SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een vrouw een abortus wil heeft ze daar volgens de wet recht op, en is niet echt een tussenweg.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningen
Lekker hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zuidoost azie. Misschien kan ik mezelf daar wel ontdekken
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
weg met abortus is moord amattie
Dat kan in Den Haag ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zuidoost azie. Misschien kan ik mezelf daar wel ontdekken
En dat is niet waar?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja. Maar het geeft beetje beeld dat er niet evenveel waarde wordt gehect aan beide meningen
Idd, abortus is geen moord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
uhm tja dat verschilt per persoonquote:
Wat bedoel je hiermee?quote:
De man heeft simpelweg niets te zeggen.quote:
kom pattayaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
uhm tja dat verschilt per persoon
afgelopen drie keer van mij waren citytrips en heb nu zin in zon en strand
Het kan ook niet anders I knowquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als een vrouw een abortus wil heeft ze daar volgens de wet recht op, en is niet echt een tussenweg.
Wat doet de andere mening er dan toe, niemand hoeft voor iemand anders een zwangerschap te doorlopen
ja man lekker naar zuid Europa tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja niks mis meequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja man lekker naar zuid Europa toch
eens man maar moet die keuze hebben tochquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Syrie is een goede zon en strand bestemming. Ook erg goedkoop nu.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je met johannes en met mij mee in de zomerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weer eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
echt ff serieus ga je vader pijpen je kan niks anders danopenschrijven
nou ja zegquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Syrie is een goede zon en strand bestemming. Ook erg goedkoop nu.
nehhquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je met johannes en met mij mee in de zomer
Hm ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vrouw moet de beslissing maken, natuurlijk heeft haar mening dan meer waarde.
Ja dat vind ik gerechtvaardigd. Ook dat vind ik persoonlijke vrijheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, dat is ook wel zo.
En als de man besluit om haar te verlaten door haar keuze om het wel of niet weg te laten halen of juist te laten zitten. Zou je dat dan ook net zo gerechtvaardigd vinden? Dat is immers ook zijn beslissing
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?quote:
jahoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?
dan gaat je hoofd erafquote:
is wel duurderquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je ook buiten Europa op vakantie willen?
ik heb drie sloten op de deurquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan gaat je hoofd eraf
Daarom vind ik het ook niet zo'n veilig idee dat al die vluchtelingen langs ter apel moeten
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
Weer een domme opmerkingquote:
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.quote:
past Paxcon op de kleine?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Hoezo? Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
Nu een kind krijgen is echt mijn grootste nachtmerrie
lekker man, heerlijk op t strandje liggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Mee eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
hoezoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hoef me toch geen zorgen te maken dat ik per ongeluk zwanger word
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailandquote:
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man, heerlijk op t strandje liggen
500 per maand in zuidoost aziequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
Heb een kind niks te bieden op het moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Nog niet klaar voor?
ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele kleine kans, als ik het wil moet ik hoogstwaarschijnlijk aan de pillen
ik wil weer naar Gran Canariaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.
Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maak je wel ff een pakketje voor de andere mensen op de vlucht?
Het is wel een beetje schokkend dat hij al 17 ofzo is ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
calcio post als mij toen ik 13/14 was
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
Dan moet je het idd niet doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een kind niks te bieden op het moment.
Haha. Haha.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.
hehquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
Jij bent toch in Thailand geweest
Menorca is buggy eiland. Kans dat er meer gezinnen in het vliegtuig zitten is erg groot.quote:
Hij is waarschijnlijk jonger hoor, ik zei toen ook altijd ja ik ben 17/18quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een beetje schokkend dat hij al 17 ofzo is ja.
quote:
Dat lijkt me vrij logisch jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.
Tuurlijk. Maar de kans dat ik seks heb op een moment dat het vanzelf gaat is wel erg verwaarloosbaar. En gebruik nu ook nog anticonceptiepil.quote:
volgens mij is dat vliegveld bijna faillietquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
ik zag dat er zelfs vanaf Groningen Airport () vluchten naar Gran Canaria gaan
Vliegen alleen op zondag om 14.30quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
volgens mij is dat vliegveld bijna failliet
aahhhquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Menorca is buggy eiland. Kans dat er meer gezinnen in het vliegtuig zitten is erg groot.
Tja. Wat verwacht je ook van zo'n landquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. En luxe daar is veel goedkoper dan diezelfde luxe in Europa.
ongelovigen noordelingenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegen alleen op zondag om 14.30
ja volgens mij ookquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:58 schreef Calcio het volgende:
[..]
volgens mij is dat vliegveld bijna failliet
Dus wat je zegt is bullshit?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Calcio het volgende:
[..]
Tja. Wat verwacht je ook van zo'n land
ja en nu komt dat vliegveld in Lelystad er ook nog aan. Jammerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegen alleen op zondag om 14.30
Mwah ja, appartement gaan we doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aahhh
en dan lekker zo'n all you can eat hotel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |