aangebrand of je kookt goedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ik ben dus wéér wakker
Heb net twee tartaartjes gebakken en zit die te nommen op brood
Koos licjt over de zeik, want die werd wakker van de lucht
Ik kook primaquote:
nu heb ik honger thanksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kook prima
Alleen boter in de pan en reepjes tartaar snel bakken geeft wel wat luchtjes![]()
Omnomnom, lekker man
Ik nu iets minder.quote:
ik bamischijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ik ben dus wéér wakker
Heb net twee tartaartjes gebakken en zit die te nommen op brood
Koos licjt over de zeik, want die werd wakker van de lucht
geen idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik nu iets minder.
Heb je niks te knagen in huis?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
kut kroeg, 50 euro spenderen en er maar 25 terug zien. Lokale kroeg is geen uitgaan.
ik hou niet van sex he.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde van en geld... Had je beter naar de batsclub van GF kunnen gaan, zit eten nog bij inbegrepen ook
Omnomnom!quote:
Wat???quote:
ik heb een kwart life crisis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat???
Maar dan nog, beetje bier drinken, eten, kletsen met mensen waar je geen sex mee gaat hebben.
Of gewoon bij vrienden thuis afspreken, allemaal paar flessen drank meez bittergarnituur in de frituurpan, hatsaaaaa, feestje
Maar jij bent toch helemaal nog geen 25 toch?quote:
1/5 life crisis?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch helemaal nog geen 25 toch?
quote:
zie een post omhoogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Molo het volgende:
[..]
En waar zit je precies mee dan?
Ik vond het leven tot afstuderen maar stom, hoewel drukker en meer verantwoordelijkheden enzo, veel leuker daarna
En ik ben 33 en oud en wijs (en grijs) enzo
Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom wilt iedereen dat ik een vriendje "fix"
Als jij weet wat je wilt moet je lekker de rest laten voor wie ze zijn. Stelletje retard fokkers die jaloers zijn of te dom/autistisch om hun eigen reet af te vegen.quote:
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keek)
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.
Kunnen mensen mij gewoon single en lonely accepteren zonder aan mijn hoofd te zeuren.
Dat is eigenlijk al mijn first world problemen
haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.
Laat een snor staan, met jouw blonde haar ziet dat er waarschijnlijk niet uit en dat creëert wat makkelijker afstand
Geen goeie tip, geen geld terug
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
haha.
Maar ik wil gewoon single en alleen zijn maar mensen snappen niet dat ik gelukkig ben.
niemand leest terug van een nacht ;pquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.
Net als kinderen, wil je ze wel, prima, wil je ze niet ook prima. Of ambitie om hoge functie te krijgen, wil je het wel, prima, wil je het niet, ook goed toch.
Allemaal niets mis mee
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Joh ik heb van de week mijn vent uitgekafferd omdat hij hamburgers had gekocht ipv tartaar waar ik km vroegquote:
crv sowieso, en GF ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Nou, nu primaquote:
yea geen dure kosten meerrrquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, nu prima
Op wat frequent kotsen en fors verlaagd energieniveau na mag ik niet klagen.
En ik ga zwaar gematst worden met opdrachten maken voor opleiding, dus mijn vrees van gisteren dat ik ermee moet stoppen en volgend jaar voor duur geld opnieuw moet doen is helemaal weg
Gelukkig het weekend in, jeej
Nou, ik moet nog een baby krijgen hequote:
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog een baby krijgen he![]()
Krengen kosten ook geld, maar dat is voor wat leuks.
Opleiding opnieuw betalen van duizenden euro's word ik minder happy van, als ik dat geld al betaald heb dit jaar(wel grotendeels vergoed door werk nu moet ik daar eerlijk bij zeggen)
Al moet ik zeggen dat babyspullen ook wel mee valt, heb geen dure smaak, koop veel tweedehands dingen en ik krijg wat antieke meuk van vrienden en familie
Handgemaakte kinderstoel van 80 jaar oud ofzo![]()
En Tailtje, heb jij leuke plannen dit weekend?
Slapen wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?
eten niet vergeten of coursequote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Slapen wel hoor
Maar je gaat toch nog wel wat anders doen?
Eten is leukquote:
zo slechte kok?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Eten is leuk(tenzij mijn moeder kookt
)
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaatquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaat
Enige kruiden die zij kent zijn bijvoorbeeld zout, peper en nootmuskaat, meer heeft ze serieus niet in haar keukenkastjes staan![]()
Gelukkig is ze verder wel lief(en woon ik op mezelf en kook ik lekker zelf
)
Ik ga nog even proberen mijn android update erdoor te voeren en dan slapen. Dus wellicht tot morgen
Fijn weekend meneertje!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb de hele nacht doorgeslapen....
Niet eens gemerkt dat de kleine om 4 uur een flesje heeft gehad...
ideale partner voor ieniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Gevalletje grijze....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:06 schreef Molo het volgende:
Moggûh!
Ohja, kapper, moet ik ook weer eens heen
Yep, zoiets jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
quote:
quote:
ja maar dan korterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
goed inpakken, frisse lucht is goed voor zequote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jij en D niet mee?
Ik ga straks op mijn neefje passen, neem mijn draagzak mee, lekker wandelen straks als het weer het toe laat
Oh ja, dat is waar, dat onthoud ik toch niet johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.
Hard werken als vader hoor..
Jij gaat vast oefenen dus. Leuk hoor!
Remy heb ik ook als schot voor de boeg Mol. En anders Rop, een Jon (Mol seizoen 9) junior qua uiterlijk en gedrag maar gemixt met het kapsel van Margriet (vorig jaar de mol)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef essnhills het volgende:
Oh, en Remy is de mol.
Of anders Taeke.
En Marjolein is een huppelkutje
Please do mevrah!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Wel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:37 schreef Molo het volgende:
Nog een nacht terug lezert![]()
Nou, ik vind kamperen leuk, anderen vinden hotels fijner, allebei prima![]()
(Al is beetje avontuurlijk kamperen natuurlijk veel toffer)
Ik heb zelfs al een kampeerbedje gekocht voor de baby![]()
Ik lees ook vaak terug, vind het toch eigenlijk vaak wel leuk jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapen
Ik heb meer ervaring met kamperen en youth hostels dan met superdeluxe hotels. Maar beide zijn primaWildkamperen lijkt me tof in Scandinavie
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, draai heavy metal Spotify list en de buren zijn stil bwhehehehehe
Ze schakelen een tandje bij en gingen doorquote:
how you doin'?quote:
wat wil je dat het doet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Klote, adobe acrobat doet niet wat ik wil
Miniquote:
Catquote:
Goedemorgen Bosjequote:
Lekker warm losdouchenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
Aloha Cat22, Miniem, Marijke, Vijzel & Voxs.
Zoals verwacht zeurende spieren bij het opstaan en richting de douche begeven. Tijd voor brunch: pannekoeken
als ik uit een ander bestand wat copy paste en dan op sla, dan loopt ie te mekkeren dat hij het font niet herkent terwijl het Calibri is for fuck sake.quote:
oh dat is naarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Midden in de nacht wakker worden van kramp![]()
Mogguhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Beide kuiten zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
oh dat is naarniet je kuit hoop ik?
Nog last van nuquote:
Acherrum!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
In je kleine teen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
gfquote:
aarghquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
*MI heeft*quote:
Misschien is 2,5 uur sporten toch teveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
Beetje mij zien creperenquote:
Hulde!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Saisai het volgende:
uiteindelijk heeft acrobat het trouwens opgegeven, ik bleek koppiger te zijn
Was woensdag dus wel late reactie danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Misschien is 2,5 uur sporten toch teveel.
Hmm, magnesium aanvullen dan maar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Was woensdag dus wel late reactie dan
Ik ga ontbijtenquote:
Was maar anderhalf uur woensdag, rustig aan beginnen.quote:
Dingen verspreiden over dagen. Cardio/kracht bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten
[..]
Was maar anderhalf uur woensdag, rustig aan beginnen.
true thatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als hij de marathon in die tijd gelopen heeft valt dat reuze mee
Doe ik ook, cardio kan je sowieso vaker doen. Kracht alleen met voldoende rust er tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:05 schreef Voxs het volgende:
Dingen verspreiden over dagen. Cardio/kracht bedoel ik.
Ik heb er in de winter vaker last van. In voeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Doe ik ook, cardio kan je sowieso vaker doen. Kracht alleen met voldoende rust er tussen.
Maar sowieso geen idee waarom ineens last, rustig aan gedaan.
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er in de winter vaker last van. In voeten.
Altijd het beste idee om goed warm te wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.
Wie weet wel te koud gelegen vannacht, snel mijn vriendin weer deze kant op
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.
Wie weet wel te koud gelegen vannacht, snel mijn vriendin weer deze kant op
Dacht dat het al wel bekend was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat heb ik gemist
Vriendin!
ldg'tjequote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Hai!quote:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
LDGquote:
quote:
Ach, geeft toch nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
ik heb nog 0,0 gesport dit jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
LDG
Ik had trouwens 2,5u gesport gisterenMaandag maar eens met een minder geïmproviseerd schema aan de slag
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hier
Oh nee! Wat happend?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nog 0,0 gesport dit jaar![]()
Medisch gezeikgrote auwie
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorAls het echt belangrijk is worden we vast op de hoogte gehouden
Behalve Sol, die is on s gewoon vergeten
Kutdingen zijn het dan. Heb het af en toe. Vaak bij wakker worden, bewegen met de benen en het is raak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.quote:
Goedemorgenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat haha
Het jaar is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
Ik ga het niet overal rond schreeuwenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Behalve Sol, die is ons gewoon vergeten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?Of ben ik in de war?
Hoe dan ook, super super kut meis!
Klinkt idd als Crohnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga het niet overal rond schreeuwen
Kom je de 22ste ook naar eindvandeweekmansen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkeZie de PI
Maar je had best even kunnen appen
Ik zit er niet meer in he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik![]()
![]()
Heeft in groep gestaan, meerdere keren zelfs en ging er van uit dat je het dan wel wist
Darmgedoequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja crohn of n andere variant daarvan waarschijnlijknja ach, gelukkig zijn er pillen voor
pillen
Was daarvoor al bekend geloof ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer in he?Dus dan mis ik dat
Misschien maar weer terug dan
![]()
En nee hoor, ik maakte echt een grapje! Ben echt blij voor jullie
Mja, join the club met een abonnement op de pillenindustrie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja crohn of n andere variant daarvan waarschijnlijknja ach, gelukkig zijn er pillen voor
pillen
Je zat er nog in toen Sol een +1tje kreeg heurquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit er niet meer in he?Dus dan mis ik dat
Misschien maar weer terug dan
![]()
En nee hoor, ik maakte echt een grapje! Ben echt blij voor jullie
Wat is jouw medisch gedoe dan? Als je het wil vertellenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, join the club met een abonnement op de pillenindustrie.In cynische buien beticht ik de medische industrie baat te hebben bij zoveel mogelijk chronisch zieken. Want na diagnose heb je altijd controles, checks dmv bloedprikken, voorgeschreven medicatie en natuurlijk tig zorgaanbieders die de ongemakken tijdelijk kunnen verhelpen. Maar de oorzaak wegnemen: nope, can't do.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ook nietMaar heb wel contact met sommigen uit de app
![]()
dunno yet, dat is nl ook vijfjaarjumbileumdagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kom je de 22ste ook naar eindvandeweekmansen?
Er is meer geld te verdienen aan mensen ziek houden dan aan mensen genezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, join the club met een abonnement op de pillenindustrie.In cynische buien beticht ik de medische industrie baat te hebben bij zoveel mogelijk chronisch zieken. Want na diagnose heb je altijd controles, checks dmv bloedprikken, voorgeschreven medicatie en natuurlijk tig zorgaanbieders die de ongemakken tijdelijk kunnen verhelpen. Maar de oorzaak wegnemen: nope, can't do.
Vorm van reumaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is jouw medisch gedoe dan? Als je het wil vertellen
Mogguhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ik ook nietMaar heb wel contact met sommigen uit de app
![]()
ik kwam er dankzij Mart achterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik![]()
![]()
Heeft in groep gestaan, meerdere keren zelfs en ging er van uit dat je het dan wel wist
Precies, daarmee zijn chronische zieken gewoon verkapte geldkoeien. Win-win voor iedereen behalve de patiënt zelf.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er is meer geld te verdienen aan mensen ziek houden dan aan mensen genezen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zat er nog in toen Sol een +1tje kreeg heur
Sucksquote:
klinkt bekendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, daarmee zijn chronische zieken gewoon verkapte geldkoeien. Win-win voor iedereen behalve de patiënt zelf.
Truequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben niet cynischzonde van mm energie
welkom in de clubquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben niet cynischzonde van mm energie
En daarna ben je weer blij en is alles weer goedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
TrueMaar soms heb ik zo'n
moment
Lol, toen kwam het hier ook al voorbij inderdaadquote:
Je wil mijn neurofibromen echt niet kussen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kusje op al jullie gebreken
En hoera voor positief blijven!![]()
quote:
Sleeper cells in het DNA van mijn ouders, groot en overgrootouders ftwquote:
Op je wang dan maarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wil mijn neurofibromen echt niet kussen hoor![]()
Daar zitten ze ook, alleen niet heel zichtbaarquote:
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Lol, toen kwam het hier ook al voorbij inderdaad
Jezus da's kut zeg..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Sleeper cells in het DNA van mijn ouders, groot en overgrootouders ftwPa/ma, oma/opa, oom/tantes hebben nergens last van. Maar het schijnt doorgegeven kunnen worden waarbij de ouders dragers zijn zonder dat het gen bij hun zelf actief is.
Zo kreeg ik bij mijn geboorte psoriasis mee. En met vijftien jaar lentes jong sloeg het van buiten naar binnen > reuma > artritis psoriatica. Jeej voor ontvangen genen
Dat geeft niets!quote:
Ja, doe je goed! Ben ik trots op!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!
Gisteren lang gesprek op werk gehad, als het goed is hebben er nu div. collega's gedoneerd aan Hartekind. Dus ipv balen van mijn beperking zet ik me in om de kinderen met een beperking in de Hartklasse te hebben.
Gegeven paard in de bek kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Sleeper cells in het DNA van mijn ouders, groot en overgrootouders ftwPa/ma, oma/opa, oom/tantes hebben nergens last van. Maar het schijnt doorgegeven kunnen worden waarbij de ouders dragers zijn zonder dat het gen bij hun zelf actief is.
Zo kreeg ik bij mijn geboorte psoriasis mee. En met vijftien jaar lentes jong sloeg het van buiten naar binnen > reuma > artritis psoriatica. Jeej voor ontvangen genen
quote:
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft niets!
[..]
Ja, doe je goed! Ben ik trots op!![]()
brbquote:
not muchquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.
Hey Ess
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zeker als het een Trojaans paard blijkt te zijn
Niet direct over mij, maar over de anderen hierquote:
Ook weer Dam tot Dam??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.
Hey Ess
True, thatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zeker als het een Trojaans paard blijkt te zijn
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!
Gisteren lang gesprek op werk gehad, als het goed is hebben er nu div. collega's gedoneerd aan Hartekind. Dus ipv balen van mijn beperking zet ik me in om de kinderen met een beperking in de Hartklasse te hebben.
ja die sowieso. En omloop van Zandvoort ook. Ronde van Noord-Holland en een rit met JJdJ van zo'n 60 km van Roffa naar LDG dr hometown zijn bijna zeker. Maar dat is wel het matje. Ga er niet meer dan 4 rijden. Zeker omdat ik weer wil gaan voetballen en ook nog onregelmatig werk.quote:
Ik deed ook een beetjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Cat: Ik hoop dat er wat betere namen voor Bospop worden bekend gemaakt. Voor de eerste 2 namen: Kensington en Kovacs loop ik niet echt warm...
Goed bezig Toekmansquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja die sowieso. En omloop van Zandvoort ook. Ronde van Noord-Holland en een rit met JJdJ van zo'n 60 km van Roffa naar LDG dr hometown zijn bijna zeker. Maar dat is wel het matje. Ga er niet meer dan 4 rijden. Zeker omdat ik weer wil gaan voetballen en ook nog onregelmatig werk.
Ik behoor nu ook tot de nachtteruglezerts.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet direct over mij, maar over de anderen hier
Ik heb gister vanaf half 1-ish in m'n luie comfi stoel gezetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
not much
Jij je bed nog uit geweest gister?
[..]
Zo zie ik het nu wel met mijn auto-immuun ziekte. Mijn eigen firewall/afweersysteem meent in actie te moeten komen omdat er tig cellen zijn die de boodschap afgeven dat het mis is. En dus probeert mijn firewall icm anti-spyware het Trojaanse paard te elimineren. Maar das niet echt succesvol, want die doet telkens zich voor als iets onschuldigs. En in de tussentijd een beetje gezonde cellen in de buurt vernaggelen door ze laten ontsteken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mooie!
He Joos, kun jij een beetje klussen?![]()
Succesquote:
Erg kut, maar mooie omschrijving!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo zie ik het nu wel met mijn auto-immuun ziekte. Mijn eigen firewall/afweersysteem meent in actie te moeten komen omdat er tig cellen zijn die de boodschap afgeven dat het mis is. En dus probeert mijn firewall icm anti-spyware het Trojaanse paard te elimineren. Maar das niet echt succesvol, want die doet telkens zich voor als iets onschuldigs. En in de tussentijd een beetje gezonde cellen in de buurt vernaggelen door ze laten ontsteken.
Heb dus een update/patch nodig opdat mijn afweersysteem inziet volgens nieuwste definities dat het zonder problemen die tnf-alfa dingen kan blokken door ze in quarantaine te zetten. Gelukkig hebben ze tegenwoordig biologicals met de genoemde nieuwe definities aan boord. Maar die verlagen je gehele afweersysteem/firewall. Das mij iets te rigoureus. Ben je van chronische klachten af, ben je meer vatbaar voor alledaagse dingen zoals keelontsteking bijvoorbeeld.![]()
Nope, heb ik al eerder gezegd. Ben geen Bob de Bouwer maar Joost de sloperEn Boulangier Julian
Leuk twee voornamen hebben
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo zie ik het nu wel met mijn auto-immuun ziekte. Mijn eigen firewall/afweersysteem meent in actie te moeten komen omdat er tig cellen zijn die de boodschap afgeven dat het mis is. En dus probeert mijn firewall icm anti-spyware het Trojaanse paard te elimineren. Maar das niet echt succesvol, want die doet telkens zich voor als iets onschuldigs. En in de tussentijd een beetje gezonde cellen in de buurt vernaggelen door ze laten ontsteken.
Heb dus een update/patch nodig opdat mijn afweersysteem inziet volgens nieuwste definities dat het zonder problemen die tnf-alfa dingen kan blokken door ze in quarantaine te zetten. Gelukkig hebben ze tegenwoordig biologicals met de genoemde nieuwe definities aan boord. Maar die verlagen je gehele afweersysteem/firewall. Das mij iets te rigoureus. Ben je van chronische klachten af, ben je meer vatbaar voor alledaagse dingen zoals keelontsteking bijvoorbeeld.![]()
Nope, heb ik al eerder gezegd. Ben geen Bob de Bouwer maar Joost de sloperEn Boulangier Julian
Leuk twee voornamen hebben
Poule en/of de officiële app bedoel je nav het zien van de promo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:05 schreef essnhills het volgende:
WIDM prono nu maar eens zonder stress ruim op tijd ingevuld
Nee gewoon de prono hier op FOK!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Poule en/of de officiële app bedoel je nav het zien van de promo?
over een half uur kinderfeestje hier. Gelukkig maar een half uur hier in huis, dan richting activiteiten centrumquote:
quote:
Wat is een prono?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee gewoon de prono hier op FOK!![]()
Ik lees steeds pornoquote:
quote:
Ik heb geleerd dat je Essje op geen enkele manier in de context van seksualiteit, erotiek of porno hoort te brengen omdat ze dat niet zo leuk vind.quote:
quote:
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1quote:
quote:Wie is de Mol? Prono 2016
Wie valt er de komende aflevering af? Wie verliest er? Wie ontmaskert de mol? Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk.. Wie is de Mol?! Deze vragen ga je elke week beantwoorden in de Wie is de Mol Prono! Doe mee en laat zien dat jij het al die tijd bij het juiste eind had!
Elke week kun je hier voorspellen wie in de volgende aflevering gaat afvallen, wie gaat winnen, wie gaat verliezen en waar het natuurlijk allemaal om draait: Wie is de mol van 2016?
Kijk. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
Volgens mij staat het voor prognose
[..]
Ja dat dacht ik ook hoor, maar dacht dat het vast iets van voorspelling ofzo of voorstukje is? En ik weet dat dat niet bij ess hoortquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Essje op geen enkele manier in de context van seksualiteit, erotiek of porno hoort te brengen omdat ze dat niet zo leuk vind.
Dus mijn hersenen zeggen: "Wat is prono?"
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Essje op geen enkele manier in de context van seksualiteit, erotiek of porno hoort te brengen omdat ze dat niet zo leuk vind.
Dus mijn hersenen zeggen: "Wat is prono?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Aha, meteen maar daar mijn prognose gedropt. Op andere sites noemen ze dat meedoen aan een poule zoals je bij het EK/WK voetbal ook hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
Volgens mij staat het voor prognose
[..]
Het vast een woordgrapje omdat porno ook wel prono wordt geschreven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aha, meteen maar daar mijn prognose gedropt. Op andere sites noemen ze dat meedoen aan een poule zoals je bij het EK/WK voetbal ook hebt
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
EssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK. Klusheld: structuurverf van de muur wegkrijgen -zonder- stucadoor in te huren. Hoe?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:09 schreef Saisai het volgende:
ik heb geverfd in de woonkamer.
nu stinkt het hier.
Als je een serieus antwoord wil wat ook écht werkt, moet ik je toch wijzen op het advies van mijn vrienden van K&W.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK. Klusheld: structuurverf van de muur wegkrijgen -zonder- stucadoor in te huren. Hoe?
Op K&W brullen ze alleen maar "stucadoor" dus dat levert geen nieuwe inzichten op.
2 eerder klussen door een timmerbedrijf hebben mijn vertrouwen in die beroepsgroep tot -veel doen dalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je een serieus antwoord wil wat ook écht werkt, moet ik je toch wijzen op het advies van mijn vrienden van K&W.
nja, daarom altijd vragen of je ergens resultaat kunt bekijken. helaasquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
2 eerder klussen door een timmerbedrijf hebben mijn vertrouwen in die beroepsgroep tot -veel doen dalen.
dan ga ik het maar zelf doen.
Neuh niet op tijd ter plaatse zijn, aantoonbaar minder uren werken als op factuur geschreven, magische meerkosten, kwaliteit gauw gauw snel snel, afspraken niet op papier willen zetten enz enzquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:44 schreef Saisai het volgende:
[..]
nja, daarom altijd vragen of je ergens resultaat kunt bekijken. helaas
Ik snap wat je bedoelt. Jammer dat dat moet inderdaad. Maar altijd alles op papier zetten en foto's maken. Is helaas nodig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh niet op tijd ter plaatse zijn, aantoonbaar minder uren werken als op factuur geschreven, magische meerkosten, kwaliteit gauw gauw snel snel, afspraken niet op papier willen zetten enz enz
En ik kan heel slecht tegen gezeik, maar als je dat bij mij doet dan ben ik genoodzaakt veel gezeik te veroorzaken, waar ik dan zelf gewoon fysiek ellendig van word..
zelf stucen met goudbandquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
OK. Klusheld: structuurverf van de muur wegkrijgen -zonder- stucadoor in te huren. Hoe?
Op K&W brullen ze alleen maar "stucadoor" dus dat levert geen nieuwe inzichten op.
oeps.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:49 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* vriendin van me vraagt hulp bij dr webshop. rare foutmeldingen.
onderzoek de webserver.. disk vol...
Blijkt upload folder vol pr0n te staan. (Ze maakt schilderijtjes in opdracht).
Iets fout met de uploadmodule dus
Ik zal eerst een deel van de "hoogte" van de structuurverf kwijt moeten, want anders komt het bij het houtwerk lelijk uit. Met fix n finish oid kan ik dan ontstane oneffenheden wel wegsmeren.quote:
wegbikken, schuren en dan hele muur stucen met goudband, geloof niet dat er veel opties zijn anders, sterkte is rotklusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zal eerst een deel van de "hoogte" van de structuurverf kwijt moeten, want anders komt het bij het houtwerk lelijk uit. Met fix n finish oid kan ik dan ontstane oneffenheden wel wegsmeren.
Moet het "er op" dan heb ik wel 4mm nodig, en dat wordt heel lelijk bij het houtwerk.
Was van plan een poging te doen met een goed scherp geslepen schraapijzer....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wegbikken, schuren en dan hele muur stucen met goudband, geloof niet dat er veel opties zijn anders, sterkte is rotklus
ja dat zal wel werkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was van plan een poging te doen met een goed scherp geslepen schraapijzer....
De heren met Baarden van de Huisband zullen vast ook weer komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik deed ook een beetjetoen ik het las. Zijn er allebei al eens geweest. Ze moeten niet teveel in herhaling gaan vallen.
Nu off, ik kom naar jouw stadje en ga de Bunker onveilig maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
1 m2 misschien, hele muur ga je gillend gek van worden hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was van plan een poging te doen met een goed scherp geslepen schraapijzer....
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
1 m2 misschien, hele muur ga je gillend gek van worden hoor
Ik ben niet zo snel gek te krijgenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
1 m2 misschien, hele muur ga je gillend gek van worden hoor
Ik bewaar deze even tot je bezig bentquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel gek te krijgen
Week 8 moet er behang op de muren zitten, een nieuw laminaatvloertje, houtwerk geschilderd en een nieuwe PAX kast op zijn plek staan..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bewaar deze even tot je bezig bent
Wanneer ga je aan de slag en hoeveel m2 is het?
Ah ok, kinderkamer ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Week 8 moet er behang op de muren zitten, een nieuw laminaatvloertje, houtwerk geschilderd en een nieuwe PAX kast op zijn plek staan..
Nee eigen slaapkamer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, kinderkamer ofzo?
Hell of a job in ieder geval...
is het echt structuurverf?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee eigen slaapkamer.
Nieuw bed gekocht, poepsjiek. Ga ik niet in een kamer zetten die al sinds 2005 geen tlc meer heeft gehad.
Ik zou lekker een goeie stukadoor inhuren (geen timmerman of klussendienst).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee eigen slaapkamer.
Nieuw bed gekocht, poepsjiek. Ga ik niet in een kamer zetten die al sinds 2005 geen tlc meer heeft gehad.
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.quote:
Je kan eens proberen met afbijtmiddel. Als het echt van die goedkope troep is heb dik kans dat je het daarmee weg krijgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.
quote:Sommigen verwijderen het met een stoom apparaat en zeggen dat het ongeveer net zo lang duurd als behang dat moeilijk te verwijderen is. Maar dat zal af hangen van hoe goed de structuurverf op de ondergrond hechtte bij het aanbrengen.
Ook schuren met een ruwe klinker, welke ze ook gebruiken om de weg mee aan te leggen, werkt goed bij een fijne structuur.
Schuren met een schuurmachine kan, maar geeft te veel stof. Gebruik dan iniedergeval een schuurmachine met afzuiging. Afzuigen met je stofzuiger is niet aan te raden, aangezien dit de levensduur van de stofzuiger niet bepaald verlengd.
Vergeet ook niet een goed mondkapje, want het fijnstof is ook voor mensen niet bepaald gezond.
Je kunt het ook egaliseren met egaliseer van Alabastine , dat is voor de leek vrij makkelijk te verwerken en breng maar een laagje van 1 a 2 mm aan op de bestaande laag.
Als je zelf gaat egaliseren, buig dan de punten van je spackmes ( een soort breed plamuurmes) een beetje om, dat voorkomt onnodige strepen.
Lukt dit niet of is de muur eronder al niet echt glad, laat dan een stucadoor komen.
Thnx; dat laatste had ik dus gedaan 1 kamer die ik eerder heb aangepakt. Is uiteindelijk 4mm egaliseerzooi van Alebastine op gegaan; 100-en euro's.quote:
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel gek te krijgen
johnies en anita'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef tailfox het volgende:
Welke persoonlijkheden heb je in groepswerk?
stucken, wat een K werk is datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.
niet goed ?quote:
dus wel een groot deelquote:
Of ze het hier ook komt doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.
Koele donkere droge plek, met ventilatie. Zijn ze zeker 6 tot 8 weken prima houdbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Stempels makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Alsof de mensen die nu posten dat wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof de mensen die nu posten dat weten
Klopt!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Jij leeft kunstmatig, dat telt nietquote:
Wat voor een lekkers?quote:
Voor niet bak-liefhebbers maar slimmeriken op RTL 4 weet ik veel en voor de puzzelaars op Ned 1 WIDM.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef fietsie het volgende:
Voor bak-liefhebbers: Victorian Bakers op BBC
Bijna stroopachtig portjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |