abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 januari 2016 @ 14:20:24 #126
178444 DenS
Crientj <3
pi_159327786
Neem je zo'n web abonnement, heb ik afgelopen 2 jaar ook gedaan. Apple TV aan, airplay aan en gaan :)
pi_159327991
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is wereldwijd een probleem en wordt ook als zodanig erkend.

Maar blijkbaar leveren de races achter de decoder meer geld voor de FOM op waardoor dit het het aantal teruglopende kijkers compenseert en op korte termijn winstgevender is.
Jamaar Bernie bepaald de tv wereld niet. Er verdwijnen meer en meer sporten achter decoders. Over tien jaar zullen we niet beter weten, zien we alle sportwedstrijden betaald, al dan niet payperview, of via een constructie zoals Ziggo nu doet. Wat ik zeggen wil is dat wanneer de tv-markt die kant opgaat, de F1 automatisch mee zal gaan. Ik denk dat die ontwikkeling niet te stoppen is.
pi_159328206
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:33 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Jamaar Bernie bepaald de tv wereld niet. Er verdwijnen meer en meer sporten achter decoders. Over tien jaar zullen we niet beter weten, zien we alle sportwedstrijden betaald, al dan niet payperview, of via een constructie zoals Ziggo nu doet. Wat ik zeggen wil is dat wanneer de tv-markt die kant opgaat, de F1 automatisch mee zal gaan. Ik denk dat die ontwikkeling niet te stoppen is.
Nee, Bernie bepaalt de tv wereld niet, maar verkoopt wel de tv-rechten aan de betaal tv maatschappijen omdat die meer (kunnen) betalen dan de open tv maatschappijen. Nadeel is dat er dus geen 'toevallige' kijker meer kijkt omdat het op is, maar alleen de kijker die er geld voor over heeft om naar F1 (of een sportzender) te kijken. De liefhebbers dus. de rest kijkt dus niet meer en is dus (zeker voor de sponsoren) een grote aderlating waardoor de teams minder sponsoren aantrekken (want minder bereik) en daardoor de op termijn de teams in problemen komen. Maar dat interesseert Bernie niets. Die wil liever meer geld in zijn (en CVC's) zak dan meer teams op de grid.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159328808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Nee, Bernie bepaalt de tv wereld niet, maar verkoopt wel de tv-rechten aan de betaal tv maatschappijen omdat die meer (kunnen) betalen dan de open tv maatschappijen. Nadeel is dat er dus geen 'toevallige' kijker meer kijkt omdat het op is, maar alleen de kijker die er geld voor over heeft om naar F1 (of een sportzender) te kijken. De liefhebbers dus. de rest kijkt dus niet meer en is dus (zeker voor de sponsoren) een grote aderlating waardoor de teams minder sponsoren aantrekken (want minder bereik) en daardoor de op termijn de teams in problemen komen. Maar dat interesseert Bernie niets. Die wil liever meer geld in zijn (en CVC's) zak dan meer teams op de grid.
Alsof Bernie ook maar enig belang heeft in minder teams op de grid. Dat is gewoon niet waar. Bernie zal er alles aan doen om de sport zo commercieel aantrekkelijk te houden als mogelijk is, ook omdat hem dat ook financieel het beste uitkomt. Bovendien hebben de teams financieel belang bij alle tv-deals want zij krijgen daar ook een percentage van.

Het is altijd een hobby om Ecclestone af te schilderen als geldwolf - en hij is er ook niet vies van - maar al die sporten verdwijnen nou eenmaal meer en meer achter de decoders. Dat zijn feiten. En dat komt niet omdat alle grote sponsoren allemaal afhaken, want al die sporten zijn gek op sponsoren. Als die allemaal zouden afhaken, zou er geen sport achter een decoder zitten.

Daarbij: er is veel en veel meer aan de hand dan decoders. Zie Duitsland. Geen decoders, maar wél een enorme downfall in kijkcijfers.
pi_159329314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:20 schreef DenS het volgende:
Neem je zo'n web abonnement, heb ik afgelopen 2 jaar ook gedaan. Apple TV aan, airplay aan en gaan :)
Ja dat abonnement heb ik inderdaad ook. Net voor Australië aanzetten en dan tijdens de zomer pauze ook een maand niet en dan is het goed te doen qua geld. Maar daar ging het mij niet om. Het gaat juist om nieuwe liefhebbers en dagjesmensen die zijn compleet afgehaakt hierdoor. Daardoor zakt de populariteit van de F1.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_159329350
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:21 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Alsof Bernie ook maar enig belang heeft in minder teams op de grid. Dat is gewoon niet waar. Bernie zal er alles aan doen om de sport zo commercieel aantrekkelijk te houden als mogelijk is, ook omdat hem dat ook financieel het beste uitkomt. Bovendien hebben de teams financieel belang bij alle tv-deals want zij krijgen daar ook een percentage van.

Het is altijd een hobby om Ecclestone af te schilderen als geldwolf - en hij is er ook niet vies van - maar al die sporten verdwijnen nou eenmaal meer en meer achter de decoders. Dat zijn feiten. En dat komt niet omdat alle grote sponsoren allemaal afhaken, want al die sporten zijn gek op sponsoren. Als die allemaal zouden afhaken, zou er geen sport achter een decoder zitten.

Daarbij: er is veel en veel meer aan de hand dan decoders. Zie Duitsland. Geen decoders, maar wél een enorme downfall in kijkcijfers.
Het is voor de teams imho commercieel aantrekkelijker om niet achter de decoder te zitten omdat ze dan meer bereik hebben en dus interessanter zijn voor sponsors. Ze krijgen dan wel meer TV geld, maar ik vraag me af of dat echt opweegt tegen het verlies van sponsoren.

Doordat ze wel veel meer achter de decoder zitten worden de teams dus minder interessant voor sponsoren, die als gevolg daarvan afhaken. Andersom dus dan wat jij zegt. Feit is in ieder geval dat het voor teams veel moeilijker is om sponsoren te krijgen.

En ik denk dat dat op den duur dus teams gaat kosten als er niets tegen gebeurt. Zoals een andere verdeling van die TV gelden. Sommige teams hebben het nu al moeilijk en dat zal alleen maar erger worden.

En wat Duitsland betreft, dat is al langer aan de gang, al sinds het (voor de eerste keer) stoppen van Schumacher. Vettel en Rosberg zijn bij lange na niet zo populair.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159330450
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 15:49 schreef sasquatsch het volgende:

En wat Duitsland betreft, dat is al langer aan de gang, al sinds het (voor de eerste keer) stoppen van Schumacher. Vettel en Rosberg zijn bij lange na niet zo populair.
Klopt. Raar is dat. Vettel lijkt me bv een hele aardige en normale gast. Snap niet waarom ze hem niet omarmen. Misschien zijn Duitsers gewoon knettergek.
  zondag 24 januari 2016 @ 05:57:17 #133
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_159349633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 14:48 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En hoe wil F1 ooit nieuwe kijkers trekken als die niet weten dat F1 de moeite waard is om een abo voor te nemen, omdat ze geen abo hebben om uberhaupt ooit een wedstrijd te zien en geinteresseerd te raken. Ik zou weer overgaan op downloaden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_159354369
Ik zie net een advertentie voorbij komen van ziggo met gratis chromecast als je gelijk voor 6 maanden go haalt. Dat is wel interessant :P
pi_159354614
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 16:37 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Klopt. Raar is dat. Vettel lijkt me bv een hele aardige en normale gast. Snap niet waarom ze hem niet omarmen. Misschien zijn Duitsers gewoon knettergek.
Omdat Vettel niet toegankelijk is buiten de F1. In de media optredens die ik van hem zie is hij zeer vermakelijk. Maar over zijn prive leven laat hij niet veel los
pi_159354631
Ik ga naar Spa dit jaar. Met een grote touringcar klaarblijkelijk.

Geen idee wat een kaartje kost voor de zondag, ik moest 150 euro neerleggen. En dat vond ik eigenlijk prima. Ik hoef dan niet te rijden en kan lekker bier drinken heel de dag en vette hamburgers en worsten vreten daar :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159354705
125 euro voor een staanplaats op zondag zie ik. Dan is 150 euro een prima deal als daar een touringcar met chauffeur bij zit die ons bij de ingang dropt en weer ophaalt op het einde van de dag.

:)
pi_159354786
Parkeren 18 euro lees ik. Dus als ik met eigen vervoer zou gaan zou ik 143 euro kwijt zijn. En dan kon ik geen bier drinken.

Voor 7 euro meer kan ik daar geen buil aan vallen. Alleen de benzine erheen en terug was al meer dan die 7 euro :)
pi_159354875
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Omdat Vettel niet toegankelijk is buiten de F1. In de media optredens die ik van hem zie is hij zeer vermakelijk. Maar over zijn prive leven laat hij niet veel los
Schumacher ook niet. Dus daar zit het verschil niet in.
pi_159354930
quote:
7s.gif Op zondag 24 januari 2016 13:44 schreef Geralt het volgende:
Ik ga naar Spa dit jaar. Met een grote touringcar klaarblijkelijk.

Geen idee wat een kaartje kost voor de zondag, ik moest 150 euro neerleggen. En dat vond ik eigenlijk prima. Ik hoef dan niet te rijden en kan lekker bier drinken heel de dag en vette hamburgers en worsten vreten daar :9
Leuk man. Heerlijk toch.
pi_159357805
Ik probeer mijn familieleden ook weer over te halen om dit jaar weer te gaan maar weet niet of ze wel weer een heel weekend hun gezin thuis kunnen laten. Maar na vorig jaar wil ik eigenlijk sowieso wel weer :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 januari 2016 @ 15:46:46 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159358214
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:27 schreef Waffle het volgende:
Ik probeer mijn familieleden ook weer over te halen om dit jaar weer te gaan maar weet niet of ze wel weer een heel weekend hun gezin thuis kunnen laten. Maar na vorig jaar wil ik eigenlijk sowieso wel weer :P
Gewoon met een FOK!-groep :7

Lijkt er ook op dat ik de enige ben die kan gaan :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_159359990
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gewoon met een FOK!-groep :7

Lijkt er ook op dat ik de enige ben die kan gaan :{
Mochten ze niet gaan, dan inderdaad maar met een fok groep :P
pi_159363615
De honda motor schijnt 223 pk meer te hebben dan vorig jaar. Ben benieuwd.

http://as.com/diarioas/2016/01/23/english/1453580985_065667.html
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 januari 2016 @ 19:48:07 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159363856
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:39 schreef opreis het volgende:

zo, dat is een forse klap meer en zou zomaar twee seconden per rondje op moeten leveren als het daadwerkelijk zo is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_159363887
Ben benieuwd :) Ik hoop dat het geen hoogmoed voor de tegenval is, testen in fabriek is toch wat anders dan in het eggie. Maar ik heb er wel geloof in. Helaas kwam mijn voorspelling vorig jaar niet uit dat ze nog punten en evt een podium konden pakken, maar ik denk dat McLaren komend seizoen een leuk 'managerteam' kan worden :)
  zondag 24 januari 2016 @ 20:16:22 #147
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_159364591
Was het niet zo dat ze dit jaar in theorie ook niet (veel) meer pks hadden maar de batterijen gewoon niet genoeg opgeladen kregen? Dan is zo'n fabriekstest natuurlijk nietszeggend.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 januari 2016 @ 20:21:25 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159364726
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 20:16 schreef twiFight het volgende:
Was het niet zo dat ze dit jaar in theorie ook niet (veel) meer pks hadden maar de batterijen gewoon niet genoeg opgeladen kregen? Dan is zo'n fabriekstest natuurlijk nietszeggend.
De capaciteit van de ERS was niet toereikend, waardoor ze op de rechte stukken van alle kanten voorbij gereden werden, omdat de auto aan het einde telkens 'stilviel'
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 januari 2016 @ 20:22:17 #149
356891 Abed
hooggeleid
pi_159364752
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:39 schreef opreis het volgende:

Holy moly :o
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159364787
quote:
11s.gif Op zondag 24 januari 2016 19:48 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zo, dat is een forse klap meer en zou zomaar twee seconden per rondje op moeten leveren als het daadwerkelijk zo is.
En als ie het volhoudt. Dat is bij Honda geen zekerheidje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')