Ik ook ! Zou toch een gele auto moeten worden als Gunter zich aan zijn woord houd. Maar dan, in welke kleuren gaat Renault rijden? Gunter wilde geel omdat er te weinig geel op de grid is, toen kwam net Sauber met de blauw/gele livery, dan Haas zelf en Renault ook nog misschien, opeens 3 teams met het vrolijke kleurtjequote:
ik wacht ookquote:Op maandag 18 januari 2016 11:53 schreef nils7 het volgende:
[..]
http://readysetred.ferrari.com/en/
Nog 5 minuten
Hoop wel op een nieuwe F1 wagen of anders hopelijk iets met A-Rquote:
Mooie fotoquote:
En daarna linken met social networks en retweeten en weet ik het wat allemaal.quote:
Ja ze willen ook wel een hoop gegevensquote:Op maandag 18 januari 2016 12:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
En daarna linken met social networks en retweeten en weet ik het wat allemaal.
Doe ik dus mooi niet aan mee. Doei!
Volgens mij wel. Van 18 january tot 7 februari moet je zoveel mogelijk punten verzamelen door tweeten en sharen op facebook en weet ik het wat en de eerste 10 (die met de meeste punten) die krijgen dan een speciale rol in de unveiling van de nieuwe auto.quote:
Volgens mij is het dan ook alleen maar een stream die je kan kijken en anderen niet.quote:Op maandag 18 januari 2016 12:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van 18 january tot 7 februari moet je zoveel mogelijk punten verzamelen door tweeten en sharen op facebook en weet ik het wat en de eerste 10 (die met de meeste punten) die krijgen dan een speciale rol in de unveiling van de nieuwe auto.
Dat zal dus wel op of na 7 februari zijn.
Meh
Volgens mij is het meer dan een apart streampjetwitter:RTLGP twitterde op maandag 18-01-2016 om 12:05:11#F1 Ferrari biedt je de kans om aanwezig te zijn bij de lancering van de nieuwe F1-bolide. Meedoen? Check: https://t.co/witQ7Ap23p #RTLGP reageer retweet
Ah, verkeerd gelezen dan, maar alsnog heb ik geen zin om hun uithangbord te zijnquote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is het meer dan een apart streampjetwitter:RTLGP twitterde op maandag 18-01-2016 om 12:05:11#F1 Ferrari biedt je de kans om aanwezig te zijn bij de lancering van de nieuwe F1-bolide. Meedoen? Check: https://t.co/witQ7Ap23p #RTLGP reageer retweet
quote:Op maandag 18 januari 2016 15:05 schreef King_Merc het volgende:
Wat voor nieuws van Ferrari was er eigenlijk ?
quote:Op maandag 18 januari 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.quote:Op maandag 18 januari 2016 17:45 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Je kan RB veel verwijten, maar qua social media zijn ze toch wel heer en meester ! Op de voet gevolgd door Lotus en MGP
STR kan ik me niets bedenken wat ze doen op die domme strip tekeningen na. En die zijn gewoon niet grappig.quote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.
STR? Jawel hoor, althans vind ik dan, die zetten leuke dingen over bv Max online. Wel minder leuk dan Lotus of Merc hoor, maar aanmerkelijk beter dan Williams (boooooring) of Force India (gaap).quote:Op maandag 18 januari 2016 19:02 schreef opreis het volgende:
[..]
STR kan ik me niets bedenken wat ze doen op die domme strip tekeningen na. En die zijn gewoon niet grappig.
Het is even afwachten wat er met Lotus op Twitter gaat gebeuren nu Renault de boel over heeft genomen. Of ze in dezelfde stijl verder gaan of dat het toch wat formeler wordtquote:Op maandag 18 januari 2016 18:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Lotus en Merc de nrs 1 en 2 in willekeurige volgorde. Die gasten hebben vaak ook echt humor in hun tweets. RB is overigens een uitstekende nr 3 met STR daar weer kort achter.
Yup. Zou jammer zijn als dat laatste zo is. Vooral hun interactie op twitter met Mercedes is altijd erg fijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is even afwachten wat er met Lotus op Twitter gaat gebeuren nu Renault de boel over heeft genomen. Of ze in dezelfde stijl verder gaan of dat het toch wat formeler wordt
twitter:ManorRacing twitterde op dinsdag 19-01-2016 om 17:39:00Delighted to announce MANOR RACING: that’s what we’re here for. Full reveal 22/02/16 reageer retweet
Ik had precies hetzelfde idee, zonder succesquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Weet iemand of hier een heus wallpaperformaat van te vinden is?
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaatquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Weet iemand of hier een heus wallpaperformaat van te vinden is?
Heb mede dankzij Nattekat al een aantal mooie platen gevonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaat
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)1-auto-over-skipiste
Dit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:47 schreef Waffle het volgende:
Gave foto'sMijn achtergrond is nu na bijna een jaar tijd weer eens iets anders
weet niet wat het max formaat van die platen is, maar in dat formaat kan ik ze wel leverenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deze site heeft afbeeldingen in 3200 x 2130 formaat
http://www.gva.be/cnt/dmf(...)1-auto-over-skipiste
Eens, als ze al andere kleuren hadden snel aanpassen naar dezequote:Op woensdag 20 januari 2016 13:34 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Wel mooie kleuren, als dit het wordt. Lekker traditioneel.
Dan zie en onthoud je er tenminste wat van, het is geen concertquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:53 schreef Fopje het volgende:
Kaarten binnen voor Barcelona
Er staat alleen op dat je geen foto's/video's mag maken?
Een concert filmen doe ik ook nooitquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:59 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dan zie en onthoud je er tenminste wat van, het is geen concert
quote:
Dit staat er in het artikel zelfquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:40 schreef sasquatsch het volgende:
De kleuren van de RS 01, zoals ik al min of meer verwachtte. Mis alleen nog het rood.
ze zullen toch niet bij nummer 1 beginnen met nummeren. De RS 01 is er al :quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:40 schreef sasquatsch het volgende:
De kleuren van de RS 01, zoals ik al min of meer verwachtte. Mis alleen nog het rood.
Ik doelde op deze RS 01quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zullen toch niet bij nummer 1 beginnen met nummeren. De RS 01 is er al :
[ afbeelding ]
zelfde naamquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde op deze RS 01
[ afbeelding ]
De Alpine schijnt er een afgeleide van te worden....quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:20 schreef Meike26 het volgende:
Als Renault hier nou eens een kleine productie van op zet. Circa 100 tot 200 exemplaren.. Maar gewoon de minieme kans dat je een keer zo'n ding op de weg tegenkomt![]()
Nee, gaat er in de verste verte niet op lijken. Alpine word een afgeleide van de Dezire concept. En kan eerder vergeleken worden met zijn voorganger de A110, niet een bruut apparaat zoals de RS.01 !quote:Op donderdag 21 januari 2016 07:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
De Alpine schijnt er een afgeleide van te worden....
Toch weer een lelijke schreeuwlivery. Zoals te doen gebruikelijk bij Red Bull.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:49 schreef sasquatsch het volgende:
Red Bull toont livery op 17 februari. Auto waarschijnlijk pas bij de eerste testsessie op 22 februari.
Is echt belachelijk inderdaad...quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Top. De finish van Le Mans valt precies samen met de start van de F1. Dat de kwalificatie en de start van Le Mans precies samenvallen kan me dan wel gestolen worden.
Ach, het is nog maar de vraag of Baku doorgaat nu de olieprijs zo gedaald is.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Top. De finish van Le Mans valt precies samen met de start van de F1. Dat de kwalificatie en de start van Le Mans precies samenvallen kan me dan wel gestolen worden.
Hoop het niet. Het is niks meer dan een Korea, een India of een Rusland: grijze sfeerloze bende.quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, het is nog maar de vraag of Baku doorgaat nu de olieprijs zo gedaald is.
Ze zeggen dat we ons geen zorgen hoeven te maken ...quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ach, het is nog maar de vraag of Baku doorgaat nu de olieprijs zo gedaald is.
29 mei is nog gaver: Monaco en Indy, maar dan wel gewoon ná elkaar en niet tijdensquote:Op donderdag 21 januari 2016 19:50 schreef Waffle het volgende:
Wordt wel een gaaf weekend dan. Zal eens kijken of ik ergens nog wat extra schermen kan regelen om alles tegelijk te zien :p
Dat is gewoon traditiequote:Op donderdag 21 januari 2016 19:54 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
29 mei is nog gaver: Monaco en Indy, maar dan wel gewoon ná elkaar en niet tijdens
Als ze hier maar geen traditie maken. Want Le Mans gaat bij mij hoe dan ook voor, dat is het autosporthoogtepunt van het jaarquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Klopt. Een heerlijke traditie
Nou ja... voor mij niet, meer 1 van de hoogtepunten. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen dan...quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier maar geen traditie maken. Want Le Mans gaat bij mij hoe dan ook voor, dat is het autosporthoogtepunt van het jaar
Dan ben ik benieuwd naar die anderenquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:27 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Nou ja... voor mij niet, meer 1 van de hoogtepunten. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen dan...
F1 gaat bij mij voor alle andere autosporten, ook voor de 24 uur van Le Mans.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze hier maar geen traditie maken. Want Le Mans gaat bij mij hoe dan ook voor, dat is het autosporthoogtepunt van het jaar
Indy idd, de TT en dan 21 GP's.quote:Op donderdag 21 januari 2016 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar die anderen
Indy500 een wild gokje, maar verder...
Goede tip Meike. Top.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:24 schreef Meike26 het volgende:
Volgende week donderdag, een motorsport uitzending van BureauSport, oa over pitstopbrand van Joske, Jan Lammers over de film LeMans en motorcross + zijspan racing !
Ditquote:Op donderdag 21 januari 2016 20:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
F1 gaat bij mij voor alle andere autosporten, ook voor de 24 uur van Le Mans.
Nog sterker:quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:54 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
29 mei is nog gaver: Monaco en Indy, maar dan wel gewoon ná elkaar en niet tijdens
Ik kijk normaal ook altijd alles, maarja ik moet gewoon werken vrijdag en ga mijn nachtrust niet opofferen dan.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:24 schreef Waffle het volgende:
Bij mij staat eigenlijk de eerste GP van het jaar bovenaan het lijstje. Kijk dan altijd elke training. Wel gaaf dat het dan in Australië is zodat je midden in de nacht zit te kijken. Ik weet het niet, maar daar kijk ik ieder jaar naar uit
Alleen is Australië nooit de leukste race.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:24 schreef Waffle het volgende:
Bij mij staat eigenlijk de eerste GP van het jaar bovenaan het lijstje. Kijk dan altijd elke training. Wel gaaf dat het dan in Australië is zodat je midden in de nacht zit te kijken. Ik weet het niet, maar daar kijk ik ieder jaar naar uit
In 2009 was Australië de leukste race van het seizoen.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Alleen is Australië nooit de leukste race.
Het zou zomaar kunnen, geen idee, volgens mij leidde JB van start to finish, maar dat is wel al heel lang geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2009 was Australië de leukste race van het seizoen.
Dat seizoen waren er sowieso maar heel weinig overtakes voor de leiding. Achter JB gebeurde er heel veel in die race. De opmars van Barrichello, het gevecht om het middenveld, tussen Vettel en Kubica, sowieso misschien wel de meest onzekere race in de F1-geschiedenis.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:56 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, geen idee, volgens mij leidde JB van start to finish, maar dat is wel al heel lang geleden.
Daarnaast bleef het de hele race spannend of de brawn wel de hele race uit zou rijden door de weinige test kilometersquote:Op vrijdag 22 januari 2016 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat seizoen waren er sowieso maar heel weinig overtakes voor de leiding. Achter JB gebeurde er heel veel in die race. De opmars van Barrichello, het gevecht om het middenveld, tussen Vettel en Kubica, sowieso misschien wel de meest onzekere race in de F1-geschiedenis.
De rest van het seizoen was wel spannend, maar er gebeurde tijdens de races toch nooit echt veel. Duitsland kwam wel in de buurt, dat was het wel denk ik. Misschien China/Maleisie nog met de regen, maar die laatste was een halve race..
Lever je blauwe kleur maar in dan. Spelbrekerquote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb dat echt steeds minder, uitkijken naar de F1
True. Al heb ik nooit nijntje-pantoffels gehad.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 09:17 schreef Meike26 het volgende:
Ik had het er wel een keer met mijn werkgever over. Dat het voor F1 fans toch een soort clubgevoels dingetje is om Zondags om 4 uur op te staan om een race. Mensen die je dan daarom uitlachen, weten niet wat F1 is, mensen die met je 'mee' opstaan om de race te kijken, die begrijpen je en horen bij de club.
Ik heb dat zeker bij de Australische en aziatische GP's altijd wel gehad.. juist die GP's brengen wbt nog iets meer sfeer, al is het alleen maar om het vroege opstaan, rendier- of nijntje pantoffels om je koude voeten, badjas aan.. koffie of choco en dan ook nog (zeker in de jaren 90, thuiswonend) ; worstenbroodjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |