Ja, want uiteindelijk gaat zij een uitgescheurde vagina krijgen en lopsided boobiesquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
en als de vader het wil houden heeft hij pech?
de tyfus in manipuleren. Het is slecht, maar abortus=moord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
Zou wat zijn, als een man je zou kunnen dwingen je 9 maanden uit te zitten als je dat zelf niet wil en de juridische mogelijkheid er is tot afbreken.
Als zijnde, haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig egoïstisch ben je dan als vrouw zijnde.
Ik zei tegen mijn ma dat ik de kleinkinderen bij haar dumpquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
mijn oma en opa kunnen gewoon opvoeden snapje toch
tot ik in staat ben het zelf te doen
Ik zou nooit voor de keuze willen komen te staan. Zou het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heb ik een verloofde die met mij op 1 lijn zit qua abortus.
Ja dan maar egoistisch hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aardig egoïstisch ben je dan als vrouw zijnde.
De kwestie was toch dat het zonder discussie/overleg ging?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als zijnde, haha.
Maar ja, abortus is nooit leuk. Maar ik vind de zelfbeschikking van een vrouw dan zwaarder wegen.
die zou ik ook nog wel kunnen doen denk ik maar dan word ik te erg gehecht voordat ik mn opleiding kan afmakenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn ma dat ik de kleinkinderen bij haar dump
Of had je er niet op moeten gaan zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dan maar egoistisch hoor.
Had je er als man je piemel maar niet in moeten stoppen.
Ik ging er van uit dat de vrouw abortus wilde en de man niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kwestie was toch dat het zonder discussie/overleg ging?
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of had je er niet op moeten gaan zitten.
Dat zeg ik, erg egoïstisch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.
Samen uit samen thuis. Dat zij de fysieke mogelijkheid heeft om het weg te halen maakt het niet dat haar keus zwaarder weegt vind ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja haar probleem is het niet he als jij het er niet mee eens bent. Want zij heeft die keuze dus wel.
Het zit in haar lichaam, daarmee weegt haar keuze zwaarder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Samen uit samen thuis. Dat zij de fysieke mogelijkheid heeft om het weg te halen maakt het niet dat haar keus zwaarder weegt vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |