Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:16 schreef riazop het volgende:
[..]
yep, de politie op een voetstuk zetten, en dan zelf in elkaar gemept worden.
Grijp jij ook in als je tegenover 1000 man staat met een groep van 30 a 40 man?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef riazop het volgende:
[..]
Als die Keulse agenten het zo goed wisten, waarom grepen ze dan niet in?
Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
Waarom hebben ze niet geschoten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Grijp jij ook in als je tegenover 1000 man staat met een groep van 30 a 40 man?
net wie wint.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet je daar dan nog angst hebben verkracht te worden?
Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie steeds voor bijkomen dat Dld zelf ook gewoon een rape culture heeft. NL idem, want 1 op 3 NLse vrouwen is verkracht/seksueel lastig gevallen. Ik zie bepaalde vrouwen hun diepste solidariteit uitspreken met mannen met een Noord-Afrikaans of Arabisch uiterlijk. Etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cattivo het volgende:
Heh wel grappig, in discussie met mensen die verkrachtingen goedkeuren. In welk land woon ik in godsnaam.
In voetbalstadions doet popo dat wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Heine zei al als de wereld vergaat dan verhuis ik naar Holland, want daar gebeurt alles 50 jaar later hè.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vreemd dat we dit hier in NL nog niet gezien hebben. Althans, niet op zulke grote schaal.
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:18 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Tja ze moeten wel hé, doe je iets terug ga je de cel in. Maarja hier komt een burger oorlog van.
...zo simpel is dat dus niet, met zn 3en op een enkele boef schieten gaat nog wel, moet je zien wat voor leger men gebruikte om één enkele gijzelnemer neer te krijgen in de supermarkt @ frankrijk bijv.quote:
Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als je de juiste weet te nemen, gaat het gros terug.
Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.
Hoeveel Duitse beta-autochtone keyboardwarriors wil je daar tegenover stellen?
Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Ga jij vragen wie de leiders zijn van de groep daar?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beweer je hiermee dat ze allemaal van dat soort zijn?
De meeste Duitse autochtonen spuit de WELVAART hun oren uit. Die gaan zich niet mengen, die kijken wel uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik pik die wel eruit hoor, of zij dat kunnen weet ik niet?
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Peachbird het volgende:
[..]
...zo simpel is dat dus niet,...
Ik zou maar eens de datum van 9 op 10 november 1938 zoeken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Burgeroorlog? Zal wel meevallen. Vluchtelingen + allochtonen aanhang kunnen in grote Duitse steden makkelijk duizenden jonge mannen op de been brengen, die al van alles mee gemaakt hebben.
Ik dacht altijd ze zijn niet allemaal zo, en jij beweert in dat stukjequote:
Het tegenover gestelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:22 schreef Wintar het volgende:
[..]
Sorry ik reageer bij deze niet meer op je, hoop dat je intellectueel mag evolueren voordat ik weer interesse krijg.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef riazop het volgende:
[..]
In voetbalstadions doet popo niet anders. Ondanks een overmacht aan vijandigen
Dat kan ik alleen als het zich voordoet en niet op voorhand.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Nou meteen een baan vragen bij de aivd dus, meneer de sherlock holmes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |