Ja ze wilde wegrennen, maar mijn teamleider had haar snel in de kladden en ze ging goed onderuit. Maar dat soort types leren niet, het leek meer alsof wij haar wat aan deden dan andersomquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter wat klappen geven. Politie hebben ze schijt aan
Alitaliaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
Nooit met Alitalia reizen. Wat een aidsmaatschappij zeg
ooit iemand tegengehouden die flesje water gewoon meenamquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hield nooit mensen aan in supermarkt als ik ze zag stelen.
heb weer lekker taart en pizza opquote:
is dat een beetje comfortanel zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
ik had wel zieke vertraging met ryanair
kijk uit dat je niet dikkie word sof :squote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heb weer lekker taart en pizza op
Water zou ik ook niet voor betalen uit principequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ooit iemand tegengehouden die flesje water gewoon meenam
comfortanel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat een beetje comfortanel zitten?
nee maar was wel goed te doenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Calcio het volgende:
[..]
is dat een beetje comfortanel zitten?
Oh ik heb niks gespot of wat dan ook, was er gewoon bij als 3e manquote:
dag thigh gapquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
heb weer lekker taart en pizza op
nee nee komt goedquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kijk uit dat je niet dikkie word sof :s
zeg nog eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inso negeert mij tering hard
i knowquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat is slechter dan easyjet/ryan air
wie was er jarigquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nee komt goed
zo vaak heb ik niet verjaardagen
nietquote:
broertjequote:
zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar, het is niet meer rullevant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |