quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je toch niet uitgekeerd...
Lekker goedkoop ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mwoah, een vers Turks brood is ook niet te versmaden.
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
En een leuk praatje met de verkoopsters zit er ook niet in...
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die moet je minimaal direct bij hun kont grijpen, anders krijg je nooit gespreksstof.
Ja, daaróm!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hun echtgenoten doen dat al andersom in Keulen en zo...
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Oké, welterusten dan, sacha.
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft een geregeld leven... Tis nu bedtijd..
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar zijn er niet veel van in 40+ heb ik het idee.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, maar er zijn ook een aantal notoire nachtbrakers.
ik red dat prima zonder veel haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat kan je wel stellen. Daar schijn je een berg haar voor nodig te hebben en laat ik nu kaal zijn.
Dan heb je overdag de tijd om slaap in te halen, of ploegendienst?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verklootquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Soms is nachtmens zijn best lastig
Nou, dat probleem heb ik jarenlang gehad, maar nu gaat het heel redelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je eenmaal nachtdiensten hebt gedraaid is je ritme voor eeeuwig verkloot
dát ga ik doorvertellenquote:
Volgens mij hebben alleen Mo en Piet nog wat haar en de rest heeft een kale kop hieroquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik red dat prima zonder veel haar
quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Even heel iets anders... speciaal voor FANN (en stiekem ook voor mijzelf)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |