Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
huh? wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc weg
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoekenquote:
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...
Maar mijn geheugen is ook lek hoor
Maak je voor niet druk..quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...
Doe ik ook nietquote:
dat was ooit, dus niet nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Zie ik zo bleekquote:
Ja wel hoor we blijven culligquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.quote:
mag ik een stukje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakken
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
Ik word een beetje behANGquote:
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.quote:
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.
Je huis gaat er wel heerlijk van ruiken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.
Nu gratis af te halen op het stuk land waar het nog steeds staat...
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
oi!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.
Maar nu is het niet warm meer.
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
Jep, de bakker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.
Ik kies gewoon voor de makkelijkste manier
Ik ga Slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.
Tsja, via de groenteboer is het toch makkelijker, minder smerig en minder tijdrovend...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat zonde van de groente én de energie die erin is gestoken.
Die kneedhaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Ja, heb je een mooi fuckatio brood gebakken, zit er zo'n lomp gat in alle sneetjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kneedhaak![]()
Ja, dat was ook één van de redenen dat ik ermee stopte, die maakte altijd zo'n lelijk gat in het brood.
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.
Die bakt alleen zoete broodjes...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
volgens mij bakt sjoef zijn eigen brood met zo'n machine
ow bummerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bakt alleen zoete broodjes...
Zo'n tuin hééft ook geen zin. Je moet er feitelijk bijna iedere dag heen om te werken, de zaden zijn best duur en als je alles biologisch doet, blijkt na een half jaar dat driekwart is opgevreten door weet ik het wat voor beesten en insecten. En wat kost bijvoorbeeld een kool nou helemaal, of wortels. Het is echt de moeite niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.
Ik heb nog plenty apparaten die het daglicht nog nooit hebben gezien...
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n tuin hééft ook geen zin. Je moet er feitelijk bijna iedere dag heen om te werken, de zaden zijn best duur en als je alles biologisch doet, blijkt na een half jaar dat driekwart is opgevreten door weet ik het wat voor beesten en insecten. En wat kost bijvoorbeeld een kool nou helemaal, of wortels. Het is echt de moeite niet.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.
De grond was van klei, met geen mogelijkheid kwam je daarin met een schepje of zo.
Onkruid tierde er welig en konijnen hadden er hun hangjongerenplek van gemaakt.
Uiteindelijk waren de wortelen en sla niet te vreten.
¤200 tuinhuur naar de klote en nog niks te eten op tafel...
Niet per definitie, ik vind heel veel lekker, maar echt Fries suikerbroodquote:
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er zelf wel 1 keer geweest, alternatieve hippie bende...
Daar had ik dus geen trek in...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.
Ik vind jou daar ook niet echt een type voorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.
De grond was van klei, met geen mogelijkheid kwam je daarin met een schepje of zo.
Gisteren nog... Ik stop de haak altijd gelijk weer terug in de bakbakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
volgens mij bakt sjoef zijn eigen brood met zo'n machine
Kleigrond!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er nooit meer uitkomen, of zonder laarzen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren nog... Ik stop de haak altijd gelijk weer terug in de bakbak
Was ook meer een idee van mw. MM en de buuf...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook niet echt een type voor
Ik haal op zaterdagmorgen de wekelijkse portie vers brood op bij de lokale warme bakker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.
En lékker!![]()
Snel, lekker, goedkoop én simpel.
Ja, je zal 'm wel vriendelijk gedag zeggen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal op zaterdagmorgen de wekelijkse portie vers brood op bij de lokale warme bakker.
Moet er wel een stukje voor rijden, maar wat ben ik blij met die man...
Ik babbel altijd wat met de verkoopsters en de andere mensen in de vaak lange wachtrij. De bakker zelf heb ik nog nooit gezien...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je zal 'm wel vriendelijk gedag zeggen.Dat brood prop je dan neem ik aan deels in de vriezer?
Ik eet om het gat heen.. Het doet me weinig.. Maar ik eet echt niet elke dag brood uit dat apparaat...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.
En lékker!![]()
Snel, lekker, goedkoop én simpel.
Daar kan je uit opmaken dat het een goede bakker is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
De bakker zelf heb ik nog nooit gezien..
Sja, ik kon er echt niet tegen en om nou een PGB aan te vragen voor invalide broden vond ik ook wat ver gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch wat met zo'n gehandicapt brood...
Z'n brood is in ieder geval verukkuluk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je uit opmaken dat het een goede bakker is.
Krijg je toch niet uitgekeerd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik kon er echt niet tegen en om nou een PGB aan te vragen voor invalide broden vond ik ook wat ver gaan.
Mwoah, een vers Turks brood is ook niet te versmaden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n brood is in ieder geval verukkuluk.
Hier in de buurt zijn alleen Turkse bakkers.
Goed voor een stokbroodje, maar verder kom ik er niet...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je toch niet uitgekeerd...
Lekker goedkoop ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mwoah, een vers Turks brood is ook niet te versmaden.
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
En een leuk praatje met de verkoopsters zit er ook niet in...
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.
Ja, daaróm!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oké, welterusten dan, sacha.
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
ik red dat prima zonder veel haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.
Dan heb je overdag de tijd om slaap in te halen, of ploegendienst?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verklootquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Soms is nachtmens zijn best lastig
Nou, dat probleem heb ik jarenlang gehad, maar nu gaat het heel redelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verkloot
dát ga ik doorvertellenquote:
Volgens mij hebben alleen Mo en Piet nog wat haar en de rest heeft een kale kop hieroquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
was dat maar waar. ..quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je overdag de tijd om slaap in te halen, of ploegendienst?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was dat maar waar. ..
Dat doe ik al 16 jaar niet meer, maar mijn nachten zijn gemiddeld 5 uur maximaal
Ouwe snokkel.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]ik was in slaap gevallen
even bijlezen ....
Nou dan komen er nog heel wat recepten langs..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht nou effe... ikk was bij de taart van Mickey
ik zat van de week letterlijk tussen beide in....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het lastige hier.. Vrouwen roddelen altijd en overal.. Zelfs "De Lach" generatie
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan komen er nog heel wat recepten langs..
Was het serieus ruim een half jaar?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
De nalatenschap van meer dan 6 maanden CUL...
win winquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:07 schreef chufi het volgende:
De nalatenschap van meer dan 6 maanden CUL...
Ja minstens.. In het begin werden we als grof vuil van hot naar her gestuurd ... Tot we bij CUL kwamen en daar vonden ze het wel gezellig met ons en wederzijdsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was het serieus ruim een half jaar?
nee hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het hele zooitje is weer in slaap getieft.
Vast niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het hele zooitje is weer in slaap getieft.
Godsamme wat gaat de tijd snel. Na het verdwijnen van 40+ was ik het een hele tijd schijtzat op FOK!, maar dat het zo lang duurde had ik geen idee van. Respect voor de CUL rubriek dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja minstens.. In het begin werden we als grof vuil van hot naar her gestuurd ... Tot we bij CUL kwamen en daar vonden ze het wel gezellig met ons en wederzijds
Je hebt ons doorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie doen stiekem gewoon powernaps.
Ja van 6u tot 13u meestal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie doen stiekem gewoon powernaps.
Jij hebt onlangs behoorlijk lang liggen meuren hè?quote:
Welk gat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
Zo he he ... ik ben weer om op de hoogte, Chuf eet om het gat heen
Soms sla ik weleens nachtje over, dan ga ik daarna wat eerder plat rond 23:00uquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt onlangs behoorlijk lang liggen meuren hè?Geen idee hoe lang je al wakker was, maar het was lang.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:18 schreef FANN het volgende:
Zo he he ... ik ben weer om op de hoogte, Chuf eet om het gat heen
Sjezus, hoe hou je dat vol dan? Toen ik rond de 20 jaar was ging ik hele weekeinden door en stond 's maandags nog dronken bij mijn werkgever om weer lekker aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms sla ik weleens nachtje over, dan ga ik daarna wat eerder plat rond 23:00u
Waaro? En nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Jou ben ik niet tegengekomen daaroben je ook net wakker?
echt, hoe hou je het volquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms sla ik weleens nachtje over, dan ga ik daarna wat eerder plat rond 23:00u
Bang voor je eigen verzonnen zombie broer.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
ik heb vannacht dus een serieus probleem dan slaap ik weer niet
Er zit geen del tussen, FANN!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
Ook al weer een del 2 van de schilderijen![]()
Ik heb alles al gepost
Nou die is niet zo lang geleden overleden, dus was wel een idiote droomquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bang voor je eigen verzonnen zombie broer.
Oh, neem mij niet kwalijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou die is niet zo lang geleden overleden, dus was wel een idiote droom
ow... dat komt weer door mijn laptop, kruimels tussen het toetsenbord, en dan gaat een letterquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit geen del tussen, FANN!
Het is in feite maar van 13u tot 23u dus valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus, hoe hou je dat vol dan? Toen ik rond de 20 jaar was ging ik hele weekeinden door en stond 's maandags nog dronken bij mijn werkgever om weer lekker aan de slag te gaan.Dat hoef ik nu niet meer te proberen, ook niet zonder drank.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is in feite maar van 13u tot 23u dus valt wel mee toch?
Ja ik was al te laat om het je te vertellen.. Ik ben nog niet eens over de helftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
Ook al weer een del 2 van de schilderijen![]()
Ik heb alles al gepost
Zou je zelf het schilderij ook niet mooier vinden als het breder was?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat om het je te vertellen.. Ik ben nog niet eens over de helft
Ja tuurlijk zou het mooier zijn om de andere helft ook te hebben...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou je zelf het schilderij ook niet mooier vinden als het breder was?
ja, ik kan nu geen schopje meer geven, maar ik volg het wel dus af en toe zal ik wel ergens opquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik was al te laat om het je te vertellen.. Ik ben nog niet eens over de helft
En anders verzin je er iets moois bij.. Ik ben ook begonnen met niet hangend werkquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ik kan nu geen schopje meer geven, maar ik volg het wel dus af en toe zal ik wel ergens op
reageren
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou het mooier zijn om de andere helft ook te hebben...
Neem plaats zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb net weer iets geleerd in CUL, in dat topic over snijplanken
zei iemand dat dat witte plankje bedoeld was om hete dingen op
te zetten
[ afbeelding ]
heb ik mooi mijn andere dinges voor niks vernageld, want dat wist ik niet
34 uur maar.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zo kan je het ook brengen ja. Ware het niet dat om iets meer uren dan 10 ging.
Volgens mij is dat een BS verhaal.. Tis voor alle andere dingen die niet op b;lauw, rood of groen mogenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef FANN het volgende:
Ik heb net weer iets geleerd in CUL, in dat topic over snijplanken
zei iemand dat dat witte plankje bedoeld was om hete dingen op
te zetten
[ afbeelding ]
heb ik mooi mijn andere dinges voor niks vernageld, want dat wist ik niet
Kan je mooi die foto van je onderkin postenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders verzin je er iets moois bij.. Ik ben ook begonnen met niet hangend werk
Herkomst van het schilderij strookt niet met jouw beschrijving?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is de lijst duurder dan de inhoud..
Ik mis even iets vermoedelijk...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkomst van het schilderij strookt niet met jouw beschrijving?
"Hier een authentiek werkje van mn Spaanse ex-schoonvader .. Een schilderij van het mooiste dorpje van Spanje..."quote:
Waar is hier... Ik checkte net buiten en zag niets..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begint te sneeuwen en niet zo'n lullig beetje ook. De vlokken vallen loodrecht en maken nog nét geen lawaai bij het neerstorten.
Drenthe.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is hier... Ik checkte net buiten en zag niets..
Je went aan onregelmatig leven, voor mij zou een overdreven regelmaat en volgens de klok leven juist 'dodelijk' zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je 34 uur wakker geweest?
kelere.... da's niet gezond man
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
"Hier een authentiek werkje van mn Spaanse ex-schoonvader .. Een schilderij van het mooiste dorpje van Spanje..."
Ja maar dat is wel héél lang wakker, dat lukt mij niet hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je went aan onregelmatig leven, voor mij zou een overdreven regelmaat en volgens de klok leven juist 'dodelijk' zijn.
die foto moet je erbij doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
Dat was teveel werk voor die ouwe man..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wat mij betreft een dikke lijst waard.
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er mis mee? Check de lijsten van mooiste dorpjes er maar eens op na... Ik moet zelfs nog ergens een foto hebben da ik op dat muurtje zit..
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de wegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het begint te sneeuwen en niet zo'n lullig beetje ook. De vlokken vallen loodrecht en maken nog nét geen lawaai bij het neerstorten.
Omdat het dierbaar isquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is juist niets mis mee. Voor dat schilderij zou ik een bredere lijst aanschaffen.
Dat kan je toch laten doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was teveel werk voor die ouwe man..
ja leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaj ja ik ga zoeken of ik die al digitaal heb in mn archieven
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We zitten hier gevangen in een nooit eindigende sneeuwkrul des doods!
[ afbeelding ]
Dat maak ik toch niet meer mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat komt her niet misschien, ik weet het weerbericht van morgen niet
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de bui die ik eerder op de avond tegen kwam op de weg
ik mag toch hopen van welquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat maak ik toch niet meer mee.
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan je toch laten doenzelluf....
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kon je door blijven rijden, of moest je langs de weg gaan staan?
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terugquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik en zelluf doen... Ik heb wel genoeg lijsten besteld afgelopen 2 jaar.. dus wie weet...
Mickey en Keon hebben connectie bij de Porsche Piet..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Andere auto aan het zoeken, wat zal ik nu weer eens nemen?
ik heb vandaag een duster opgehaaldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen sneeuw te zien hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....
Zelf de maat nemen lukt me wel, dus dan kan ik ook gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan zo'n ding wegbrengen en dan krijg je hem keurig in de lijst die je uitgezocht hebt terug![]()
de lijst maken ze op maat....
Die valt af, 50k vind ik toch wat te gek voor stuk blik en past niet goed op parkeerplaats hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Mickey en Keon hebben connectie bij de Porsche Piet..
kan ook... misschien weet ik niet of het dan zo mooi wordt....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf de maat nemen lukt me wel, dus dan kan ik ook gewoon online bestellen
Dat meen je!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
20 km was echt de max, en ik heb toch heel wat kilometers in dergelijke weersomstandigheden afgelegd, maar het was echt bar....
Zo'n Dacia ding?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag een duster opgehaald
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
ja serieus... en de laatste 12 km reed ik door verse sneeuw en dus geen spoor om te volgenquote:
Das wel redelijk in de buurt... Misschien een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:00 schreef FANN het volgende:
Hiero Chuf
http://www.kunstspiegel.n(...)_BqsoCFRLhGwodbVIB5A
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?
Kan je ook met die tekeningetjes van je dochter doen, hang je dat schilderij van SchoonPa in het midden en die van je dochter aan elke kant één, alles zelfde lijstjequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel redelijk in de buurt... Misschien een idee
check...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.
En ik ga er niet half NL voor afrijden.
Dat de verwarming en de airco het doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat verwacht je buiten betrouwbaarheid aan een auto?
Eh ja dat bepaal ik zelf nog wel ja.. Ik heb nog wel een groen ding van mn schoonpa zonder lijst.. dus dat zou wel kunnen.... Maar die man heeft best veel werken gemaakt.. het ene meer geslaagd dan het ander, maar OK.. Elk kind heeft wel een schilderij van dat dorpje.. (zelfs mn moeder) Maar deze heeft idd wel een mager lijstje...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je ook met die tekeningetjes van je dochter doen, hang je dat schilderij van SchoonPa in het midden en die van je dochter aan elke kant één, alles zelfde lijstje
was maar een ideequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh ja dat bepaal ik zelf nog wel ja.. Ik heb nog wel een groen ding van mn schoonpa zonder lijst.. dus dat zou wel kunnen.... Maar die man heeft best veel werken gemaakt.. het ene meer geslaagd dan het ander, maar OK.. Elk kind heeft wel een schilderij van dat dorpje.. (zelfs mn moeder) Maar deze heeft idd wel een mager lijstje...
Ben eerst ff aan het kijken wat er particulier staat in de buurt tot 1000 Euro.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
check...
3008 lijkt me wel wat voor jou
Airco boeit me niet in NL.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat de verwarming en de airco het doen![]()
dat de deur op slot kan en het raampje open
En hoe vaak is het dat?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot het zomers weer 33 graden is
Is je station afgekeurd Piet?.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben eerst ff aan het kijken wat er particulier staat in de buurt tot 1000 Euro.
70/2quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
wacht maar tot het zomers weer 33 graden is
Is een Smart iets voor je? Ik reed altijd in bakken van auto's, maar sinds ik Smart ontdekte en de ruimte die je daar in hebt, ondanks dat ze klein lijken, heb ik spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Voordeel voor mij is dat ik toch alleen leef en af en toe nog een scharreltje op kan pikken.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet beetje fatsoenlijk rijden op de snelweg verder maakt het me niet zoveel uit.
En ik ga er niet half NL voor afrijden.
met paarden is een smart geen optiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is een Smart iets voor je? Ik reed altijd in bakken van auto's, maar sinds ik Smart ontdekte en de ruimte die je daar in hebt, ondanks dat ze klein lijken, heb ik spijt dat ik er niet eerder aan ben begonnen. Voordeel voor mij is dat ik toch alleen leef en af en toe nog een scharreltje op kan pikken.
Die Smarts doen 1 op 20 en kosten geen drol aan wegenbelasting en verzekering. En het heeft airco, werkende elektrische ramen én centrale deurvergrendeling,
Yep, fuseekogel, op zich nog wel te fiksen maar ben 'm na 3 jaar zat en ding stort binnenkort helemaal in elkaarquote:
Nee dat is waar en een knol van een wijf schiet ook niet op. Het is maar een 2-zitterje.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is een smart geen optie
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met paarden is een smart geen optie
Want?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.
zelfs zonder trailer is het geen optiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Trailer hoef ik niet meer te trekken maar in een smart ga ik niet rijden.
Ik heb nog wel een fiets met lekke band beneden staan..quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep, fuseekogel, op zich nog wel te fiksen maar ben 'm na 3 jaar zat en ding stort binnenkort helemaal in elkaar
Lol, dat was met het 1e model zo ja, maar met de huidige modellen is het een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Als ik een Smart zou nemen denk ik dat ik altijd met 2 kratjes bier in de bijzit plaats zou rijden ter compensatie van niet naar links om kiepen...
Smart ass.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
Als ik een Smart zou nemen denk ik dat ik altijd met 2 kratjes bier in de bijzit plaats zou rijden ter compensatie van niet naar links om kiepen...
Toen ik hier net kwam wonen had 1 van mn buren zo ding beneden in de garage staan.. maar al gauw stond ie op 4 bakstenen pilaren...quote:
Ik heb iest teveel series in 1keer gekeken.. Ik pas evenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga deze kijken...
http://www.itshbo.nl/films-series/series/ray-donovan/seizoen-3
Wat was de doodsoorzaak?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat brood bakken is nog link, in Enschede is er een dode bij gevallen, en dat was de bakker.
Misschien wel een ontevreden klant die door het lint ging, de zaak loopt nog....later meer.quote:
Ja, er wordt nog flink gegist naar de oorzaak...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er rijzen wel de nodige vragen...
Zou eht gaan om een kneedbom?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)bellende-klant.dhtml
misschien waren de kerstkransjes over de datum en was de dader niet voor één gat te vangen...quote:
zie jij er wél brood in ?quote:
er moet brood op de plank komen, ik ga werkenquote:
Vergeet je brood niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
er moet brood op de plank komen, ik ga werken
ga je lekker dansen op de tafels!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
potver, helemaal op kantoor..... 9 directe collega's en die werken allemaal thuis vandaag inclusief manager. beetje jammer dit
in een rokje!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zie liever die leuke secretaresse hier rondhuppelen op de tafels
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet zietquote:
Ik heb er filet opgedaan, ik laat me het kaas niet van het brood eten 😉quote:
en hakken!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en mooie kousen met jarretels waarvan je weet dat ze er zijn maar net niet ziet
Ik functioneer niet zonder koffie...quote:
Als ik niet leef functioneer ik ook niet...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik functioneer niet zonder koffie...
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Sacha, wegens het weer open krijgen van het 40+ subforum én haar actieve bijdrage daaraan als moderator...
heeft ze verdientquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Sacha aangemeld als pareltje...
[..]
Max Havelaar koffie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
drink zelden koffie, 5 kopjes per jaar max
Ik zit nu aan mijn Groene Smoothiequote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nummer drie nu en binnen een half uur is sacha nergens meer.
dat heb ik minstens per dagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
drink zelden koffie, 5 kopjes per jaar max
zelfs dat niet. De koffie hier uit het apparaat op werk. Als het of heeeel vroeg is of als alle overige dranken niet voorhanden zijn. komt gelukkig zelden voorquote:
valt nog mee, sommige collega's hier slaan er zo 15 per dag achterover....quote:
Ja, dat is het inderdaad. Moest ik ook maar weer eens gaan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor... elke dag, op een uitzondering na, doe ik dat![]()
gewoon lekker en gezond enzo...
Nah... dan ben ik wel érg hyper als ik dat doequote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:43 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
valt nog mee, sommige collega's hier slaan er zo 15 per dag achterover....
ik ben dat van nature, helaas voor de overige collega's, dus geen extra meuk voor nodigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... dan ben ik wel érg hyper als ik dat doe
per dag?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik minimaal aan de 12 stuks kom.
ik ben het meestal ook al van nature, maar is vind koffie lekker, en caffeinevrije koffie is niet te hachelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik ben dat van nature, helaas voor de overige collega's, dus geen extra meuk voor nodig
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben het meestal ook al van nature, maar is vind koffie lekker, en caffeinevrije koffie is niet te hachelenwél die van Nespresso, maar ik heb een Senseo
Ik ga voor 20+...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik minimaal aan de 12 stuks kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |