Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
huh? wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc weg
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoekenquote:
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...
Maar mijn geheugen is ook lek hoor
Maak je voor niet druk..quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...
Doe ik ook nietquote:
dat was ooit, dus niet nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Zie ik zo bleekquote:
Ja wel hoor we blijven culligquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.quote:
mag ik een stukje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakken
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
Ik word een beetje behANGquote:
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.quote:
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.
Je huis gaat er wel heerlijk van ruiken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.
Nu gratis af te halen op het stuk land waar het nog steeds staat...
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
oi!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.
Maar nu is het niet warm meer.
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
Jep, de bakker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.
Ik kies gewoon voor de makkelijkste manier
Ik ga Slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.
Tsja, via de groenteboer is het toch makkelijker, minder smerig en minder tijdrovend...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat zonde van de groente én de energie die erin is gestoken.
Die kneedhaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Ja, heb je een mooi fuckatio brood gebakken, zit er zo'n lomp gat in alle sneetjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kneedhaak![]()
Ja, dat was ook één van de redenen dat ik ermee stopte, die maakte altijd zo'n lelijk gat in het brood.
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.
Die bakt alleen zoete broodjes...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
volgens mij bakt sjoef zijn eigen brood met zo'n machine
ow bummerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bakt alleen zoete broodjes...
Zo'n tuin hééft ook geen zin. Je moet er feitelijk bijna iedere dag heen om te werken, de zaden zijn best duur en als je alles biologisch doet, blijkt na een half jaar dat driekwart is opgevreten door weet ik het wat voor beesten en insecten. En wat kost bijvoorbeeld een kool nou helemaal, of wortels. Het is echt de moeite niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.
Ik heb nog plenty apparaten die het daglicht nog nooit hebben gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |