Of ze het hier ook komt doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.
Koele donkere droge plek, met ventilatie. Zijn ze zeker 6 tot 8 weken prima houdbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Stempels makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Alsof de mensen die nu posten dat wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof de mensen die nu posten dat weten
Klopt!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Jij leeft kunstmatig, dat telt nietquote:
Wat voor een lekkers?quote:
Voor niet bak-liefhebbers maar slimmeriken op RTL 4 weet ik veel en voor de puzzelaars op Ned 1 WIDM.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef fietsie het volgende:
Voor bak-liefhebbers: Victorian Bakers op BBC
Bijna stroopachtig portjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |