SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat is daar aan de hand?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Waaif huilt en de koning ligt er als dooie naastIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Het begon al met die Laafquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Waar ik al over klaag sinds Gabriëlle er in zit. Maar het valt nu extra op door die andere - doe maar niet -
[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 08-01-2016 22:37:31 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftquote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
de neger shit niet ? diggen ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën Nederlandsquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gezeik moet je negeren en niet serieus nemen.
Harde bewoordingen van waaif zijn grappen...
Ik weet het even niet meer...![]()
quote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
is niet zo moeilijk toch? hoorde haar huilen, en zg Ivan naar boven kijken, thats allquote:Make trouble not war![]()
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijftIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik denk dat we een kuiltje moeten graven voor Do...kan ze poepen...quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar nu zitten er drie in! Gabs, Ramona en Rowena. Die spreken geen van drieën NederlandsTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja dat moet uitgemolken worden. Alles voor een tv momentje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja dat zal het zijn. Drama dat ze gescheiden worden.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.
Rowena vind ik twijfelachtig. Die raps zijn zo ordinair
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.![]()
Is ook zo. Als ze de stoere rapster uithangt gaat ze buitenaards brabbelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rowena kan het best, als ze in normaal gezelschap verkeert. Dat is nog het meest kwalijke.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oogquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Omg ze gaat toch niet teveel verdriet krijgen dat ze blijft![]()
![]()
dat soort vragen moet je niet wakker van liggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?het verandert per dag
![]()
die pleuren ze het liefst nog ergens op de akkerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:27 schreef Hagenesie het volgende:
dacht dat b en b gasten niet op de slaapkamers mochten komen?Make trouble not war![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog![]()
Twinning = boring![]()
rap past niet en tennis wel vind ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gabriëlle is verreweg de ergste. Bijstand tot haar AOW.
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.![]()
![]()
Jezus Fritsie,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oogsinds wanneer?
![]()
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
Ik ook niet maar ze was het toch echt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog(De vloek van René
)
![]()
Ze moet weg, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb niet voor niets m'n ui veranderd voor plop-oog
Ik wil het, ik wil het, ik wil het.
Neuh ik ben tegen pollsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
Poll: mag jeneker team jeneker voortzetten
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hierHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind tennis ook helemaal niet bij haar passen.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.![]()
Je uiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze was het toch echt.Goed gevonden! Vreemd verhaal..stopt om muziek te maken (alsof ze artiest is), maar in plaats van muziek maken gaat ze die grafloods maar in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn grootste irritatie gaat echt uit nu na Nicoe, naar onze huis tuin en nog wat psychologeMake trouble not war![]()
En ze was met Lange Frans hehquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat Gabriëlle betreft kan ik je alleen maar gelijk geven, Rowena daarentegen is een actrice die meer deed dan alleen Utopia. Ze was onlangs nog te zien in een spot voor een verzekeringsmaatschappij.
Het rappen is denk ik een rol door de Febo aangemeten.![]()
[..]
![]()
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.quote:How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Moeten we kutpolls in de Cos?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef jeneker het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ ] Ja
[x] Nee
![]()
![]()
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.![]()
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Is niet helemaal duidelijk.quote:
Nicole: krijg ik nog antwoord of wat
Ivan: ik weet niet, ik weet ook niet wat ik moet doen.
Nicole: ja, precies dat
Ivan: we zien het wel.
Nicole begint te huilen en sw.![]()
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Van mij niet. Niet sympathiek en ook niet leuk. Te urban.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik zo achterna gelopen werd.... ik stond op, greep hem bij zijn harige puntzak en sleepte hem de vide af. Opzouten lambal![]()
![]()
[ afbeelding ]korte metten
![]()
Thnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat is ook weer zo, maar ik krijg er de rillingen van over mijn rugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet! Flikken ze het wéér! Net zoals met Emile, Billy en Andrea, die ook in allerlei andere dingen gespeeld hebben. Walgelijk.
Let maar eens op als je een reclame voor Zekur langs hoort of ziet komen.![]()
De mijne ook, zelden een meer kletskoek-Nixnut nog meegemaakt daar.. nou ja op Rob en Kreukelkop na dan..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ook niet...is zeker 1 van mijn favo's daar.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Poll: Moeten we kutpolls in de Cos?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jaaaa
![]()
Ze loopt hem constant op te geilenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Absoluut, ik ook. Maar ik krijg de indruk dat Do die aandacht wel lekker vindt. Ze wordt het vast wel een keer zat.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
snap de hele poll niet, ik heb gescrolledquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.Make trouble not war![]()
Ze wil natuurlijk dat hij meegaatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Enah het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk.
Nicole begint te huilen en sw.
Eerst klant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef sjampoeh het volgende:
Zag ik waaif een tattoo zetten bij een klant of een bewoner #dtv
Daarna Rob, Wim en Gabs.
Row, Ram, Do, Gina, Mark en Ivan willen ook nog.
![]()
![]()
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled![]()
Huh ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap de hele poll niet, ik heb gescrolled
Die ging toch niet over mario ?![]()
Echt een klant ?? wooooowww hou me vastquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Enah het volgende:
[..]
Eerst klant.
Daarna Rob, Wim en Gabs.
Row, Ram, Do, Gina, Mark en Ivan willen ook nog.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien.
weet ik veel? dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?Make trouble not war![]()
Wat hebben die polls met mario te maken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee, die andere ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
Die ging toch niet over mario ?
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik hou van de Jordaan, heb daar gewerkt in de tichelstraatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen jordanees...dus ik ben net zo aso eigenlijk![]()
OT: waarom nou zo'n close up op Bjorrun![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.niet gaan
![]()
De streams zijn zo saai dat Mario weer eens in het middelpunt staat en dit keer zonder dat hij wat post![]()
Gelukkig heb ik mijn script..![]()
Man, hou eens op met dat aandachtsorgelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:26 schreef jeneker het volgende:
gaan we stemmen wel of geen team jeneker of dat nog mag![]()
Ik krijg er meer een slappe lach van. Ik snap er geen bal meer vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, die andere ook niet.
Ik denk dat de toon kennelijk weer is gezet en im denk dat ik maar weer ga.
Grappig dat Gabs geen idee heeft wie wat betaald heeft voor haar feestje maar wel dat er dikke winst op gemaakt zou zijn.![]()
Asociaal ordinair straattuig hier, de COS gaat hard achteruit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen anti-Mario polls gezien. Is ook niet nodig over dat onderwerp, ik ken me matties hier je ken me nie!!
TEAM BAKSTEEN![]()
Gabs weet wel meer niet. Bijvoorbeeld ze doet en waarom, doelloos als een opgezwollen pantoffeldier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef Urb het volgende:
Grappig dat Gabs geen idee heeft wie wat betaald heeft voor haar feestje maar wel dat er dikke winst op gemaakt zou zijn.![]()
Ik mis de optie kutpoll.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef jeneker het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
het kan nu nog
ik is lief]
![]()
![]()
wie weet gaat daar nog naartoe gewerkt worden de komende dagen, je maakt mij niet wijs dat ivan tot juni blijftquote:
bjorn zeikt door ondertussen![]()
Hou op man. Maak je eigen topic als je zoveel aandacht nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef jeneker het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
het kan nu nog
ik is lief]
![]()
mootie nee het aub niet zo serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op man. Maak je eigen topic als je zoveel aandacht nodig hebt.![]()
Bjorn zit aan het bed van Do
Die jongen wordt helemaal belachelijk gemaakt op tv, ga zo door Jankmuil
SOONY![]()
Snap ik, en ik vind het leuk dat je er bent, maar de cos is niet het topic hiervoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef jeneker het volgende:
[..]![]()
![]()
je zou me enkel maar missen als ik weg was
![]()
![]()
ik stop alweer streams waren saai denk doe wat leuksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Snap ik, en ik vind het leuk dat je er bent, maar de cos is niet het topic hiervoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Ranah het volgende:
wat is er mis met scrollen? scheelt een hoop nodeloze berichten![]()
Daar is de SC voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef jeneker het volgende:
[..]
ik stop alweer streams waren saai denk doe wat leuks![]()
Ik denk/hoop max 1 maand.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
wie weet gaat daar nog naartoe gewerkt worden de komende dagen, je maakt mij niet wijs dat ivan tot juni blijft
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwenMake trouble not war![]()
denk ook dat Ivan niet lang meer blijftquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
wie weet gaat daar nog naartoe gewerkt worden de komende dagen, je maakt mij niet wijs dat ivan tot juni blijft
Ja dat is echt heul geen irritante klote trolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.![]()
![]()
als jij eens kapt me je eindeloze gezeik op alles en iedereen heb niks tegen je etc maar word echt moe van jequote:
jij zou een rede zijn om hier weg te gaan dat gezeik op niks af echt je weet dat een grap is een toch doorgaan bah![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwengoffer
![]()
Bjorn kan wel heerlijk over zichzelf kletsen tegen Do. De eerste drie maanden waren vreselijk zwaar, maar hij is er wel heel sterk van geworden.![]()
Ga nou niet weg..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwen
Maar knuffelpedo is voor mij het woord van 2016.![]()
![]()
Ik heb een abbo en blokkeer 2 mensen dat geeft een rust.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Ranah het volgende:
wat is er mis met scrollen? scheelt een hoop nodeloze berichten
johhhhh dat hoor ik voor het eerst van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef mootie het volgende:
Bjorn kan wel heerlijk over zichzelf kletsen tegen Do. De eerste drie maanden waren vreselijk zwaar, maar hij is er wel heel sterk van geworden.![]()
maar hij leert snel en zeikt al een stuk minder dan eerder toch?![]()
![]()
ik ben gekomen weet niet om wat het gaat nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Rot op hoor met die domme poll, Mario mag hier gewoon posten.![]()
Daarna was het slechts erger ... Pff wat is die gast vermoeiend zeg...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef mootie het volgende:
Elke dag hier dat team Jeneker gedoe, sorry, ik vind het niet geestig of leuk. Zeker niet na 24447474777987 keer. En het hoort hier gewoon niet. Klaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
als jij eens kapt me je eindeloze gezeik op alles en iedereen heb niks tegen je etc maar word echt moe van je
jij zou een rede zijn om hier weg te gaan dat gezeik op niks af echt je weet dat een grap is een toch doorgaan bah![]()
Ik vind de 'grap' ook niet leuk. Je bent gewoon niet lollig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
als jij eens kapt me je eindeloze gezeik op alles en iedereen heb niks tegen je etc maar word echt moe van je
Nou wat een gezellig stel weer, ik zou zeggen stap toch samen dat gesticht uit en ga er samen voor maar dat is schijnbaar lastig omdat Ivan utopia zo belangrijk vind en zichzelf onmisbaar waant.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef Enah het volgende:
[..]
Is niet helemaal duidelijk.
Nicole begint te huilen en sw.![]()
bjorn was eenzaam
do: cees ook weleens
maar dat is natuurlijk anders voor bjorn h1e, bij cees ligt het aan hemzelf![]()
Ik heb hetzelfde gevoel.Hij is helemaal klaar daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
denk ook dat Ivan niet lang meer blijft![]()
waaif jankt.. snik..
heftig, kan niet de hele dag vet vrolijk gaan doen... waarom gaat ze eigenlijk ..als de liefde van je leven naast je hebten een pup notabene.Hier een pup, red je er maar mee ik gaaaa doeiii
![]()
Ja, een jaar geleden zou hij niet zo met Cees kunnen omgaan zoals vanmiddag. *klopt op borstquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
johhhhh dat hoor ik voor het eerst van hem![]()
maar hij leert snel en zeikt al een stuk minder dan eerder toch?![]()
Bjorn voelt zich Fucked Up... Loop ook lekker die poort uit gast .. Opzouten met je gezever over je zelf![]()
Tandje minder mag ook wel he.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef jeneker het volgende:
[..]
![]()
Je bent gekomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben gekomen weet niet om wat het gaat nu?![]()
![]()
Niet weg gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:42 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ga al weg, maar mag ik zeggen dat sommigen van jullie Mario als een soort van knuffelpedo beschouwenOverige ... zeer mee eensch
![]()
![]()
Hoi, zonder er meteen heel zwaar over te willen doen: "nigga" of "nigga bitch" vinden we niet oké.
En ja, er zijn niggas with attiude die nog veel grovere dingen over hun eigen ras posten, we weten het.
En nee het is lang niet altijd meteen discriminerend bedoeld. Dat zien we ook wel.
Er is ook best wat op af te dingen hoor. Maar we willen de speelruimte wat dat betreft klein houden. Juist omdat het op FOK! al zó vaak uit de bocht giert zodra het om allochtonen gaat.
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
waaif jankt.. snik..
heftig, kan niet de hele dag vet vrolijk gaan doen... waarom gaat ze eigenlijk ..als de liefde van je leven naast je hebten een pup notabene.Hier een pup, red je er maar mee ik gaaaa doeiii
ze gaat toch niet blijven he
Twinning = boring![]()
nou elke dag klopt niet ik werk gewoon , ik ben hier niet vaak meestal in de avond een niet eens elke avond wat je zegt klopt totaal nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Elke dag hier dat team Jeneker gedoe, sorry, ik vind het niet geestig of leuk. Zeker niet na 24447474777987 keer. En het hoort hier gewoon niet. Klaar.![]()
jij bent van de feiten roep je ben ik hier 24/7 geef me de statistieken aub![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Bjorn voelt zich Fucked Up... Loop ook lekker die poort uit gast .. Opzouten met je gezever over je zelf
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Hoi, zonder er meteen heel zwaar over te willen doen: "nigga" of "nigga bitch" vinden we niet oké.
En ja, er zijn niggas with attiude die nog veel grovere dingen over hun eigen ras posten, we weten het.
En nee het is lang niet altijd meteen discriminerend bedoeld. Dat zien we ook wel.
Er is ook best wat op af te dingen hoor. Maar we willen de speelruimte wat dat betreft klein houden. Juist omdat het op FOK! al zó vaak uit de bocht giert zodra het om allochtonen gaat.
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks!![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Blablaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef jeneker het volgende:
[..]
nou elke dag klopt niet ik werk gewoon , ik ben hier niet vaak meestal in de avond een niet eens elke avond wat je zegt klopt totaal niet![]()
jij bent van de feiten roep je ben ik hier 24/7 geef me de statistieken aub![]()
ik scrol te hard en heb dit helemaal gemistquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Dus het is onze keuze om het niet lollig te vinden als Ivan een terrorist genoemd wordt, of een zwarte vrouw een niggabitch. Het zou plezierig zijn als daar rekening mee gehouden wordt. Thanks!![]()
![]()
Nicole gaat nog niet werken dinsdag, ze moet eerst alles verwerken. Ik denk ook niet dat ze dan al een baan heeft.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
Nicole gaat nog niet werken dinsdag, ze moet eerst alles verwerken. Ik denk ook niet dat ze dan al een baan heeft.![]()
aanvragen stromen binnen ??![]()
![]()
En dan ook nog die foto's van Bas boven hun bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
waarom liggen waaif en eiwan al in bed.. was het maar maandag![]()
![]()
Je hebt wel een punt. Foei Jeneker! We hebben het hier laatst nog over gehad! Beetje minder aub!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou op man. Maak je eigen topic als je zoveel aandacht nodig hebt.
Maar zet dan een TR, mootie. En ga hier niet op die manier lopen corrigeren."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Nee echt niet. Discussies over of een nieuwe inwoner al gepoept heeft zijn immers heel boeiendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is echt heul geen irritante klote trol![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ivan maar weggelopen bij zijn huilende vriendin? Ook niet erg netjes vind ik.![]()
![]()
Nicole over Ivan: Hij vergeet dat ik niet zoals hem ben, hij wil dat ik precies weet wat ik ga doen en hoe.TEAM BAKSTEEN![]()
Het is toch te gek voor woorden dat het pas stopt als een mod wat zegt van dat eeuwige off topic geouwehoer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Foei Jeneker! We hebben het hier laatst nog over gehad! Beetje minder aub!
Maar zet dan een TR, mootie. En ga hier niet op die manier lopen corrigeren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Waaif zit te janken, zou het dan toch zijn dat Ivan zich niet laat ringeloren door haar![]()
Zou Ivan gezegd hebben "Maandag is 't script voorbij en je krijgt je hond terug thuis"![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit lijkt op een moordlustig Waif op een filmposter
TEAM BAKSTEEN![]()
Ze kiest er zelf voorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef Lyza666 het volgende:
Ivan maar weggelopen bij zijn huilende vriendin? Ook niet erg netjes vind ik.
SOONY![]()
ik ook, dacht even dat ik in een ander topic zatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:48 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik scrol te hard en heb dit helemaal gemist![]()
Nicole huilt omdat ze haar zin niet krijgt. Ze krijgt hem niet meeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bjorn is van uit het oog, uit het hart. Degenen die allemaal al vertrokken zijn zal hij nooit meer zien.![]()
Los van wat jij van Nicole vindt, ze is zijn vriendin. Dan loop je niet weg als ze huilt, in mijn wereld dan hm.quote:![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef mazaru het volgende:
Nicole huilt omdat ze haar zin niet krijgt. Ze krijgt hem niet mee![]()
![]()
Als Waaif door de poort gaat, slaat de poort gelijk weer dicht en op slot. Zo Waaifje jij komt er niet meer in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
de minuut dat ze die poort door gaat , maar echt![]()
![]()
Jammer van de politieke correctheid. Zoals je zelf al zegt over mensen die dingen over hun eigen ras zeggen: Het woord "nigga bitch" komt bij Rihanna vandaan, nou niet bepaald een witte racist.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
Ze heeft de hele groep behoed voor zijn uitbarstingen, ze heeft hem getemd SuperwaaifMake trouble not war![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Gert het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze heeft de hele groep behoed voor zijn uitbarstingen, ze heeft hem getemd Superwaaifhij heeft angst
![]()
Vergelijk het maar met 'del'. Ik mag mezelf wel zo noemen, maar jij mij niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jammer van de politieke correctheid. Zoals je zelf al zegt over mensen die dingen over hun eigen ras zeggen: Het woord "nigga bitch" komt bij Rihanna vandaan, nou niet bepaald een witte racist.![]()
Die relatie is toch al niet top, dus ik vind het niet verbazend neequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Los van wat jij van Nicole vindt, ze is zijn vriendin. Dan loop je niet weg als ze huilt, in mijn wereld dan hm.
SOONY![]()
Ik heb proberen uit te leggen waarom we er redelijk streng op zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jammer van de politieke correctheid. Zoals je zelf al zegt over mensen die dingen over hun eigen ras zeggen: Het woord "nigga bitch" komt bij Rihanna vandaan, nou niet bepaald een witte racist.
Als je het er niet mee eens bent, hoop ik dat je het wel wilt respecteren.
Hier weer on topic graag.
Reacties op moderatie mogen in Feedback."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Dat vind ik dus ook, hij heeft zich tijdens de verkiezing UvhJ heel duidelijk uitgesproken, dan moet hij dat nu ook waarmaken, anders waren het loze praatjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Los van wat jij van Nicole vindt, ze is zijn vriendin. Dan loop je niet weg als ze huilt, in mijn wereld dan hm.![]()
Nicole is volgens mij echt aan het eind van haar latijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ze mag gelijk door naar een goede psych lijkt mij ..
Ze is ook vermoeid.. wtf![]()
Ik snap haar gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicole is volgens mij echt aan het eind van haar latijn.![]()
Ik vind het stel er niet gezellig uitzien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die relatie is toch al niet top, dus ik vind het niet verbazend nee
Gisteravond was nog wel leuk, maar dat kwam omdat andere inwoners er bij kwamen.![]()
Ik vind Nicole ook niks maar kan me voorstellen dat ze het moeilijk heeft. Heb respect voor hen dat ze het daar zo lang volhouden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ze mag gelijk door naar een goede psych lijkt mij ..
Ze is ook vermoeid.. wtf![]()
Die staat echt te trappelen om naar huis te gaan volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicole is volgens mij echt aan het eind van haar latijn.
Ze lijkt met de dag prikkelbaarder te worden.![]()
Dat is ze ook, en dat verklaard haar verzuurd zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicole is volgens mij echt aan het eind van haar latijn.
Ik hoop dat ze goede hulp krijgt buiten, ze zal het nodig hebben.![]()
Ja zeker. Ze had een half jaar geleden al naar huis moeten gaan, maar ik snap ook wel weer dat je dat niet snel doet als je daar een relatie hebt. Ze hoopte dat Ivan nu met haar mee zou gaan en is ook daarin teleurgesteld. Ook logisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicole is volgens mij echt aan het eind van haar latijn.![]()
Prachtig! Die gore nagels.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
nou iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is ze ook, en dat verklaard haar verzuurd zijn.
![]()
![]()
Ze ziet er ook al tijden beroerd uit. Ik zou bijna medelijden krijgen als ik haar niet zo onsympathiek vond.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die staat echt te trappelen om naar huis te gaan volgens mij.
Ze lijkt met de dag prikkelbaarder te worden.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ziet er ook al tijden beroerd uit. Ik zou bijna medelijden krijgen als ik haar niet zo onsympathiek vond.![]()
![]()
Ik niet. Gebrek aan zelfreflectie. In plaats van weg te gaan heeft ze mensen meegesleept in allerlei onzin (detox, plotter, hond).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik vind Nicole ook niks maar kan me voorstellen dat ze het moeilijk heeft. Heb respect voor hen dat ze het daar zo lang volhouden.![]()
En gister vertelde ze nog tegen Ivan dat haar moeder en zij al bezig waren om het Tattooeren op poten te zetten buiten de poortquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Enah het volgende:
Ivan wil dus weten wat ze buiten gaat doen.
Nicole weet dat niet.![]()
![]()
Ik kan amper zien dat het Waaif is. Op de stream zie ik momenteel hetzelfde maar dan met geluid en dan hoor je het wel jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ongetwijfeld gaat ze hulp krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is ze ook, en dat verklaard haar verzuurd zijn.
Dat is ook een teken aan de wand, zo afgeknapt zijn dat je het niet meer op kunt brengen om jezelf te verzorgen.quote:
Ze is veel te lang gebleven.![]()
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik niet. Gebrek aan zelfreflectie. In plaats van weg te gaan heeft ze mensen meegesleept in allerlei onzin (detox, plotter, hond).![]()
![]()
heel lelijk hoe ze mensen heeft gemanupileerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik niet. Gebrek aan zelfreflectie. In plaats van weg te gaan heeft ze mensen meegesleept in allerlei onzin (detox, plotter, hond).Make trouble not war![]()
dat ben ik helemaal met je eens hoor maar ga daar maar eens een jaar zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik niet. Gebrek aan zelfreflectie. In plaats van weg te gaan heeft ze mensen meegesleept in allerlei onzin (detox, plotter, hond).![]()
Ze is niet in haar eerste leugen gestikt. In haar tweede ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gister vertelde ze nog tegen Ivan dat haar moeder en zij al bezig waren om het Tattooeren op poten te zetten buiten de poortIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.![]()
Oh dan moet je Gabs horen als er iemand met sokken op haar bed komtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
ja waar komt dat weg nooit wat van gemerkt![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ziet er ook al tijden beroerd uit. Ik zou bijna medelijden krijgen als ik haar niet zo onsympathiek vond.
Best kans dat als ze weer in haar eigen leventje zit, ze totaal verandert naar weer een aimabel persoon. Wie zal het zeggen?
Maar gelukkig is ze nu niet. Duidelijk.![]()
Ach ja. Daarstraks vertelde ze ook dat de gaatjes in je tanden verdwijnen als je whitening kauwgom eetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gister vertelde ze nog tegen Ivan dat haar moeder en zij al bezig waren om het Tattooeren op poten te zetten buiten de poort
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Ja dat bedoel ik..Hier heb je een hondje..byeeequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waaif voelt zich een beetje schuldig over Arthur . Lekker op tijd dom wijf![]()
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens hoor maar ga daar maar eens een jaar zitten.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ach ja. Daarstraks vertelde ze ook dat de gaatjes in je tanden verdwijnen als je whitening kauwgom eet![]()
![]()
eigenlijk had de febo dit moeten verbiedenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.![]()
Ik vind eigenlijk dat ze er na een jaar gedwongen uit moeten. Je ziet aan iedereen dat ze zo de realiteit kwijtraken hoe langer ze er zitten.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.![]()
![]()
Eigenlijk toch wel sneu, als je het zo op een rijtje zet. Hopelijk komt ze nog eens tot inzicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ze had een half jaar geleden al naar huis moeten gaan, maar ik snap ook wel weer dat je dat niet snel doet als je daar een relatie hebt. Ze hoopte dat Ivan nu met haar mee zou gaan en is ook daarin teleurgesteld. Ook logisch.![]()
Ik zie het erop uit draaien dat Waaif gaat blijven en vooral dan ook de sfeer verzieken. In de hoop dat de liefde van haar leven mee naar huis gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
en flexibele uren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.![]()
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.quote:![]()
haha ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.![]()
Gabriëlle: "Je moet niet dritten of zo"?
Aan Ivan zijn pik trekken? Wat betekent dritten? Primitief praat
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.![]()
poepen betekent datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
hoe opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.![]()
![]()
hem voet ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.![]()
![]()
Ja dat zou zomaar kunnen. Toen ze erin kwam vond ik haar best aardig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad.
Best kans dat als ze weer in haar eigen leventje zit, ze totaal verandert naar weer een aimabel persoon. Wie zal het zeggen?
Maar gelukkig is ze nu niet. Duidelijk.![]()
Het zou me niks verbazen als Ivan zegt, neem Arthur alsjeblieft mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik..Hier heb je een hondje..byeee![]()
poepenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.poepen
![]()
![]()
Hier wordt geventileerd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie het erop uit draaien dat Waaif gaat blijven en vooral dan ook de sfeer verzieken. In de hoop dat de liefde van haar leven mee naar huis gaat.ik denk wel dat ze gaat en ivan snel volgtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie het erop uit draaien dat Waaif gaat blijven en vooral dan ook de sfeer verzieken. In de hoop dat de liefde van haar leven mee naar huis gaat.![]()
Ik hoop zo dat ze hem meeneemt ... is het beste ..ze kan er mee naar een puppycursus zodat Arthur ook leert omgaan met andere honden.. in de loods gaat het hem niet worden en krijg je een verpeste hond..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waaif: "Het voelt alsof ik Ivan er mee opgezadeld heb".
Ivan? De hele groepWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zelfs als het een opdracht van febo zou zijn .... had Nicole dat hond script moeten weigerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.![]()
Domme trut dat ze is![]()
![]()
Absoluut. Ze bleef maar doorgaan, totdat ze een broodfokker vond die er wel in mee wilde en een pup van 7,5 week leverde. En de Febo deed niets. Het probleem dat ze niet dagelijks een half uur uitzending kunnen vullen is groter dan het belang van een diertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
eigenlijk had de febo dit moeten verbieden![]()
Ik heb een vermoeden dat ze het daar op bed daarstraks over hadden, maar meer een idee dan dat ik iets gehoord hebquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Ivan zegt, neem Arthur alsjeblieft mee.----------------------------
of Nicole krijgt de hond mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zie het erop uit draaien dat Waaif gaat blijven en vooral dan ook de sfeer verzieken. In de hoop dat de liefde van haar leven mee naar huis gaat.![]()
Dat zal er helemaal aan liggen hoe haar omgeving met haar omgaat als ze eruit komt. Hoop dat ze een beetje realistisch blijven en niet alleen maar roepen hoe fan-tas-tisch ze het wel niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel sneu, als je het zo op een rijtje zet. Hopelijk komt ze nog eens tot inzicht.
Ik vind haar overigens helemaal niet zo'n onmens als de meesten hier. De laatste maanden vind ik haar minder leuk, dat wel.![]()
poepenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.![]()
Ik hoop het. Een nieuwe frisse wind door Utopiaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
ik denk wel dat ze gaat en ivan snel volgtHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik hoorde het , maar ik dacht laat maar anders blijven we bezig met al die onzin beweringen van Waaifquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ach ja. Daarstraks vertelde ze ook dat de gaatjes in je tanden verdwijnen als je whitening kauwgom eet![]()
Blijven? Ik dacht ook dat ze niet weg zou gaan, maar gisteren heeft ze met veel bombarie haar vertrek aangekondigd aan de hele groep.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zelfs als het een opdracht van febo zou zijn .... had Nicole dat hond script moeten weigeren![]()
Domme trut dat ze is![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde het , maar ik dacht laat maar anders blijven we bezig met al die onzin beweringen van Waaif![]()
hond leert zo ook niet met andere honden om te gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze hem meeneemt ... is het beste ..ze kan er mee naar een puppycursus zodat Arthur ook leert omgaan met andere honden.. in de loods gaat het hem niet worden en krijg je een verpeste hond..![]()
Ramona heeft ook echt de 'gave' om met iedereen mee te lullen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bij mij is het gewoon een gevoel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ze het daar op bed daarstraks over hadden, maar meer een idee dan dat ik iets gehoord heb![]()
Er zullen wel weer heel veel klachten zijn binnen gekomen. Ze zullen toch wat moeten ondernemen denk ik.![]()
Wat kunnen we doen om "Hoe op" in het straatwoordenboek http://straatwoordenboek.nl/ te krijgen?quote:![]()
![]()
Daar zou die puppytrainer voor zorgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
hond leert zo ook niet met andere honden om te gaanOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nah, ze is niet op haar best, laten we het daarover dan eens zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zal er helemaal aan liggen hoe haar omgeving met haar omgaat als ze eruit komt. Hoop dat ze een beetje realistisch blijven en niet alleen maar roepen hoe fan-tas-tisch ze het wel niet gedaan heeft.
Ik vind haar overigens helemaal niet zo'n onmens als de meesten hier. De laatste maanden vind ik haar minder leuk, dat wel.
Bas lacht om iets dat hij op de telefoon ziet.![]()
quote:Dat zou ook zo maar eens kunnen, maar het liefst zie ik Nikoole, Ivan en Arthur gewoon weggaan.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
![]()
Echt he, Even nadenken voordat je het onzinnige besluit neemt om iemand een huisdier cadeau te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waaif: "Het voelt alsof ik Ivan er mee opgezadeld heb".
Ivan? De hele groep
Randdebiel dat het is.![]()
zullen we eerst maar zien hoe het gaat ivan zonder waaiffie, ik denk dat dat hem goed doet..
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Toen ze er in kwam, was het inderdaad een leuke meid. Oke, de sterke defensie verhalen prikte ik gelijk doorheen, maar ze was leuk en lekker stoer voor haar doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat zou zomaar kunnen. Toen ze erin kwam vond ik haar best aardig.
Nu is het een berekenende bitch geworden met alleen haar belang en dat van Ivan voor ogen. Zelfs een pup zet ze in om dat te dienen.
Exit, stage left please.![]()
Ze beweerd wel vaker wat hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Blijven? Ik dacht ook dat ze niet weg zou gaan, maar gisteren heeft ze met veel bombarie haar vertrek aangekondigd aan de hele groep.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
dat was ze al, maar komt nu pas echt tot uitingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toen ze er in kwam, was het inderdaad een leuke meid. Oke, de sterke defensie verhalen prikte ik gelijk doorheen, maar ze was leuk en lekker stoer voor haar doen.
Nu is het een berekenende bitch geworden met alleen haar belang en dat van Ivan voor ogen. Zelfs een pup zet ze in om dat te dienen.
Exit, stage left please.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een totale randdebiel. En dat ook nog terwijl ze weet dat ze vertrekt. En inplaats van dat beest aan Ivan te laten wennen, bemoeit zij zich er ook nog eens meequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Echt he, Even nadenken voordat je het onzinnige besluit neemt om iemand een huisdier cadeau te doen.
Randdebiel dat het is.![]()
![]()
![]()
Ja dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:03 schreef notturna het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ook zo maar eens kunnen, maar het liefst zie ik Nikoole, Ivan en Arthur gewoon weggaan.
Ivan zit volgens mij ook niet lekker in zijn vel meer.![]()
pot verwijt de ketel, doet bjorn ook constantquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef rowan634 het volgende:
bjorn heeft wel gelijk over de denigrerende praat van cees'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dank jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zou die puppytrainer voor zorgen.![]()
ach, er wordt ook af en toe gechatquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Wie kan deze foto analyseren ? Lijkt verdomd veel op fb op de foon![]()
[ afbeelding ]![]()
Dat autoritaire had hij ook al zonder Waaif.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef LLgetikt het volgende:
zullen we eerst maar zien hoe het gaat ivan zonder waaiffie, ik denk dat dat hem goed doet..
Het zal vooral met de groep beter gaan zonder Waaif, veel beter.![]()
das waar, ik vind ze ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:05 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel, doen bjorn ook constantTEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
Wie kan deze foto analyseren ? Lijkt verdomd veel op fb op de foon![]()
[ afbeelding ]TEAM BAKSTEEN![]()
De vraag is alleen, was ze zo van zichzelf en kan ze nu de schijn niet meer ophouden, of was ze heel anders en heeft de loods dit van haar gemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, ze is niet op haar best, laten we het daarover dan eens zijn.
Bas lacht om iets dat hij op de telefoon ziet.![]()
dit kan je toch niet spelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:05 schreef chufi het volgende:
Een ding over Bjornn... Hij volhardt wel in zn rol... Of zou ie nu echt zo dom zijn?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: