quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Ja he
En ik was twee weken te laat dus eigenlijk zaten we nog dichterbij elkaar
nee sorryquote:
Vliegveldenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar begint je vakantie op het moment dat je de hal binnenloopt.
plas zit niet in je zakquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik nu niet ga, ontploft mijn zak.
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiersquote:
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vermaak mij daar altijd wel hoor. Die angstige gezichten van sommige passagiers
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ah naja geeft niet
heb je ook wat leuks voor deze broer gehaald?
oh wat slecht van zequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had dus een boek besteld maar die is verloren in de post. Dus daar krijg ik nog bericht over.
Ik ook regelmatig, maar ik blijf het leuk vinden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb zodanig vaak gevlogen in mijn leven dat ik het wel gezien heb allemaal.
de oudstequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd Sof. Welk broertje van de 2 was jarig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |