abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158962476
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158962490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je alsnog de deur uit als niet gekleurd iemand.
Schoensmeer gebruiken jongen.
pi_158962556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Werkt niet. Ik heb de afgelopen tijd weer opgetrokken met donkere mensen. Wederom geen probleem op racistisch gebied.
pi_158962575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan is men een echte blackface toch of niet?
pi_158962606
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Igen het volgende:

Dat waren er 200 uit Keulen. Dat is dus maar een gelegenheidsargumentje geweest. Alhoewel ook maar de vraag is of nu niet ook agenten uit andere steden zijn opgetrommeld.
De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.
pi_158962613
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan is men een echte blackface toch of niet?
Dan moet je proberen gekleurd te zijn. Dat werk niet. Behalve als zwarte piet
pi_158962630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.
Ja. Maar dit zie je dan ook nooit ergens zo.
pi_158962649
Wel weer "bedrog" van Geenstijl. Deze foto hebben ze er staan:

Maar.... die foto is niet van "Keulen".

http://www.japantimes.co.(...)s-stabbed-girl-dies/

Erg onzorgvuldig dus....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:41:58 #9
28033 Pek
je moet wat
pi_158962658
quote:
Om aandacht te vragen voor de uitspraken van de burgemeester van Keulen zullen volgende week zaterdag op de Dam tientallen mannen in een korte minirok verschijnen. De actie wordt georganiseerd door de jongerenorganisaties van SP, D66 en PvdA.

De burgemeester deed de uitspraken na de aanrandingen die afgelopen oud en nieuw plaatsvonden in Keulen. 'Haar oplossing? Een gedragscode voor vrouwen met tips als: blijf op armlengte van mannen vandaan. Dat is een goede tip. In de omgekeerde wereld', schrijft de actiegroep.

Ze vervolgen: 'Niet de vrouwen, maar de mannen zouden op armlengte van hen vandaan moeten blijven. Te vaak wordt seksueel geweld tegen vrouwen neergezet als een vrouwenprobleem: doe maar even niet zo'n kort rokje aan. Dat is nooit de oplossing. Korte rokjes valt niets te verwijten. Daarom draaien wij de rollen eens om en vieren wij de rok en de vrijheid die daarbij hoort. Wij zetten onze harige knieën in voor een vrije samenleving waarin vrouwen ongestoord over straat kunnen, dag en nacht, op rokjesdag of midden in de winter.'
_O_ _O-

bron
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_158962679
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Wat is het gelijk van Geen stijl dan?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:43:32 #11
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158962700
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Is het niet gewoon een grap?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158962710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Jaroon het volgende:
Ik ga zo inkopen doen. Zijn er al milities waar ik bang voor moet zijn ?
Alleen als je vrouw bent. (of homo)
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158962746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Alleen als je vrouw bent. (of homo)
Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.
pi_158962759
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een grap?
Dat zou het kunnen zijn als het dat niet was.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:46:32 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158962765
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Volgens mij snapt iedereen dat hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158962805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens mij snapt iedereen dat hoor.
Precies. Geen Stijl is daar niet voor nodig. Dat is de dag dat ik ook burgers als wetgever op straat wil zien.
pi_158962841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.
Zeg dat maar niet tegen salafisten.
-
pi_158962876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet tegen salafisten.
Ik ken ze niet. Om heel eerlijk te zijn.
pi_158962884
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Pek het volgende:

[..]

_O_ _O-

bron
ludiek hoor :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:52:48 #20
168304 Mani89
pi_158962931
Vanaf nu noemen we het gewoon "corrigeren".
quote:
Een 45-jarige vrouw uit Wassenaar zou in de sportschool zijn lastiggevallen en betast door een Syrische asielzoeker. Volgens het COA gaat het om een misverstand: de man zou de vrouw gecorrigeerd hebben tijdens een fitnessoefening.

Daarbij zou kort contact zijn geweest, zo meldt Omroep West. Volgens de politie is er geen strafbaar feit gepleegd en heeft de vrouw geen aangifte gedaan. "Dit neemt niet weg, dat mijn echtgenote het gebeuren als seksueel getint en bijzonder onprettig heeft ervaren", aldus de echtgenoot van de vrouw. Hij wil geen details geven over het voorval. "Maar er zijn dingen gebeurd die mijn vrouw als bijzonder onprettig heeft ervaren, handtastelijkheden zal ik maar zeggen."

Hij benadrukt echter dat het niet om aanranding of verkrachting gaat. "Met mijn vrouw gaat het goed, ze is vooral erg geschrokken." Een anonieme bron bij het COA zegt dat de Syrische man een hand op het been van de vrouw heeft gelegd. De Syriër verblijft in vakantiepark Duinrell in Wassenaar.

http://www.powned.tv/nieu(...)dt_aan_of_corri.html
pi_158962966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een verhaal.
pi_158963113
quote:

[..]

COA, draait altijd met de waarheid. Hoe zouden ze beroving gaan noemen?
Slachtoffer had vrijwillig geld gegeven?
pi_158963198
quote:
en dat allemaal gedaan door 4 syriers!!!!!!!! KNAP WERK.
-
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:09:23 #25
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963251
http://www.nrc.nl/handels(...)evolutie-uit-1573894
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:10:00 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158963263
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
Dat werd tijd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158963276
quote:
En hoeveel zijn er al gepakt?
pi_158963285
quote:
Toet toet, doofpotten kan niet meer :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158963286
quote:
Als het kalf verdronken is...
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:11:49 #30
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal, het viel reuze mee, het waren 2 daders. :Y
pi_158963322
quote:

[..]

Corrigeren kunnen ze wel heel goed. Vooral als het om vrouwen gaat.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:13:12 #32
78780 deedeetee
pi_158963327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is uiteraard geheim.
pi_158963344
quote:
Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.

Nee, de Duitser moet zich niet aanstellen en stil zitten als deze geschoren wordt.
pi_158963347
Eerst maar eens afwachten, de Duitsers sjoemelen de laatste tijd wel meer met cijfertjes.
pi_158963393
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.

Nee, de Duitser moet zich niet aanstellen en stil zitten als deze geschoren wordt.
Volgens mij wil alleen Merkel dit. Maarja die haat Duitsland dan ook heel erg.

† In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:16:48 #36
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963400
Ik zag afgelopen week dit filmpje voorbij komen en daar werd ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk van.
pi_158963426
Ik word sowieso niet vrolijk van heel dat culturen noodgedwongen moeten mixen.

Dat werkt gewoon niet. En dat is alweer gebleken.

Dit gaat nog finaal uit de hand escaleren.

}:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:19:16 #38
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag afgelopen week dit filmpje voorbij komen en daar werd ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk van.
Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.
Fade to Black
pi_158963448
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:

Dan hoop ik toch dat ik tegen die tijd een wapen mag dragen met een groot magazijn het liefste!
pi_158963451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:

[..]

quote:
Kuldar Lepp 2 maanden geleden
WHY THE FUCK DO YOU STAND FOR THIS GERMANS SHOOT THAT BITCH IN HER DISGUSTING FACE ALREADY!!! A shame that such a proud nation with such an amazing history has become the laughingstock of the entire Europe. I'd truly be ashamed if i were German. Fucking honorless cunt.
Goeie reactie :D
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:20:41 #41
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963470
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:

Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?
pi_158963473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:

[..]

† In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:21:14 #44
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963484
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.
Meneer, ik heb 2 dochters van net over de 20 jaar.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:22:05 #45
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja en wat is je punt?
Fade to Black
pi_158963503
bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49 Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:22:43 #47
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ja en wat is je punt?
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
pi_158963513
quote:

[..]

Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?
pi_158963516
quote:

[..]

En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
pi_158963534
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?
Kan jij je het laatste voorval nog voor de geest halen waarbij "onze" criminele jongeren op grote schaal vrouwen aangerand en verkracht hebben?

Misschien heb ik het gemist hoor, zou kunnen :@
pi_158963540
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Pek het volgende:

[..]

_O_ _O-

bron
Ah daar hebben we dus de social justice warriors ook al.
-
pi_158963542
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Terecht imo.
pi_158963554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49 Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.
Als dat echt is... :{
pi_158963588
quote:
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
pi_158963591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
I´m back.
pi_158963595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
pi_158963599
De laatste zin :')

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:26:55 #58
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963600
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
Volwassenen mogen in Nederland zelf hun partner kiezen, of bedoel je wat ik er van zou vinden?
pi_158963616
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
Als het waar is, hoe komen ze aan vuurwapens, en hoezo staan ze daar dan ongestoord een beetje mee in de lucht te schieten... en hoezo weet niemand dit dan...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:28:09 #60
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963618
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
En dat is dus het grootste probleem.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:28:12 #61
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Begrijpelijk.
Fade to Black
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:29:01 #62
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Eufonie het volgende:
De laatste zin :')

[ afbeelding ]

Ja, zulke briefjes schijnen ze allemaal te hebben.
pi_158963635
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is die video echt van Keulen van oudjaar?
pi_158963644
quote:

[..]

Dat vind ik nogal hoge percentages die je daar noemt makker. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
-
pi_158963666
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
Hmm... maar even afwachten wat er nog opduikt.
quote:

[..]

Mij ook niet. En als ze geen wapens meebrengen, fiksen ze er hier wel eentje. Gaat nog een groot probleem worden.
pi_158963671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe :O
- Fernando Pessoa
pi_158963685
quote:
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?

;(
pi_158963702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Peachbird het volgende:
. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
Nee dat hoge percentage bedoel ik alleen de Syriërs mee he. Ik weet ook wel dat een groot deel uit Marokkanen bestaat en goudzoekers uit andere veilige landen, en dat veel mensen die claimen uit Syrië te komen, een vals paspoort hebben, of hun paspoort weggegooid hebben.
pi_158963708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe :O
DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20 @gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.

Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.

Weet niet of deze al gepost is.
pi_158963710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Berlijn zie ik nu staan.

PrisonPlanet twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:29:00 Shocking video shows migrants shooting guns & hurling fireworks in Berlin. Looks like something out of a war zone. https://t.co/cLfWeQSjwK reageer retweet
I´m back.
pi_158963717
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?

;(
Die worden verdedigd door hun privé beschermers, de Politie.
Want die zijn er niet meer om de burgers te beschermen maar alleen de elite.
pi_158963750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20 @gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet

Was dat niet die in Egypte of whatever opgenomen was?
pi_158963753
Bericht vanuit Hongarije

"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
- Fernando Pessoa
pi_158963768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Godver, daar word je ook niet goed van...
I´m back.
pi_158963791
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

;(
Ummm omdat het gewoon beleid is?
pi_158963825
quote:
Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.
En dus niet Keulen, maar Berlijn.
I´m back.
pi_158963852
Nog steeds geen filmpjes van die "aanrandingen".

WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
pi_158963862
pi_158963916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.
En dus niet Keulen, maar Berlijn.
Zijn zeker geen alarmpistolen!
pi_158963920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef riazop het volgende:

WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
pi_158963934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ummm omdat het gewoon beleid is?
Het beleid deugt van geen kanten; dat ziet elke complete schlemiel! }:| :(

:r
pi_158963935
quote:
Ik had ook al gezocht en kwam op dit uit.

http://www.infowars.com/s(...)-throwing-fireworks/
pi_158963943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?

TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20 Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.html

I´m back.
pi_158964001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

_O- Dit inderdaad! :')
pi_158964003
Huh, het waren toch vooral Syriërs? Waar is die TT gebleven?
PWBF
pi_158964040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?

TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20 Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.html
Hmmm 2 stuks in het begin van het filmpje sowieso wel ja, en een derde lijkt me idd ook.
Een andere lijkt me juist wel weer een echte.
pi_158964041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Huh, het waren toch vooral Syriërs? Waar is die TT gebleven?
jaja

en syrie schijnt dan weer in NOORD AFRIKA te liggen...
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:45:37 #89
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158964052
quote:

omdat die telefoontjes gestolen werden. We moeten nog wachten tot die vrijgegeven worden door de politie.
graag op anoniem
pi_158964064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Vaag filmpje. En dat is HET bewijs...
pi_158964079
quote:

Als je ziet hoe alles uit de media wordt gehouden verbaast dat me niks. Het kan natuurlijk niet gebeuren dat mensen niet meer geloven in het politiek correcte sprookje.
pi_158964080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Jij denkt dat er bijna 400 vrouwen aangifte doen vanwege niks en dat alles dus een grote hoax is?
pi_158964082
quote:

[..]

Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.
-
pi_158964097
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
pi_158964105
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?
Wil je weten hoe die kennis van me erover denkt?
pi_158964149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
Ja, okee, vooralsnog is het hypothese die even moet worden gecontroleerd. Er zijn iig verschillende types van die dingen, waar ik nu voor het eerst over hoor btw hoor.
I´m back.
pi_158964150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.
Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?
pi_158964153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
pi_158964189

Weer Duitse meisjes mishandeld bij het station in Keulen:

http://www.express.de/koe(...)-attackiert-23404544
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:50:50 #100
168304 Mani89
pi_158964196
quote:

[..]

Als het filmpje straks een miljoen kliks heeft, geloof je het dan wel?
pi_158964203
Er ist wieder da O+
- Fernando Pessoa
pi_158964235
quote:
Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:53:29 #103
78780 deedeetee
pi_158964245
quote:

[..]

Omdat ze te laf zijn om voor hun land te vechten ?!
pi_158964248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?
Leer lezen godgloeiende, er zijn eerder opmerkingen geweest over dat die gebeurtenis elders en op een andere datum is vastgelegd, ik ben benieuwd hoe men dat kan onderbouwen.
-
pi_158964260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

the logic has left this one.
-
pi_158964290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.
Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.
I´m back.
pi_158964294
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ook een hoop Marokkanen en Algerijnen die zich voordoen als Syriër om in Duitsland de aap uit te kunnen hangen, uiteraard met uitkering.
PWBF
pi_158964318
quote:
Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:56:22 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158964329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]

Niks aan de hand, zijn leugens van extreem rechts.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158964359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meisje zag de laatste trede van de trap niet. 8)7
pi_158964364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.
Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
pi_158964365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?
pi_158964385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er staat echter niets over het uiterlijk van de daders beschreven, maar het schijnt dat daar vaak Marokkaanse roversbendes actief zijn. Toch kun je niet 100% zeker conclusies hier uit trekken.

........maar sterke vermoedens hebben is natuurlijk niks mis mee! O-)
pi_158964398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, moedwillig plaatsnaam veranderen van Berlijn in Keulen iig.
I´m back.
pi_158964400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?
Ja, want iedereen weet dat je tijdens oud en nieuw sowieso beter uit enkele wijken kunt wegblijven. Totale warzones daar. Maar dat is een andere discussie.
pi_158964413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?
pi_158964416
Inmiddels is heel vrouwelijk Duitsland aangerand?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_158964420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

sbrenica?
pi_158964430
quote:

[..]

We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.
pi_158964437
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dan zou er tenminste wsl iets te zien zijn geweest ja
pi_158964439
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?
Ongeacht of het klopt. In Parijs was het na de december aanslagen ook een stuk rustiger tijdens de jaarwisseling.
pi_158964454
quote:

[..]

Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.
PWBF
pi_158964455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef riazop het volgende:

[..]

sbrenica?
Dit topic gaat over de aanrandingen in Duitsland, niet over hoe erg jij Nederlanders haat.
pi_158964458
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]

Door dat PEGIDA tuig wsl
pi_158964460
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.
Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares? :P
pi_158964480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Door dat PEGIDA tuig wsl
:') ja die hebben ook een historie dat ze vrouwen overvallen.
pi_158964487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.
Ik zie ze wel met elkaar mengen.
pi_158964492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de aanrandingen in Duitsland, ...
Het ging over LAFHEID

Dan komt de heldenrol van de Nederlander in Sbrenica al snel in je op..
pi_158964507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Door dat PEGIDA tuig wsl
Men spreekt over vrouwen met een noord-afrikaans uiterlijk, geen grap. :')
pi_158964511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik zie ze wel met elkaar mengen.
Ja, begeef jij je in die wijken?
PWBF
pi_158964512
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef riazop het volgende:

[..]

Het ging over LAFHEID

Nee, gewoon een beetje ontopic blijven.
pi_158964517
quote:

[..]

Het ging over LAFHEID

Nee al die asielzoekers die hun families in die landen niet beschermen dat is een heldendaad zeker.
pi_158964518
quote:

[..]

Het ging over LAFHEID

is wat anders dan vechten voor je eigen land
pi_158964528
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, begeef jij je in die wijken?
Ja hoor, lekker Turks eten. :9~
pi_158964529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Cattivo het volgende:

[..]

:') ja die hebben ook een historie dat ze vrouwen overvallen.
De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
pi_158964540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Men spreekt over vrouwen met een noord-afrikaans uiterlijk, geen grap. :')
En ligt DAT noordafrika nu weeeeeer in syrie?
pi_158964620
Maar echt, 379 al. 8)7

De NOS zal dadelijk wel weer een artikel plaatsen over misbruik in 1980 (Leo Lucassen stijl). :')
pi_158964630
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares? :P
Dan zal dit ook wel juist zijn toch?
pi_158964646
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Kloon7 het volgende:
Maar echt, 379 al. 8)7

De NOS zal dadelijk wel weer een artikel plaatsen over misbruik in 1980 (Leo Lucassen stijl). :')
Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
-
pi_158964667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef riazop het volgende:

[..]

De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
Ja en moet je nu naar de gevangenis cijfers zien van asielzoekers/allochtonen.

Je punt is?
pi_158964672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zal dit ook wel juist zijn toch?
Ja, want alle vrouwen zijn kuthoeren.
pi_158964673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
hoho

past even niet in HUN kraam!
pi_158964688
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand. ‘De daders waren uit op seksueel amusement, niet op bezittingen ontvreemden’, klinkt het.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160107_02054238

Nu zijn zowel Syrische als Noord-Afrikaanse vluchtelingenstromen kwalijk, maar soit : )
- Fernando Pessoa
pi_158964697
quote:

[..]

Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?
Of heb je al meegemaakt dat ze deze daadwerkelijk van hun ondergoed ontdoen?
pi_158964707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Je punt is?
Vandaag werd het PEGIDA tuig door de politie in elkaar gerost.
pi_158964742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, want alle vrouwen zijn kuthoeren.
Maar om jouw kinderen te baren zijn ze wel goed?
Tenminste als het jongetjes worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 19:17:09 ]
pi_158964743
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

BROEK UIT, BROEK UIT !! is een typisch boerenkreet hoor
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 19:11:02 #149
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158964757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat hun gedrag betreft schijnt het inderdaad niet veel uit te maken waar ze vandaan komen.
pi_158964762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik ben geen boer dus ik weet het niet, jij bent wel een boer?
pi_158964763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[i]Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand
Als die Keulse agenten het zo goed wisten, waarom grepen ze dan niet in?
pi_158964767
quote:

[..]

De hele NOS redactie schijnt nu ook geen weekend te hebben.

Experts, opvoeddeskundigen, seksueel geweld professoren, iedereen wordt gebeld om ergens een verhaal van te maken om het maar te bagateliseren.

Het is gewoon wachten met welk slecht verhaal ze komen, ik kan niet wachten. _O-

Ze zullen in ieder geval met iets beters moeten komen dan de vorige poging: http://nos.nl/artikel/207(...)rger-domspatzen.html
pi_158964772
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef riazop het volgende:

[..]

Tja de Duitse politie is dan ook tegen haar eigen bevolking. Dat wist iedereen al
pi_158964779
quote:

[..]

icm daar moet een piemel in. *O*
pi_158964791
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Roepen is iets anders dan doen.
pi_158964795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef riazop het volgende:

[..]

Daar kom ik ook niet bij, waarom niet gewoon een kogel erin?
pi_158964800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Tja de Duitse politie is dan ook tegen haar eigen bevolking. Dat wist iedereen al
Nochtans stonden de sprekers van PEGIDA een uur tevoren nog dezelfde politie te COMPLIMENTEREN.
Kun je nagaan hoe dom die mensen zijn...
pi_158964802
quote:

[..]

Niks mis mee, ik heb vaak het broekje uit.
pi_158964811
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:12 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Roepen is iets anders dan doen.
Hey, maar onze gasten riepen toch ook vooral maar wat.
pi_158964824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:12 schreef riazop het volgende:

[..]

Nochtans stonden de sprekers van PEGIDA een uur tevoren nog dezelfde politie te COMPLIMENTEREN.
Kun je nagaan hoe dom die mensen zijn...
Tja als je direct tegen ze zegt dat ze de poppen van Merkel zijn mogen ze niet eens van start gaan.
pi_158964830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef MCH het volgende:

[..]

En daaaaar zijn dan WEL weer beelden van:

pi_158964835
quote:
Heftig dus. Duitse samenleving wordt met een groot probleem opgezadeld iig.
I´m back.
pi_158964837
pi_158964839
quote:

[..]

The happenings on the square between the Cologne Cathedral and the main train station was as symbolic as they were real: symbolic of the state's powerlessness in the face of chaos and crime. - http://www.spiegel.de/int(...)rmany-a-1071175.html
- Fernando Pessoa
pi_158964851
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. In welk land woon ik in godsnaam.
pi_158964888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cattivo het volgende:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. Welk land woon ik in godsnaam.
Nederland, maar eventueel met niet-Nederlandse inwoners :v
- Fernando Pessoa
pi_158964890
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik stel dit dus he, ik zeg het niet als argument. Ik neem aan dat dit soort voorbeelden gegeven gaan worden in een poging de situatie weer te downplayen. Iets wat we sowieso kunnen verwachten van de propaganda kanalen (bijna alle, op tv, en in de kranten)
-
pi_158964893
quote:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. In welk land woon ik in godsnaam.
Nu voel je de pijn van extreemrechts Duitsland. *)
pi_158964899
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Eufonie het volgende:

[..]

The happenings on the square between the Cologne Cathedral and the main train station was as symbolic as they were real: symbolic of the state's powerlessness in the face of chaos and crime. - http://www.spiegel.de/int(...)rmany-a-1071175.html
geen antwoord dus
pi_158964908
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef MCH het volgende:

[..]

Als je dat goedkeurt dan verdien je als land ook niet beter.
pi_158964942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef MCH het volgende:

[..]

yep, de politie op een voetstuk zetten, en dan zelf in elkaar gemept worden.
pi_158964948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Als je dat goedkeurt dan verdien je als land ook niet beter.
En al die linksextremen dan die elk jaar op 1 mei Duitsland mogen slopen?!
pi_158964967
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef riazop het volgende:

[..]

Ah je bedoelde een georchestreerde hooligan beweging die expres door authoriteiten voorop werd neergezet in een bottleneck waarop er na wat knalvuurwerk en ongerelateerde leuzen 10 seconden lang gepeppersprayed werd en de groep onruststokers netjes terugliepen zodat de legitieme pegida alliantie hiermee gekleurd kon worden?

Dat tuig?
-
pi_158964982
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:17 schreef MCH het volgende:

[..]

En al die linksextremen dan die elk jaar op 1 mei Duitsland mogen slopen?!
Die worden vanzelf gesloopt door de religie van de vrede.
pi_158964996
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.
pi_158964997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef riazop het volgende:

[..]

yep, de politie op een voetstuk zetten, en dan zelf in elkaar gemept worden.
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
pi_158965009
quote:

[..]

Grijp jij ook in als je tegenover 1000 man staat met een groep van 30 a 40 man?
-
pi_158965033
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?
pi_158965039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Waarom hebben ze niet geschoten?
pi_158965041

Die zijn maandag dus allemaal hun baan kwijt (als ze er al 1 hadden)
pi_158965050
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?
net wie wint.
pi_158965055
quote:

[..]

Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.
pi_158965062
quote:
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen. Ik zie bepaalde vrouwen hun diepste solidariteit uitspreken met mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk. Etc.
I´m back.
pi_158965064
quote:

[..]

In voetbalstadions doet popo dat wel hoor
pi_158965090
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.
Heine zei al als de wereld vergaat dan verhuis ik naar Holland, want daar gebeurt alles 50 jaar later hè. ;).
I´m back.
pi_158965103
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.

Hoeveel Duitse beta-autochtone keyboardwarriors wil je daar tegenover stellen? :')
pi_158965121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

...zo simpel is dat dus niet, met zn 3en op een enkele boef schieten gaat nog wel, moet je zien wat voor leger men gebruikte om één enkele gijzelnemer neer te krijgen in de supermarkt @ frankrijk bijv.
-
pi_158965129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.
Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:23:26 #189
78780 deedeetee
pi_158965131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Mag vast niet want asielzoekers...
pi_158965132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:

[..]

Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.

Hoeveel Duitse beta-autochtone keyboardwarriors wil je daar tegenover stellen? :')
Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?
pi_158965145
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?
Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?
pi_158965147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?
Wat bedoel je?
pi_158965151
quote:

[..]

De meeste Duitse autochtonen spuit de WELVAART hun oren uit. Die gaan zich niet mengen, die kijken wel uit.

Het gaat vooral over de kleine groepje autochtone losers. Zij die niet mee hebben kunnen graaien van de welvaart...
pi_158965171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.
-
pi_158965173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Peachbird het volgende:

[..]

...zo simpel is dat dus niet,...
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigen
pi_158965183
quote:

[..]

Ik zou maar eens de datum van 9 op 10 november 1938 zoeken.
pi_158965184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik dacht altijd ze zijn niet allemaal zo, en jij beweert in dat stukje
quote:

[..]

Het tegenover gestelde.
pi_158965198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef riazop het volgende:

[..]

Sorry ik reageer bij deze niet meer op je, hoop dat je intellectueel mag evolueren voordat ik weer interesse krijg.
-
pi_158965200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Dat kan ik alleen als het zich voordoet en niet op voorhand.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:27:23 #200
78780 deedeetee
pi_158965227
Ik geloof dat we hier in het verleden aardig wat rellen hebben gehad waarbij geweld niet werd geschuwd en de stenen uit de straat getrokken werden. Hoe zit dat in Duitsland ? Hebben ze dat daar ook ?
pi_158965231
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Ik zou maar eens de datum van 9 op 10 november 1938 zoeken.
Dat werd door de nazi's gestuurd hè. Was niet echt een gevalletje spontane volkswoede.
I´m back.
pi_158965247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef riazop het volgende:

[..]

De meeste Duitse autochtonen spuit de WELVAART hun oren uit. Die gaan zich niet mengen, die kijken wel uit.

Het gaat vooral over de kleine groepje autochtone losers. Zij die niet mee hebben kunnen graaien van de welvaart...
Maar sowieso, zijn veel van die autochtone kinderen ook helemaal niet weerbaar. Zag laatst nog een reportage op Duitse televisie. Ging over van die achterbuurten. Duitse kinderen in de minderheid, en de ouders klaagden dat ze gepest werden door de allochtone meerderheid. Ondertussen deden die ouders niet aan de weerbaarheid van hun eigen kinderen. Ze zouden eens kunnen beginnen met een assertiviteitscursus en wat vechtsporten.

