Mogguhquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Midden in de nacht wakker worden van kramp![]()
Beide kuiten zelfsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
oh dat is naarniet je kuit hoop ik?
Nog last van nuquote:
Acherrum!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
In je kleine teen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:52 schreef Solique het volgende:
Mogguh
gfquote:
aarghquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
*MI heeft*quote:
Misschien is 2,5 uur sporten toch teveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
Beetje mij zien creperenquote:
Hulde!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Saisai het volgende:
uiteindelijk heeft acrobat het trouwens opgegeven, ik bleek koppiger te zijn
Was woensdag dus wel late reactie danquote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Misschien is 2,5 uur sporten toch teveel.
Hmm, magnesium aanvullen dan maar?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Was woensdag dus wel late reactie dan
Ik ga ontbijtenquote:
Was maar anderhalf uur woensdag, rustig aan beginnen.quote:
Dingen verspreiden over dagen. Cardio/kracht bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga ontbijten
[..]
Was maar anderhalf uur woensdag, rustig aan beginnen.
true thatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als hij de marathon in die tijd gelopen heeft valt dat reuze mee
Doe ik ook, cardio kan je sowieso vaker doen. Kracht alleen met voldoende rust er tussen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:05 schreef Voxs het volgende:
Dingen verspreiden over dagen. Cardio/kracht bedoel ik.
Ik heb er in de winter vaker last van. In voeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Doe ik ook, cardio kan je sowieso vaker doen. Kracht alleen met voldoende rust er tussen.
Maar sowieso geen idee waarom ineens last, rustig aan gedaan.
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er in de winter vaker last van. In voeten.
Altijd het beste idee om goed warm te wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.
Wie weet wel te koud gelegen vannacht, snel mijn vriendin weer deze kant op
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heel soms, al lange tijd nu niet gehad en zeker niet in beide.
Wie weet wel te koud gelegen vannacht, snel mijn vriendin weer deze kant op
Dacht dat het al wel bekend was.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat heb ik gemist
Vriendin!
ldg'tjequote:
Hoiquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Hai!quote:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het al wel bekend was.Yup
[..]
ldg'tje![]()
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hierquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai!
[..]
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
LDGquote:
quote:
Ach, geeft toch nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als ik werk ben ik er niet zo veel he?![]()
Maar yay!
![]()
ik heb nog 0,0 gesport dit jaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
LDG
Ik had trouwens 2,5u gesport gisterenMaandag maar eens met een minder geïmproviseerd schema aan de slag
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik kom hier ook eens in de week even hoi zeggen en draaf soms op bij de zaagmansen. Ik mis alles hier
Oh nee! Wat happend?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb nog 0,0 gesport dit jaar![]()
Medisch gezeikgrote auwie
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat hahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat we niet heel veel missen hoorAls het echt belangrijk is worden we vast op de hoogte gehouden
Behalve Sol, die is on s gewoon vergeten
Kutdingen zijn het dan. Heb het af en toe. Vaak bij wakker worden, bewegen met de benen en het is raak.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Beide kuiten zelfs
[..]
Nog last van nu
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.quote:
Goedemorgenquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zit ook niet in de app, maar ach t zal me ook allemaal wat haha
Het jaar is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
Ik ga het niet overal rond schreeuwenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Behalve Sol, die is ons gewoon vergeten
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeeee! Is dat dan Crohn?Of ben ik in de war?
Hoe dan ook, super super kut meis!
Klinkt idd als Crohnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk chronische darmontsteking. Met de daarbij komende pijn in gewrichten en 0,0 energie. Krijg maandag officiële uitslag.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga het niet overal rond schreeuwen
Kom je de 22ste ook naar eindvandeweekmansen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje mupkeZie de PI
Maar je had best even kunnen appen
Ik zit er niet meer in he?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet ik![]()
![]()
Heeft in groep gestaan, meerdere keren zelfs en ging er van uit dat je het dan wel wist
Darmgedoequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Ja crohn of n andere variant daarvan waarschijnlijknja ach, gelukkig zijn er pillen voor
pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |