abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158962476
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158962490
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan moet je alsnog de deur uit als niet gekleurd iemand.
Schoensmeer gebruiken jongen.
pi_158962556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Werkt niet. Ik heb de afgelopen tijd weer opgetrokken met donkere mensen. Wederom geen probleem op racistisch gebied.
pi_158962575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan is men een echte blackface toch of niet?
pi_158962606
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Igen het volgende:

Dat waren er 200 uit Keulen. Dat is dus maar een gelegenheidsargumentje geweest. Alhoewel ook maar de vraag is of nu niet ook agenten uit andere steden zijn opgetrommeld.
De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.
pi_158962613
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:38 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan is men een echte blackface toch of niet?
Dan moet je proberen gekleurd te zijn. Dat werk niet. Behalve als zwarte piet
pi_158962630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

De verhoudingen zijn natuurlijk volledig zoek.
Ja. Maar dit zie je dan ook nooit ergens zo.
pi_158962649
Wel weer "bedrog" van Geenstijl. Deze foto hebben ze er staan:

Maar.... die foto is niet van "Keulen".

http://www.japantimes.co.(...)s-stabbed-girl-dies/

Erg onzorgvuldig dus....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:41:58 #9
28033 Pek
je moet wat
pi_158962658
quote:
Om aandacht te vragen voor de uitspraken van de burgemeester van Keulen zullen volgende week zaterdag op de Dam tientallen mannen in een korte minirok verschijnen. De actie wordt georganiseerd door de jongerenorganisaties van SP, D66 en PvdA.

De burgemeester deed de uitspraken na de aanrandingen die afgelopen oud en nieuw plaatsvonden in Keulen. 'Haar oplossing? Een gedragscode voor vrouwen met tips als: blijf op armlengte van mannen vandaan. Dat is een goede tip. In de omgekeerde wereld', schrijft de actiegroep.

Ze vervolgen: 'Niet de vrouwen, maar de mannen zouden op armlengte van hen vandaan moeten blijven. Te vaak wordt seksueel geweld tegen vrouwen neergezet als een vrouwenprobleem: doe maar even niet zo'n kort rokje aan. Dat is nooit de oplossing. Korte rokjes valt niets te verwijten. Daarom draaien wij de rollen eens om en vieren wij de rok en de vrijheid die daarbij hoort. Wij zetten onze harige knieën in voor een vrije samenleving waarin vrouwen ongestoord over straat kunnen, dag en nacht, op rokjesdag of midden in de winter.'
_O_ _O-

bron
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_158962679
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Wat is het gelijk van Geen stijl dan?
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:43:32 #11
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_158962700
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Is het niet gewoon een grap?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_158962710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:32 schreef Jaroon het volgende:
Ik ga zo inkopen doen. Zijn er al milities waar ik bang voor moet zijn ?
Alleen als je vrouw bent. (of homo)
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158962746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Alleen als je vrouw bent. (of homo)
Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.
pi_158962759
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Is het niet gewoon een grap?
Dat zou het kunnen zijn als het dat niet was.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:46:32 #15
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158962765
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Erg onzorgvuldig dus....
Volgens mij snapt iedereen dat hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158962805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:46 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens mij snapt iedereen dat hoor.
Precies. Geen Stijl is daar niet voor nodig. Dat is de dag dat ik ook burgers als wetgever op straat wil zien.
pi_158962841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:45 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik probeer bi te zijn. Vraag niet meer van mij.
Zeg dat maar niet tegen salafisten.
-
pi_158962876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:49 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Zeg dat maar niet tegen salafisten.
Ik ken ze niet. Om heel eerlijk te zijn.
pi_158962884
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Pek het volgende:

[..]

_O_ _O-

bron
ludiek hoor :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:52:48 #20
168304 Mani89
pi_158962931
Vanaf nu noemen we het gewoon "corrigeren".
quote:
Een 45-jarige vrouw uit Wassenaar zou in de sportschool zijn lastiggevallen en betast door een Syrische asielzoeker. Volgens het COA gaat het om een misverstand: de man zou de vrouw gecorrigeerd hebben tijdens een fitnessoefening.

Daarbij zou kort contact zijn geweest, zo meldt Omroep West. Volgens de politie is er geen strafbaar feit gepleegd en heeft de vrouw geen aangifte gedaan. "Dit neemt niet weg, dat mijn echtgenote het gebeuren als seksueel getint en bijzonder onprettig heeft ervaren", aldus de echtgenoot van de vrouw. Hij wil geen details geven over het voorval. "Maar er zijn dingen gebeurd die mijn vrouw als bijzonder onprettig heeft ervaren, handtastelijkheden zal ik maar zeggen."

Hij benadrukt echter dat het niet om aanranding of verkrachting gaat. "Met mijn vrouw gaat het goed, ze is vooral erg geschrokken." Een anonieme bron bij het COA zegt dat de Syrische man een hand op het been van de vrouw heeft gelegd. De Syriër verblijft in vakantiepark Duinrell in Wassenaar.

http://www.powned.tv/nieu(...)dt_aan_of_corri.html
pi_158962966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is gewoon een verhaal.
pi_158963113
quote:

[..]

COA, draait altijd met de waarheid. Hoe zouden ze beroving gaan noemen?
Slachtoffer had vrijwillig geld gegeven?
pi_158963198
quote:
en dat allemaal gedaan door 4 syriers!!!!!!!! KNAP WERK.
-
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:09:23 #25
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963251
http://www.nrc.nl/handels(...)evolutie-uit-1573894
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:10:00 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158963263
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Door dat hele gedoe in Duitsland is veel steun voor de vluchtelingen aan het wegvallen, mensen krabben zich nu achter de oren en vragen zich af of het wel zo verstandig is om de deuren wagenwijd open te zetten. Tja.
Dat werd tijd.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158963276
quote:
En hoeveel zijn er al gepakt?
pi_158963285
quote:
Toet toet, doofpotten kan niet meer :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_158963286
quote:
Als het kalf verdronken is...
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:11:49 #30
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963297
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Allemaal, het viel reuze mee, het waren 2 daders. :Y
pi_158963322
quote:

[..]

Corrigeren kunnen ze wel heel goed. Vooral als het om vrouwen gaat.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:13:12 #32
78780 deedeetee
pi_158963327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is uiteraard geheim.
pi_158963344
quote:
Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.

Nee, de Duitser moet zich niet aanstellen en stil zitten als deze geschoren wordt.
pi_158963347
Eerst maar eens afwachten, de Duitsers sjoemelen de laatste tijd wel meer met cijfertjes.
pi_158963393
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Duitsland krijgt gewoon wat het verdient door tuig te importeren. Als je met open armen alles en iedereen verwelkomt heb je geen recht om te janken als er rotte appels tussen zitten.

Nee, de Duitser moet zich niet aanstellen en stil zitten als deze geschoren wordt.
Volgens mij wil alleen Merkel dit. Maarja die haat Duitsland dan ook heel erg.

† In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:16:48 #36
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963400
Ik zag afgelopen week dit filmpje voorbij komen en daar werd ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk van.
pi_158963426
Ik word sowieso niet vrolijk van heel dat culturen noodgedwongen moeten mixen.

Dat werkt gewoon niet. En dat is alweer gebleken.

Dit gaat nog finaal uit de hand escaleren.

}:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:19:16 #38
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963444
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zag afgelopen week dit filmpje voorbij komen en daar werd ik eerlijk gezegd niet echt vrolijk van.
Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.
Fade to Black
pi_158963448
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:

Dan hoop ik toch dat ik tegen die tijd een wapen mag dragen met een groot magazijn het liefste!
pi_158963451
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:

[..]

quote:
Kuldar Lepp 2 maanden geleden
WHY THE FUCK DO YOU STAND FOR THIS GERMANS SHOOT THAT BITCH IN HER DISGUSTING FACE ALREADY!!! A shame that such a proud nation with such an amazing history has become the laughingstock of the entire Europe. I'd truly be ashamed if i were German. Fucking honorless cunt.
Goeie reactie :D
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:20:41 #41
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963470
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Geralt het volgende:

Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?
pi_158963473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef Cattivo het volgende:

[..]

† In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:21:14 #44
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963484
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Het zal je dochter maar overkomen. Ik dat er maar weinig vaders zullen zijn die dan zo kalm kunnen blijven om het heft niet in eigen handen te nemen.
Meneer, ik heb 2 dochters van net over de 20 jaar.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:22:05 #45
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja en wat is je punt?
Fade to Black
pi_158963503
bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49 Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:22:43 #47
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ja en wat is je punt?
Dat ik me daar dus inmiddels wel zorgen om maak.
pi_158963513
quote:

[..]

Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?
pi_158963516
quote:

[..]

En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
pi_158963534
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Is het nou gewoon een andere mentaliteit of zijn het gewoon criminele jongeren zoals 'wij' ze ook hebben?
Kan jij je het laatste voorval nog voor de geest halen waarbij "onze" criminele jongeren op grote schaal vrouwen aangerand en verkracht hebben?

Misschien heb ik het gemist hoor, zou kunnen :@
pi_158963540
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:41 schreef Pek het volgende:

[..]

_O_ _O-

bron
Ah daar hebben we dus de social justice warriors ook al.
-
pi_158963542
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Terecht imo.
pi_158963554
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
bentualdepineut twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:11:49 Video pistool schietende migranten in Keulen tijdens Oud & Nieuw : https://t.co/BTJJd1eTrM Wordt met opzet verzwegen om onrust te voorkomen reageer retweet
Ik weet niet of dit filmpje echt is, maar er staan met pistolen schietende nieuwe Duitsers op kennelijk.
Als dat echt is... :{
pi_158963588
quote:
Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
pi_158963591
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
I´m back.
pi_158963595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
pi_158963599
De laatste zin :')

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:26:55 #58
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963600
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

En die mogen best met een moslim vriendje thuis komen?
Volwassenen mogen in Nederland zelf hun partner kiezen, of bedoel je wat ik er van zou vinden?
pi_158963616
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als het echt is, dan zijn de rapen gaar. Dan gaan er nog veel meer koppen rollen.
Als het waar is, hoe komen ze aan vuurwapens, en hoezo staan ze daar dan ongestoord een beetje mee in de lucht te schieten... en hoezo weet niemand dit dan...
I´m back.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:28:09 #60
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963618
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen; Syrische immigranten worden nauwelijks / niet gecontroleerd op wat ze bij zich hebben; alles wat daar vandaan komt is automatisch zielig!
Nu zal 90 - 95% vast echt wel de oorlog ontvluchten, maar er zit ook te veel crap tussen.
En dat is dus het grootste probleem.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:28:12 #61
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158963619
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Begrijpelijk.
Fade to Black
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 18:29:01 #62
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158963633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Eufonie het volgende:
De laatste zin :')

[ afbeelding ]

Ja, zulke briefjes schijnen ze allemaal te hebben.
pi_158963635
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Is die video echt van Keulen van oudjaar?
pi_158963644
quote:

[..]

Dat vind ik nogal hoge percentages die je daar noemt makker. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
-
pi_158963666
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb nog even gevraagd, waar dat filmpje dan vandaan komt? Zwerft rond op Twitter en Faceboek, zegt-ie.... Op youtube staat-ie niet iig.
Hmm... maar even afwachten wat er nog opduikt.
quote:

[..]

Mij ook niet. En als ze geen wapens meebrengen, fiksen ze er hier wel eentje. Gaat nog een groot probleem worden.
pi_158963671
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe :O
- Fernando Pessoa
pi_158963685
quote:
Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?

;(
pi_158963702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Peachbird het volgende:
. Eerder iets van 20% is echte vluchteling, want de rest van de echte vluchtelingen is allang gestrand in eerdere landen.
Nee dat hoge percentage bedoel ik alleen de Syriërs mee he. Ik weet ook wel dat een groot deel uit Marokkanen bestaat en goudzoekers uit andere veilige landen, en dat veel mensen die claimen uit Syrië te komen, een vals paspoort hebben, of hun paspoort weggegooid hebben.
pi_158963708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik probeer te zoeken naar een bron verder, maar kan niks vinden tot nu toe :O
DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20 @gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet
Ik ken alleen deze video, zou ook in Keulen zijn gemaakt tijdens oudjaar.

Een meisje dat door een groep migrant wordt ingesloten en aangerand.

Weet niet of deze al gepost is.
pi_158963710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:29 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Berlijn zie ik nu staan.

PrisonPlanet twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 16:29:00 Shocking video shows migrants shooting guns & hurling fireworks in Berlin. Looks like something out of a war zone. https://t.co/cLfWeQSjwK reageer retweet
I´m back.
pi_158963717
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje boos van. En verdrietig. Waarom wordt ons continent moedwillig naar de kloten geholpen door de EU en waarom bungelen de verantwoordelijken nog niet aan de hoogste boom?

;(
Die worden verdedigd door hun privé beschermers, de Politie.
Want die zijn er niet meer om de burgers te beschermen maar alleen de elite.
pi_158963750
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

DjangoXL twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 12:01:20 @gijsje4ever Ik niet. Dame op video ook niet gok ik. https://t.co/NiQLQUqern via @Mirjam152 reageer retweet

Was dat niet die in Egypte of whatever opgenomen was?
pi_158963753
Bericht vanuit Hongarije

"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
- Fernando Pessoa
pi_158963768
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Godver, daar word je ook niet goed van...
I´m back.
pi_158963791
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

;(
Ummm omdat het gewoon beleid is?
pi_158963825
quote:
Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.
En dus niet Keulen, maar Berlijn.
I´m back.
pi_158963852
Nog steeds geen filmpjes van die "aanrandingen".

WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
pi_158963862
pi_158963916
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alarmpistolen, dat zou het ook wel kunnen zijn.
En dus niet Keulen, maar Berlijn.
Zijn zeker geen alarmpistolen!
pi_158963920
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:37 schreef riazop het volgende:

WEL veel beeldmateriaal van extreemrechts tuig dat hard op hun donder krijgt van duitse politie!
pi_158963934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ummm omdat het gewoon beleid is?
Het beleid deugt van geen kanten; dat ziet elke complete schlemiel! }:| :(

:r
pi_158963935
quote:
Ik had ook al gezocht en kwam op dit uit.

http://www.infowars.com/s(...)-throwing-fireworks/
pi_158963943
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?

TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20 Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.html

I´m back.
pi_158964001
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

_O- Dit inderdaad! :')
pi_158964003
Huh, het waren toch vooral Syriërs? Waar is die TT gebleven?
PWBF
pi_158964040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik lees ook iets over zogenaamde vuurwerkpistolen die legaal zijn in Dld?

TPOnl twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:38:20 Dat zijn vuurwerkpistolen @bentualdepineut die zijn legaal in DLD https://t.co/PioH5gbA4j reageer retweet
Bron: https://www.politie.nl/ni(...)huldig-speeltje.html
Hmmm 2 stuks in het begin van het filmpje sowieso wel ja, en een derde lijkt me idd ook.
Een andere lijkt me juist wel weer een echte.
pi_158964041
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Huh, het waren toch vooral Syriërs? Waar is die TT gebleven?
jaja

en syrie schijnt dan weer in NOORD AFRIKA te liggen...
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:45:37 #89
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158964052
quote:

omdat die telefoontjes gestolen werden. We moeten nog wachten tot die vrijgegeven worden door de politie.
graag op anoniem
pi_158964064
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Vaag filmpje. En dat is HET bewijs...
pi_158964079
quote:

Als je ziet hoe alles uit de media wordt gehouden verbaast dat me niks. Het kan natuurlijk niet gebeuren dat mensen niet meer geloven in het politiek correcte sprookje.
pi_158964080
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef riazop het volgende:

[..]

Jij denkt dat er bijna 400 vrouwen aangifte doen vanwege niks en dat alles dus een grote hoax is?
pi_158964082
quote:

[..]

Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.
-
pi_158964097
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
pi_158964105
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Interessant, zijn ze op zoek naar een relatie met een kaaskop toevallig ?
Wil je weten hoe die kennis van me erover denkt?
pi_158964149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
Volgens mij vuur je bij een vuurwerkpistool een patroon af, die in de lucht pas zichtbaar is.
Ja, okee, vooralsnog is het hypothese die even moet worden gecontroleerd. Er zijn iig verschillende types van die dingen, waar ik nu voor het eerst over hoor btw hoor.
I´m back.
pi_158964150
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ben benieuwder naar de onderbouwing dat dat filmpje uit een ander jaar en plaats zou komen.
Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?
pi_158964153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:47 schreef Mr.Ping het volgende:
pi_158964189

Weer Duitse meisjes mishandeld bij het station in Keulen:

http://www.express.de/koe(...)-attackiert-23404544
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:50:50 #100
168304 Mani89
pi_158964196
quote:

[..]

Als het filmpje straks een miljoen kliks heeft, geloof je het dan wel?
pi_158964203
Er ist wieder da O+
- Fernando Pessoa
pi_158964235
quote:
Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:53:29 #103
78780 deedeetee
pi_158964245
quote:

[..]

Omdat ze te laf zijn om voor hun land te vechten ?!
pi_158964248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus een BLONDE vrouw tussen een aantal mannen op een plein is "verdacht" en dient onderbouwd?
Leer lezen godgloeiende, er zijn eerder opmerkingen geweest over dat die gebeurtenis elders en op een andere datum is vastgelegd, ik ben benieuwd hoe men dat kan onderbouwen.
-
pi_158964260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

the logic has left this one.
-
pi_158964290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Mmm, kom al jaren tijdens O&N in Berlijn en daar vinden vooral Turkse jongeren het leuk om met van die echt lijkende pistolen vuurwerk af te steken. En dat zijn geen klappertjespistolen zoals wij vroeger hadden.
Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.
I´m back.
pi_158964294
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ook een hoop Marokkanen en Algerijnen die zich voordoen als Syriër om in Duitsland de aap uit te kunnen hangen, uiteraard met uitkering.
PWBF
pi_158964318
quote:
Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:56:22 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158964329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]

Niks aan de hand, zijn leugens van extreem rechts.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158964359
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meisje zag de laatste trede van de trap niet. 8)7
pi_158964364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, okee, wrs is dit dan een dergelijk fenomeen.
Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
pi_158964365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit zijn echt van die accountjes die allemaal rommel de wereld inslingeren om een beetje stemming te maken.
Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?
pi_158964385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er staat echter niets over het uiterlijk van de daders beschreven, maar het schijnt dat daar vaak Marokkaanse roversbendes actief zijn. Toch kun je niet 100% zeker conclusies hier uit trekken.

........maar sterke vermoedens hebben is natuurlijk niks mis mee! O-)
pi_158964398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja, moedwillig plaatsnaam veranderen van Berlijn in Keulen iig.
I´m back.
pi_158964400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou best zo kunnen zijn, maar als er niks gebeurt zou of is zou er dan notitie van genomen worden?
Ja, want iedereen weet dat je tijdens oud en nieuw sowieso beter uit enkele wijken kunt wegblijven. Totale warzones daar. Maar dat is een andere discussie.
pi_158964413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar je kunt er vergif op nemen dat al die vluchtelingen (plus al die gefrustreerde buitenlanders die al jaren in Berlijn wonen) volgend jaar hun feestje nog 'heftiger' gaan vieren tijdens O&N.
Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?
pi_158964416
Inmiddels is heel vrouwelijk Duitsland aangerand?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_158964420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef deedeetee het volgende:

[..]

sbrenica?
pi_158964430
quote:

[..]

We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.
pi_158964437
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dan zou er tenminste wsl iets te zien zijn geweest ja
pi_158964439
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bepaalde groepen denk ik zeker er zullen ook mensen niet meer de deur uit willen lijkt me, mits dat het klopt dan?
Ongeacht of het klopt. In Parijs was het na de december aanslagen ook een stuk rustiger tijdens de jaarwisseling.
pi_158964454
quote:

[..]

Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.
PWBF
pi_158964455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef riazop het volgende:

[..]

sbrenica?
Dit topic gaat over de aanrandingen in Duitsland, niet over hoe erg jij Nederlanders haat.
pi_158964458
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Kloon7 het volgende:
[ afbeelding ]

Door dat PEGIDA tuig wsl
pi_158964460
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

We zullen zien wat de carnavalsperiode brengt in Duitsland.
Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares? :P
pi_158964480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Door dat PEGIDA tuig wsl
:') ja die hebben ook een historie dat ze vrouwen overvallen.
pi_158964487
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit zijn voornamelijk illegalen die als "vluchteling" het land binnen zijn gekomen.
Ik zie ze wel met elkaar mengen.
pi_158964492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de aanrandingen in Duitsland, ...
Het ging over LAFHEID

Dan komt de heldenrol van de Nederlander in Sbrenica al snel in je op..
pi_158964507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Door dat PEGIDA tuig wsl
Men spreekt over vrouwen met een noord-afrikaans uiterlijk, geen grap. :')
pi_158964511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik zie ze wel met elkaar mengen.
Ja, begeef jij je in die wijken?
PWBF
pi_158964512
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef riazop het volgende:

[..]

Het ging over LAFHEID

Nee, gewoon een beetje ontopic blijven.
pi_158964517
quote:

[..]

Het ging over LAFHEID

Nee al die asielzoekers die hun families in die landen niet beschermen dat is een heldendaad zeker.
pi_158964518
quote:

[..]

Het ging over LAFHEID

is wat anders dan vechten voor je eigen land
pi_158964528
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, begeef jij je in die wijken?
Ja hoor, lekker Turks eten. :9~
pi_158964529
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Cattivo het volgende:

[..]

:') ja die hebben ook een historie dat ze vrouwen overvallen.
De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
pi_158964540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Men spreekt over vrouwen met een noord-afrikaans uiterlijk, geen grap. :')
En ligt DAT noordafrika nu weeeeeer in syrie?
pi_158964620
Maar echt, 379 al. 8)7

De NOS zal dadelijk wel weer een artikel plaatsen over misbruik in 1980 (Leo Lucassen stijl). :')
pi_158964630
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef MCH het volgende:

[..]

Ach, die katholieken konden zelf ook niet met hun vingertjes overal vanaf blijven. Dus who cares? :P
Dan zal dit ook wel juist zijn toch?
pi_158964646
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Kloon7 het volgende:
Maar echt, 379 al. 8)7

De NOS zal dadelijk wel weer een artikel plaatsen over misbruik in 1980 (Leo Lucassen stijl). :')
Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
-
pi_158964667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef riazop het volgende:

[..]

De leider van PEGIDA heeft er zelfs voor in de gevangenis gezeten. Wist je dat niet?

https://en.wikipedia.org/wiki/Lutz_Bachmann
Ja en moet je nu naar de gevangenis cijfers zien van asielzoekers/allochtonen.

Je punt is?
pi_158964672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan zal dit ook wel juist zijn toch?
Ja, want alle vrouwen zijn kuthoeren.
pi_158964673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Of over hoe je tegenwoordig op boeren tent feesten ook vaak dronken nederlandse jongeren hebt die onzedelijke opmerkingen maken richting dronken meisjes.
hoho

past even niet in HUN kraam!
pi_158964688
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand. ‘De daders waren uit op seksueel amusement, niet op bezittingen ontvreemden’, klinkt het.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160107_02054238

Nu zijn zowel Syrische als Noord-Afrikaanse vluchtelingenstromen kwalijk, maar soit : )
- Fernando Pessoa
pi_158964697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?
Of heb je al meegemaakt dat ze deze daadwerkelijk van hun ondergoed ontdoen?
pi_158964707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Cattivo het volgende:

[..]

Je punt is?
Vandaag werd het PEGIDA tuig door de politie in elkaar gerost.
pi_158964742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, want alle vrouwen zijn kuthoeren.
Maar om jouw kinderen te baren zijn ze wel goed?
Tenminste als het jongetjes worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 19:17:09 ]
pi_158964743
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef john2406 het volgende:

[..]

Onzedelijke opmerking lijkt me nog steeds anders he?
Of heb je al meegemaakt dat ze deze daadwerkelijk van hun ondergoed ontdoen?
BROEK UIT, BROEK UIT !! is een typisch boerenkreet hoor
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2016 @ 19:11:02 #149
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_158964757
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef riazop het volgende:

[..]

Wat hun gedrag betreft schijnt het inderdaad niet veel uit te maken waar ze vandaan komen.
pi_158964762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef riazop het volgende:

[..]

BROEK UIT, BROEK UIT !! is een typisch boerenkreet hoor
Ik ben geen boer dus ik weet het niet, jij bent wel een boer?
pi_158964763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef Eufonie het volgende:

[..]

[i]Keulse politieagenten hebben aan Welt am Sonntag verteld dat het niet Noord-Afrikaanse, maar vooral Syrische vluchtelingen waren die op oudejaar vrouwen hebben aangerand
Als die Keulse agenten het zo goed wisten, waarom grepen ze dan niet in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')