Daar zitten ze ook, alleen niet heel zichtbaarquote:
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Lol, toen kwam het hier ook al voorbij inderdaad
Jezus da's kut zeg..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Sleeper cells in het DNA van mijn ouders, groot en overgrootouders ftwPa/ma, oma/opa, oom/tantes hebben nergens last van. Maar het schijnt doorgegeven kunnen worden waarbij de ouders dragers zijn zonder dat het gen bij hun zelf actief is.
Zo kreeg ik bij mijn geboorte psoriasis mee. En met vijftien jaar lentes jong sloeg het van buiten naar binnen > reuma > artritis psoriatica. Jeej voor ontvangen genen
Dat geeft niets!quote:
Ja, doe je goed! Ben ik trots op!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!
Gisteren lang gesprek op werk gehad, als het goed is hebben er nu div. collega's gedoneerd aan Hartekind. Dus ipv balen van mijn beperking zet ik me in om de kinderen met een beperking in de Hartklasse te hebben.
Gegeven paard in de bek kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Sleeper cells in het DNA van mijn ouders, groot en overgrootouders ftwPa/ma, oma/opa, oom/tantes hebben nergens last van. Maar het schijnt doorgegeven kunnen worden waarbij de ouders dragers zijn zonder dat het gen bij hun zelf actief is.
Zo kreeg ik bij mijn geboorte psoriasis mee. En met vijftien jaar lentes jong sloeg het van buiten naar binnen > reuma > artritis psoriatica. Jeej voor ontvangen genen
quote:
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat geeft niets!
[..]
Ja, doe je goed! Ben ik trots op!![]()
brbquote:
not muchquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.
Hey Ess
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zeker als het een Trojaans paard blijkt te zijn
Niet direct over mij, maar over de anderen hierquote:
Ook weer Dam tot Dam??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx. Komend jaar minimaal 4 fietstochten voor geld/naamsbekendheid.
Hey Ess
True, thatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, zeker als het een Trojaans paard blijkt te zijn
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
die schrijvende meneer komt btw wel heel dichtbij nu!
Gisteren lang gesprek op werk gehad, als het goed is hebben er nu div. collega's gedoneerd aan Hartekind. Dus ipv balen van mijn beperking zet ik me in om de kinderen met een beperking in de Hartklasse te hebben.
ja die sowieso. En omloop van Zandvoort ook. Ronde van Noord-Holland en een rit met JJdJ van zo'n 60 km van Roffa naar LDG dr hometown zijn bijna zeker. Maar dat is wel het matje. Ga er niet meer dan 4 rijden. Zeker omdat ik weer wil gaan voetballen en ook nog onregelmatig werk.quote:
Ik deed ook een beetjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Cat: Ik hoop dat er wat betere namen voor Bospop worden bekend gemaakt. Voor de eerste 2 namen: Kensington en Kovacs loop ik niet echt warm...
Goed bezig Toekmansquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja die sowieso. En omloop van Zandvoort ook. Ronde van Noord-Holland en een rit met JJdJ van zo'n 60 km van Roffa naar LDG dr hometown zijn bijna zeker. Maar dat is wel het matje. Ga er niet meer dan 4 rijden. Zeker omdat ik weer wil gaan voetballen en ook nog onregelmatig werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |