Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:02 schreef tailfox het volgende:
Waarom wilt iedereen dat ik een vriendje "fix"
Als jij weet wat je wilt moet je lekker de rest laten voor wie ze zijn. Stelletje retard fokkers die jaloers zijn of te dom/autistisch om hun eigen reet af te vegen.quote:
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze begrijpen je gewoon niet en/of zijn jaloers op je uiterlijk (ja, ik had je zien posten omdat ik in AT keek)
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik bedoel 5 meiden gezoend in een week. Voel mij er echt niet beter om.
Kunnen mensen mij gewoon single en lonely accepteren zonder aan mijn hoofd te zeuren.
Dat is eigenlijk al mijn first world problemen
haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah zo, je hebt gewoon een lief schattig koppie... Vallen gewoon veel meiden op vrees ik.
Laat een snor staan, met jouw blonde haar ziet dat er waarschijnlijk niet uit en dat creëert wat makkelijker afstand
Geen goeie tip, geen geld terug
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
haha.
Maar ik wil gewoon single en alleen zijn maar mensen snappen niet dat ik gelukkig ben.
niemand leest terug van een nacht ;pquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn ze te jong voor joh. Ik ken genoeg gelukkige alleenstaanden, niks mis mee hoor.
Net als kinderen, wil je ze wel, prima, wil je ze niet ook prima. Of ambitie om hoge functie te krijgen, wil je het wel, prima, wil je het niet, ook goed toch.
Allemaal niets mis mee
(Ik kan ook de kamperen/hotel vergelijking maken maar dat ligt hier vaak gevoelig in de SC![]()
)
Joh ik heb van de week mijn vent uitgekafferd omdat hij hamburgers had gekocht ipv tartaar waar ik km vroegquote:
crv sowieso, en GF ookquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
niemand leest terug van een nacht ;p
Nou, nu primaquote:
yea geen dure kosten meerrrquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, nu prima
Op wat frequent kotsen en fors verlaagd energieniveau na mag ik niet klagen.
En ik ga zwaar gematst worden met opdrachten maken voor opleiding, dus mijn vrees van gisteren dat ik ermee moet stoppen en volgend jaar voor duur geld opnieuw moet doen is helemaal weg
Gelukkig het weekend in, jeej
Nou, ik moet nog een baby krijgen hequote:
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog een baby krijgen he![]()
Krengen kosten ook geld, maar dat is voor wat leuks.
Opleiding opnieuw betalen van duizenden euro's word ik minder happy van, als ik dat geld al betaald heb dit jaar(wel grotendeels vergoed door werk nu moet ik daar eerlijk bij zeggen)
Al moet ik zeggen dat babyspullen ook wel mee valt, heb geen dure smaak, koop veel tweedehands dingen en ik krijg wat antieke meuk van vrienden en familie
Handgemaakte kinderstoel van 80 jaar oud ofzo![]()
En Tailtje, heb jij leuke plannen dit weekend?
Slapen wel hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
leuke plannen? Valt studeren en slapen onder leuk?
eten niet vergeten of coursequote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Slapen wel hoor
Maar je gaat toch nog wel wat anders doen?
Eten is leukquote:
zo slechte kok?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Eten is leuk(tenzij mijn moeder kookt
)
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaatquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 05:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, huishoudschool van eind jaren '50, begin '60. Alles doodgekookt en met ladingen nootmuskaat
Enige kruiden die zij kent zijn bijvoorbeeld zout, peper en nootmuskaat, meer heeft ze serieus niet in haar keukenkastjes staan![]()
Gelukkig is ze verder wel lief(en woon ik op mezelf en kook ik lekker zelf
)
Ik ga nog even proberen mijn android update erdoor te voeren en dan slapen. Dus wellicht tot morgen
Fijn weekend meneertje!
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 07:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb de hele nacht doorgeslapen....
Niet eens gemerkt dat de kleine om 4 uur een flesje heeft gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |