Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
Vandaag nog met een shiiet (vriend van me uit irak) gepraat en die zei dat dat beeld wel degelijk de islam is, in de islam zijn vrouwen ondergeschikt en meer bezit van de man, daarom ook dat ze met regels en nikab etc over straat moeten, net zoals je je spullen in een rugzak/tas hebt, dat was dus niet afhangend van interpetatie maar de gehele islam, ze hebben nog niet die gelijkheids revolutie meegemaakt daar, praktisch gezien. Hij is zelf niet religieus overigens, maar wel opgegroeid natuurlijk met de islam.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ho ho! Ze worden alleen uitgezet als ze in hun eigen land geen gevaar lopen, dus Syriërs uitzetten kun je bij voorbaat al vergeten!
Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Heb je overwogen dat het ook kan dat die mensen de westerling en daarmee dus ook de westerse vrouw niet hetzelfde zien (lees inferieur) als iemand die ook moslim is en/of onderdeel is van hun cultuur?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En veel landen weigeren hun holbewoners terug te nemen die heeft Merkel dus bedreigd met minder ontwikkelingsgeld. Of dat een succes is geworden betwijfel ik.
Precies wat ik ook dacht. Lachwekkend gewoon. Zou Otto Normalverbraucher hier nog echt in geloven?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat de D politiek vandaag reageerde met stoere taal, criminele vluchtelingen en asielzoekers worden uitgezet. Poe Poe
Waarheen dan uitgezet?
Wel vreemd want het zijn toch zulke keurige mannen, echte aanwinsten voor de maatschappij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]2 van de 3 worden thuis niet meer geaccepteerd, dus moeten ze hier maar illegaal blijven rondhangen.
Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat die mensen, als in de daders, dat denken. Ja, die hebben een vijandsbeeld van westerlingen en willen ze raken/pijn doen. Een extreem wij/zij denken.
Maar afkomst/religie wat ze daarbij betrekken is een uiting, niet de oorzaak. Zowel afkomst als religie verbieden dit gewoon, inc het vijandsbeeld dat ze hebben gecreëerd.
Het westen is de vijand, dat is reden genoeg tot erkenning, religie of niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zou dan ook willen oppassen dit aan afkomst/religie te hangen. Ik zie dit als agressie, een uiting van woede.
Dat het op dit moment zo is dat er een groep is onder een bepaalde afkomst/religie die 'boos' is maakt niet dat het door afkomst/religie komt.
Van de islam mag je niet eens naar een vreemde vrouw kijken, als je in de landen van herkomst zo openlijk een vrouw lastig valt krijg je een extreem zware straf.
Het is een zeer ernstig probleem, een verontrustend signaal. Maar ik denk dat we voorzichtig moeten zijn, niet gelijk naar afkomst/religie moeten wijzen. Ook al kan het zo zijn dat de redenen van deze agressie wel meer onder een bepaalde afkomst/religie leven. Zie je het verschil daarin?
Over homos gesproken, binnen de islam heb je wel modernere stromingen die homos 'negeren' maar het overgrote deel is er tegen en voorstander van de doodstraf zoals de koran en haar volgers eisen. (direct gequote van iraakse shiitische vriend van me)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Een religie en cultuur waarin men ongelovigen ziet als onmensen waar je mee mag doen wat je wilt lijkt mij er wel degelijk mee te maken. Vergeet je niet dat men in dergelijke landen afvalligen onthoofd en homo's van flatgebouwen gooit? Als het daar niet aan ligt waar ligt het dan wel aan volgens jou?
Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"
Niet gewoon
Aantal aangiften Keulen gestegen naar 379
zoals werkelijk he.
Tijd om landelijk die propagandaprogramering aan de schandpaal te nagelen.
En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het wordt steeds duidelijker dat de media meedoen met het onder de pet houden en bagatelliseren.
Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
En mij wordt gezegd zet dat aluhoedje af?
Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:01 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Soms duurt het even tot de waarheid de leugens inhaalt. Dit is zon mooi moment.
Had Tarik z ook gelijk, maar goed dat wisten we allang.
Ja kwam neer op dat het nos journaal bewust nieuws manipuleert, nou nu zien we dat dus gewoon in het daglicht gebeuren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heeft Tarik al zijn onthullingen verteld ?
Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef MrSlave het volgende:
Zijn er al protesten in Nederland gepland?
staat gewoon op de site hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Oh trouwens was bijna vergeten, de nieuwslezeres van het nosjournaal wist ook te vertellen dat er al "meer dan 100 aangiftes waren gedaan!!!"
Niet gewoon
zoals werkelijk he.
Ben je zo bang voor de politiestaat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als, denk je dan dat die hier openbaar worden gemaakt?
Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef ToT het volgende:
Voor degenen die nog willen geloven dat men in met midden-oosten net zo respectvol met vrouwen omgaan als de gemiddelde west-Europeaan:
straks lezen we headlines als "Hongaarse econoom dood in toilet gevonden" oidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Eufonie het volgende:
Bericht vanuit Hongarije
"Global filth that has, however, been pumped over here with the aid of gigantic resources and they are doing everything they can to make this pumping continu unimpeded.
Ook nog gewoon in het journaal verteldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Peachbird het volgende:
Niet gewoon
zoals werkelijk he.
Ja het ging ook niet alleen om de leeftijd enzo, meer over het totaalbeeld. En natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar in die landen (met name in dorpen) gebeurt dit gemiddeld wel iets vaker als hier in Nederland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vind de film niet representatief. Triest dat dit wel regelmatig voorkomt - kinderen die worden verkocht aan oude sadistische mannen- .dat dan weer wel. Maar de doorsnee moslim maakt het niet zo bont.
Feit is wel dat een mens van het vrouwelijke geslacht geboren wordt als bezit van een man, die dit bezit kan verkopen aan een andere man en dit blijft ze haar hele leven zo. Ze kan alleen bestaan als bezit van een man.
Heel vaak moeten vrouwen in moslimlanden apart eten, mogen ze niet zelf boodschappen doen en zo is er wel meer.
Daarom kan ik er totaal geen begrip voor opbrengen dat men de islam gewoon accepteert hier.
In de US moest men een eind maken aan de apartheid, in Zuid- Afrika ook. Maar deze vorm van slavernij en apartheid wordt hier heel gewoon getolereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |