moet je haar maar niet zwanger makenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
als mn chick abortus zou plegen is de enigste keer dat ik een vrouw zou slaan
dan heb je gwn mn kind gekillt
Je besluit samen seks te hebben. Samen accepteer je het risico op zwangerschapquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit in haar lichaam, daarmee weegt haar keuze zwaarder.
Het zit in haar lichaam, een consequentie van abortus legaliseren is dat een vrouw dan zelfbeschikking heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je besluit samen seks te hebben. Samen accepteer je het risico op zwangerschap
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Calcio het volgende:
[..]
moet je haar maar niet zwanger maken
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet bij verkrachting.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zit in haar lichaam, een consequentie van abortus legaliseren is dat een vrouw dan zelfbeschikking heeft.
Ja? Dan weet je toch van te voren haar mening over abortus en als die je niet aanstaat zorg je er maar voor dar ze niet zwanger raaktquote:
Lekker relevant in deze discussie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet bij verkrachting.
Hoe wil je een compromis sluiten?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftMaar zeggen dat een man dan maar pech heeft is inderdaad wel egoistisch
en dat hij nog niet verlopen isquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me wel handig
Eigenlijk alleen met paspoort en creditcard reizen
Maar het is wel waar het op neer komt toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel goed dat een vrouw dat heeftMaar zeggen dat een man dan maar pech heeft is inderdaad wel egoistisch
het is en blijft moordquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ja? Dan weet je toch van te voren haar mening over abortus en als die je niet aanstaat zorg je er maar voor dar ze niet zwanger raakt
Kind weghalen en er eentje uit Afrika adopteren. Kun je hem toffe kleding geven enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe wil je een compromis sluiten?
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is wel waar het op neer komt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |