere jongen die je nog nooit gezien hebt volgens mij
Ik heb sinds mijn geboorte al zo vaak gevlogen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?
Mooiste dat er is man.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap je, broer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn geboorte al zo vaak gevlogen.
Schiphol, Heathrow en Warszawa kan ik de vliegvelden dromen.
Dan heb je de rest ook al gezien.
Ik slaap voornamelijk op vliegvelden en vliegtuigen
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Laatste keer vies veel turbulentie met landen.
Dat was echt nasty
Die interesseren het geen reet zekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.
Wat passagiers als zieke turbulentie beschouwen is 999 van de 1000 keer kleinigheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die interesseren het geen reet zeker
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat passagiers als zieke turbulentie beschouwen is 999 van de 1000 keer kleinigheid.
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
(protip: turbulentie kan een vliegtuig niet laten neerstoren)
toen ik 13 was vond ik dat doodengquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, maar er kan in feite niets gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar toen was het ook vies weer he, dat weet jij ook nog wel denk ik
Dikke storm toen in Nederland
Heb jij wel eens geneukt in het toilet van een vliegtuig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje en ik vonden dat als kleuters het leukste wat er was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
toen ik 13 was vond ik dat doodeng
Uh, nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geneukt in het toilet van een vliegtuig?
Je bent nu 13 en een week. Wat praat jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
toen ik 13 was vond ik dat doodeng
Ik het raar als ik hun niet kenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Het gaat wel goed zeg.. *kuch*
Man van Celine Dion ook overleden.
ook 69?quote:
ga je met kaneel weg?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Deze zomer weer vliegen. Is een tijd geleden!
Ik vind vooral het opstijgen en landen het leukstequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik vonden dat als kleuters het leukste wat er was.
Je weet niet wie Celine Dion is? Je wist ook al niet wie David Bowie is. Jeetje.quote:
Ik ben van de late 90'squote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wie Celine Dion is? Je wist ook al niet wie David Bowie is. Jeetje.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
bedankt voor de meldingquote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Na even over nadenken lijkt seks in een vliegtuigwc ook HEEL oncofortabel
Je bent achterlijk dat ben je.quote:
kleine ruimte hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt weer binnenkomertje jaquote:
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
In alle andere soorten wc's ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen stenen likkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
Eens, die plaatsen vermijd ik dan ook liever.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In alle andere soorten wc's ook.
Eigenlijk op alle andere plaatsen dan een zacht bed wel.
Nee hoor. Ik vind dat gewoon best dom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |