quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Ja he
En ik was twee weken te laat dus eigenlijk zaten we nog dichterbij elkaar
nee sorryquote:
Vliegveldenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
plas zit niet in je zakquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nu niet ga, ontploft mijn zak.
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiersquote:
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiers
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ah naja geeft niet
heb je ook wat leuks voor deze broer gehaald?
oh wat slecht van zequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.
Ik ook regelmatig, maar ik blijf het leuk vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.
de oudstequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Sof. Welk broertje van de 2 was jarig?
Ik ben er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook regelmatig, maar ik blijf het leuk vinden.
Ja ze doen er nu onderzoek naar. Ben benieuwdquote:
jaaquote:
Dat vermoed jij bij iedere jongen die je nog nooit gezien hebt volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
om de een of andere reden vermoed ik dat sofs broertjes teringlekker zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Goede genen waarschijnlijk hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
komt omdat sof ook knap isquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vermoed jij bij iedere jongen die je nog nooit gezien hebt volgens mij
Ik heb sinds mijn geboorte al zo vaak gevlogen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom?
Mooiste dat er is man.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap je, broer.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn geboorte al zo vaak gevlogen.
Schiphol, Heathrow en Warszawa kan ik de vliegvelden dromen.
Dan heb je de rest ook al gezien.
Ik slaap voornamelijk op vliegvelden en vliegtuigen
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Laatste keer vies veel turbulentie met landen.
Dat was echt nasty
Die interesseren het geen reet zekerquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had het laatst over vies veel turbulentie met een piloot.
Wat passagiers als zieke turbulentie beschouwen is 999 van de 1000 keer kleinigheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die interesseren het geen reet zeker
Klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat passagiers als zieke turbulentie beschouwen is 999 van de 1000 keer kleinigheid.
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
(protip: turbulentie kan een vliegtuig niet laten neerstoren)
toen ik 13 was vond ik dat doodengquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja, maar er kan in feite niets gebeurenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar toen was het ook vies weer he, dat weet jij ook nog wel denk ik
Dikke storm toen in Nederland
Heb jij wel eens geneukt in het toilet van een vliegtuig?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje en ik vonden dat als kleuters het leukste wat er was.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
toen ik 13 was vond ik dat doodeng
Uh, nee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geneukt in het toilet van een vliegtuig?
Je bent nu 13 en een week. Wat praat jijquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Calcio het volgende:
[..]
toen ik 13 was vond ik dat doodeng
Ik het raar als ik hun niet kenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Het gaat wel goed zeg.. *kuch*
Man van Celine Dion ook overleden.
ook 69?quote:
ga je met kaneel weg?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Deze zomer weer vliegen. Is een tijd geleden!
Ik vind vooral het opstijgen en landen het leukstequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik vonden dat als kleuters het leukste wat er was.
Je weet niet wie Celine Dion is? Je wist ook al niet wie David Bowie is. Jeetje.quote:
Ik ben van de late 90'squote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet niet wie Celine Dion is? Je wist ook al niet wie David Bowie is. Jeetje.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
bedankt voor de meldingquote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Na even over nadenken lijkt seks in een vliegtuigwc ook HEEL oncofortabel
Je bent achterlijk dat ben je.quote:
kleine ruimte hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt weer binnenkomertje jaquote:
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
In alle andere soorten wc's ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen stenen likkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje Kaneel overtuigen dat stenen leuk genoeg zijn om tijd aan te besteden.
Eens, die plaatsen vermijd ik dan ook liever.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In alle andere soorten wc's ook.
Eigenlijk op alle andere plaatsen dan een zacht bed wel.
Nee hoor. Ik vind dat gewoon best dom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Je bent zo fel vandaag.
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent achterlijk dat ben je.
Elke kip kent Celine Dion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |