je hebt daar ook een gay gedeelte hequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
beste vakantie van me leven daar mee gemaakt![]()
zo'n vakantie lijkt me vreselijkquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
aahhh
en dan lekker zo'n all you can eat hotel?
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vliegen alleen op zondag om 14.30
Alleen Paxcon snapt de zondag 14.30 grap.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja en nu komt dat vliegveld in Lelystad er ook nog aan. Jammer
In Thailand had ik privechauffeur, luxe accomodaties, goed eten voor de prijs waar een tiener van naar salou gaat.quote:
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt daar ook een gay gedeelte he
niet dat ik daar toen mee bezig was
ik heb er nog nooit van gevlogenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Calcio het volgende:
[..]
vond het wel fijn om een vliegveld zo dichtbij te hebben
Ik ga met mn oma naar Rusland binnekort.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.
10k voor 10 personen voor 1 week, 5 sterren hotel all inclusive, was echt perfect
jammer dat het zo kort was wel
was toen met me opa en oma me ouders zusje en tante oom nichtje neefje
Maar de vliegreis enz is toch wel heel duurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand had ik privechauffeur, luxe accomodaties, goed eten voor de prijs waar een tiener van naar salou gaat.
lekker hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik was met me oma gegaan toen, was toen 10 geloof ik.
10k voor 10 personen voor 1 week, 5 sterren hotel all inclusive, was echt perfect
jammer dat het zo kort was wel
was toen met me opa en oma me ouders zusje en tante oom nichtje neefje
Kan voor 3/400 euroquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Maar de vliegreis enz is toch wel heel duur
Voor 500 heb je een vlucht. Dat heb je er na 1 week uit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Dat valt toch niet onder 'luxe in Thailand'quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
hm oke nou weer wat geleerdquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor 500 heb je een vlucht. Dat heb je er na 1 week uit.
ah das ook wel nice manquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga met mn oma naar Rusland binnekort.
Lekker hoor.
#Only in Zutphenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klant wilde stelen, aangehouden en ze zei dat ze dat al bij de Jumbo had afgerekend. Maar er zaten AH huismerk dingen tussen
Toen de politie het aan het afhandelen was op het directiekantoor haalde ze een blikje passoa uit haar binnenzak en begon doodleuk te drinkenPauper van de week
/liefdagboek
Beter wat klappen geven. Politie hebben ze schijt aanquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Klant wilde stelen, aangehouden en ze zei dat ze dat al bij de Jumbo had afgerekend. Maar er zaten AH huismerk dingen tussen
Toen de politie het aan het afhandelen was op het directiekantoor haalde ze een blikje passoa uit haar binnenzak en begon doodleuk te drinkenPauper van de week
/liefdagboek
KAROAKEquote:
Goed van je bruurquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
/liefdagboek
ja dat is alweer 400 hequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
380 heb ik wel voorbij zien komen
Je hebt toch genoeg aanbiedingen? Of van die leaks bij vliegtuigmaatschappijen.quote:
Dat valt nog best mee, maar dan heb je ryanair toestanden voor best wel lang. Dat kan je doen naar londen, niet naar thailandquote:
Beetje stad verkennen, mn oma had daar gestudeerd vroeger en is nog nooit teruggeweest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nog plannen of gewoon relaxen?
De omgeving is ook heel mooi/uniek vind ik
499 met emirates gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, maar dan heb je ryanair toestanden voor best wel lang. Dat kan je doen naar londen, niet naar thailand
Oh fuck.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
#Only in Zutphen
En jij bent ook nog de pauper van het weekend want je moetje bier nog betalen
Aha have fun manquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje stad verkennen, mn oma had daar gestudeerd vroeger en is nog nooit teruggeweest.
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg aanbiedingen? Of van die leaks bij vliegtuigmaatschappijen.
Gewoon van die sites in de gaten houden
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh fuck.
Het is onderweg
Vakantiepiratengodquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizen
waar wil je het van betalen danquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Calcio het volgende:
[..]
ik kijk weleens op skyscanner maar vind alleen maar boven de 600 voor verre reizen
Ik heb mij er twee keer in gemengd als klant om het personeel te helpen. Daar waren ze blij mee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hield nooit mensen aan in supermarkt als ik ze zag stelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |