Ah daar hebben we dus de social justice warriors ook al.quote:
Terecht imo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
Als dat echt is...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.twitter:bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.twitter:bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.quote:
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!quote:
Volwassenen mogen in Nederland zelf hun partner kiezen, of bedoel je wat ik er van zou vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
Als het waar is, hoe komen ze aan vuurwapens, en hoezo staan ze daar dan ongestoord een beetje mee in de lucht te schieten... en hoezo weet niemand dit dan...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
En dat is dus het grootste probleem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
Is die video echt van Keulen van oudjaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
Dat vind ik nogal hoge percentages die je daar noemt makker. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
Hmm... maar even afwachten wat er nog opduikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
Mij ook niet. En als ze geen wapens meebrengen, fiksen ze er hier wel eentje. Gaat nog een groot probleem worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Is die video echt van Keulen van oudjaar?
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Nee dat hoge percentage bedoel ik alleen de Syriërs mee he. Ik weet ook wel dat een groot deel uit Marokkanen bestaat en goudzoekers uit andere veilige landen, en dat veel mensen die claimen uit Syrië te komen, een vals paspoort hebben, of hun paspoort weggegooid hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Peachbird het volgende:
. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe
Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Berlijn zie ik nu staan.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Is die video echt van Keulen van oudjaar?
twitter:PrisonPlanet twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:29:00Shocking video shows migrants shooting guns & hurling fireworks in Berlin. Looks like something out of a war zone. https://t.co/cLfWeQSjwK reageer retweet
Die worden verdedigd door hun privé beschermers, de Politie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?
Was dat niet die in Egypte of whatever opgenomen was?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.
Weet niet of deze al gepost is.
Godver, daar word je ook niet goed van...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:
[..]Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.twitter:DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20@gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.
Weet niet of deze al gepost is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |