quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
Weer een domme opmerkingquote:
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.quote:
past Paxcon op de kleine?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Hoezo? Nog niet klaar voor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
Nu een kind krijgen is echt mijn grootste nachtmerrie
lekker man, heerlijk op t strandje liggenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in juni naar Menorca. Heerlijk man. In september willen we ook nog ff weg. Maar waarheen is nog niet duidelijk.
Mee eensquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
Calcio is echt met afstand de slechtste user op fok ooit
hoezoquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hoef me toch geen zorgen te maken dat ik per ongeluk zwanger word
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailandquote:
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man, heerlijk op t strandje liggen
500 per maand in zuidoost aziequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
Heb een kind niks te bieden op het moment.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Nog niet klaar voor?
ohquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele kleine kans, als ik het wil moet ik hoogstwaarschijnlijk aan de pillen
ik wil weer naar Gran Canariaquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In juni wel. Dan wil ik alleen maar luxe en zo min mogelijk doen. In september dan wel iets actiefs. Zoals we ieder jaar doen eigenlijk.
Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maak je wel ff een pakketje voor de andere mensen op de vlucht?
Het is wel een beetje schokkend dat hij al 17 ofzo is ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
calcio post als mij toen ik 13/14 was
Appels en peren. Luxe is Thailand is duurder dan luxe in Europa.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luxe op vakantie gaan in Europa kan duurder uitpakken dan een backpackvakantie in Thailand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |