Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc wegquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
huh? wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Liep jij niet op hoge poten uit de 40 plus sc weg
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoekenquote:
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien ik niet goed snap waar je het over hebt, wel ja
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een tijdje Fok-afwezig geweest, met of zonder reden .. Mij staat niets bij van hoge poten...
Maar mijn geheugen is ook lek hoor
Maak je voor niet druk..quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ik ben al ongeveer 2 weken terug dus weet ik niet goed waar de kreet vandaan komt...
Doe ik ook nietquote:
dat was ooit, dus niet nuquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou krijg wat, moet ik het zelf gaan zoeken
Zie ik zo bleekquote:
Ja wel hoor we blijven culligquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het versgebakken maisbrood bij de bakker ontdekt![]()
O wacht, we zitten niet meer in CUL.
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakkenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
versgebakken bij een bakker, is dat bijzonder?
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.quote:
mag ik een stukje?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was vanmorgen nog een beetje warm, dus dat lijkt me dan wel vers gebakken
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bakt er hier niemand zijn eigen brood trouwens?
Ik word een beetje behANGquote:
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.quote:
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het wel een tijdje gedaan en voor even was dat wel lekker, maar best een gedoe voor zo'n klein broodje. Een paar maanden geleden kwam ik het apparaat weer tegen en toen heb ik het weg gegeven.
Je huis gaat er wel heerlijk van ruiken.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben afgelopen jaar wel een poging gedaan tot het kweken van onze eigen groente.
Nu gratis af te halen op het stuk land waar het nog steeds staat...
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
oi!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alstublieft, voor jou, met roomboter en kaas.
Maar nu is het niet warm meer.
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Bak het iedere dag, maar dan zonder te kneden. Supersimpel, snel en erg lekker.
Jep, de bakker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad lekker, vooral met de knapperige korstjes.
Ik kies gewoon voor de makkelijkste manier
Ik ga Slapen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sta je buiten? Het waait hier als een malle.
Tsja, via de groenteboer is het toch makkelijker, minder smerig en minder tijdrovend...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat zonde van de groente én de energie die erin is gestoken.
Die kneedhaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben wel zo'n broodbakmachine gehad, maar de kneedhaak was gebroken en daarna hebben we het apparaat maar weggedonderd...
Ja, heb je een mooi fuckatio brood gebakken, zit er zo'n lomp gat in alle sneetjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kneedhaak![]()
Ja, dat was ook één van de redenen dat ik ermee stopte, die maakte altijd zo'n lelijk gat in het brood.
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een duur jaar geweest samen met de verloren groente.
Die bakt alleen zoete broodjes...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
volgens mij bakt sjoef zijn eigen brood met zo'n machine
ow bummerquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bakt alleen zoete broodjes...
Zo'n tuin hééft ook geen zin. Je moet er feitelijk bijna iedere dag heen om te werken, de zaden zijn best duur en als je alles biologisch doet, blijkt na een half jaar dat driekwart is opgevreten door weet ik het wat voor beesten en insecten. En wat kost bijvoorbeeld een kool nou helemaal, of wortels. Het is echt de moeite niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze intenties zijn altijd goed, ons doorzettingsvermogen vaak wat minder.
Ik heb nog plenty apparaten die het daglicht nog nooit hebben gezien...
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n tuin hééft ook geen zin. Je moet er feitelijk bijna iedere dag heen om te werken, de zaden zijn best duur en als je alles biologisch doet, blijkt na een half jaar dat driekwart is opgevreten door weet ik het wat voor beesten en insecten. En wat kost bijvoorbeeld een kool nou helemaal, of wortels. Het is echt de moeite niet.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.
De grond was van klei, met geen mogelijkheid kwam je daarin met een schepje of zo.
Onkruid tierde er welig en konijnen hadden er hun hangjongerenplek van gemaakt.
Uiteindelijk waren de wortelen en sla niet te vreten.
¤200 tuinhuur naar de klote en nog niks te eten op tafel...
Niet per definitie, ik vind heel veel lekker, maar echt Fries suikerbroodquote:
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er zelf wel 1 keer geweest, alternatieve hippie bende...
Daar had ik dus geen trek in...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.
Ik vind jou daar ook niet echt een type voorquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hadden keurig bij de supermarkt zaadjes gehaald, mocht niet want het moest biologisch en dat stond niet op de zakjes.
De grond was van klei, met geen mogelijkheid kwam je daarin met een schepje of zo.
Gisteren nog... Ik stop de haak altijd gelijk weer terug in de bakbakquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef sacha het volgende:
volgens mij bakt sjoef zijn eigen brood met zo'n machine
Kleigrond!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er nooit meer uitkomen, of zonder laarzen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker met je rubberlaarzen in de Hollandsche klei.
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren nog... Ik stop de haak altijd gelijk weer terug in de bakbak
Was ook meer een idee van mw. MM en de buuf...quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou daar ook niet echt een type voor
Ik haal op zaterdagmorgen de wekelijkse portie vers brood op bij de lokale warme bakker.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.
En lékker!![]()
Snel, lekker, goedkoop én simpel.
Ja, je zal 'm wel vriendelijk gedag zeggen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal op zaterdagmorgen de wekelijkse portie vers brood op bij de lokale warme bakker.
Moet er wel een stukje voor rijden, maar wat ben ik blij met die man...
Ik babbel altijd wat met de verkoopsters en de andere mensen in de vaak lange wachtrij. De bakker zelf heb ik nog nooit gezien...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je zal 'm wel vriendelijk gedag zeggen.Dat brood prop je dan neem ik aan deels in de vriezer?
Ik eet om het gat heen.. Het doet me weinig.. Maar ik eet echt niet elke dag brood uit dat apparaat...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Heb jij geen gat in je brood door die haak? Dat werd ik zo zat dat ik net zo lang ben gaan experimenteren met deeg tot ik het ultieme goedje had, waarmee je bolletjes, stokbrood én pizza kan maken. Het is 5 minuten werk om het klaar te maken, de volgende dag nog eens 5 minuten om het te vormen en in 15 minuten afgebakken in een voorverwarmde oven op 240 graden met boven- en onderwarmte.
En lékker!![]()
Snel, lekker, goedkoop én simpel.
Daar kan je uit opmaken dat het een goede bakker is.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
De bakker zelf heb ik nog nooit gezien..
Sja, ik kon er echt niet tegen en om nou een PGB aan te vragen voor invalide broden vond ik ook wat ver gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet toch wat met zo'n gehandicapt brood...
Z'n brood is in ieder geval verukkuluk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je uit opmaken dat het een goede bakker is.
Krijg je toch niet uitgekeerd...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, ik kon er echt niet tegen en om nou een PGB aan te vragen voor invalide broden vond ik ook wat ver gaan.
Mwoah, een vers Turks brood is ook niet te versmaden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n brood is in ieder geval verukkuluk.
Hier in de buurt zijn alleen Turkse bakkers.
Goed voor een stokbroodje, maar verder kom ik er niet...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je toch niet uitgekeerd...
Lekker goedkoop ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mwoah, een vers Turks brood is ook niet te versmaden.
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
En een leuk praatje met de verkoopsters zit er ook niet in...
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.
Ja, daaróm!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oké, welterusten dan, sacha.
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
ik red dat prima zonder veel haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.
Dan heb je overdag de tijd om slaap in te halen, of ploegendienst?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verklootquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Soms is nachtmens zijn best lastig
Nou, dat probleem heb ik jarenlang gehad, maar nu gaat het heel redelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verkloot
dát ga ik doorvertellenquote:
Volgens mij hebben alleen Mo en Piet nog wat haar en de rest heeft een kale kop hieroquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |