Ik bewaar deze even tot je bezig bentquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel gek te krijgen
Week 8 moet er behang op de muren zitten, een nieuw laminaatvloertje, houtwerk geschilderd en een nieuwe PAX kast op zijn plek staan..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bewaar deze even tot je bezig bent
Wanneer ga je aan de slag en hoeveel m2 is het?
Ah ok, kinderkamer ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Week 8 moet er behang op de muren zitten, een nieuw laminaatvloertje, houtwerk geschilderd en een nieuwe PAX kast op zijn plek staan..
Nee eigen slaapkamer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah ok, kinderkamer ofzo?
Hell of a job in ieder geval...
is het echt structuurverf?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee eigen slaapkamer.
Nieuw bed gekocht, poepsjiek. Ga ik niet in een kamer zetten die al sinds 2005 geen tlc meer heeft gehad.
Ik zou lekker een goeie stukadoor inhuren (geen timmerman of klussendienst).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee eigen slaapkamer.
Nieuw bed gekocht, poepsjiek. Ga ik niet in een kamer zetten die al sinds 2005 geen tlc meer heeft gehad.
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.quote:
Je kan eens proberen met afbijtmiddel. Als het echt van die goedkope troep is heb dik kans dat je het daarmee weg krijgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja van die goedkope rotzooi van verf en zaagsel; vorige bewoners wilden hun sporen van slecht onderhoud zo uitwissen.
quote:Sommigen verwijderen het met een stoom apparaat en zeggen dat het ongeveer net zo lang duurd als behang dat moeilijk te verwijderen is. Maar dat zal af hangen van hoe goed de structuurverf op de ondergrond hechtte bij het aanbrengen.
Ook schuren met een ruwe klinker, welke ze ook gebruiken om de weg mee aan te leggen, werkt goed bij een fijne structuur.
Schuren met een schuurmachine kan, maar geeft te veel stof. Gebruik dan iniedergeval een schuurmachine met afzuiging. Afzuigen met je stofzuiger is niet aan te raden, aangezien dit de levensduur van de stofzuiger niet bepaald verlengd.
Vergeet ook niet een goed mondkapje, want het fijnstof is ook voor mensen niet bepaald gezond.
Je kunt het ook egaliseren met egaliseer van Alabastine , dat is voor de leek vrij makkelijk te verwerken en breng maar een laagje van 1 a 2 mm aan op de bestaande laag.
Als je zelf gaat egaliseren, buig dan de punten van je spackmes ( een soort breed plamuurmes) een beetje om, dat voorkomt onnodige strepen.
Lukt dit niet of is de muur eronder al niet echt glad, laat dan een stucadoor komen.
Thnx; dat laatste had ik dus gedaan 1 kamer die ik eerder heb aangepakt. Is uiteindelijk 4mm egaliseerzooi van Alebastine op gegaan; 100-en euro's.quote:
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel gek te krijgen
johnies en anita'squote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:35 schreef tailfox het volgende:
Welke persoonlijkheden heb je in groepswerk?
stucken, wat een K werk is datquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.
niet goed ?quote:
dus wel een groot deelquote:
Of ze het hier ook komt doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Chicolade heeft zelf gestuct geloof ik. Misschien kun je haar vragen.
Koele donkere droge plek, met ventilatie. Zijn ze zeker 6 tot 8 weken prima houdbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Stempels makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Aardappelgalore, 1+1 bij de Jumbo. Wat moet ik met 6 kiloQua prijs had ik 1 euro kunnen besparen door twee zakken van een kilo te halen. Nu dus twee zakken van 3 kilo. Eerst maar door de stamppot boerenkool, kijken hoeveel ik daarin kwijt kan. En verder versnijden tot patat. Hoelang zijn die krengen houdbaar? Omdat ik er zo weinig van eet lopen ze bij mij sneller uit dan dat ze opgegeten worden
Alsof de mensen die nu posten dat wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof de mensen die nu posten dat weten
Klopt!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker terwijl het de laatste dagen hier gezellig was.
[..]
Leven, wat is dat?
Jij leeft kunstmatig, dat telt nietquote:
Wat voor een lekkers?quote:
Voor niet bak-liefhebbers maar slimmeriken op RTL 4 weet ik veel en voor de puzzelaars op Ned 1 WIDM.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:33 schreef fietsie het volgende:
Voor bak-liefhebbers: Victorian Bakers op BBC
Bijna stroopachtig portjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |