SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Gevalletje grijze....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:06 schreef Molo het volgende:
Moggûh!
Ohja, kapper, moet ik ook weer eens heen
Yep, zoiets jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
quote:
quote:
ja maar dan korterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gevalletje grijze....
[ afbeelding ]
nu?
goed inpakken, frisse lucht is goed voor zequote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:15 schreef Arch-Indar het volgende:
Kinderwagen in orde maken. Straks gaan de dames voor het eerst sinds 10 dagen naar buiten.
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jij en D niet mee?
Ik ga straks op mijn neefje passen, neem mijn draagzak mee, lekker wandelen straks als het weer het toe laat
Oh ja, dat is waar, dat onthoud ik toch niet johquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jawel, ik ga mee. Dennis is al op de badminton joh.
Hard werken als vader hoor..
Jij gaat vast oefenen dus. Leuk hoor!
Remy heb ik ook als schot voor de boeg Mol. En anders Rop, een Jon (Mol seizoen 9) junior qua uiterlijk en gedrag maar gemixt met het kapsel van Margriet (vorig jaar de mol)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:25 schreef essnhills het volgende:
Oh, en Remy is de mol.
Of anders Taeke.
En Marjolein is een huppelkutje
Please do mevrah!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Wel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:37 schreef Molo het volgende:
Nog een nacht terug lezert![]()
Nou, ik vind kamperen leuk, anderen vinden hotels fijner, allebei prima![]()
(Al is beetje avontuurlijk kamperen natuurlijk veel toffer)
Ik heb zelfs al een kampeerbedje gekocht voor de baby![]()
Ik lees ook vaak terug, vind het toch eigenlijk vaak wel leuk jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Goed begin van de dag om te lezen wat je hebt gemist terwijl je lag te slapen
Ik heb meer ervaring met kamperen en youth hostels dan met superdeluxe hotels. Maar beide zijn primaWildkamperen lijkt me tof in Scandinavie
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:54 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, draai heavy metal Spotify list en de buren zijn stil bwhehehehehe
Ze schakelen een tandje bij en gingen doorquote:
how you doin'?quote:
wat wil je dat het doet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Klote, adobe acrobat doet niet wat ik wil
Miniquote:
Catquote:
Goedemorgen Bosjequote:
Lekker warm losdouchenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
Aloha Cat22, Miniem, Marijke, Vijzel & Voxs.
Zoals verwacht zeurende spieren bij het opstaan en richting de douche begeven. Tijd voor brunch: pannekoeken
als ik uit een ander bestand wat copy paste en dan op sla, dan loopt ie te mekkeren dat hij het font niet herkent terwijl het Calibri is for fuck sake.quote:
oh dat is naarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Midden in de nacht wakker worden van kramp![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |