aangebrand of je kookt goedquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ik ben dus wéér wakker
Heb net twee tartaartjes gebakken en zit die te nommen op brood
Koos licjt over de zeik, want die werd wakker van de lucht
Ik kook primaquote:
nu heb ik honger thanksquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kook prima
Alleen boter in de pan en reepjes tartaar snel bakken geeft wel wat luchtjes![]()
Omnomnom, lekker man
Ik nu iets minder.quote:
ik bamischijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:52 schreef Molo het volgende:
Ik ben dus wéér wakker
Heb net twee tartaartjes gebakken en zit die te nommen op brood
Koos licjt over de zeik, want die werd wakker van de lucht
geen idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik nu iets minder.
Heb je niks te knagen in huis?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
kut kroeg, 50 euro spenderen en er maar 25 terug zien. Lokale kroeg is geen uitgaan.
ik hou niet van sex he.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde van en geld... Had je beter naar de batsclub van GF kunnen gaan, zit eten nog bij inbegrepen ook
Omnomnom!quote:
Wat???quote:
ik heb een kwart life crisis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat???
Maar dan nog, beetje bier drinken, eten, kletsen met mensen waar je geen sex mee gaat hebben.
Of gewoon bij vrienden thuis afspreken, allemaal paar flessen drank meez bittergarnituur in de frituurpan, hatsaaaaa, feestje
Maar jij bent toch helemaal nog geen 25 toch?quote:
1/5 life crisis?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar jij bent toch helemaal nog geen 25 toch?
quote:
zie een post omhoogquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Molo het volgende:
[..]
En waar zit je precies mee dan?
Ik vond het leven tot afstuderen maar stom, hoewel drukker en meer verantwoordelijkheden enzo, veel leuker daarna
En ik ben 33 en oud en wijs (en grijs) enzo
Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom wilt iedereen dat ik een vriendje "fix"
Als jij weet wat je wilt moet je lekker de rest laten voor wie ze zijn. Stelletje retard fokkers die jaloers zijn of te dom/autistisch om hun eigen reet af te vegen.quote:
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keek)
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.
Kunnen mensen mij gewoon single en lonely accepteren zonder aan mijn hoofd te zeuren.
Dat is eigenlijk al mijn first world problemen
haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.
Laat een snor staan, met jouw blonde haar ziet dat er waarschijnlijk niet uit en dat creëert wat makkelijker afstand
Geen goeie tip, geen geld terug
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
haha.
Maar ik wil gewoon single en alleen zijn maar mensen snappen niet dat ik gelukkig ben.
niemand leest terug van een nacht ;pquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.
Net als kinderen, wil je ze wel, prima, wil je ze niet ook prima. Of ambitie om hoge functie te krijgen, wil je het wel, prima, wil je het niet, ook goed toch.
Allemaal niets mis mee
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Joh ik heb van de week mijn vent uitgekafferd omdat hij hamburgers had gekocht ipv tartaar waar ik km vroegquote:
crv sowieso, en GF ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Nou, nu primaquote:
yea geen dure kosten meerrrquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, nu prima
Op wat frequent kotsen en fors verlaagd energieniveau na mag ik niet klagen.
En ik ga zwaar gematst worden met opdrachten maken voor opleiding, dus mijn vrees van gisteren dat ik ermee moet stoppen en volgend jaar voor duur geld opnieuw moet doen is helemaal weg
Gelukkig het weekend in, jeej
Nou, ik moet nog een baby krijgen hequote:
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog een baby krijgen he![]()
Krengen kosten ook geld, maar dat is voor wat leuks.
Opleiding opnieuw betalen van duizenden euro's word ik minder happy van, als ik dat geld al betaald heb dit jaar(wel grotendeels vergoed door werk nu moet ik daar eerlijk bij zeggen)
Al moet ik zeggen dat babyspullen ook wel mee valt, heb geen dure smaak, koop veel tweedehands dingen en ik krijg wat antieke meuk van vrienden en familie
Handgemaakte kinderstoel van 80 jaar oud ofzo![]()
En Tailtje, heb jij leuke plannen dit weekend?
Slapen wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?
eten niet vergeten of coursequote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Slapen wel hoor
Maar je gaat toch nog wel wat anders doen?
Eten is leukquote:
zo slechte kok?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Eten is leuk(tenzij mijn moeder kookt
)
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaatquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaat
Enige kruiden die zij kent zijn bijvoorbeeld zout, peper en nootmuskaat, meer heeft ze serieus niet in haar keukenkastjes staan![]()
Gelukkig is ze verder wel lief(en woon ik op mezelf en kook ik lekker zelf
)
Ik ga nog even proberen mijn android update erdoor te voeren en dan slapen. Dus wellicht tot morgen
Fijn weekend meneertje!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb de hele nacht doorgeslapen....
Niet eens gemerkt dat de kleine om 4 uur een flesje heeft gehad...
ideale partner voor ieniquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Gevalletje grijze....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:06 schreef Molo het volgende:
Moggûh!
Ohja, kapper, moet ik ook weer eens heen
Yep, zoiets jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
quote:
quote:
ja maar dan korterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
goed inpakken, frisse lucht is goed voor zequote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jij en D niet mee?
Ik ga straks op mijn neefje passen, neem mijn draagzak mee, lekker wandelen straks als het weer het toe laat
Oh ja, dat is waar, dat onthoud ik toch niet johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.
Hard werken als vader hoor..
Jij gaat vast oefenen dus. Leuk hoor!
Remy heb ik ook als schot voor de boeg Mol. En anders Rop, een Jon (Mol seizoen 9) junior qua uiterlijk en gedrag maar gemixt met het kapsel van Margriet (vorig jaar de mol)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef essnhills het volgende:
Oh, en Remy is de mol.
Of anders Taeke.
En Marjolein is een huppelkutje
Please do mevrah!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Wel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:37 schreef Molo het volgende:
Nog een nacht terug lezert![]()
Nou, ik vind kamperen leuk, anderen vinden hotels fijner, allebei prima![]()
(Al is beetje avontuurlijk kamperen natuurlijk veel toffer)
Ik heb zelfs al een kampeerbedje gekocht voor de baby![]()
Ik lees ook vaak terug, vind het toch eigenlijk vaak wel leuk jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapen
Ik heb meer ervaring met kamperen en youth hostels dan met superdeluxe hotels. Maar beide zijn primaWildkamperen lijkt me tof in Scandinavie
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, draai heavy metal Spotify list en de buren zijn stil bwhehehehehe
Ze schakelen een tandje bij en gingen doorquote:
how you doin'?quote:
wat wil je dat het doet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Klote, adobe acrobat doet niet wat ik wil
Miniquote:
Catquote:
Goedemorgen Bosjequote:
Lekker warm losdouchenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
Aloha Cat22, Miniem, Marijke, Vijzel & Voxs.
Zoals verwacht zeurende spieren bij het opstaan en richting de douche begeven. Tijd voor brunch: pannekoeken
als ik uit een ander bestand wat copy paste en dan op sla, dan loopt ie te mekkeren dat hij het font niet herkent terwijl het Calibri is for fuck sake.quote:
oh dat is naarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Midden in de nacht wakker worden van kramp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |