Nattekat | donderdag 14 januari 2016 @ 16:57 |
![]() | |
sasquatsch | zondag 17 januari 2016 @ 20:45 |
Williams presenteert de nieuwe auto op 22 februari, de eerste testdag. Hiermee zijn Williams en Haas de enige die tot nog toe de datum van de autopresentatie bekend gemaakt hebben. 21 februari Haas F1 22 februari Williams | |
Fopje | zondag 17 januari 2016 @ 20:59 |
Ben zo benieuwd naar Haas ![]() | |
opreis | zondag 17 januari 2016 @ 21:54 |
ferrari doet morgen wat geloof ik | |
Meike26 | maandag 18 januari 2016 @ 08:07 |
Ik ook ! Zou toch een gele auto moeten worden als Gunter zich aan zijn woord houd. Maar dan, in welke kleuren gaat Renault rijden? Gunter wilde geel omdat er te weinig geel op de grid is, toen kwam net Sauber met de blauw/gele livery, dan Haas zelf en Renault ook nog misschien, opeens 3 teams met het vrolijke kleurtje ![]() | |
ESF1Gamer | maandag 18 januari 2016 @ 11:29 |
Van mij mag wel meer kleur op de grid ipv het grijs/grijsblauw. Ik vond oranje livery van de Arrows mooi Nog 2 maanden voor de eerste vrije training | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 11:53 |
http://readysetred.ferrari.com/en/ Nog 5 minuten ![]() | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 11:54 |
ik wacht ook ![]() | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 11:55 |
Hoop wel op een nieuwe F1 wagen of anders hopelijk iets met A-R | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 11:56 |
Mooie foto ![]() Deze vond ik ook erg mooi: ![]() ![]() | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 11:57 |
2 minuten nog ![]() | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 11:58 |
Heb nog nooit een unveiling live gezien... gaat dat net als Apple Keynotes de eerste 10 minuten over iets anders of...? | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 12:00 |
nieuwe auto | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 12:00 |
nieuwe auto dus, maar registreren? | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 12:01 |
En daarna linken met social networks en retweeten en weet ik het wat allemaal. Doe ik dus mooi niet aan mee. Doei! | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 12:02 |
Is het dit enkel? | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 12:02 |
Ja ze willen ook wel een hoop gegevens | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 12:03 |
Volgens mij wel. Van 18 january tot 7 februari moet je zoveel mogelijk punten verzamelen door tweeten en sharen op facebook en weet ik het wat en de eerste 10 (die met de meeste punten) die krijgen dan een speciale rol in de unveiling van de nieuwe auto. Dat zal dus wel op of na 7 februari zijn. Meh ![]() | |
nils7 | maandag 18 januari 2016 @ 12:03 |
![]() Ik zie de foto's wel in een F1 topic voorbij komen | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 12:05 |
Volgens mij is het dan ook alleen maar een stream die je kan kijken en anderen niet. Beetje anticlimax dit | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 12:05 |
| |
Nattekat | maandag 18 januari 2016 @ 12:11 |
Volgens mij is het meer dan een apart streampje ![]() | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 12:13 |
Ah, verkeerd gelezen dan, maar alsnog heb ik geen zin om hun uithangbord te zijn | |
Geralt | maandag 18 januari 2016 @ 12:16 |
Jammer dat ik me geregistreerd heb. Nu hebben ze gegevens van me waar ze niks mee kunnen omdat ik nooit rijk genoeg zal zijn om een Ferrari te kunnen kopen ![]() | |
Schunckelstar | maandag 18 januari 2016 @ 13:05 |
Wat is de meerwaarde van het tussen de stropdassen moeten staan om een doek van een auto te zien glijden? ![]() Dan kijk ik liever op mijn gemak lekker thuis gewoon de foto's ![]() | |
sasquatsch | maandag 18 januari 2016 @ 14:42 |
McLaren presenteert haar wagen op 21 februari. 21 februari Haas F1, McLaren 22 februari Williams | |
King_Merc | maandag 18 januari 2016 @ 15:05 |
Wat voor nieuws van Ferrari was er eigenlijk ? | |
sasquatsch | maandag 18 januari 2016 @ 15:18 |
| |
Nattekat | maandag 18 januari 2016 @ 17:40 |
![]() | |
Meike26 | maandag 18 januari 2016 @ 17:45 |
![]() Je kan RB veel verwijten, maar qua social media zijn ze toch wel heer en meester ! Op de voet gevolgd door Lotus en MGP ![]() | |
JimmyManna | maandag 18 januari 2016 @ 18:41 |
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter. | |
opreis | maandag 18 januari 2016 @ 19:02 |
STR kan ik me niets bedenken wat ze doen op die domme strip tekeningen na. En die zijn gewoon niet grappig. | |
JimmyManna | maandag 18 januari 2016 @ 19:32 |
STR? Jawel hoor, althans vind ik dan, die zetten leuke dingen over bv Max online. Wel minder leuk dan Lotus of Merc hoor, maar aanmerkelijk beter dan Williams (boooooring) of Force India (gaap). | |
Peterselieman | maandag 18 januari 2016 @ 21:47 |
Het is even afwachten wat er met Lotus op Twitter gaat gebeuren nu Renault de boel over heeft genomen. Of ze in dezelfde stijl verder gaan of dat het toch wat formeler wordt | |
JimmyManna | maandag 18 januari 2016 @ 21:50 |
Yup. Zou jammer zijn als dat laatste zo is. Vooral hun interactie op twitter met Mercedes is altijd erg fijn. | |
sasquatsch | dinsdag 19 januari 2016 @ 18:13 |
| |
Wertha | dinsdag 19 januari 2016 @ 20:25 |
Weet iemand of hier een heus wallpaperformaat van te vinden is? | |
Nattekat | dinsdag 19 januari 2016 @ 20:27 |
Ik had precies hetzelfde idee, zonder succes ![]() | |
Nattekat | dinsdag 19 januari 2016 @ 20:30 |
Oh, ik heb wel wat, hou je dm in de gaten ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 19 januari 2016 @ 21:12 |
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaat http://www.gva.be/cnt/dmf(...)1-auto-over-skipiste | |
Wertha | dinsdag 19 januari 2016 @ 21:35 |
Heb mede dankzij Nattekat al een aantal mooie platen gevonden. Kwam zelf deze nog tegen na wat Google search: ![]() | |
Waffle | dinsdag 19 januari 2016 @ 21:47 |
Gave foto's ![]() ![]() | |
sasquatsch | dinsdag 19 januari 2016 @ 23:43 |
Dit. | |
Peterselieman | dinsdag 19 januari 2016 @ 23:56 |
weet niet wat het max formaat van die platen is, maar in dat formaat kan ik ze wel leveren ![]() | |
nils7 | woensdag 20 januari 2016 @ 13:00 |
![]() | |
JimmyManna | woensdag 20 januari 2016 @ 13:34 |
Wel mooie kleuren, als dit het wordt. Lekker traditioneel. | |
tong80 | woensdag 20 januari 2016 @ 13:35 |
Groot oeps-moment voor Red Bull. De energiedrankgigant kan mogelijk zomaar eens een onverwachte boete van ¤ 30.000 tegemoet zien. En dat komt door Max Verstappen. De Nederlandse snelheidsmaniak liet vorige week zien waartoe een Formule 1-racewagen met sneeuwkettingen allemaal in staat is op een skipiste in Kitzbuhel. De demonstratie in de Alpen werd door 3500 toeschouwers met luid applaus ontvangen, maar de lokale autoriteiten blijken niet te hebben geklapt. Naar het schijnt heeft Red Bull geen vergunning gekregen voor het evenement dat ter promotie diende voor de Oostenrijke Grand Prix die begin juli op de Red Bull Ring zal gaan plaatsvinden. Michael Berger van de plaatselijke overheid stelt dat een vergunning noodzaak is wanneer men in een voertuig buiten de bestaande wegen wil gaan rijden. Dit is om mogelijke schade aan de natuur te voorkomen. Daardoor kan Red Bull nu dus een pittige boete tegemoet zien. Al blijft de vraag of Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz er met zijn geschatte vermogen van 11,8 miljard dollar echt wakker van zal liggen. Sneeuwshow Verstappen kan Red Bull duur komen te staan ![]() | |
sasquatsch | woensdag 20 januari 2016 @ 13:40 |
De kleuren van de RS 01, zoals ik al min of meer verwachtte. Mis alleen nog het rood. | |
pvdplanet | woensdag 20 januari 2016 @ 13:45 |
Ik denk dat een pistenbully meer schade toebrengt dan een F1 auto die lichter is dan een Suzuki Alto | |
opreis | woensdag 20 januari 2016 @ 13:49 |
Eens, als ze al andere kleuren hadden snel aanpassen naar deze | |
Fopje | woensdag 20 januari 2016 @ 13:53 |
Kaarten binnen voor Barcelona ![]() Er staat alleen op dat je geen foto's/video's mag maken? ![]() | |
Bluurgh | woensdag 20 januari 2016 @ 13:59 |
Dan zie en onthoud je er tenminste wat van, het is geen concert ![]() | |
Fopje | woensdag 20 januari 2016 @ 14:03 |
Een concert filmen doe ik ook nooit ![]() | |
Nattekat | woensdag 20 januari 2016 @ 16:29 |
https://twitter.com/FIAWEC/status/689823048254488577/video/1 ![]() | |
Sinister-D- | woensdag 20 januari 2016 @ 19:47 |
Dit staat er in het artikel zelf ![]() ![]() | |
rubbereend | woensdag 20 januari 2016 @ 19:54 |
ze zullen toch niet bij nummer 1 beginnen met nummeren. De RS 01 is er al : ![]() | |
sasquatsch | woensdag 20 januari 2016 @ 20:15 |
Ik doelde op deze RS 01 ![]() ![]() | |
Meike26 | woensdag 20 januari 2016 @ 22:20 |
Als Renault hier nou eens een kleine productie van op zet. Circa 100 tot 200 exemplaren.. Maar gewoon de minieme kans dat je een keer zo'n ding op de weg tegenkomt ![]() ![]() | |
JimmyManna | woensdag 20 januari 2016 @ 22:26 |
Yup hij is bruut. Briljante kleur ook. | |
rubbereend | woensdag 20 januari 2016 @ 22:26 |
zelfde naam ![]() | |
nils7 | donderdag 21 januari 2016 @ 07:31 |
De Alpine schijnt er een afgeleide van te worden.... | |
Meike26 | donderdag 21 januari 2016 @ 08:14 |
Nee, gaat er in de verste verte niet op lijken. Alpine word een afgeleide van de Dezire concept. En kan eerder vergeleken worden met zijn voorganger de A110, niet een bruut apparaat zoals de RS.01 ! Dit zou hem ong moeten worden, meh ![]() | |
Tarado | donderdag 21 januari 2016 @ 08:31 |
![]() Ik dacht zoiets | |
Meike26 | donderdag 21 januari 2016 @ 08:41 |
Nee, helaas blijft dat bij een concept.. Echt een tegenvaller, want de productieversie word echt een stuk suffer/saaier dan de concepts. | |
sasquatsch | donderdag 21 januari 2016 @ 12:49 |
Red Bull toont livery op 17 februari. Auto waarschijnlijk pas bij de eerste testsessie op 22 februari. | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 18:14 |
Toch weer een lelijke schreeuwlivery. Zoals te doen gebruikelijk bij Red Bull. | |
Nattekat | donderdag 21 januari 2016 @ 19:31 |
Top. De finish van Le Mans valt precies samen met de start van de F1. Dat de kwalificatie en de start van Le Mans precies samenvallen kan me dan wel gestolen worden. | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 19:36 |
Is echt belachelijk inderdaad... | |
sasquatsch | donderdag 21 januari 2016 @ 19:41 |
Ach, het is nog maar de vraag of Baku doorgaat nu de olieprijs zo gedaald is. ![]() | |
Nattekat | donderdag 21 januari 2016 @ 19:42 |
Hoop het niet. Het is niks meer dan een Korea, een India of een Rusland: grijze sfeerloze bende. | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 19:46 |
Ze zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken ... http://www.supersport.com(...)hreatened_by_oilwoes | |
Waffle | donderdag 21 januari 2016 @ 19:50 |
Wordt wel een gaaf weekend dan. Zal eens kijken of ik ergens nog wat extra schermen kan regelen om alles tegelijk te zien :p | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 19:54 |
29 mei is nog gaver: Monaco en Indy, maar dan wel gewoon ná elkaar en niet tijdens ![]() | |
Nattekat | donderdag 21 januari 2016 @ 19:54 |
Dat is gewoon traditie ![]() | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 20:05 |
Klopt. Een heerlijke traditie ![]() | |
Nattekat | donderdag 21 januari 2016 @ 20:07 |
Als ze hier maar geen traditie maken. Want Le Mans gaat bij mij hoe dan ook voor, dat is het autosporthoogtepunt van het jaar ![]() | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 20:27 |
Nou ja... voor mij niet, meer 1 van de hoogtepunten. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen dan... | |
Nattekat | donderdag 21 januari 2016 @ 20:28 |
Dan ben ik benieuwd naar die anderen ![]() Indy500 een wild gokje, maar verder... | |
sasquatsch | donderdag 21 januari 2016 @ 20:56 |
F1 gaat bij mij voor alle andere autosporten, ook voor de 24 uur van Le Mans. | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 21:10 |
Indy idd, de TT en dan 21 GP's. | |
Meike26 | donderdag 21 januari 2016 @ 21:24 |
Volgende week donderdag, een motorsport uitzending van BureauSport, oa over pitstopbrand van Joske, Jan Lammers over de film LeMans en motorcross + zijspan racing ! | |
JimmyManna | donderdag 21 januari 2016 @ 21:40 |
Goede tip Meike. Top. | |
Rossdale | donderdag 21 januari 2016 @ 23:58 |
Dit ![]() | |
TagForce | vrijdag 22 januari 2016 @ 12:01 |
Nog sterker: Monaco, Indy, en de Coca Cola 600... Allemaal op 1 dag. | |
Waffle | vrijdag 22 januari 2016 @ 13:24 |
Bij mij staat eigenlijk de eerste GP van het jaar bovenaan het lijstje. Kijk dan altijd elke training. Wel gaaf dat het dan in Australië is zodat je midden in de nacht zit te kijken. Ik weet het niet, maar daar kijk ik ieder jaar naar uit ![]() | |
WEST | vrijdag 22 januari 2016 @ 13:36 |
Ik kijk normaal ook altijd alles, maarja ik moet gewoon werken vrijdag en ga mijn nachtrust niet opofferen dan. | |
Nattekat | vrijdag 22 januari 2016 @ 13:51 |
Ik heb dat echt steeds minder, uitkijken naar de F1 ![]() | |
opreis | vrijdag 22 januari 2016 @ 13:57 |
Kwalificaties en races zelf probeer ik altijd te kijken als dat kan, Als dat me niet lukt dan download ik ze en kijk ik het op een later tijdstip terug, zelfs als dat weken later is en ik de uitslag al lang en breed wist. Sinds Max rijdt wil ik ook nog wel eens als ik niks te doen heb een training kijken. Verder kijk ik af en toe nog wat MotoGP en daar houdt het bij op | |
JimmyManna | vrijdag 22 januari 2016 @ 17:41 |
Alleen is Australië nooit de leukste race. | |
Mexicanobakker | vrijdag 22 januari 2016 @ 17:58 |
In 2009 was Australië de leukste race van het seizoen. | |
opreis | vrijdag 22 januari 2016 @ 18:09 |
Maar het is zeker wel een interesante want dan kan je voor het eerst weer echt goed zijn waar de teams staan t.o.v elkaar | |
JimmyManna | vrijdag 22 januari 2016 @ 18:56 |
Het zou zomaar kunnen, geen idee, volgens mij leidde JB van start to finish, maar dat is wel al heel lang geleden. | |
Mexicanobakker | vrijdag 22 januari 2016 @ 19:03 |
Dat seizoen waren er sowieso maar heel weinig overtakes voor de leiding. Achter JB gebeurde er heel veel in die race. De opmars van Barrichello, het gevecht om het middenveld, tussen Vettel en Kubica, sowieso misschien wel de meest onzekere race in de F1-geschiedenis. De rest van het seizoen was wel spannend, maar er gebeurde tijdens de races toch nooit echt veel. Duitsland kwam wel in de buurt, dat was het wel denk ik. Misschien China/Maleisie nog met de regen, maar die laatste was een halve race.. | |
Meike26 | vrijdag 22 januari 2016 @ 21:41 |
Klein nieuwtje.. Van Der Kooi Sportscars krijgt een ex-auto van een ex-F1 coureur in het occassion aanbod.. Het gaat om de Evora S van Jean Alesi.. ! ![]() ![]() https://www.facebook.com/(...)osts/881180861999142 | |
Waffle | zaterdag 23 januari 2016 @ 00:46 |
Daarnaast bleef het de hele race spannend of de brawn wel de hele race uit zou rijden door de weinige test kilometers ![]() | |
Geralt | zaterdag 23 januari 2016 @ 01:05 |
Lever je blauwe kleur maar in dan. Spelbreker ![]() ![]() | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 08:41 |
Ik snap dat ook nooit zo. F1 blijft voor een racefan toch altijd hot, lijkt mij. Ik kijk nog altijd ontzettend naar uit naar de presentaties, de eerste tests, Australie. Vind het nog steeds een fenomenaal circus. | |
Meike26 | zaterdag 23 januari 2016 @ 09:17 |
Ik had het er wel een keer met mijn werkgever over. Dat het voor F1 fans toch een soort clubgevoels dingetje is om Zondags om 4 uur op te staan om een race. Mensen die je dan daarom uitlachen, weten niet wat F1 is, mensen die met je 'mee' opstaan om de race te kijken, die begrijpen je en horen bij de club. Ik heb dat zeker bij de Australische en aziatische GP's altijd wel gehad.. juist die GP's brengen wbt nog iets meer sfeer, al is het alleen maar om het vroege opstaan, rendier- of nijntje pantoffels om je koude voeten, badjas aan.. koffie of choco en dan ook nog (zeker in de jaren 90, thuiswonend) ; worstenbroodjes ![]() ![]() | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 09:25 |
True. Al heb ik nooit nijntje-pantoffels gehad. Helaas zijn de echte nachtraces veelal ingewisseld voor races om 7:00 enzo. Vind ik persoonlijk ook heel jammer. Laat mij maar lekker midden in de nacht vroeg opstaan, perfect. | |
tong80 | zaterdag 23 januari 2016 @ 09:45 |
De Formule 1 heeft al jaren te kampen met een teruglopend kijkersaantal. Daarom worden er momenteel veel noten gekraakt over hoe het in de toekomst beter kan. Veel fans van het klassieke concept van een raceweekend zullen er vraagtekens bij zetten, maar bronnen van de doorgaans goed ingelichte Formule 1-journalist Joe Saward fluisteren dat de Strategy-group serieus kijkt naar de opzet van een Grand Prix-weekend. Volgens Saward zou de mogelijkheid onderzocht worden om op zaterdag een sprintrace te houden als voorgerecht van de ingekorte hoofdrace op zondag. Zoals Saward suggereert zullen, mochten de plannen doorgaan, de vrije trainingen alleen nog maar op vrijdag plaatsvinden want de zaterdagmorgen zal aanvangen met de kwalificatie. Daarin wordt de startopstelling bepaald van de sprintrace die 's middags zal worden verreden. Deze race zal dan 45 minuten duren en de wagens zullen op de banden moeten rijden die als laatste gebruikt zijn in de kwalificatie. Pitstops zullen niet nodig zijn, dus dit zou dan een volgas-race worden richting de zwartwit geblokte vlag. Deze race is geen Grand Prix, dus de winnaar kan de zege niet toevoegen aan zijn totaal aantal GP-zeges. Wel zullen er punten worden uitgedeeld. De hoofdrace zal plaatsvinden op zondag. De wagens zullen starten in de volgorde van de uitslag van de sprintrace. Momenteel is een Grand Prix een slordige 300 kilometer lang met een maximum van twee uur, dit zal verlaagd worden naar 200 kilometer en 90 minuten. De maximale hoeveelheid brandstof blijft 100 kilo, maar aangezien de race 100 kilometer korter is, zal dat betekenen dat de wagens meer kunnen verbruiken en dus harder zullen gaan. In de hoofdrace zullen, als vanouds, bandenwissels worden toegepast. Uiteraard zullen veruit de meeste punten op zondag te verdelen zijn. GP-weekenden mogelijk op de schop: sprintraces in de F1? ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 10:26 |
![]() | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 10:35 |
Gematigd positief over dit plan. Maar twijfel of het er ooit doorheen zal komen. | |
tong80 | zaterdag 23 januari 2016 @ 10:38 |
Ik wil het experiment wel zien. Ik merk op FOK! en irl dat er steeds meer mensen afhaken of minder geïnteresseerd zijn. ![]() | |
Meike26 | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:06 |
Klinkt aanlokkelijk, maar nee.. F1 moet uitputtend en één race blijven. Ik heb echt geen zin in die onzin.. Dan word een gemiddelde race dus één uur lang en in gevallen als Monza en Montreal onder het uur? Nee, zou ik erg zonde vinden, ik blijf wel kijken denk ik, maar geen fan van dit concept. Dat hoort meer bij het DTM of V8 Supercars, niet bij een top formule klasse. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:17 |
Die bedenkingen heb ik ook wel, maar toch zou ik best wel een sprintrace zonder banden- en benzinesparen willen zien. Dat klinkt op zich wel interessant. De teruglopende duur van een GP is inderdaad een nadeel. Maar hou je die op 300 km en doe je er een extra sprintrace bij, dan gaan de teams weer zeuren dat het gewoon 100 km per weekend langer is en dus een stuk duurder wordt. En daar hebben ze een punt. Ach, ik zie het er sowieso niet snel doorheen komen, maar vind het op zich wel een interessant discussieonderwerp. Het is ook goed dat ze er zo mee bezig zijn, vind ik. Al moet het niet doorslaan. Uiteindelijk is F1 F1, en als mensen het saai vinden moeten ze lekker iets anders gaan kijken. | |
Sinister-D- | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:17 |
Blancpain en GP2 hanteren dit al. maar zo als je zegt: f1 is een 1 race uitputting. Dit past er gewoon niet bij. Edit: en dan nog, er haken nu al genoeg mensen af. Ga het nog lastiger maken om te volgen. Waar moeten de volgers die tijd allemaal gaan halen? Mensen hebben het tegenwoordig al strontdruk hun hun leventje ![]() | |
Droopie | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:21 |
Inderdaad, mens en machine moeten tot het uiterste gedreven worden. En ik heb ook geen zin om 5 uur op een dag thuis te blijven voor F1, 2 uur is genoeg | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:22 |
Dat uitputting wordt ook wel wat overdreven. Ik heb niet het idee dat ik naar een marathon of zo zit te kijken. Je moet gewoon goed in vorm zijn, prima, maar uitputting... nee. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:24 |
Hoe kom je aan 5 uur? Zondag wordt het korter en op zaterdag komt er een sprintrace op de plek van Q. Het enige dat je dan meer kijkt is Q in de morgen. That's it. Maar Q sla ik nu ook wel eens over. | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:29 |
Een hoop mensen kijken alleen op zondag. Daar komt dan de zaterdag bij omdat er dan ook een race is. Die mensen zullen niet meer gaan kijken, omdat ze er geen twee dagen voor thuis blijven, dus krijg je voor de sprintrace minder kijkers. En er zullen kijkers zijn die dan ook op zondag niet meer kijken omdat het minder te volgen is omdat ze de zaterdag wedstrijd niet gezien hebben. Ik verwacht dat het netto effect minder kijkers is dan dat er nu zijn. Beter kunnen ze kijken of ze de kwaliteit van de race op zondag kunnen verbeteren. | |
#ANONIEM | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:31 |
| |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:46 |
Wat valt er niet te volgen aan de GP als je de sprintrace niet hebt gezien? De sprintrace is gewoon een Q voor de GP, meer niet. Dat daar punten voor worden uitgedeeld is prima, dat heeft invloed op het WK, maar niet op de GP. Als je nu Q niet ziet is de race ook prima te volgen. Ik zie dat argument niet zo. | |
Sinister-D- | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:48 |
met uitputting doelde ik dan ook dat het een één race event zou moeten blijven ipv een 1/3de en een 2/3de race waarbij er een pauze van een dag wordt gehouden. | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 11:52 |
Als er bijvoorbeeld coureurs in de sprintrace uitvallen en daardoor niet aan de hoofdrace meedoen vraag je je af waarom ze niet meedoen als je de sprintrace niet gezien hebt. Daar doelde ik meer op, niet de race zelf. Daarover gesproken verwacht ik niet dat de sprintrace veel spannends zal laten zien omdat de coureurs geen risico willen nemen met het oog op de race van zondag die de meeste punten oplevert. | |
Haags | zaterdag 23 januari 2016 @ 12:36 |
ik volg het al jaren, balgehak.het was sarcastisch. | |
#ANONIEM | zaterdag 23 januari 2016 @ 12:45 |
Ze zullen dan toch nog wel mee mogen doen? Maar starten achteraan. Tenzij de auto dusdanig kaduuk is dat 'ie niet meer op te lappen is. Ik vind het overigens niks, dan is het geen Grand Prix meer, maar een Medium Prix. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 12:45:38 ] | |
WheeledWarrior | zaterdag 23 januari 2016 @ 12:47 |
Een Grand Prix is wat het zegt: een Grote Prijs. Gewoon 1 race en geen gezeik. | |
Sinister-D- | zaterdag 23 januari 2016 @ 12:47 |
datzelfde risico lopen ze ook op in de huidige qualificatie. Of in fp3, zodat ze eventueel niet in de quali mee kunnen doen. | |
Waffle | zaterdag 23 januari 2016 @ 13:04 |
Grote probleem met de afhakers is volgens mij vooral de decoder... In mijn omgeving heb ik ook veel dagjesmensen zien afhaken doordat er voor de races betaald moet worden en een samenvatting toch niet alles is. De gp's op Veronica moeten toevallig net op hun pad komen om ze te zien doordat ze het hele seizoen toch niet zien. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 13:33 |
Dat laatste is een goed punt van je. Er zijn immers geen t-cars meer. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 13:33 |
True, maar in Q loop je minder risico dan in een duel. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 13:35 |
Ziggo als provider nemen. Verder weet ik niet of dat de reden is. Dan moeten andere sporten daar ook last van hebben. | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01 |
Dat is wereldwijd een probleem en wordt ook als zodanig erkend. Maar blijkbaar leveren de races achter de decoder meer geld voor de FOM op waardoor dit het het aantal teruglopende kijkers compenseert en op korte termijn winstgevender is. | |
maniack28 | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:02 |
Niet iedereen heeft die keuze (denk aan dekking, maar ook aan geschakelde woningen waarbij abbo wordt aangevraagd door verhuurder). | |
Waffle | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:06 |
Ja dat gaat niet. Alleen glasvezel aansluiting in mijn flat en bij mijn ouders zit een lokale kabelboer. Dus dat is voor best wel een groot deel van de mensen geen optie. | |
DenS | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:20 |
Neem je zo'n web abonnement, heb ik afgelopen 2 jaar ook gedaan. Apple TV aan, airplay aan en gaan ![]() | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:33 |
Jamaar Bernie bepaald de tv wereld niet. Er verdwijnen meer en meer sporten achter decoders. Over tien jaar zullen we niet beter weten, zien we alle sportwedstrijden betaald, al dan niet payperview, of via een constructie zoals Ziggo nu doet. Wat ik zeggen wil is dat wanneer de tv-markt die kant opgaat, de F1 automatisch mee zal gaan. Ik denk dat die ontwikkeling niet te stoppen is. | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 14:48 |
Nee, Bernie bepaalt de tv wereld niet, maar verkoopt wel de tv-rechten aan de betaal tv maatschappijen omdat die meer (kunnen) betalen dan de open tv maatschappijen. Nadeel is dat er dus geen 'toevallige' kijker meer kijkt omdat het op is, maar alleen de kijker die er geld voor over heeft om naar F1 (of een sportzender) te kijken. De liefhebbers dus. de rest kijkt dus niet meer en is dus (zeker voor de sponsoren) een grote aderlating waardoor de teams minder sponsoren aantrekken (want minder bereik) en daardoor de op termijn de teams in problemen komen. Maar dat interesseert Bernie niets. Die wil liever meer geld in zijn (en CVC's) zak dan meer teams op de grid. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 15:21 |
Alsof Bernie ook maar enig belang heeft in minder teams op de grid. Dat is gewoon niet waar. Bernie zal er alles aan doen om de sport zo commercieel aantrekkelijk te houden als mogelijk is, ook omdat hem dat ook financieel het beste uitkomt. Bovendien hebben de teams financieel belang bij alle tv-deals want zij krijgen daar ook een percentage van. Het is altijd een hobby om Ecclestone af te schilderen als geldwolf - en hij is er ook niet vies van - maar al die sporten verdwijnen nou eenmaal meer en meer achter de decoders. Dat zijn feiten. En dat komt niet omdat alle grote sponsoren allemaal afhaken, want al die sporten zijn gek op sponsoren. Als die allemaal zouden afhaken, zou er geen sport achter een decoder zitten. Daarbij: er is veel en veel meer aan de hand dan decoders. Zie Duitsland. Geen decoders, maar wél een enorme downfall in kijkcijfers. | |
Waffle | zaterdag 23 januari 2016 @ 15:47 |
Ja dat abonnement heb ik inderdaad ook. Net voor Australië aanzetten en dan tijdens de zomer pauze ook een maand niet en dan is het goed te doen qua geld. Maar daar ging het mij niet om. Het gaat juist om nieuwe liefhebbers en dagjesmensen die zijn compleet afgehaakt hierdoor. Daardoor zakt de populariteit van de F1. | |
sasquatsch | zaterdag 23 januari 2016 @ 15:49 |
Het is voor de teams imho commercieel aantrekkelijker om niet achter de decoder te zitten omdat ze dan meer bereik hebben en dus interessanter zijn voor sponsors. Ze krijgen dan wel meer TV geld, maar ik vraag me af of dat echt opweegt tegen het verlies van sponsoren. Doordat ze wel veel meer achter de decoder zitten worden de teams dus minder interessant voor sponsoren, die als gevolg daarvan afhaken. Andersom dus dan wat jij zegt. Feit is in ieder geval dat het voor teams veel moeilijker is om sponsoren te krijgen. En ik denk dat dat op den duur dus teams gaat kosten als er niets tegen gebeurt. Zoals een andere verdeling van die TV gelden. Sommige teams hebben het nu al moeilijk en dat zal alleen maar erger worden. En wat Duitsland betreft, dat is al langer aan de gang, al sinds het (voor de eerste keer) stoppen van Schumacher. Vettel en Rosberg zijn bij lange na niet zo populair. | |
JimmyManna | zaterdag 23 januari 2016 @ 16:37 |
Klopt. Raar is dat. Vettel lijkt me bv een hele aardige en normale gast. Snap niet waarom ze hem niet omarmen. Misschien zijn Duitsers gewoon knettergek. | |
twiFight | zondag 24 januari 2016 @ 05:57 |
En hoe wil F1 ooit nieuwe kijkers trekken als die niet weten dat F1 de moeite waard is om een abo voor te nemen, omdat ze geen abo hebben om uberhaupt ooit een wedstrijd te zien en geinteresseerd te raken. Ik zou weer overgaan op downloaden. | |
Waffle | zondag 24 januari 2016 @ 13:37 |
Ik zie net een advertentie voorbij komen van ziggo met gratis chromecast als je gelijk voor 6 maanden go haalt. Dat is wel interessant ![]() | |
opreis | zondag 24 januari 2016 @ 13:44 |
Omdat Vettel niet toegankelijk is buiten de F1. In de media optredens die ik van hem zie is hij zeer vermakelijk. Maar over zijn prive leven laat hij niet veel los | |
Geralt | zondag 24 januari 2016 @ 13:44 |
Ik ga naar Spa dit jaar. Met een grote touringcar klaarblijkelijk. Geen idee wat een kaartje kost voor de zondag, ik moest 150 euro neerleggen. En dat vond ik eigenlijk prima. Ik hoef dan niet te rijden en kan lekker bier drinken heel de dag en vette hamburgers en worsten vreten daar ![]() | |
Geralt | zondag 24 januari 2016 @ 13:46 |
125 euro voor een staanplaats op zondag zie ik. Dan is 150 euro een prima deal als daar een touringcar met chauffeur bij zit die ons bij de ingang dropt en weer ophaalt op het einde van de dag.![]() | |
Geralt | zondag 24 januari 2016 @ 13:48 |
Parkeren 18 euro lees ik. Dus als ik met eigen vervoer zou gaan zou ik 143 euro kwijt zijn. En dan kon ik geen bier drinken. Voor 7 euro meer kan ik daar geen buil aan vallen. Alleen de benzine erheen en terug was al meer dan die 7 euro ![]() | |
JimmyManna | zondag 24 januari 2016 @ 13:51 |
Schumacher ook niet. Dus daar zit het verschil niet in. | |
JimmyManna | zondag 24 januari 2016 @ 13:52 |
Leuk man. Heerlijk toch. | |
Waffle | zondag 24 januari 2016 @ 15:27 |
Ik probeer mijn familieleden ook weer over te halen om dit jaar weer te gaan maar weet niet of ze wel weer een heel weekend hun gezin thuis kunnen laten. Maar na vorig jaar wil ik eigenlijk sowieso wel weer ![]() | |
Nattekat | zondag 24 januari 2016 @ 15:46 |
Gewoon met een FOK!-groep ![]() Lijkt er ook op dat ik de enige ben die kan gaan ![]() | |
Waffle | zondag 24 januari 2016 @ 16:55 |
Mochten ze niet gaan, dan inderdaad maar met een fok groep ![]() | |
opreis | zondag 24 januari 2016 @ 19:39 |
De honda motor schijnt 223 pk meer te hebben dan vorig jaar. Ben benieuwd. http://as.com/diarioas/2016/01/23/english/1453580985_065667.html | |
Peterselieman | zondag 24 januari 2016 @ 19:48 |
zo, dat is een forse klap meer en zou zomaar twee seconden per rondje op moeten leveren als het daadwerkelijk zo is. | |
Meike26 | zondag 24 januari 2016 @ 19:49 |
Ben benieuwd ![]() ![]() | |
twiFight | zondag 24 januari 2016 @ 20:16 |
Was het niet zo dat ze dit jaar in theorie ook niet (veel) meer pks hadden maar de batterijen gewoon niet genoeg opgeladen kregen? Dan is zo'n fabriekstest natuurlijk nietszeggend. | |
Peterselieman | zondag 24 januari 2016 @ 20:21 |
De capaciteit van de ERS was niet toereikend, waardoor ze op de rechte stukken van alle kanten voorbij gereden werden, omdat de auto aan het einde telkens 'stilviel' | |
Abed | zondag 24 januari 2016 @ 20:22 |
Holy moly ![]() | |
JimmyManna | zondag 24 januari 2016 @ 20:23 |
En als ie het volhoudt. Dat is bij Honda geen zekerheidje. | |
JimmyManna | zondag 24 januari 2016 @ 20:47 |
Die motor heeft geen 223 pk meer, dat wordt ook niet gezegd. Die motor heeft 60 pk meer als vorig jaar (dus 20 minder dan Merc vorig jaar) en heeft aan het einde van het rechte stuk 223 pk meer doordat ze nu wel ERS tot het einde kunnen gebruiken. Honda heeft dus 60 pk meer, zeggen ze, maar dat is een vooruitgang die je van allemaal wel mag verwachten. Puur 223 pk extra is onder de huidige reglementen compleet onmogelijk, voor elke fabrikant. | |
sasquatsch | maandag 25 januari 2016 @ 11:40 |
Sainz opent de eerste test voor STR.
| |
LWD-Godius | maandag 25 januari 2016 @ 12:50 |
![]() | |
#ANONIEM | maandag 25 januari 2016 @ 18:35 |
Niettemin hakt het er flink in en geeft het wel hoop voor McLaren ![]() | |
Fir3fly | maandag 25 januari 2016 @ 18:55 |
Hey, je gokt eens goed! Dat was inderdaad het geval. Niet goed werkende turbo = niet goed werkende MGU-H = niet genoeg ERS power voor het hele rondje. | |
otaku-desu | dinsdag 26 januari 2016 @ 13:41 |
-spam- [ Bericht 98% gewijzigd door Nattekat op 26-01-2016 13:46:48 ] | |
Rossdale | dinsdag 26 januari 2016 @ 14:03 |
http://www.autosport.com/news/report.php/id/122599
![]() Afschuwelijk ![]() | |
Meike26 | dinsdag 26 januari 2016 @ 15:25 |
Echt... ![]() Ze schrapten de regels door die getrapte neuzen af omdat..? Ze schaften de X-wings af, omdat..? | |
JimmyManna | dinsdag 26 januari 2016 @ 16:34 |
Dit gaat om veiligheid. Uiteindelijk is dat belangrijker dan het esthetische. | |
Abed | dinsdag 26 januari 2016 @ 16:36 |
Erg lelijk, helaas wel noodzakelijk. | |
sasquatsch | dinsdag 26 januari 2016 @ 17:15 |
Daarover verschillen de meningen. | |
Meike26 | dinsdag 26 januari 2016 @ 17:20 |
Als ze al jaren moeilijk doem om de teruglopende kijkcijfers... En de kans op zo'n ongeval met hoofdletsel, het blijven freak accidents en die blijven ze ook houden met koepeltjes, sterker, ik denk door het versneld willen uitvoeren dat ze alleen maar e goden verzoeken en er eerder wat bizars mét deze beugel gebeurd dan ze het niet invoeren. Ze hebben dit jaar de cockpitranden al 2,5cm hoger gemaakt + hogere impact, laten we eerst daarvan eens het nut bekijken, ik krijg het idee dat Todt zich helemaal aan het sufrukken is op dit project.. ![]() | |
Rossdale | dinsdag 26 januari 2016 @ 18:02 |
Lekker ook zo'n stang voor je neus. Coureurs zien al zo weinig vanuit de cockpit. Dat wordt er zo niet bepaald beter en veiliger op ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 26 januari 2016 @ 18:10 |
![]() of deze ![]() of deze uit 1972 zelfs ![]() http://richardsf1.com/201(...)gly-design-concepts/ | |
Meike26 | dinsdag 26 januari 2016 @ 18:41 |
De laatste tijd rijdt ik wat rondjes in de F2 van RaceRoom, dikke antenne voor mn snuffert, was even wennen, maar wel goed te doen hoor. Dat bijzettafeltje van Jos en Bernoldi in Monaco, dat lijkt me dan veel irritanter, want verdr van je af en belemmert dus meer je uitzicht.. | |
rubbereend | dinsdag 26 januari 2016 @ 18:44 |
de Eifelland ![]() | |
4-elements | dinsdag 26 januari 2016 @ 22:38 |
Ze moeten eens accepteren dat niet alles te voorkomen is. Bianchi was een freak accident, waarbij hij zelf niet vrijuit gaat. Natuurlijk, de F1 moet zo veilig mogelijk zijn. Maar ze moeten niet vergeten dat dit een gevaarlijke sport is. Vroeger, toen de wagens veel fragieler waren, reden de coureurs ook een stuk voorzichtiger. Wat mij betreft is de halo een stap te ver. Het ziet er niet uit en ik betwijfel of dit ding Bianchi had kunnen redden. | |
#ANONIEM | woensdag 27 januari 2016 @ 08:31 |
Ik vraag me af of dit het in Bianchi's geval niet zelfs nog slechter had gemaakt. Lijkt me dat bij een dergelijke crash dit ding in elkaar klapt en de coureur dus als het ware afklemt (of nog erger) in zijn eigen bolide. | |
nils7 | woensdag 27 januari 2016 @ 08:37 |
4 doden in de afgelopen 22 jaar... Er zijn sporten bij die dodelijker zijn (Wielrennen, Paardrijden, hell cricket for Christ's sake). | |
#ANONIEM | woensdag 27 januari 2016 @ 09:20 |
Er doen ook iets meer mensen aan wielrennen, paardrijden of cricket dan aan F1, dus alleen aantal doden vergelijken is niet helemaal eerlijk. | |
THEFXR | woensdag 27 januari 2016 @ 15:49 |
ik zet hem hier maar bij: | |
Nattekat | woensdag 27 januari 2016 @ 15:52 |
Je bent op de hoogte van het Le Mans topic? ![]() | |
THEFXR | woensdag 27 januari 2016 @ 20:23 |
nope,maar dat lijkt mij minder bezocht? | |
WEST | woensdag 27 januari 2016 @ 20:30 |
Wie zegt dat ![]() ![]() | |
Nattekat | woensdag 27 januari 2016 @ 21:00 |
Doet het best redelijk. Daar postte ik precies die video een paar dagen geleden ![]() | |
Nattekat | woensdag 27 januari 2016 @ 21:01 |
![]() Maar ik heb waarschijnlijk geen niet-FOK!ende reisgenoot dan. Die van vorig jaar geeft het maar een kans van 10% ![]() | |
Swetsenegger | donderdag 28 januari 2016 @ 07:47 |
Of gewoon een illegale HD stream. Daar barst het ook van op internet. | |
nils7 | donderdag 28 januari 2016 @ 08:49 |
Weet je wat mij nou opvalt de laatste jaren met Wereldkampioenen is dat ze er naar toe groeien. Vaak hebben ze 1 a 2 seizoenen ervoor hun eerste overwinning (lijkt net alsof dat een punt is waar ze overheen moeten) en dan groeien er naar toe om dan een keer in de juiste auto het kampioenschap te pakken. Iemand anders ook opgevallen? | |
Nattekat | donderdag 28 januari 2016 @ 10:37 |
Hamilton en ernaartoe groeien? Muah. Button kwam uit het niets, Raikkonen reed al jaren lekker mee, Hamilton kwam als een duveltje uit het doosje, Alonso weet ik niet meer hoe het zit, Schumacher was meteen snel. | |
nils7 | donderdag 28 januari 2016 @ 10:39 |
Button won een race, Alonso ook, Schumacher zelfs en werden de jaren richting hun kampioenschap wel sterker. Button won alleen het WK omdat die auto zo goed was. | |
JimmyManna | donderdag 28 januari 2016 @ 17:19 |
Yup. Alles valt of staat dan ook met de wagen waar je in zit. | |
JimmyManna | donderdag 28 januari 2016 @ 17:23 |
De rest won ook alleen maar titels omdat hun wagen zo goed was. | |
Bluurgh | donderdag 28 januari 2016 @ 17:41 |
Hamilton zat alleen maar zo hoog in het veld omdat hij bij McLaren begon. Alonso begon bijvoorbeeld bij Minardi, punten pakken is dan zeldzaam. Daarna een jaartje testen en toen naar Renault waar het ook pas een paar jaar duurde voordat hij wereldkampioen werd. ![]() | |
tralalala | zaterdag 30 januari 2016 @ 11:34 |
Oké dan | |
opreis | zaterdag 30 januari 2016 @ 11:37 |
wat de fuck, daar gaan ze daadwerkelijk rijden straks? Weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn als ik daar zou wonen. Al moeten de laatste maldonado geruchten dan wel weer een geruststelling zijn. | |
Sinister-D- | zaterdag 30 januari 2016 @ 11:42 |
Hahahaha!!!! ![]() Edit: meer foto's....
| |
Peterselieman | zaterdag 30 januari 2016 @ 16:59 |
Ik weet niet of je met zulke kraptes blij moet zijn ... | |
#ANONIEM | zaterdag 30 januari 2016 @ 17:05 |
Eh... Dat zijn toch niet serieus plekken waar echt gereden gaat worden? Of komt daar nog asfalt? | |
Peterselieman | zaterdag 30 januari 2016 @ 17:11 |
ja, dat schrijft Ted ook | |
#ANONIEM | zaterdag 30 januari 2016 @ 17:11 |
Dat er nog asfalt komt of óf er nog asfalt komt? | |
Peterselieman | zaterdag 30 januari 2016 @ 17:18 |
er komt nog asfalt op die plekken. Het lijkt me dat ze dat over de stenen heen gaan doen, maar zeker weten doe ik het niet | |
Boarderzip | zaterdag 30 januari 2016 @ 17:27 |
Dan nog is dat toch veel te smal voor een circuit, zal gezellig worden in de bocht. Persoonlijk ben ik nooit zo'n fan van een stratencircuit. Iemand meer foto's? Dit is wel leuk gedaan: https://www.google.nl/url(...)m7E5n_0fMToeKPCbE3yA [ Bericht 67% gewijzigd door Boarderzip op 30-01-2016 17:37:29 ] | |
Mexicanobakker | zaterdag 30 januari 2016 @ 22:23 |
Dat gold voor mijn gevoel eigenlijk alleen écht voor Mika Hakkinen. | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 10:02 |
Geruchten dat de nieuwe Ferrari een stuk meer wit in zijn livery gaat proppen. 2 plaatjes van internet die laten zien hoe dat er uit zou kunnen zien: ![]() ![]() Vooral die 1ste ziet er tof uit. Lijkt op de wagen van Lauda en Clay met die tricolore erin verwerkt ![]() | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 10:03 |
Ik vind die eerste juist verschrikkelijk ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 10:05 |
Is maar goed ook. Als iedereen hetzelfde mooi vond dan zaten we nu met heel FOK! achter jouw vrouw aan ![]() | |
WEST | maandag 1 februari 2016 @ 10:05 |
Welke vrouw ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 10:06 |
Nattekat is homo? ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 10:08 |
Hij lijkt op deze:![]() Alleen zou het wit wat hoger/meer mogen zijn en die tricolore hoger moeten zitten. Dus het zit beginnen zoals op de 2de foto en dan de tricolore iets omhoog verplaatsen. Ik vind dat wel mooi, van die verwijzingen naar het verleden. Maargoed, we zullen zien wat het gaat worden. ![]() | |
motorbloempje | maandag 1 februari 2016 @ 10:13 |
Tof, omdat we grandstand tickets hadden gekocht voor Silverstone mogen we gratis naar de British Touring Car Championships in September! | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 10:15 |
![]() Dat vind ik al mooier. Ik ben niet goed genoeg met paint om die driekleur hoger op de auto te zetten. ![]() | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 10:28 |
Überhaupt dat wit ![]() | |
Peterselieman | maandag 1 februari 2016 @ 11:33 |
Van de drie is dat de mooiste | |
sasquatsch | maandag 1 februari 2016 @ 11:49 |
De minst lelijke inderdaad. ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 12:22 |
Zelf gepaintert ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Geralt op 01-02-2016 12:37:56 ] | |
Ferry_76 | maandag 1 februari 2016 @ 12:30 |
![]() ![]() | |
Nieuwschierig | maandag 1 februari 2016 @ 12:32 |
klopt | |
Ferry_76 | maandag 1 februari 2016 @ 12:33 |
Gelukkig zitten er nog een paar lange rechte stukken in, anders was het echt een optocht geworden.. Volgens RTL GP zou de gemiddelde snelheid rond 211 km/u komen te liggen, vergelijkbaar met Barcelona en Sotsji. Topsnelheid op het rechte stuk 340 km/u. | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 12:34 |
Iemand krijgt ruzie hier. | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 12:38 |
Fixed ![]() | |
Rossdale | maandag 1 februari 2016 @ 13:18 |
Zozo, die heb je knap gepaint ![]() | |
Ferry_76 | maandag 1 februari 2016 @ 13:20 |
Jaja, helemaal zelf gedownload, in Assetto Corsa geinstalleerd en een screenshotje gemaakt. ![]() | |
WEST | maandag 1 februari 2016 @ 15:18 |
Foei Foei LELIJK ![]() | |
WEST | maandag 1 februari 2016 @ 15:18 |
Dat hoor je mij niet zeggen ![]() | |
WEST | maandag 1 februari 2016 @ 15:20 |
![]() En dan deze foto erbij posten ![]() | |
heywoodu | maandag 1 februari 2016 @ 15:22 |
Op zo'n manier dat het dus voorgoed asfalt is daar? Bah ![]() | |
Rossdale | maandag 1 februari 2016 @ 15:28 |
Kasseienstroken in de F1 zou ook wel wat zijn ![]() Extra pitstops gegarandeerd voor afgebroken vleugels etc | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 15:42 |
Banden die na 1 ronde al naar de knoppen zijn ![]() | |
Sinister-D- | maandag 1 februari 2016 @ 15:50 |
neen. Eerst een laag zand, dan het asfalt. Na dat weekend word het asfalt terug naar de centrale gebracht, en de stofzuiger boven gehaald om het zand terug naar Bahrein te brengen. | |
JeMoeder | maandag 1 februari 2016 @ 16:14 |
Mensen, waar kopen jullie je tickets doorgaans? Ik ben van plan naar Sepang te gaan dit jaar en het circuit heeft ze al in de verkoop, de FIA nog niet. Wat me verder opvalt is dat de tickets tot 15 feb via het circuit ruim 50% goedkoper zijn dan vorig jaar bij de FIA... De FIA zelf wil me niet vertellen of de website van SepangCircuit.com een legitieme plek is om de tickets te kopen... Ik heb het koopproces daar al eens doorlopen en het lijkt erop alsof je gewoon stoeltjes etc. kan kiezen... Iemand advies / ervaringen? | |
Jolige_Joffer | maandag 1 februari 2016 @ 16:20 |
Vorig jaar kaarten voor Spa bij Sportstadion gekocht. http://www.sportstadion.nl/f1tickets/maleisie | |
heywoodu | maandag 1 februari 2016 @ 16:23 |
Ik heb er moeite mee om te bepalen of ik dit moet geloven of niet ![]() | |
opreis | maandag 1 februari 2016 @ 17:24 |
Ik ben vorig jaar bij de race op Sepang geweest. Uit mijn hoofd (dus pin me er niet op vast!)heb ik het ook via de website van Sepang zelf gedaan, die het vervolgens via seatadvisor deed.Je koopt inderdaad een specifieke stoel (of een plek in het gras geloof ik). En je krijg een pdf'je in de mail die je uit print, die scannen ze dan bij het hek en dan kan je naar binnen. Weet je al waar je ongeveer wil gaan? Ik zat zelf op grandstand F block M en heb daar toen 280 RM voor betaald voor 3 dagen. Volgens mij was het ook wel een van de plekken waar je het meeste van de baan kon zien. En ook nog eens overdekt (tijdens de kwalificatie heeft het enorm geregend) Verder advies...hotels zaten kapot vol toen ik er een paar dagen van te voren arriveerde, vanuit KL zelf was het ongeveer nog een uur naar het circuit met de KLIA Expres (had ik een 3 dagen pas voor), die brengt je van KL city center naar het vliegveld, en vervolgens met een pendelbusje nog 20min(?) naar het circuit zelf. Officieel mag je geen eten en drinken meenemen, maar ik ben alleen de eerste dag bij de hoofd ingang gecontroleerd, zaterdag en zondag bij mijn eigen ingang kon ik gewoon doorlopen na het scannen van mijn ticket. Ik raad je aan om gewoon zelf wat eten en drinken (het was 30 graden dus je moet echt wel veel drinken) mee te smokkelen want het is 1. een stuk duurder en 2. het eten was niet echt lekker verder. Officieel hebben ze ook prijsafspraken voor het eten/drinken maar als je de getallen in het maleisisch weet kan je het wel ietsjes goedkoper krijgen. Verder nog vragen? Als ik je kan helpen hoor ik het wel. | |
JimmyManna | maandag 1 februari 2016 @ 17:32 |
Nachtmerrie dit. La Paay in de Playboy. Zoiets. | |
JeMoeder | maandag 1 februari 2016 @ 17:33 |
Top advies! Ik weet de plekken nog niet precies, maar ik zal je tip zeker meenemen. De bedoeling is dat we deze week boeken (ook Hotels, nu ongeveer 200 euro pp voor een week) en bij de kaartjes een KL Senter transfer meeboeken à 35 RM return (per dag dacht ik). We willen daar de donderdag aankomen en een week blijven, zodat we buiten de F1 om nog wat kunnen citytrippen. Dat checken van eten/drinken klinkt alsof dat hetzelfde is als op Spa: daar werd vorig jaar op de vrijdag streng gecontroleerd en op zaterdag en zondag niet meer. | |
opreis | maandag 1 februari 2016 @ 17:49 |
KL is verder echt een kut stad ![]() | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 17:52 |
Niks gemerkt van dat controleren, en ik had een rugtas vol ![]() Wel verstopt onder de poncho's en plastic tassen, die eigenlijk alleen daarvoor nuttig waren gelukkig. | |
JeMoeder | maandag 1 februari 2016 @ 18:21 |
Daarvoor heb ik een 'lens bag' in mijn tas ![]() | |
motorbloempje | maandag 1 februari 2016 @ 18:24 |
Geen Malledona! ![]() http://www.twitlonger.com/show/n_1so8ruu | |
#ANONIEM | maandag 1 februari 2016 @ 18:45 |
Nou nog dat wannabe-Marlboro logo eruit en het wordt nog eens wat bij Ferrari. | |
Ferry_76 | maandag 1 februari 2016 @ 19:05 |
Even naar het Engels vertaald:
| |
Ferry_76 | maandag 1 februari 2016 @ 19:06 |
Gaat om het retro kleurenschema he, niet om het model. En als je er eenmaal inzit, is het best lollig. (De auto, van Paay weet ik dat godzijdank niet..) | |
motorbloempje | maandag 1 februari 2016 @ 19:11 |
Ja, had ik al gedaan in 't nieuwtjestopic ![]() | |
Sinister-D- | maandag 1 februari 2016 @ 19:24 |
Het feit dat er al "protected" in die Tweet staat, en wetende dat de oude stadsdelen van Baku Unesco wereld-erfgoed is kun je er wel van uitgaan dat er een tijdelijk laag gaat komen ![]() Hoe dat opgelost gaat worden heb ik enkel gegokt ![]()
| |
Bluurgh | maandag 1 februari 2016 @ 19:44 |
Het circuit is op het smalste punt 7.6 meter breed ![]() | |
JimmyManna | maandag 1 februari 2016 @ 20:13 |
Maar dat maakt niet veel uit. Want het circuit is lang zat voor andere plekken. | |
Waffle | maandag 1 februari 2016 @ 21:02 |
Vreemd twee keer naar Spa geweest, maar alleen op de donderdag voor de pitwalk werd mijn tas gecontroleerd. Er gaan gasten met hele koelboxen vol bier naar binnen op karretjes, dus vind het raar dat jij gecontroleerd werd ![]() | |
Nattekat | maandag 1 februari 2016 @ 23:02 |
Inb4 slagveld En rode vlag omdat niemand er nog langs kan ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 23:38 |
Ja zo goed kan ik niet painteren ![]() | |
opreis | maandag 1 februari 2016 @ 23:40 |
Max is ook langs geweest bij Peptalk vandaag, heerlijk losse indruk heeft ie daar | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 23:46 |
Toch even geprobeerd:![]() ![]() ![]() De laatste is de mooiste. Ik zal Arrivedeci even een mailtje sturen dat ze deze moeten maken ![]() | |
Geralt | maandag 1 februari 2016 @ 23:48 |
Dat wit ziet er wel raar uit, maar dat komt omdat ik het met paint gedaan heb en niet kan fotoshoppen denk ik. Lijkt kaarsrecht nu, maar dat is het natuurlijk niet in het echt ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:05 |
toch vond ik vosss leuker ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:07 |
Ik mis een bierlogo | |
Nattekat | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:13 |
Zijn UI is gestolen ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:21 |
![]() ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:22 |
En ja daar ben ik vanaf 00:07 mee bezig geweest ja, dus beter vind je hem mooi ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:22 |
Zoiets ja, maar dan een tikje kleiner | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:23 |
Ja ik blijf aan de gang. Ik ga dat bier drinken ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:24 |
je blijft aan de gang ja, maar het resultaat is er dan ook naar | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:25 |
Dat wou ik zeggen ![]() | |
Peterselieman | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:29 |
maar dan moet je eerst wel aan de slag nog ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:30 |
Nee geen tijd meer. Ik moet nog uitzoeken welke het volgende schaalmodel is wat ik ga kopen ![]() | |
Spooky4u | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:32 |
![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:37 |
Zou ik kunnen doen. Minichampsnummer 430970028. Echter ben ik wereldkampioenen aan het verzamelen en Jos is dat helaas nooit geweest ![]() Wellicht later. Eerst al die wereldkampioenen maar eens bij elkaar. Dat zijn er een hoop en de teller staat pas op 6 ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:38 |
Ik vind dees overigens wel veel toffer van Jos:![]() Die wil ik wel nog een keer op de kop tikken. Zo jammer dat die ene knaker toen de pijp aan maarten gaf en de stekker eruit getrokken werd ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 00:39 |
Anyway, met al die topics is het mij niet meer helemaal duidelijk. Het nieuwtjestopic is voor nieuwtjes. Dit topic is dan voor gewoon wat gelul om de F1 heen zolang het er maar een beetje mee te maken heeft? ![]() | |
JimmyManna | dinsdag 2 februari 2016 @ 06:12 |
Hij was heel positief. Ik vraag me af of dat terecht is. Begin van het jaar denk ik wel maar daarna gaat het lastig worden. Hij denkt 1 sec te winnen en dat geen enkel ander team dat kan. Ik vraag het me af, zeker gedurende het jaar. Maar misschien ben ik doemdenkerig. | |
Nattekat | dinsdag 2 februari 2016 @ 07:58 |
Gewoon duidelijk dus ![]() | |
JeMoeder | dinsdag 2 februari 2016 @ 08:43 |
Wij gebruikten de ingang aan de kant van Eau Rouge. En daar werden inderdaad veel verbaasde mensen aangehouden. Er stonden echt stapels met biertrays... en dronken mensen omdat ze hun bier dan maar snel aan het klappen waren. | |
nils7 | dinsdag 2 februari 2016 @ 08:51 |
Die heb ik, met de handtekening van Max ![]() ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 09:43 |
Tof! ![]() | |
Geralt | dinsdag 2 februari 2016 @ 09:43 |
Staat Sjos zn handtekening er ook op? ![]() | |
opreis | dinsdag 2 februari 2016 @ 10:16 |
Als je ergens veel tijd mee kan winnen is het wel een andere motor. Bovendien zal het ook fijn zijn dat het een betrouwbaardere motor is gebleken dan de renault die ze vorig jaar hadden. Als ze ongeveer 2 tienden in zouden lopen op de concurrentie zou ik al tevreden zijn. | |
motorbloempje | dinsdag 2 februari 2016 @ 10:21 |
Hoe lang nog? | |
WEST | dinsdag 2 februari 2016 @ 12:15 |
nog 46 dagen 17 uur en 45 minuten | |
Nattekat | dinsdag 2 februari 2016 @ 12:16 |
En een aantal seconden. | |
JimmyManna | dinsdag 2 februari 2016 @ 14:16 |
Maar nu is het alweer minder. | |
Beach | dinsdag 2 februari 2016 @ 20:49 |
https://pickoontopofmotor(...)ye-pastor-maldonado/ mooi artikel voor de knaldonado roepers https://amotorsportsblog.wordpress.com/2016/02/02/adios-pastor/ vooruit. nog een [ Bericht 31% gewijzigd door Beach op 02-02-2016 21:08:09 ] | |
JimmyManna | dinsdag 2 februari 2016 @ 21:18 |
Het was inderdaad een mooie zege destijds. Maar dat was het dan ook wel. | |
Beach | vrijdag 5 februari 2016 @ 21:59 |
https://formerf1doc.wordp(...)uca-di-ms-statement/ | |
JimmyManna | vrijdag 5 februari 2016 @ 22:14 |
Wijze woorden. Ik blijf de uitspraken van Luca di M dan ook nog steeds raar vinden. | |
twiFight | vrijdag 5 februari 2016 @ 23:47 |
Een link naar het originele interview staat in de comments aldaar. Wel in het italiaans. Er is discussie over de interpretatie van zijn woorden. | |
Waffle | zaterdag 6 februari 2016 @ 01:38 |
Dit jaar geen spa maar red bull ring voor ons. ¤99 daar kan je het niet voor laten ![]() | |
JimmyManna | zaterdag 6 februari 2016 @ 08:34 |
Dat gaat me niet lukken, vrees ik... | |
JeMoeder | maandag 8 februari 2016 @ 09:55 |
Tickets Sepang zijn geboekt ![]() ![]() | |
motorbloempje | maandag 8 februari 2016 @ 09:56 |
Tof! | |
MikeSpec | maandag 8 februari 2016 @ 09:56 |
Supervet! Kan niet wachten op nieuwe seizoen! Ik zal weer tot Spa moeten wachten ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 08-02-2016 11:24:55 ] | |
Nattekat | maandag 8 februari 2016 @ 09:56 |
![]() | |
motorbloempje | maandag 8 februari 2016 @ 09:57 |
Wat is dat plaatje? Iets lijkt me dat dat niet echt iets is wat hier de bedoeling is ![]() Desalwelteplus welkom hier! ![]() | |
JeMoeder | maandag 8 februari 2016 @ 10:07 |
Inderdaad, ik heb er echt super zin in!! Spa was vet vorig jaar, maar we willen dit jaar op de tribune zitten en niet meer op een lawaaiige camping. Dan is Sepang eigenlijk maar iets duurder dan Spa... | |
Nattekat | maandag 8 februari 2016 @ 10:11 |
De vliegreis alleen kost al meer dan een heel weekend Spa, dus dat geloof ik niet ![]() | |
JeMoeder | maandag 8 februari 2016 @ 10:15 |
De tribuneplaatsen die ik wil op spa kosten ruim 500 euro, ticket Sepang voor onder de honderd. 3 dagen een redelijk hotel bij het circuit: 100 euro pp per nacht. In KL, 30 euro pp per nacht. Een vliegticket van 500 euro kan er dan gewoon uit... | |
motorbloempje | maandag 8 februari 2016 @ 10:36 |
Plus goed weer garantie ![]() | |
JeMoeder | maandag 8 februari 2016 @ 10:57 |
True story, wel ziekelijk warm 35+ graden en hoge luchtvochtigheid ![]() ![]() | |
nils7 | maandag 8 februari 2016 @ 14:36 |
Nee, die had ik net gemist ![]() | |
nils7 | maandag 8 februari 2016 @ 14:37 |
Ik ga ook! | |
Waffle | maandag 8 februari 2016 @ 17:18 |
Misschien als ik geld over heb dat ik nog wel een weekendje spa wil. Maar dan moet het wel met een fok groep want mijn pa heeft me verzekerd dat hij niet naar twee races gaat ![]() | |
Geralt | dinsdag 9 februari 2016 @ 18:42 |
Nog 39 dagen, 11 uur, 17 minuten en 56 seconden ![]() | |
nils7 | dinsdag 9 februari 2016 @ 19:07 |
Ga je ook met je pa naar Oostenrijk dan? | |
Nattekat | dinsdag 9 februari 2016 @ 19:28 |
![]() ![]() | |
franklop | dinsdag 9 februari 2016 @ 19:30 |
![]() | |
Waffle | dinsdag 9 februari 2016 @ 19:58 |
Ja heb hem over weten te halen ![]() | |
Nattekat | dinsdag 9 februari 2016 @ 20:00 |
Ik zou ook heel makkelijk over te halen zijn geweest ![]() | |
Waffle | dinsdag 9 februari 2016 @ 20:03 |
Heb alleen nog tentamens op de donderdag en vrijdag dus helaas geen pitwalk en trainingen voor mij | |
JeMoeder | dinsdag 9 februari 2016 @ 22:00 |
Whoop whoop ticket Kuala Lumpur is nu ook geboekt, met een layover van 3 dagen op de terugweg in Hong Kong. Baas!!! ![]() | |
DeeBee | woensdag 10 februari 2016 @ 01:30 |
![]() Van de week heb ik nog even op de plek van Charlie Whiting gestaan! ![]() Tevens, raad het circuit! ![]() | |
Party_P | woensdag 10 februari 2016 @ 07:51 |
Bahrein? | |
Rossdale | woensdag 10 februari 2016 @ 07:59 |
Volgens mij wel ja ![]() | |
WEST | woensdag 10 februari 2016 @ 08:58 |
![]() | |
Nattekat | woensdag 10 februari 2016 @ 10:31 |
Overduidelijk COT ![]() Die gaat natuurlijk de andere kant op ![]() |