Dacht dat het al wel bekend was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat heb ik gemist
Vriendin!
ldg'tjequote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Hai!quote:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
LDGquote:
quote:
Ach, geeft toch nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
ik heb nog 0,0 gesport dit jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
LDG
Ik had trouwens 2,5u gesport gisterenMaandag maar eens met een minder geïmproviseerd schema aan de slag
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hier
Oh nee! Wat happend?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nog 0,0 gesport dit jaar![]()
Medisch gezeikgrote auwie
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorAls het echt belangrijk is worden we vast op de hoogte gehouden
Behalve Sol, die is on s gewoon vergeten
Kutdingen zijn het dan. Heb het af en toe. Vaak bij wakker worden, bewegen met de benen en het is raak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.quote:
Goedemorgenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat haha
Het jaar is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
Ik ga het niet overal rond schreeuwenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Behalve Sol, die is ons gewoon vergeten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?Of ben ik in de war?
Hoe dan ook, super super kut meis!
Klinkt idd als Crohnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga het niet overal rond schreeuwen
Kom je de 22ste ook naar eindvandeweekmansen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkeZie de PI
Maar je had best even kunnen appen
Ik zit er niet meer in he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik![]()
![]()
Heeft in groep gestaan, meerdere keren zelfs en ging er van uit dat je het dan wel wist
Darmgedoequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja crohn of n andere variant daarvan waarschijnlijknja ach, gelukkig zijn er pillen voor
pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |