quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoensmeer gebruiken jongen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog de deur uit als niet gekleurd iemand.
Werkt niet. Ik heb de afgelopen tijd weer opgetrokken met donkere mensen. Wederom geen probleem op racistisch gebied.quote:
De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Igen het volgende:
Dat waren er 200 uit Keulen. Dat is dus maar een gelegenheidsargumentje geweest. Alhoewel ook maar de vraag is of nu niet ook agenten uit andere steden zijn opgetrommeld.
Dan moet je proberen gekleurd te zijn. Dat werk niet. Behalve als zwarte pietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan is men een echte blackface toch of niet?
Ja. Maar dit zie je dan ook nooit ergens zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.
quote:Om aandacht te vragen voor de uitspraken van de burgemeester van Keulen zullen volgende week zaterdag op de Dam tientallen mannen in een korte minirok verschijnen. De actie wordt georganiseerd door de jongerenorganisaties van SP, D66 en PvdA.
De burgemeester deed de uitspraken na de aanrandingen die afgelopen oud en nieuw plaatsvonden in Keulen. 'Haar oplossing? Een gedragscode voor vrouwen met tips als: blijf op armlengte van mannen vandaan. Dat is een goede tip. In de omgekeerde wereld', schrijft de actiegroep.
Ze vervolgen: 'Niet de vrouwen, maar de mannen zouden op armlengte van hen vandaan moeten blijven. Te vaak wordt seksueel geweld tegen vrouwen neergezet als een vrouwenprobleem: doe maar even niet zo'n kort rokje aan. Dat is nooit de oplossing. Korte rokjes valt niets te verwijten. Daarom draaien wij de rollen eens om en vieren wij de rok en de vrijheid die daarbij hoort. Wij zetten onze harige knieën in voor een vrije samenleving waarin vrouwen ongestoord over straat kunnen, dag en nacht, op rokjesdag of midden in de winter.'
Wat is het gelijk van Geen stijl dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wel weer "bedrog" van Geenstijl. Deze foto hebben ze er staan:
[ afbeelding ]
Maar.... die foto is niet van "Keulen".
http://www.japantimes.co.(...)s-stabbed-girl-dies/
[ afbeelding ]
Erg onzorgvuldig dus....
Is het niet gewoon een grap?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg onzorgvuldig dus....
Alleen als je vrouw bent. (of homo)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Jaroon het volgende:
Ik ga zo inkopen doen. Zijn er al milities waar ik bang voor moet zijn ?
Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Alleen als je vrouw bent. (of homo)
Volgens mij snapt iedereen dat hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg onzorgvuldig dus....
Precies. Geen Stijl is daar niet voor nodig. Dat is de dag dat ik ook burgers als wetgever op straat wil zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij snapt iedereen dat hoor.
Zeg dat maar niet tegen salafisten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.
Ik ken ze niet. Om heel eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen salafisten.
quote:Een 45-jarige vrouw uit Wassenaar zou in de sportschool zijn lastiggevallen en betast door een Syrische asielzoeker. Volgens het COA gaat het om een misverstand: de man zou de vrouw gecorrigeerd hebben tijdens een fitnessoefening.
Daarbij zou kort contact zijn geweest, zo meldt Omroep West. Volgens de politie is er geen strafbaar feit gepleegd en heeft de vrouw geen aangifte gedaan. "Dit neemt niet weg, dat mijn echtgenote het gebeuren als seksueel getint en bijzonder onprettig heeft ervaren", aldus de echtgenoot van de vrouw. Hij wil geen details geven over het voorval. "Maar er zijn dingen gebeurd die mijn vrouw als bijzonder onprettig heeft ervaren, handtastelijkheden zal ik maar zeggen."
Hij benadrukt echter dat het niet om aanranding of verkrachting gaat. "Met mijn vrouw gaat het goed, ze is vooral erg geschrokken." Een anonieme bron bij het COA zegt dat de Syrische man een hand op het been van de vrouw heeft gelegd. De Syriër verblijft in vakantiepark Duinrell in Wassenaar.
http://www.powned.tv/nieu(...)dt_aan_of_corri.html
Het is gewoon een verhaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Vanaf nu noemen we het gewoon "corrigeren".
[..]
COA, draait altijd met de waarheid. Hoe zouden ze beroving gaan noemen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
en dat allemaal gedaan door 4 syriers!!!!!!!! KNAP WERK.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef ToT het volgende:
Aantal aangiften Keulen gestegen naar 379Sodeju!
Dat werd tijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.nrc.nl/handels(...)evolutie-uit-1573894
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
En hoeveel zijn er al gepakt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef ToT het volgende:
Toet toet, doofpotten kan niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef ToT het volgende:
Als het kalf verdronken is...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
Allemaal, het viel reuze mee, het waren 2 daders.quote:
Corrigeren kunnen ze wel heel goed. Vooral als het om vrouwen gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij wil alleen Merkel dit. Maarja die haat Duitsland dan ook heel erg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.
Nee, de Duitser moet zich niet aanstellen en stil zitten als deze geschoren wordt.
Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag afgelopen week dit filmpje voorbij komen en daar werd ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk van.
Muslim brags about devastating 7-man gang rape of young German virgin girl, "full of dirt and sperm"
Dan hoop ik toch dat ik tegen die tijd een wapen mag dragen met een groot magazijn het liefste!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:
Ik word sowieso niet vrolijk van heel dat culturen noodgedwongen moeten mixen.
Dat werkt gewoon niet. En dat is alweer gebleken.
Dit gaat nog finaal uit de hand escaleren.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Volgens mij wil alleen Merkel dit. Maarja die haat Duitsland dan ook heel erg.
Goeie reactiequote:Kuldar Lepp 2 maanden geleden
WHY THE FUCK DO YOU STAND FOR THIS GERMANS SHOOT THAT BITCH IN HER DISGUSTING FACE ALREADY!!! A shame that such a proud nation with such an amazing history has become the laughingstock of the entire Europe. I'd truly be ashamed if i were German. Fucking honorless cunt.
Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:
Ik word sowieso niet vrolijk van heel dat culturen noodgedwongen moeten mixen.
Dat werkt gewoon niet. En dat is alweer gebleken.
Dit gaat nog finaal uit de hand escaleren.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Volgens mij wil alleen Merkel dit. Maarja die haat Duitsland dan ook heel erg.
twitter:St_Gaz twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:30:20Merkel Must GoPetition set to pass 230,000>https://t.co/4kEbhlqo9a#abmerkeln @Ironwand @genophilia @AlexBfromG https://t.co/fCaUFQOBc3 reageer retweet
Meneer, ik heb 2 dochters van net over de 20 jaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.
Ja en wat is je punt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meneer, ik heb 2 dochters van net over de 20 jaar.
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.twitter:bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.quote:
Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan jij je het laatste voorval nog voor de geest halen waarbij "onze" criminele jongeren op grote schaal vrouwen aangerand en verkracht hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?
Ah daar hebben we dus de social justice warriors ook al.quote:
Terecht imo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
Als dat echt is...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.twitter:bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.quote:
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!quote:
Volwassenen mogen in Nederland zelf hun partner kiezen, of bedoel je wat ik er van zou vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
Als het waar is, hoe komen ze aan vuurwapens, en hoezo staan ze daar dan ongestoord een beetje mee in de lucht te schieten... en hoezo weet niemand dit dan...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
En dat is dus het grootste probleem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
Is die video echt van Keulen van oudjaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
Dat vind ik nogal hoge percentages die je daar noemt makker. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
Hmm... maar even afwachten wat er nog opduikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
Mij ook niet. En als ze geen wapens meebrengen, fiksen ze er hier wel eentje. Gaat nog een groot probleem worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Is die video echt van Keulen van oudjaar?
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Nee dat hoge percentage bedoel ik alleen de Syriërs mee he. Ik weet ook wel dat een groot deel uit Marokkanen bestaat en goudzoekers uit andere veilige landen, en dat veel mensen die claimen uit Syrië te komen, een vals paspoort hebben, of hun paspoort weggegooid hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Peachbird het volgende:
. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe
Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Berlijn zie ik nu staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Is die video echt van Keulen van oudjaar?
twitter:PrisonPlanet twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:29:00Shocking video shows migrants shooting guns & hurling fireworks in Berlin. Looks like something out of a war zone. https://t.co/cLfWeQSjwK reageer retweet
Die worden verdedigd door hun privé beschermers, de Politie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?
Was dat niet die in Egypte of whatever opgenomen was?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.
Weet niet of deze al gepost is.
Godver, daar word je ook niet goed van...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.
Weet niet of deze al gepost is.
Ummm omdat het gewoon beleid is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?
Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.quote:
Zijn zeker geen alarmpistolen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.
En dus niet Keulen, maar Berlijn.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef riazop het volgende:
Nog steeds geen filmpjes van die "aanrandingen".
WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Het beleid deugt van geen kanten; dat ziet elke complete schlemiel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ummm omdat het gewoon beleid is?
Ik had ook al gezocht en kwam op dit uit.quote:
Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?quote:
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.htmltwitter:TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
Hmmm 2 stuks in het begin van het filmpje sowieso wel ja, en een derde lijkt me idd ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.htmltwitter:TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
jajaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Huh, het waren toch vooral Syriërs? Waar is die TT gebleven?
omdat die telefoontjes gestolen werden. We moeten nog wachten tot die vrijgegeven worden door de politie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef riazop het volgende:
WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
Vaag filmpje. En dat is HET bewijs...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Kloon7 het volgende:
[..]twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Als je ziet hoe alles uit de media wordt gehouden verbaast dat me niks. Het kan natuurlijk niet gebeuren dat mensen niet meer geloven in het politiek correcte sprookje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef riazop het volgende:
Jij denkt dat er bijna 400 vrouwen aangifte doen vanwege niks en dat alles dus een grote hoax is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Vaag filmpje. En dat is HET bewijs...
Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Wil je weten hoe die kennis van me erover denkt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?
Ja, okee, vooralsnog is het hypothese die even moet worden gecontroleerd. Er zijn iig verschillende types van die dingen, waar ik nu voor het eerst over hoor btw hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
Als het filmpje straks een miljoen kliks heeft, geloof je het dan wel?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef riazop het volgende:
[..]
Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Omdat ze te laf zijn om voor hun land te vechten ?!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Leer lezen godgloeiende, er zijn eerder opmerkingen geweest over dat die gebeurtenis elders en op een andere datum is vastgelegd, ik ben benieuwd hoe men dat kan onderbouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?
the logic has left this one.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het filmpje straks een miljoen kliks heeft, geloof je het dan wel?
Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.
Ook een hoop Marokkanen en Algerijnen die zich voordoen als Syriër om in Duitsland de aap uit te kunnen hangen, uiteraard met uitkering.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze te laf zijn om voor hun land te vechten ?!
Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Niks aan de hand, zijn leugens van extreem rechts.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Duitse meisjes mishandeld bij het station in Keulen:
http://www.express.de/koe(...)-attackiert-23404544
Meisje zag de laatste trede van de trap niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zijn leugens van extreem rechts.
Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.
Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
Er staat echter niets over het uiterlijk van de daders beschreven, maar het schijnt dat daar vaak Marokkaanse roversbendes actief zijn. Toch kun je niet 100% zeker conclusies hier uit trekken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aan de hand, zijn leugens van extreem rechts.
Ja, moedwillig plaatsnaam veranderen van Berlijn in Keulen iig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
Ja, want iedereen weet dat je tijdens oud en nieuw sowieso beter uit enkele wijken kunt wegblijven. Totale warzones daar. Maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?
Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
sbrenica?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze te laf zijn om voor hun land te vechten ?!
We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
Dan zou er tenminste wsl iets te zien zijn geweest jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het filmpje straks een miljoen kliks heeft, geloof je het dan wel?
Ongeacht of het klopt. In Parijs was het na de december aanslagen ook een stuk rustiger tijdens de jaarwisseling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?
Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Door dat PEGIDA tuig wslquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer Duitse meisjes mishandeld bij het station in Keulen:
http://www.express.de/koe(...)-attackiert-23404544
Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.
Ik zie ze wel met elkaar mengen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.
Het ging over LAFHEIDquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de aanrandingen in Duitsland, ...
Nee, gewoon een beetje ontopic blijven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Het ging over LAFHEID
Dan komt de heldenrol van de Nederlander in Sbrenica al snel in je op..
Nee al die asielzoekers die hun families in die landen niet beschermen dat is een heldendaad zeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Het ging over LAFHEID
is wat anders dan vechten voor je eigen landquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Het ging over LAFHEID
De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Cattivo het volgende:
[..]ja die hebben ook een historie dat ze vrouwen overvallen.
En ligt DAT noordafrika nu weeeeeer in syrie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Men spreekt over vrouwen met een noord-afrikaans uiterlijk, geen grap.
Dan zal dit ook wel juist zijn toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares?
Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Kloon7 het volgende:
Maar echt, 379 al.![]()
De NOS zal dadelijk wel weer een artikel plaatsen over misbruik in 1980 (Leo Lucassen stijl).
Ja en moet je nu naar de gevangenis cijfers zien van asielzoekers/allochtonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef riazop het volgende:
[..]
De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?
https://en.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
Ja, want alle vrouwen zijn kuthoeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zal dit ook wel juist zijn toch?
hohoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand. ‘De daders waren uit op seksueel amusement, niet op bezittingen ontvreemden’, klinkt het.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:
[..]
En ligt DAT noordafrika nu weeeeeer in syrie?
Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
Maar om jouw kinderen te baren zijn ze wel goed?quote:
BROEK UIT, BROEK UIT !! is een typisch boerenkreet hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?
Of heb je al meegemaakt dat ze deze daadwerkelijk van hun ondergoed ontdoen?
Wat hun gedrag betreft schijnt het inderdaad niet veel uit te maken waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:
[..]
En ligt DAT noordafrika nu weeeeeer in syrie?
Ik ben geen boer dus ik weet het niet, jij bent wel een boer?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
BROEK UIT, BROEK UIT !! is een typisch boerenkreet hoor
Als die Keulse agenten het zo goed wisten, waarom grepen ze dan niet in?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef Eufonie het volgende:
[..]
[i]Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand
De hele NOS redactie schijnt nu ook geen weekend te hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Tja de Duitse politie is dan ook tegen haar eigen bevolking. Dat wist iedereen alquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Vandaag werd het PEGIDA tuig door de politie in elkaar gerost.
icm daar moet een piemel in.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Daar kom ik ook niet bij, waarom niet gewoon een kogel erin?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Als die Keulse agenten het zo goed wisten, waarom grepen ze dan niet in?
Nochtans stonden de sprekers van PEGIDA een uur tevoren nog dezelfde politie te COMPLIMENTEREN.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja de Duitse politie is dan ook tegen haar eigen bevolking. Dat wist iedereen al
Niks mis mee, ik heb vaak het broekje uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Tja als je direct tegen ze zegt dat ze de poppen van Merkel zijn mogen ze niet eens van start gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Nochtans stonden de sprekers van PEGIDA een uur tevoren nog dezelfde politie te COMPLIMENTEREN.
Kun je nagaan hoe dom die mensen zijn...
Heftig dus. Duitse samenleving wordt met een groot probleem opgezadeld iig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef machtpen het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ch-sprekende-mannen/
The happenings on the square between the Cologne Cathedral and the main train station was as symbolic as they were real: symbolic of the state's powerlessness in the face of chaos and crime. - http://www.spiegel.de/int(...)rmany-a-1071175.htmlquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Nederland, maar eventueel met niet-Nederlandse inwoners :vquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cattivo het volgende:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. Welk land woon ik in godsnaam.
Ik stel dit dus he, ik zeg het niet als argument. Ik neem aan dat dit soort voorbeelden gegeven gaan worden in een poging de situatie weer te downplayen. Iets wat we sowieso kunnen verwachten van de propaganda kanalen (bijna alle, op tv, en in de kranten)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?
Of heb je al meegemaakt dat ze deze daadwerkelijk van hun ondergoed ontdoen?
Nu voel je de pijn van extreemrechts Duitsland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cattivo het volgende:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. In welk land woon ik in godsnaam.
geen antwoord dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Eufonie het volgende:
[..]
The happenings on the square between the Cologne Cathedral and the main train station was as symbolic as they were real: symbolic of the state's powerlessness in the face of chaos and crime. - http://www.spiegel.de/int(...)rmany-a-1071175.html
Als je dat goedkeurt dan verdien je als land ook niet beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu voel je de pijn van extreemrechts Duitsland.
yep, de politie op een voetstuk zetten, en dan zelf in elkaar gemept worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu voel je de pijn van extreemrechts Duitsland.
En al die linksextremen dan die elk jaar op 1 mei Duitsland mogen slopen?!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Als je dat goedkeurt dan verdien je als land ook niet beter.
Ah je bedoelde een georchestreerde hooligan beweging die expres door authoriteiten voorop werd neergezet in een bottleneck waarop er na wat knalvuurwerk en ongerelateerde leuzen 10 seconden lang gepeppersprayed werd en de groep onruststokers netjes terugliepen zodat de legitieme pegida alliantie hiermee gekleurd kon worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:09 schreef riazop het volgende:
[..]
Vandaag werd het PEGIDA tuig door de politie in elkaar gerost.
Die worden vanzelf gesloopt door de religie van de vrede.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:17 schreef MCH het volgende:
[..]
En al die linksextremen dan die elk jaar op 1 mei Duitsland mogen slopen?!
Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heftig dus. Duitse samenleving wordt met een groot probleem opgezadeld iig.
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef riazop het volgende:
[..]
yep, de politie op een voetstuk zetten, en dan zelf in elkaar gemept worden.
Grijp jij ook in als je tegenover 1000 man staat met een groep van 30 a 40 man?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
Waarom hebben ze niet geschoten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Grijp jij ook in als je tegenover 1000 man staat met een groep van 30 a 40 man?
net wie wint.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?
Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen. Ik zie bepaalde vrouwen hun diepste solidariteit uitspreken met mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk. Etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cattivo het volgende:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. In welk land woon ik in godsnaam.
In voetbalstadions doet popo dat wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Heine zei al als de wereld vergaat dan verhuis ik naar Holland, want daar gebeurt alles 50 jaar later hè.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
...zo simpel is dat dus niet, met zn 3en op een enkele boef schieten gaat nog wel, moet je zien wat voor leger men gebruikte om één enkele gijzelnemer neer te krijgen in de supermarkt @ frankrijk bijv.quote:
Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.
Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.
Hoeveel Duitse beta-autochtone keyboardwarriors wil je daar tegenover stellen?
Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?
De meeste Duitse autochtonen spuit de WELVAART hun oren uit. Die gaan zich niet mengen, die kijken wel uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Peachbird het volgende:
[..]
...zo simpel is dat dus niet,...
Ik zou maar eens de datum van 9 op 10 november 1938 zoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.
Ik dacht altijd ze zijn niet allemaal zo, en jij beweert in dat stukjequote:
Het tegenover gestelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Sorry ik reageer bij deze niet meer op je, hoop dat je intellectueel mag evolueren voordat ik weer interesse krijg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef riazop het volgende:
[..]
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigen
Dat kan ik alleen als het zich voordoet en niet op voorhand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.
Dat werd door de nazi's gestuurd hè. Was niet echt een gevalletje spontane volkswoede.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ik zou maar eens de datum van 9 op 10 november 1938 zoeken.
Maar sowieso, zijn veel van die autochtone kinderen ook helemaal niet weerbaar. Zag laatst nog een reportage op Duitse televisie. Ging over van die achterbuurten. Duitse kinderen in de minderheid, en de ouders klaagden dat ze gepest werden door de allochtone meerderheid. Ondertussen deden die ouders niet aan de weerbaarheid van hun eigen kinderen. Ze zouden eens kunnen beginnen met een assertiviteitscursus en wat vechtsporten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:24 schreef riazop het volgende:
[..]
De meeste Duitse autochtonen spuit de WELVAART hun oren uit. Die gaan zich niet mengen, die kijken wel uit.
Het gaat vooral over de kleine groepje autochtone losers. Zij die niet mee hebben kunnen graaien van de welvaart...
Tja straks als extreem rechts aan de macht is..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat werd door de nazi's gestuurd hè. Was niet echt een gevalletje spontane volkswoede.
Popoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef riazop het volgende:
[..]
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigen
Dan komen ze je halen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja straks als extreem rechts aan de macht is..
https://en.wikipedia.org/wiki/Rostock-Lichtenhagen_riotsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik geloof dat we hier in het verleden aardig wat rellen hebben gehad waarbij geweld niet werd geschuwd en de stenen uit de straat getrokken werden. Hoe zit dat in Duitsland ? Hebben ze dat daar ook ?
GOEDE observatiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Maar sowieso, zijn veel van die autochtone kinderen ook helemaal niet weerbaar. Zag laatst nog een reportage op Duitse televisie. Ging over van die achterbuurten. Duitse kinderen in de minderheid, en de ouders klaagden dat ze gepest werden door de allochtone meerderheid. Ondertussen deden die ouders niet aan de weerbaarheid van hun eigen kinderen. Ze zouden eens kunnen beginnen met een assertiviteitscursus en wat vechtsporten.
Zie je in Nederland overigens ook. Allochtone kinderen doen relatief meer aan vechtsport. Goede zaak. Ik ben zelf ook niet zo opgevoed overigens, maar ik zou mijn kinderen altijd zoveel mogelijk weerbaarheid bijbrengen.
Ondersteuning van ? door denken. Deden ze toen ook. Ik mag hopen dat Merkel en co iets gaan bedenken om het tegen te houden.quote:
Ik zeg, kunnen, in geval van een 'burgeroolog' waar jij het over hebt. Ik geloof daar niet zo in. Om eerdere genoemde redenen dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd ze zijn niet allemaal zo, en jij beweert in dat stukje
Het tegenover gestelde.
Sta maar een voor de rechter als straatvechter of als een weerloze die iemand doodslaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Wintar het volgende:
[..]
Zie je in Nederland overigens ook. Allochtone kinderen doen relatief meer aan vechtsport. Goede zaak. Ik ben zelf ook niet zo opgevoed overigens, maar ik zou mijn kinderen altijd zoveel mogelijk weerbaarheid bijbrengen.
?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sta maar een voor de rechter als straatvechter of als een weerloze die iemand doodslaat.
Waar heb ik het over burgeroorlog gehad?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:29 schreef Wintar het volgende:
[..]
Ik zeg, kunnen, in geval van een 'burgeroolog' waar jij het over hebt. Ik geloof daar niet zo in. Om eerdere genoemde redenen dus.
Anders lees je even terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar heb ik het over burgeroorlog gehad?
O en dan heb ik het daarover?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef Wintar het volgende:
[..]
Anders lees je even terug.Ik reageerde op iemand die daarover begon, en jij haakte daar op in.
Ja en dan mee achter de tent brommers kiek'n. Echt vergelijkbaar...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Naar Nederland komen dan ook alleen de apothekers, ingenieurs en microbiologen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.
1 op 1 of 100 voor 1?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja en dan mee achter de tent brommers kiek'n. Echt vergelijkbaar...
Rape culture is een erg groot woord, maar het is wel waar dat seksueel geweld ook in onze maatschappij een groot probleem is dat veelste veel wordt weggewuifd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen.
Die nemen wel alleen mensen met een beperking aan, of een diversiteitslabeltje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.
En dan wat? Ik heb het net gedaan. Daar krijg je spijt van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sta maar een voor de rechter als straatvechter of als een weerloze die iemand doodslaat.
Denk je niet dat de ene een zwaardere straf krijgt als de ander?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan wat? Ik heb het net gedaan. Daar krijg je spijt van.
Dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rostock-Lichtenhagen_riots
De Nederlandse ook hoor. Wellicht dat het nu nog meevalt, maar als die stroom gelukzoekers niet snel op droogt hebben wij hier binnen afzienbare tijd dezelfde soort taferelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heftig dus. Duitse samenleving wordt met een groot probleem opgezadeld iig.
Je bedoelde de krakersrellen enzo, of? Sorry als ik het niet snapquote:
En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omging. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst/religie en hun wangedrag in het geheel niet te leggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Rape culture is een erg groot woord, maar het is wel waar dat seksueel geweld ook in onze maatschappij een groot probleem is dat veelste veel wordt weggewuifd.
Maar, en dit is een grote maar, dat gaat wel om losse idioten. De glijder in de disco, de billen knijp lolbroek, de graaier in het voorbijgaan, de druk tegen een muur aan engerd en ga zo maar door.
Dit ging om bewuste samenwerking om vrouwen seksueel en gewelddadig lastig te vallen. Dat maakt dat ik het losstaande zaken vind.
De idioot in de massa is echt al vervelend genoeg, soms zelfs ronduit eng. Maar 20/30 man om je heen die samenwerken en dit samen doen is gewoon ronduit aanvallend en traumatiserend. Dat is, zoals al gezegd door de politie, een nieuwe dimensie van geweld.
Zodra Duitsland minder mensen gaat opnemen of strenger gaat controleren komen ze naar Nederland of denken mensen dat ze dan naar Polen gaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Nederlandse ook hoor. Wellicht dat het nu nog meevalt, maar als die stroom gelukzoekers niet snel op droogt hebben wij hier binnen afzienbare tijd dezelfde soort taferelen.
Ik heb er goed aan gedaan nooit kinderen te nemen als ik deze ellende zo eens allemaal bekijk
Die groep gaat wel komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Zodra Duitsland minder mensen gaat opnemen of strenger gaat controleren komen ze naar Nederland of denken mensen dat ze dan naar Polen gaan?
Of denken mensen dat er minder migranten naar Europa gaan komen?
Ja, als de aantallen maar voldoende groot wordt dan zul je dit soort taferelen wrs ook in NL aantreffen. 200.000 vluchtelingen kunnen we makkelijk aan zei Samsom.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
De Nederlandse ook hoor. Wellicht dat het nu nog meevalt, maar als die stroom gelukzoekers niet snel op droogt hebben wij hier binnen afzienbare tijd dezelfde soort taferelen.
Ik heb er goed aan gedaan nooit kinderen te nemen als ik deze ellende zo eens allemaal bekijk
Dit was wel bijzonder. Ook wat ik net meemaakte met een Nederlander. De agressie zit ergens.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als de aantallen maar voldoende groot wordt dan zul je dit soort taferelen wrs ook in NL aantreffen. 200.000 vluchtelingen kunnen we makkelijk aan zei Samsom.
Als die allemaal nog eens een paar familieleden laten overkomen, dan zit je zo aan een miljoen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als de aantallen maar voldoende groot wordt dan zul je dit soort taferelen wrs ook in NL aantreffen. 200.000 vluchtelingen kunnen we makkelijk aan zei Samsom.
Dat geld voor mannelijke slachtoffers net zo natuurlijk. Het is eveneens seksistisch om seksueel geweld gelijk te stellen aan vrouwelijke slachtoffers. Daar komt bij dat verkrachtingscultuur een wat beladen term is; uiteindelijk komt het op boven- en onderhuidse acceptatie van gedwongen en geforceerde seksuele handelingen. In Nederland is dit niet bovenhuids; het is illegaal, wordt (zwaar) bestraft en er hangt een sterk sociaal stigma op. Anderzijds is het onderhuids lastiger; je hebt subculturen, gebrekkige opvoeding, andere culturele opvattingen enzovoorts welke niet het gemiddelde uitmaken, maar wel aanwezig en lastig te bestrijden zijn. Ten ten opzichte van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië waar het volledig bovenhuids aanwezig is en wettelijk vastgelegd kan zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omgaan. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst en religie in het geheel niet te leggen.
Wat zeg je nu werkelijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Dat geld voor mannelijke slachtoffers net zo natuurlijk. Het is eveneens seksistisch om seksueel geweld gelijk te stellen aan vrouwelijke slachtoffers. Daar komt bij dat verkrachtingscultuur een wat beladen term is; uiteindelijk komt het op boven- en onderhuidse acceptatie van gedwongen en geforceerde seksuele handelingen. In Nederland is dit niet bovenhuids; het is illegaal, wordt (zwaar) bestraft en er hangt een sterk sociaal stigma op. Anderzijds is het onderhuids lastiger; je hebt subculturen, gebrekkige opvoeding, andere culturele opvattingen enzovoorts welke niet het gemiddelde uitmaken, maar wel aanwezig en lastig te bestrijden zijn. Ten ten opzichte van bijvoorbeeld Saoedi-Arabië waar het volledig bovenhuids aanwezig is en wettelijk vastgelegd kan zijn.
Inderdaad er is niet veel meer voor nodig om over de streep te gaan, vind ik dan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit was wel bijzonder. Ook wat ik net meemaakte met een Nederlander. De agressie zit ergens.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Peachbird het volgende:
Zojuist de verdraaiing van het noord koreaans nederlands staatsjournaal:
"er was een vrouwendemonstratie en die roepen op dat de regering meer gaat doen, en er was een mannendemonstratie die uit de hand liep omdat (beeld op leus roepende hooligans aan de voorkant) de "anti islam partij" pegida het aan de stok kreeg met tegendemonstranten!!! (beeld op hooligans)"
[ afbeelding ]
-nos journaal.
We zijn over het algemeen ook erg voor Noord Korea.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Peachbird het volgende:
"er was een vrouwendemonstratie en die roepen op dat de regering meer gaat doen, en er was een mannendemonstratie die uit de hand liep omdat (beeld op leus roepende hooligans aan de voorkant) de "anti islam partij" pegida het aan de stok kreeg met tegendemonstranten!!! (beeld op hooligans)"
[ afbeelding ]
-nos journaal.
Ja meer iets in die richting.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:01 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Je bedoelde de krakersrellen enzo, of? Sorry als ik het niet snap![]()
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het motief is gewoon geen resepect hebben voor vrouwen.
Wacht, WAT?!? Schilderen ze het echt af als mannen tegen de vrouwen?!?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:12 schreef Peachbird het volgende:
[ afbeelding ]
-nos journaal.
Ja, je weet toch dat mannen agressief vanaf hun geboorte zijn en vrouwen louter vrede minnen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht, WAT?!? Schilderen ze het echt af als mannen tegen de vrouwen?!?
Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En toch is men het daar niet helemaal mee eens, erodome. Het verbaast me een heel klein beetje. Als ik me zelf als voorbeeld stel van de generatie X, de generatie die de babyboomers opvolgde, dan zie ik toch mensen die hebben geleerd van jongsaf dat vrouwen en mannen gelijkwaardig zijn, dat seksisme een big no no is, dat jouw vrijheid nooit ten koste mag gaan van een ander mens, dat redelijkheid voorop staat en dat geweld uit den boze is. En toch kun je concluderen dat dit niet de werkelijkheid is zoals sommige vrouwen die ervaren in NL. Kennelijk worden vrouwen in dit land nog steeds behandeld zoals de holbewoner destijds met vrouwen omging. Kennelijk staan we in het geheel niet zo ver af van die ploerten op dat plein daarin Keulen en dus doen we er verstandig aan om de associatie tussen hun afkomst/religie en hun wangedrag in het geheel niet te leggen.
Ik ben toen ik nog een jonge god was in discotheken meermalen in mijn kont geknepen door vrouwen , is er nu een vrouwelijke rapecultuur in NL. Wat hoop je toch te bereiken met dit soort onzin???quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen. Ik zie bepaalde vrouwen hun diepste solidariteit uitspreken met mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk. Etc.
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.
Dat het op dit moment zo is dat er een groep is onder een bepaalde afkomst/religie die 'boos' is maakt niet dat het door afkomst/religie komt.
Van de islam mag je niet eens naar een vreemde vrouw kijken, als je in de landen van herkomst zo openlijk een vrouw lastig valt krijg je een extreem zware straf.
Het is een zeer ernstig probleem, een verontrustend signaal. Maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn, niet gelijk naar afkomst/religie moeten wijzen. Ook al kan het zo zijn dat de redenen van deze agressie wel meer onder een bepaalde afkomst/religie leven. Zie je het verschil daarin?
Nee .. nouja.. mischien indirect want ze zetten het neer als dat een vrouwen demonstratie 'wel goed verliep' en dan stukje laten zien van een vrouw die oproept dat de regering meer moet doen. En de pegida demonstratie werd neergezet als een anti islam groep met beeld op de hooligans die uit de hand liep omdat ze clashten met een tegendemonstratie, iets dat we allemaal hebben gezien niet waar te zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Wacht, WAT?!? Schilderen ze het echt af als mannen tegen de vrouwen?!?
Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
Vandaag nog met een shiiet (vriend van me uit irak) gepraat en die zei dat dat beeld wel degelijk de islam is, in de islam zijn vrouwen ondergeschikt en meer bezit van de man, daarom ook dat ze met regels en nikab etc over straat moeten, net zoals je je spullen in een rugzak/tas hebt, dat was dus niet afhangend van interpetatie maar de gehele islam, ze hebben nog niet die gelijkheids revolutie meegemaakt daar, praktisch gezien. Hij is zelf niet religieus overigens, maar wel opgegroeid natuurlijk met de islam.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!
Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.
Precies wat ik ook dacht. Lachwekkend gewoon. Zou Otto Normalverbraucher hier nog echt in geloven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
Wel vreemd want het zijn toch zulke keurige mannen, echte aanwinsten voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]2 van de 3 worden thuis niet meer geaccepteerd, dus moeten ze hier maar illegaal blijven rondhangen.
Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.
Maar afkomst/religie wat ze daarbij betrekken is een uiting, niet de oorzaak. Zowel afkomst als religie verbieden dit gewoon, inc het vijandsbeeld dat ze hebben gecreëerd.
Het westen is de vijand, dat is reden genoeg tot erkenning, religie of niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.
Dat het op dit moment zo is dat er een groep is onder een bepaalde afkomst/religie die 'boos' is maakt niet dat het door afkomst/religie komt.
Van de islam mag je niet eens naar een vreemde vrouw kijken, als je in de landen van herkomst zo openlijk een vrouw lastig valt krijg je een extreem zware straf.
Het is een zeer ernstig probleem, een verontrustend signaal. Maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn, niet gelijk naar afkomst/religie moeten wijzen. Ook al kan het zo zijn dat de redenen van deze agressie wel meer onder een bepaalde afkomst/religie leven. Zie je het verschil daarin?
Over homos gesproken, binnen de islam heb je wel modernere stromingen die homos 'negeren' maar het overgrote deel is er tegen en voorstander van de doodstraf zoals de koran en haar volgers eisen. (direct gequote van iraakse shiitische vriend van me)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?
Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"
Niet gewoon
Aantal aangiften Keulen gestegen naar 379
zoals werkelijk he.
Tijd om landelijk die propagandaprogramering aan de schandpaal te nagelen.
En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.
Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?
Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.
Had Tarik z ook gelijk, maar goed dat wisten we allang.
Ja kwam neer op dat het nos journaal bewust nieuws manipuleert, nou nu zien we dat dus gewoon in het daglicht gebeuren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?
Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef MrSlave het volgende:
Zijn er al protesten in Nederland gepland?
staat gewoon op de site hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"
Niet gewoon
zoals werkelijk he.
Ben je zo bang voor de politiestaat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?
Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Voor degenen die nog willen geloven dat men in met midden-oosten net zo respectvol met vrouwen omgaan als de gemiddelde west-Europeaan:
straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije
"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
Ook nog gewoon in het journaal verteldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Niet gewoon
zoals werkelijk he.
Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.
Feit is wel dat een mens van het vrouwelijke geslacht geboren wordt als bezit van een man, die dit bezit kan verkopen aan een andere man en dit blijft ze haar hele leven zo. Ze kan alleen bestaan als bezit van een man.
Heel vaak moeten vrouwen in moslimlanden apart eten, mogen ze niet zelf boodschappen doen en zo is er wel meer.
Daarom kan ik er totaal geen begrip voor opbrengen dat men de islam gewoon accepteert hier.
In de US moest men een eind maken aan de apartheid, in Zuid- Afrika ook. Maar deze vorm van slavernij en apartheid wordt hier heel gewoon getolereerd.
Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland.
Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.
En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook nog gewoon in het journaal verteld
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html
niet liegen, of oren uit laten spuiten
Nee dat geloof ik niet. Maar je zou raar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan geen hulp vragen. Het lijkt absurd maar het komt voor. Ik heb er in t verleden wel eens over gelezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?
ja dat is van 5 uurquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?
http://nos.nl/uitzending/11782-uitzending.html
Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja dat is van 5 uurdat is wel vaker, informatie moet je eerst verifiëren, vooral als journaal anders krijg je juist propaganda toestanden als je alles gaat roepen zonder eigen bronnen
Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije
"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
Op nu.nl stond het omquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?
Ik gebruik helemaal geen bron meer, zoek wel zelf als me iets interesseert of kijk hier op het forum en ga van daaruit verder.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op nu.nl stond het om
Gepubliceerd: 09 januari 2016
17:43 online bijvoorbeeld, tis maar net welke bron je gebruikt
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.
Ik zou zeggen: -> BNW
Of het moet figuurlijk bedoeld zijn en op menselijke oer-instincten slaan o.i.d.
Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.
Echter, niet echt een BNW-fan. Rare tijden wel.
Hoogmoed komt voor de val : )quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?
Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef deedeetee het volgende:
ar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan
Nou nee gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen.
Ik denk dat het ook te maken heeft met het individualisme versus groepsdenken tussen verschillende culturele groepen. Arabische en Afrikaanse culturen zijn, generaliserend gezien, vaker gericht op het groepsdenken tegenover het West- en Noord-Europese individualisme. Het is toch ergens waar de "ze komen alleen maar als ze in de meerderheid zijn"-kritiek vandaan komt; de ergernis welke het tegenovergestelde van individualisme vormt. Dat maakt mensen ook minder snel geneigd om in te grijpen, plus dat wij in onze samenleving vaak een sterke "anti-geweld"-retoriek hebben ("vechten lost niks op") welke lang niet altijd functioneel is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja meer iets in die richting.![]()
Is mijn eigen schuld hoor, ik was ook niet duidelijk. Ik was aan t overdenken waarom het zo uit de hand kon lopen. Er was te weinig politie maar er waren toch wel gewone mannen aanwezig. ? Konden die dan de aanranders niet op hun gezicht slaan ??Dus ik vroeg me af of het wel vechtersbazen zijn daar of meer goed opgevoede geweld schuwende figuren.
Maar bij nader inzien vermoed ik dat ze heus wel hun best hebben gedaan maar dat de overmacht van de moslims gewoon te groot was.
Als dit soort zaken ook in Nederland gaat afspelen hoop ik dat er wel een steen uit stoep getrokken word om het tuig neer te meppen.
Omdat ze racistisch is en daarom op de strafstoel zit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft dat middelste meisje geen neger op bij op schoot te zitten?
Hier nog een plaatje:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val : )
Hier, nog een plaatje om de samenzwering te voeden :3
[ afbeelding ]
Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
Jeetje griezelig plaatje zeg, dat lijken er wel miljoenen. dat wij dit mee moeten makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
Yep, zelfmoord, 3 x in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef topdeck het volgende:
[..]
straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oid
Tja NOS is dan ook regelrechte propaganda van den grote Amerikanenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Ik hoorde het haar duidelijk zeggen "er zijn onderhand al meer dan honderd aangiftes gedaan." punt. Niks aan mijn oren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook nog gewoon in het journaal verteld
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html
niet liegen, of oren uit laten spuiten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |