abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:19:31 #276
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158968497
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland. ;)
Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158968536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:19 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat het hier ook voorkomt maar dan wel stiekem. Je hebt nu eenmaal altijd goede mensen en slechte mensen en de laatst groep kan als t een moslim is ongehinderd zijn gang gaan met vrouwen. Na de verkoop kan ook de familie haar niet meer helpen.
Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?
pi_158968714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ook nog gewoon in het journaal verteld
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html

niet liegen, of oren uit laten spuiten
En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?

http://nos.nl/uitzending/11782-uitzending.html
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:25:55 #279
78780 deedeetee
pi_158968723
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Mwah, maar ik neem aan dat je het wel met me eens bent dat filmpjes zoals die ik gepost heb, niet heel erg snel gemaakt zouden kunnen worden als ze bijvoorbeeld in Maastricht of zo willekeurige vrouwen hadden geïnterviewd?
Nee dat geloof ik niet. Maar je zou raar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan geen hulp vragen. Het lijkt absurd maar het komt voor. Ik heb er in t verleden wel eens over gelezen.
pi_158968834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef john2406 het volgende:

[..]

En hoeveel melden ze hier, zouden ze mee lezen hier?

http://nos.nl/uitzending/11782-uitzending.html
ja dat is van 5 uur :O dat is wel vaker, informatie moet je eerst verifiëren, vooral als journaal anders krijg je juist propaganda toestanden als je alles gaat roepen zonder eigen bronnen
pi_158968887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Joezi het volgende:

[..]

ja dat is van 5 uur :O dat is wel vaker, informatie moet je eerst verifiëren, vooral als journaal anders krijg je juist propaganda toestanden als je alles gaat roepen zonder eigen bronnen
Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?
pi_158968903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije

"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.

Ik zou zeggen: -> BNW

Of het moet figuurlijk bedoeld zijn en op menselijke oer-instincten slaan o.i.d.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2016 21:33:06 ]
pi_158968998
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe lang is hier al bekend dat het rond de 379 ligt en er misschien nog binnen komen?
Op nu.nl stond het om

Gepubliceerd: 09 januari 2016 17:43
Laatste update: 09 januari 2016 17:58

bijvoorbeeld, tis maar net welke bron je gebruikt
TPO ook rond die tijd
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)79-aangiftes-binnen/
pi_158969100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:34 schreef Joezi het volgende:

[..]

Op nu.nl stond het om

Gepubliceerd: 09 januari 2016

17:43 online bijvoorbeeld, tis maar net welke bron je gebruikt
Ik gebruik helemaal geen bron meer, zoek wel zelf als me iets interesseert of kijk hier op het forum en ga van daaruit verder.
Ik zeg echter niet op voorhand dat iemand liegt!
pi_158969153
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Interessante theorie, dat de 30-jarige oorlog, WO-I, WO-II, het bombarderen van Libië en het transporteren van miljoenen vluchtelingen uit het M-O naar West-Europa voortkomt uit een "globale macht" die dus blijkbaar al een jaar of 150 400 wereldwijd aan de touwtjes trekt.

Ik zou zeggen: -> BNW

Of het moet figuurlijk bedoeld zijn en op menselijke oer-instincten slaan o.i.d.
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.

Echter, niet echt een BNW-fan. Rare tijden wel.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_158969280
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:39 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, behalve dat het geen nieuwe theorie is. Je kan dit terughalen op Spengler (het cyclusverhaal dat doorgaat totdat er evenwicht is, iets wat communisten ook beschrijven vanuit hun visie) of het boek The Camp of the Saints uit 1973, waarin Europa ten onder gaat door massale en ongelimiteerde immigratie. Plus natuurlijk het idee van "een kleine rijke elite probeert Europa te vernietigen en te destabiliseren" waar men dan ook weer een paar citaten bij kan halen (zoals deze) om dit een zekere inhoud te geven.

Echter, niet echt een BNW-fan. Rare tijden wel.
Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?
pi_158969374
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als het werkelijk zo zou zijn dat destabliseren, denk je niet dat die dan ook aan het kortste eindje trekken?
Hoogmoed komt voor de val : )

Hier, nog een plaatje om de samenzwering te voeden :3

- Fernando Pessoa
pi_158969383
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:25 schreef deedeetee het volgende:
ar opkijken als je wist hoeveel meisjes hier toch opgesloten zitten terwijl niemand er naar omkijkt. Als de man haar uit het thuisland heeft meegenomen of laten komen en haar opgesloten houdt zodat ze onze taal niet kan leren wat moet ze dan ? Ze kan
Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen. :)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:46:28 #289
434283 topdeck
graag op anoniem
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:47:59 #290
78780 deedeetee
pi_158969461
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh dat wil ik wel geloven hoor, maar ik bedoel dat de gemiddelde Henk Jansen, Karel de Vries of Kees de Boer niet zo heel snel het zelfde gedrag zal vertonen. :)
Nou nee gelukkig niet. :D
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:50:12 #291
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158969634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja meer iets in die richting. :Y
Is mijn eigen schuld hoor, ik was ook niet duidelijk. Ik was aan t overdenken waarom het zo uit de hand kon lopen. Er was te weinig politie maar er waren toch wel gewone mannen aanwezig. ? Konden die dan de aanranders niet op hun gezicht slaan ??Dus ik vroeg me af of het wel vechtersbazen zijn daar of meer goed opgevoede geweld schuwende figuren.
Maar bij nader inzien vermoed ik dat ze heus wel hun best hebben gedaan maar dat de overmacht van de moslims gewoon te groot was.
Als dit soort zaken ook in Nederland gaat afspelen hoop ik dat er wel een steen uit stoep getrokken word om het tuig neer te meppen. :)
Ik denk dat het ook te maken heeft met het individualisme versus groepsdenken tussen verschillende culturele groepen. Arabische en Afrikaanse culturen zijn, generaliserend gezien, vaker gericht op het groepsdenken tegenover het West- en Noord-Europese individualisme. Het is toch ergens waar de "ze komen alleen maar als ze in de meerderheid zijn"-kritiek vandaan komt; de ergernis welke het tegenovergestelde van individualisme vormt. Dat maakt mensen ook minder snel geneigd om in te grijpen, plus dat wij in onze samenleving vaak een sterke "anti-geweld"-retoriek hebben ("vechten lost niks op") welke lang niet altijd functioneel is.

Daarbij denk ik dat politie niet zozeer bang was, maar geen overzicht had. Hard ingrijpen met Oud & Nieuw, met (illegaal) vuurwerk, dronken jongeren én een etnisch conflict is lastig. Dat de politie enorm gefaald heeft en haar burgers heeft laten zitten is absoluut waar en dat dient ook, net als de daders, keihard bestreden te worden. Verder, technisch gezien kan de overheid elke aanrander en kraker direct standrechtelijk doodschieten maar zolang daar geen ethische voedingsbodem voor is, werkt zoiets niet.
- Fernando Pessoa
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:53:37 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158969680

Waarom heeft dat middelste meisje geen neger op bij op schoot te zitten?
The End Times are wild
pi_158969721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:53 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft dat middelste meisje geen neger op bij op schoot te zitten?
Omdat ze racistisch is en daarom op de strafstoel zit.
- Fernando Pessoa
  zaterdag 9 januari 2016 @ 21:55:07 #295
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_158969755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:45 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val : )

Hier, nog een plaatje om de samenzwering te voeden :3

[ afbeelding ]
Hier nog een plaatje:

Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
The End Times are wild
pi_158969798
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Dat zijn toch geen 'gezinnen' meer die oorlogsgeweld ontvluchten. Dat is een regelrechte invasie.
Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_158969824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hier nog een plaatje:
[ afbeelding ]
Jeetje griezelig plaatje zeg, dat lijken er wel miljoenen. dat wij dit mee moeten maken -O-
pi_158969831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef topdeck het volgende:

[..]

straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oid :')
Yep, zelfmoord, 3 x in het achterhoofd.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_158969857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit is zeker photoshop? Ik kijk iedere avond het NOS Journaal en zie dan enkel filmpjes van vrouwen met kinderen
Tja NOS is dan ook regelrechte propaganda van den grote Amerikanen
pi_158969865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ook nog gewoon in het journaal verteld
http://nos.nl/uitzending/nos-journaal.html

niet liegen, of oren uit laten spuiten
Ik hoorde het haar duidelijk zeggen "er zijn onderhand al meer dan honderd aangiftes gedaan." punt. Niks aan mijn oren.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')