Zie je in Nederland overigens ook. Allochtone kinderen doen relatief meer aan vechtsport. Goede zaak. Ik ben zelf ook niet zo opgevoed overigens, maar ik zou mijn kinderen altijd zoveel mogelijk weerbaarheid bijbrengen.
pi_158965248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat werd door de nazi's gestuurd hè. Was niet echt een gevalletje spontane volkswoede.
Tja straks als extreem rechts aan de macht is..
pi_158965262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef riazop het volgende:

[..]

Popo :')
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:28:38 #205
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_158965269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Tja straks als extreem rechts aan de macht is..
Dan komen ze je halen?
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_158965270
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik geloof dat we hier in het verleden aardig wat rellen hebben gehad waarbij geweld niet werd geschuwd en de stenen uit de straat getrokken werden. Hoe zit dat in Duitsland ? Hebben ze dat daar ook ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Rostock-Lichtenhagen_riots
- Fernando Pessoa
pi_158965272
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:

[..]

Maar sowieso, zijn veel van die autochtone kinderen ook helemaal niet weerbaar. Zag laatst nog een reportage op Duitse televisie. Ging over van die achterbuurten. Duitse kinderen in de minderheid, en de ouders klaagden dat ze gepest werden door de allochtone meerderheid. Ondertussen deden die ouders niet aan de weerbaarheid van hun eigen kinderen. Ze zouden eens kunnen beginnen met een assertiviteitscursus en wat vechtsporten.

Zie je in Nederland overigens ook. Allochtone kinderen doen relatief meer aan vechtsport. Goede zaak. Ik ben zelf ook niet zo opgevoed overigens, maar ik zou mijn kinderen altijd zoveel mogelijk weerbaarheid bijbrengen.
GOEDE observatie
pi_158965291
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Dan komen ze je halen?
Ondersteuning van ? door denken. Deden ze toen ook. Ik mag hopen dat Merkel en co iets gaan bedenken om het tegen te houden.

maarja ik ben hier weg, geen zin in al die negativiteit op mijn vrije dag . :)
pi_158965309
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd ze zijn niet allemaal zo, en jij beweert in dat stukje

Het tegenover gestelde.
Ik zeg, kunnen, in geval van een 'burgeroolog' waar jij het over hebt. Ik geloof daar niet zo in. Om eerdere genoemde redenen dus.
pi_158965368
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:

[..]

Sta maar een voor de rechter als straatvechter of als een weerloze die iemand doodslaat.
pi_158965391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Sta maar een voor de rechter als straatvechter of als een weerloze die iemand doodslaat.
?
pi_158965405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:29 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik zeg, kunnen, in geval van een 'burgeroolog' waar jij het over hebt. Ik geloof daar niet zo in. Om eerdere genoemde redenen dus.
Waar heb ik het over burgeroorlog gehad?
pi_158965453
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar heb ik het over burgeroorlog gehad?
Anders lees je even terug. :{ Ik reageerde op iemand die daarover begon, en jij haakte daar op in.
pi_158965464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:32 schreef Wintar het volgende:

[..]

?
Wat wil je?
Of vraag je?
pi_158965478
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef Wintar het volgende:

[..]

Anders lees je even terug. :{ Ik reageerde op iemand die daarover begon, en jij haakte daar op in.
O en dan heb ik het daarover?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:37:12 #216
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158965532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Naar Nederland komen dan ook alleen de apothekers, ingenieurs en microbiologen.

Naar Duitsland gingen naar verluid vooral veel gynaecologen uit Ghouta, aldus Asscher.
pi_158965551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja en dan mee achter de tent brommers kiek'n. Echt vergelijkbaar... :')
1 op 1 of 100 voor 1?

En dan van die afgelikte snoepjes willen ze die wel?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 19:38:53 ]
pi_158965555
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen.
Rape culture is een erg groot woord, maar het is wel waar dat seksueel geweld ook in onze maatschappij een groot probleem is dat veelste veel wordt weggewuifd.

Maar, en dit is een grote maar, dat gaat wel om losse idioten. De glijder in de disco, de billen knijp lolbroek, de graaier in het voorbijgaan, de druk tegen een muur aan engerd en ga zo maar door.
Dit ging om bewuste samenwerking om vrouwen seksueel en gewelddadig lastig te vallen. Dat maakt dat ik het losstaande zaken vind.

De idioot in de massa is echt al vervelend genoeg, soms zelfs ronduit eng. Maar 20/30 man om je heen die samenwerken en dit samen doen is gewoon ronduit aanvallend en traumatiserend. Dat is, zoals al gezegd door de politie, een nieuwe dimensie van geweld.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158965585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Die nemen wel alleen mensen met een beperking aan, of een diversiteitslabeltje.
pi_158965863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dan wat? Ik heb het net gedaan. Daar krijg je spijt van.
pi_158965907
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan wat? Ik heb het net gedaan. Daar krijg je spijt van.
Denk je niet dat de ene een zwaardere straf krijgt als de ander?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:55:28 #223
78780 deedeetee
pi_158965914
quote:
Dat is niet wat ik bedoelde.
pi_158966021
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Nederlandse ook hoor. Wellicht dat het nu nog meevalt, maar als die stroom gelukzoekers niet snel op droogt hebben wij hier binnen afzienbare tijd dezelfde soort taferelen.

Ik heb er goed aan gedaan nooit kinderen te nemen als ik deze ellende zo eens allemaal bekijk :X
pi_158966058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik bedoelde.
Je bedoelde de krakersrellen enzo, of? Sorry als ik het niet snap O+
- Fernando Pessoa
pi_158966092
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Rape culture is een erg groot woord, maar het is wel waar dat seksueel geweld ook in onze maatschappij een groot probleem is dat veelste veel wordt weggewuifd.

Maar, en dit is een grote maar, dat gaat wel om losse idioten. De glijder in de disco, de billen knijp lolbroek, de graaier in het voorbijgaan, de druk tegen een muur aan engerd en ga zo maar door.
Dit ging om bewuste samenwerking om vrouwen seksueel en gewelddadig lastig te vallen. Dat maakt dat ik het losstaande zaken vind.

De idioot in de massa is echt al vervelend genoeg, soms zelfs ronduit eng. Maar 20/30 man om je heen die samenwerken en dit samen doen is gewoon ronduit aanvallend en traumatiserend. Dat is, zoals al gezegd door de politie, een nieuwe dimensie van geweld.
En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omging. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst/religie en hun wangedrag in het geheel niet te leggen.
I´m back.
pi_158966094
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

De Nederlandse ook hoor. Wellicht dat het nu nog meevalt, maar als die stroom gelukzoekers niet snel op droogt hebben wij hier binnen afzienbare tijd dezelfde soort taferelen.

Ik heb er goed aan gedaan nooit kinderen te nemen als ik deze ellende zo eens allemaal bekijk :X
Zodra Duitsland minder mensen gaat opnemen of strenger gaat controleren komen ze naar Nederland of denken mensen dat ze dan naar Polen gaan?

Of denken mensen dat er minder migranten naar Europa gaan komen?
pi_158966120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Zodra Duitsland minder mensen gaat opnemen of strenger gaat controleren komen ze naar Nederland of denken mensen dat ze dan naar Polen gaan?

Of denken mensen dat er minder migranten naar Europa gaan komen?
Die groep gaat wel komen.
pi_158966125
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja, als de aantallen maar voldoende groot wordt dan zul je dit soort taferelen wrs ook in NL aantreffen. 200.000 vluchtelingen kunnen we makkelijk aan zei Samsom.
I´m back.
pi_158966192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, als de aantallen maar voldoende groot wordt dan zul je dit soort taferelen wrs ook in NL aantreffen. 200.000 vluchtelingen kunnen we makkelijk aan zei Samsom.
Dit was wel bijzonder. Ook wat ik net meemaakte met een Nederlander. De agressie zit ergens.
pi_158966203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als die allemaal nog eens een paar familieleden laten overkomen, dan zit je zo aan een miljoen.

Heel Nederland is dan (ver)rijk(t). *O*
pi_158966226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omgaan. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst en religie in het geheel niet te leggen.
Dat geld voor mannelijke slachtoffers net zo natuurlijk. Het is eveneens seksistisch om seksueel geweld gelijk te stellen aan vrouwelijke slachtoffers. Daar komt bij dat verkrachtingscultuur een wat beladen term is; uiteindelijk komt het op boven- en onderhuidse acceptatie van gedwongen en geforceerde seksuele handelingen. In Nederland is dit niet bovenhuids; het is illegaal, wordt (zwaar) bestraft en er hangt een sterk sociaal stigma op. Anderzijds is het onderhuids lastiger; je hebt subculturen, gebrekkige opvoeding, andere culturele opvattingen enzovoorts welke niet het gemiddelde uitmaken, maar wel aanwezig en lastig te bestrijden zijn. Ten ten opzichte van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië waar het volledig bovenhuids aanwezig is en wettelijk vastgelegd kan zijn.
- Fernando Pessoa
pi_158966258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dat geld voor mannelijke slachtoffers net zo natuurlijk. Het is eveneens seksistisch om seksueel geweld gelijk te stellen aan vrouwelijke slachtoffers. Daar komt bij dat verkrachtingscultuur een wat beladen term is; uiteindelijk komt het op boven- en onderhuidse acceptatie van gedwongen en geforceerde seksuele handelingen. In Nederland is dit niet bovenhuids; het is illegaal, wordt (zwaar) bestraft en er hangt een sterk sociaal stigma op. Anderzijds is het onderhuids lastiger; je hebt subculturen, gebrekkige opvoeding, andere culturele opvattingen enzovoorts welke niet het gemiddelde uitmaken, maar wel aanwezig en lastig te bestrijden zijn. Ten ten opzichte van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië waar het volledig bovenhuids aanwezig is en wettelijk vastgelegd kan zijn.
Wat zeg je nu werkelijk?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:11:48 #234
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158966325
Zojuist de verdraaiing van het noord koreaans nederlands staatsjournaal:

"er was een vrouwendemonstratie en die roepen op dat de regering meer gaat doen, en er was een mannendemonstratie die uit de hand liep omdat (beeld op leus roepende hooligans aan de voorkant) de "anti islam partij" pegida het aan de stok kreeg met tegendemonstranten!!! (beeld op hooligans)"

:)

-nos journaal.
-
pi_158966341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dit was wel bijzonder. Ook wat ik net meemaakte met een Nederlander. De agressie zit ergens.
Inderdaad er is niet veel meer voor nodig om over de streep te gaan, vind ik dan.
pi_158966344
Is er al wat bekend over het motief?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:13:36 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158966350
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Peachbird het volgende:

"er was een vrouwendemonstratie en die roepen op dat de regering meer gaat doen, en er was een mannendemonstratie die uit de hand liep omdat (beeld op leus roepende hooligans aan de voorkant) de "anti islam partij" pegida het aan de stok kreeg met tegendemonstranten!!! (beeld op hooligans)"

[ afbeelding ]
-nos journaal.
Serieus?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158966351
quote:

[ afbeelding ]
-nos journaal.
We zijn over het algemeen ook erg voor Noord Korea.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:15:02 #240
78780 deedeetee
pi_158966389
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Je bedoelde de krakersrellen enzo, of? Sorry als ik het niet snap O+
Ja meer iets in die richting. :Y
Is mijn eigen schuld hoor, ik was ook niet duidelijk. Ik was aan t overdenken waarom het zo uit de hand kon lopen. Er was te weinig politie maar er waren toch wel gewone mannen aanwezig. ? Konden die dan de aanranders niet op hun gezicht slaan ??Dus ik vroeg me af of het wel vechtersbazen zijn daar of meer goed opgevoede geweld schuwende figuren.
Maar bij nader inzien vermoed ik dat ze heus wel hun best hebben gedaan maar dat de overmacht van de moslims gewoon te groot was.
Als dit soort zaken ook in Nederland gaat afspelen hoop ik dat er wel een steen uit stoep getrokken word om het tuig neer te meppen. :)
pi_158966403
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Serieus?
Jup.
-
pi_158966425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jup.
Het motief is gewoon geen resepect hebben voor vrouwen.
pi_158966503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het motief is gewoon geen resepect hebben voor vrouwen.
Denk je dat echt?
Wat als jij dan aan een vrouw van hun komt?
Zou het respect er dan opeens wel zijn?
pi_158966529
quote:

[ afbeelding ]
-nos journaal.
Wacht, WAT?!? Schilderen ze het echt af als mannen tegen de vrouwen?!?
pi_158966578
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, je weet toch dat mannen agressief vanaf hun geboorte zijn en vrouwen louter vrede minnen? ;(
- Fernando Pessoa
pi_158966586
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omging. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst/religie en hun wangedrag in het geheel niet te leggen.
Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.
Dat het op dit moment zo is dat er een groep is onder een bepaalde afkomst/religie die 'boos' is maakt niet dat het door afkomst/religie komt.
Van de islam mag je niet eens naar een vreemde vrouw kijken, als je in de landen van herkomst zo openlijk een vrouw lastig valt krijg je een extreem zware straf.

Het is een zeer ernstig probleem, een verontrustend signaal. Maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn, niet gelijk naar afkomst/religie moeten wijzen. Ook al kan het zo zijn dat de redenen van deze agressie wel meer onder een bepaalde afkomst/religie leven. Zie je het verschil daarin?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158966955
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen. Ik zie bepaalde vrouwen hun diepste solidariteit uitspreken met mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk. Etc.
Ik ben toen ik nog een jonge god was in discotheken meermalen in mijn kont geknepen door vrouwen , is er nu een vrouwelijke rapecultuur in NL. Wat hoop je toch te bereiken met dit soort onzin???
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:32:37 #248
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158966972
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158966980
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.
Dat het op dit moment zo is dat er een groep is onder een bepaalde afkomst/religie die 'boos' is maakt niet dat het door afkomst/religie komt.
Van de islam mag je niet eens naar een vreemde vrouw kijken, als je in de landen van herkomst zo openlijk een vrouw lastig valt krijg je een extreem zware straf.

Het is een zeer ernstig probleem, een verontrustend signaal. Maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn, niet gelijk naar afkomst/religie moeten wijzen. Ook al kan het zo zijn dat de redenen van deze agressie wel meer onder een bepaalde afkomst/religie leven. Zie je het verschil daarin?
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
pi_158966981
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee .. nouja.. mischien indirect want ze zetten het neer als dat een vrouwen demonstratie 'wel goed verliep' en dan stukje laten zien van een vrouw die oproept dat de regering meer moet doen. En de pegida demonstratie werd neergezet als een anti islam groep met beeld op de hooligans die uit de hand liep omdat ze clashten met een tegendemonstratie, iets dat we allemaal hebben gezien niet waar te zijn.
-
pi_158967023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!
pi_158967103
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
Vandaag nog met een shiiet (vriend van me uit irak) gepraat en die zei dat dat beeld wel degelijk de islam is, in de islam zijn vrouwen ondergeschikt en meer bezit van de man, daarom ook dat ze met regels en nikab etc over straat moeten, net zoals je je spullen in een rugzak/tas hebt, dat was dus niet afhangend van interpetatie maar de gehele islam, ze hebben nog niet die gelijkheids revolutie meegemaakt daar, praktisch gezien. Hij is zelf niet religieus overigens, maar wel opgegroeid natuurlijk met de islam.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:36:48 #253
78780 deedeetee
pi_158967118
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!
En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.
pi_158967132
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.
Maar afkomst/religie wat ze daarbij betrekken is een uiting, niet de oorzaak. Zowel afkomst als religie verbieden dit gewoon, inc het vijandsbeeld dat ze hebben gecreëerd.
pi_158967141
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.
:Y 2 van de 3 worden thuis niet meer geaccepteerd, dus moeten ze hier maar illegaal blijven rondhangen. :P
pi_158967173
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarheen dan uitgezet?
Precies wat ik ook dacht. Lachwekkend gewoon. Zou Otto Normalverbraucher hier nog echt in geloven? :o
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:41:31 #257
78780 deedeetee
pi_158967279
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:

[..]

:Y 2 van de 3 worden thuis niet meer geaccepteerd, dus moeten ze hier maar illegaal blijven rondhangen. :P
Wel vreemd want het zijn toch zulke keurige mannen, echte aanwinsten voor de maatschappij. :?
pi_158967301
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.
Maar afkomst/religie wat ze daarbij betrekken is een uiting, niet de oorzaak. Zowel afkomst als religie verbieden dit gewoon, inc het vijandsbeeld dat ze hebben gecreëerd.
Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?
pi_158967311
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Het westen is de vijand, dat is reden genoeg tot erkenning, religie of niet.

Het willen bagatelliseren en verbloemen gaat steeds ernstigere vormen aannemen. Vergeet niet dat het een geheel haakse cultuur plus overtuigingen is, noem het hoe je wilt. Daar te lichtzinnig over doen is heel onverstandig, men denkt altijd vanuit de eigen referentiekaders, en die zijn in dit geval geheel anders.

Ik had het graag anders gezien, maar dat is wat het is.

Ik persoonlijk vind het niet erg dat men anders denkt, wel dat men gaat mengen en verwacht dat het magisch gaat veranderen in ons westerse sprookje. Dat is zeer naïef namelijk.

Laat iedereen zijn eigen leven leiden, maar meng het niet, en meng je ook niet in andermans cultuur, ondanks je eigen overtuigingen omtrent vrijheid en democratie, want dat gaat fout. Al een hele tijd. Ieder heeft zijn eigen ontwikkelingstraject. En het westen is daar ver van verwijderd.

En dan denken dat gaan we eens lekker mengen, zoals het oude Mekka, dan ga je ellende op je hals halen. En dat is wat er nu rap gebeurt. Verstandig, absoluut niet.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158967354
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?
Over homos gesproken, binnen de islam heb je wel modernere stromingen die homos 'negeren' maar het overgrote deel is er tegen en voorstander van de doodstraf zoals de koran en haar volgers eisen. (direct gequote van iraakse shiitische vriend van me)
-
pi_158967476
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"

Niet gewoon
Aantal aangiften Keulen gestegen naar 379

zoals werkelijk he.

Tijd om landelijk die propagandaprogramering aan de schandpaal te nagelen.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 20:48:37 #262
78780 deedeetee
pi_158967531
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"

Niet gewoon

zoals werkelijk he.

Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.
pi_158967760
Voor degenen die nog willen geloven dat men in met midden-oosten net zo respectvol met vrouwen omgaan als de gemiddelde west-Europeaan:

pi_158967875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.
En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?
pi_158967949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?
Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.
Had Tarik z ook gelijk, maar goed dat wisten we allang.
-
pi_158968015
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.
Had Tarik z ook gelijk, maar goed dat wisten we allang.
Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?
pi_158968057
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?
Ja kwam neer op dat het nos journaal bewust nieuws manipuleert, nou nu zien we dat dus gewoon in het daglicht gebeuren.
-
pi_158968101
Zijn er al protesten in Nederland gepland?
pi_158968133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef MrSlave het volgende:
Zijn er al protesten in Nederland gepland?
Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 21:07:42 ]
pi_158968186
quote:

Niet gewoon

zoals werkelijk he.

staat gewoon op de site hoor
http://nos.nl/artikel/207(...)n-fors-gestegen.html
pi_158968218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?
Ben je zo bang voor de politiestaat?
De fik erin
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:11:14 #272
78780 deedeetee
pi_158968234
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Voor degenen die nog willen geloven dat men in met midden-oosten net zo respectvol met vrouwen omgaan als de gemiddelde west-Europeaan:

Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.
Feit is wel dat een mens van het vrouwelijke geslacht geboren wordt als bezit van een man, die dit bezit kan verkopen aan een andere man en dit blijft ze haar hele leven zo. Ze kan alleen bestaan als bezit van een man.
Heel vaak moeten vrouwen in moslimlanden apart eten, mogen ze niet zelf boodschappen doen en zo is er wel meer.
Daarom kan ik er totaal geen begrip voor opbrengen dat men de islam gewoon accepteert hier.
In de US moest men een eind maken aan de apartheid, in Zuid- Afrika ook. Maar deze vorm van slavernij en apartheid wordt hier heel gewoon getolereerd.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:11:22 #273
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158968237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije

"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oid :')
graag op anoniem
pi_158968260
quote:

Niet gewoon

zoals werkelijk he.

Ook nog gewoon in het journaal verteld
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html

niet liegen, of oren uit laten spuiten
pi_158968297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.
Feit is wel dat een mens van het vrouwelijke geslacht geboren wordt als bezit van een man, die dit bezit kan verkopen aan een andere man en dit blijft ze haar hele leven zo. Ze kan alleen bestaan als bezit van een man.
Heel vaak moeten vrouwen in moslimlanden apart eten, mogen ze niet zelf boodschappen doen en zo is er wel meer.
Daarom kan ik er totaal geen begrip voor opbrengen dat men de islam gewoon accepteert hier.
In de US moest men een eind maken aan de apartheid, in Zuid- Afrika ook. Maar deze vorm van slavernij en apartheid wordt hier heel gewoon getolereerd.
Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland. ;)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:19:31 #276
78780 deedeetee
pi_158968497
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland. ;)
Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.
pi_158968536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.
Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?
pi_158968714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?

http://nos.nl/uitzending/11782-uitzending.html
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:25:55 #279
78780 deedeetee
pi_158968723
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?
Nee dat geloof ik niet. Maar je zou raar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan geen hulp vragen. Het lijkt absurd maar het komt voor. Ik heb er in t verleden wel eens over gelezen.
pi_158968834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?

http://nos.nl/uitzending/11782-uitzending.html
ja dat is van 5 uur :O dat is wel vaker, informatie moet je eerst verifiëren, vooral als journaal anders krijg je juist propaganda toestanden als je alles gaat roepen zonder eigen bronnen
pi_158968887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

ja dat is van 5 uur :O dat is wel vaker, informatie moet je eerst verifiëren, vooral als journaal anders krijg je juist propaganda toestanden als je alles gaat roepen zonder eigen bronnen
Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?
pi_158968903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije

Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.

Ik zou zeggen: -> BNW

Of het moet figuurlijk bedoeld zijn en op menselijke oer-instincten slaan o.i.d.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 21:33:06 ]
pi_158968998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?
Op nu.nl stond het om

Gepubliceerd: 09 januari 2016 17:43
Laatste update: 09 januari 2016 17:58

bijvoorbeeld, tis maar net welke bron je gebruikt
TPO ook rond die tijd
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)79-aangiftes-binnen/
pi_158969100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Op nu.nl stond het om

Gepubliceerd: 09 januari 2016

17:43 online bijvoorbeeld, tis maar net welke bron je gebruikt
Ik gebruik helemaal geen bron meer, zoek wel zelf als me iets interesseert of kijk hier op het forum en ga van daaruit verder.
Ik zeg echter niet op voorhand dat iemand liegt!
pi_158969153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.

Ik zou zeggen: -> BNW

Of het moet figuurlijk bedoeld zijn en op menselijke oer-instincten slaan o.i.d.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.

Echter, niet echt een BNW-fan. Rare tijden wel.
- Fernando Pessoa
pi_158969280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.

Echter, niet echt een BNW-fan. Rare tijden wel.
Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?
pi_158969374
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?
Hoogmoed komt voor de val : )

Hier, nog een plaatje om de samenzwering te voeden :3

- Fernando Pessoa
pi_158969383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef deedeetee het volgende:
ar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan
Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen. :)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:46:28 #289
434283 topdeck
graag op anoniem
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:47:59 #290
78780 deedeetee
pi_158969461
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen. :)
Nou nee gelukkig niet. :D
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:50:12 #291
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158969634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja meer iets in die richting. :Y
Is mijn eigen schuld hoor, ik was ook niet duidelijk. Ik was aan t overdenken waarom het zo uit de hand kon lopen. Er was te weinig politie maar er waren toch wel gewone mannen aanwezig. ? Konden die dan de aanranders niet op hun gezicht slaan ??Dus ik vroeg me af of het wel vechtersbazen zijn daar of meer goed opgevoede geweld schuwende figuren.
Maar bij nader inzien vermoed ik dat ze heus wel hun best hebben gedaan maar dat de overmacht van de moslims gewoon te groot was.
Als dit soort zaken ook in Nederland gaat afspelen hoop ik dat er wel een steen uit stoep getrokken word om het tuig neer te meppen. :)
Ik denk dat het ook te maken heeft met het individualisme versus groepsdenken tussen verschillende culturele groepen. Arabische en Afrikaanse culturen zijn, generaliserend gezien, vaker gericht op het groepsdenken tegenover het West- en Noord-Europese individualisme. Het is toch ergens waar de "ze komen alleen maar als ze in de meerderheid zijn"-kritiek vandaan komt; de ergernis welke het tegenovergestelde van individualisme vormt. Dat maakt mensen ook minder snel geneigd om in te grijpen, plus dat wij in onze samenleving vaak een sterke "anti-geweld"-retoriek hebben ("vechten lost niks op") welke lang niet altijd functioneel is.

Daarbij denk ik dat politie niet zozeer bang was, maar geen overzicht had. Hard ingrijpen met Oud & Nieuw, met (illegaal) vuurwerk, dronken jongeren én een etnisch conflict is lastig. Dat de politie enorm gefaald heeft en haar burgers heeft laten zitten is absoluut waar en dat dient ook, net als de daders, keihard bestreden te worden. Verder, technisch gezien kan de overheid elke aanrander en kraker direct standrechtelijk doodschieten maar zolang daar geen ethische voedingsbodem voor is, werkt zoiets niet.
- Fernando Pessoa
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:53:37 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158969680

Waarom heeft dat middelste meisje geen neger op bij op schoot te zitten?
The End Times are wild
pi_158969721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft dat middelste meisje geen neger op bij op schoot te zitten?
Omdat ze racistisch is en daarom op de strafstoel zit.
- Fernando Pessoa
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:55:07 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158969755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val : )

Hier, nog een plaatje om de samenzwering te voeden :3

[ afbeelding ]
Hier nog een plaatje:

Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
The End Times are wild
pi_158969798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158969824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Jeetje griezelig plaatje zeg, dat lijken er wel miljoenen. dat wij dit mee moeten maken -O-
pi_158969831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef topdeck het volgende:

[..]

straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oid :')
Yep, zelfmoord, 3 x in het achterhoofd.
-
pi_158969857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Tja NOS is dan ook regelrechte propaganda van den grote Amerikanen
pi_158969865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik hoorde het haar duidelijk zeggen "er zijn onderhand al meer dan honderd aangiftes gedaan." punt. Niks aan mijn oren.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:58:56 #301
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158969888
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hier een ander plaatje. Als je goed kijkt zie je vooraan twee vrouwen en drie kinderen. Verder niks aan de hand.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')