Ik ben van de late 90'squote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wie Celine Dion is? Je wist ook al niet wie David Bowie is. Jeetje.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
bedankt voor de meldingquote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Na even over nadenken lijkt seks in een vliegtuigwc ook HEEL oncofortabel
Je bent achterlijk dat ben je.quote:
kleine ruimte hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt weer binnenkomertje jaquote:
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
In alle andere soorten wc's ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen stenen likkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
Eens, die plaatsen vermijd ik dan ook liever.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In alle andere soorten wc's ook.
Eigenlijk op alle andere plaatsen dan een zacht bed wel.
Nee hoor. Ik vind dat gewoon best dom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |