Ik ook ! Zou toch een gele auto moeten worden als Gunter zich aan zijn woord houd. Maar dan, in welke kleuren gaat Renault rijden? Gunter wilde geel omdat er te weinig geel op de grid is, toen kwam net Sauber met de blauw/gele livery, dan Haas zelf en Renault ook nog misschien, opeens 3 teams met het vrolijke kleurtjequote:
ik wacht ookquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
http://readysetred.ferrari.com/en/
Nog 5 minuten
Hoop wel op een nieuwe F1 wagen of anders hopelijk iets met A-Rquote:
Mooie fotoquote:
En daarna linken met social networks en retweeten en weet ik het wat allemaal.quote:
Ja ze willen ook wel een hoop gegevensquote:Op maandag 18 januari 2016 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
En daarna linken met social networks en retweeten en weet ik het wat allemaal.
Doe ik dus mooi niet aan mee. Doei!
Volgens mij wel. Van 18 january tot 7 februari moet je zoveel mogelijk punten verzamelen door tweeten en sharen op facebook en weet ik het wat en de eerste 10 (die met de meeste punten) die krijgen dan een speciale rol in de unveiling van de nieuwe auto.quote:
Volgens mij is het dan ook alleen maar een stream die je kan kijken en anderen niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van 18 january tot 7 februari moet je zoveel mogelijk punten verzamelen door tweeten en sharen op facebook en weet ik het wat en de eerste 10 (die met de meeste punten) die krijgen dan een speciale rol in de unveiling van de nieuwe auto.
Dat zal dus wel op of na 7 februari zijn.
Meh
Volgens mij is het meer dan een apart streampjetwitter:RTLGP twitterde op maandag 18-01-2016 om 12:05:11#F1 Ferrari biedt je de kans om aanwezig te zijn bij de lancering van de nieuwe F1-bolide. Meedoen? Check: https://t.co/witQ7Ap23p #RTLGP reageer retweet
Ah, verkeerd gelezen dan, maar alsnog heb ik geen zin om hun uithangbord te zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het meer dan een apart streampjetwitter:RTLGP twitterde op maandag 18-01-2016 om 12:05:11#F1 Ferrari biedt je de kans om aanwezig te zijn bij de lancering van de nieuwe F1-bolide. Meedoen? Check: https://t.co/witQ7Ap23p #RTLGP reageer retweet
quote:Op maandag 18 januari 2016 15:05 schreef King_Merc het volgende:
Wat voor nieuws van Ferrari was er eigenlijk ?
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:45 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Je kan RB veel verwijten, maar qua social media zijn ze toch wel heer en meester ! Op de voet gevolgd door Lotus en MGP
STR kan ik me niets bedenken wat ze doen op die domme strip tekeningen na. En die zijn gewoon niet grappig.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.
STR? Jawel hoor, althans vind ik dan, die zetten leuke dingen over bv Max online. Wel minder leuk dan Lotus of Merc hoor, maar aanmerkelijk beter dan Williams (boooooring) of Force India (gaap).quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef opreis het volgende:
[..]
STR kan ik me niets bedenken wat ze doen op die domme strip tekeningen na. En die zijn gewoon niet grappig.
Het is even afwachten wat er met Lotus op Twitter gaat gebeuren nu Renault de boel over heeft genomen. Of ze in dezelfde stijl verder gaan of dat het toch wat formeler wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.
Yup. Zou jammer zijn als dat laatste zo is. Vooral hun interactie op twitter met Mercedes is altijd erg fijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is even afwachten wat er met Lotus op Twitter gaat gebeuren nu Renault de boel over heeft genomen. Of ze in dezelfde stijl verder gaan of dat het toch wat formeler wordt
twitter:ManorRacing twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 17:39:00Delighted to announce MANOR RACING: that’s what we’re here for. Full reveal 22/02/16 reageer retweet
Ik had precies hetzelfde idee, zonder succesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Weet iemand of hier een heus wallpaperformaat van te vinden is?
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Weet iemand of hier een heus wallpaperformaat van te vinden is?
Heb mede dankzij Nattekat al een aantal mooie platen gevonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaat
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)1-auto-over-skipiste
Dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef Waffle het volgende:
Gave foto'sMijn achtergrond is nu na bijna een jaar tijd weer eens iets anders
weet niet wat het max formaat van die platen is, maar in dat formaat kan ik ze wel leverenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaat
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)1-auto-over-skipiste
Eens, als ze al andere kleuren hadden snel aanpassen naar dezequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:34 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wel mooie kleuren, als dit het wordt. Lekker traditioneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |