SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt Do dik van en dat wil ze nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het houdt niet over, inderdaad.
[..]
Daar moet gewoon een lading alcohol in.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sport ze toch wat meer...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt Do dik van en dat wil ze niet![]()
![]()
Of wat meer kotsen, maar dat is lastig met al die camera'squote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Had Billy nou net zo'n legging, als die Do nu draagt?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Er is nog een privacyplek bij boom 5, aka de Waaif boom geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of wat meer kotsen, maar dat is lastig met al die camera's![]()
wat wel erg is je mekrt het al in centraal gina moet de rol van waaif overnemen nou dat gaat wat worden![]()
![]()
Ohhh kuiltje graven en er kraait geen haan naarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is nog een privacyplek bij boom 5, aka de Waaif boom geloof ik.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gillend tattoëren met een slok op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef jeneker het volgende:
wat wel erg is je mekrt het al in centraal gina moet de rol van waaif overnemen nou dat gaat wat worden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gillend tattoëren met een slok op.![]()
Twinning = boring![]()
Tenzij ze die onderkotst. Bas weer boos..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh kuiltje graven en er kraait geen haan naar![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gillend tattoëren met een slok op.ik meld me aan
![]()
![]()
hebben ze nog dranghekken
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tenzij ze die onderkotst. Bas weer boos..
Ze zijn aan het darten maar niemand schrijft iets van een score op?
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Vrees dat die niet aan te slepen zullen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:36 schreef jeneker het volgende:
[..]ik meld me aan
![]()
![]()
hebben ze nog dranghekken
![]()
![]()
Bjorn gaat vanavond gewoon handkarren.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Oh nee ze zijn weer aan het darten
Geen wetten, geen regens, maar regie verbiedt alsjeblieft dat wolven en darten.![]()
Bjorn Sjorren is de naam ... aangenaam... bla bla bla ...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Björn iets volkarren? Met de hand, hooguit.![]()
waarom luister je me niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Björn iets volkarren? Met de hand, hooguit.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bjorn Sjorren is de naam ... aangenaam... bla bla bla ...![]()
Bjorn moet aan de spier van haar bil voelen. Wat een nare cockteaser is die meid.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goed hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef puzziepie het volgende:
Do's kont
heel belangrijk
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Ivan zocht op google naar arthur.
Gina zat ernaast, toen zag ze Utopia babe vloert vriendje.
Gina bovenop Mark.
![]()
![]()
Dat dus ..... Do is een kleine intrigantequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef mazaru het volgende:
Bjorn moet aan de spier van haar bil voelen. Wat een nare cockteaser is die meid.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
laat ie hem even lekker door de hand gierenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Bjorn gaat vanavond gewoon handkarren.![]()
![]()
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mario niet uitdagen alsjeblieft.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.
Uitdagen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mario niet uitdagen alsjeblieft.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow sorry.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Niet quoten alsjeblieft, dan moet ik die bagger alsnog lezen.![]()
![]()
![]()
Laten we het daar maar niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef jeneker het volgende:
[..]
laat ie hem even lekker door de hand gieren
[..]
![]()
![]()
waarom doe je dat hoor wat heb je van?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In d'r hoofd. Figuurlijk danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.![]()
![]()
Dat is toch echt een anorexiatrekje. Vet zien waar geen vet zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja dat is toch niet gezond als zo'n dunne spijker al over kwabjes begint.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef Dotteke het volgende:
Do heeft kwabjes, waar in vredesnaam heeft die gespierde spijker kwabjes zitten.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet meer over hebben.![]()
wel details luchten etc alles
![]()
![]()
![]()
![]()
Triest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch echt een anorexiatrekje. Vet zien waar geen vet zit.![]()
![]()
Volgens mij is het alleen maar aandachttrekkerij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet gezond als zo'n dunne spijker al over kwabjes begint.![]()
[..]
![]()
qouten als een gek anders kan ik wel me account opzeggen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.quote:
Nee, honden aangelijnd houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja, maar jou heb ik niet geblokkeerd he.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef jeneker het volgende:
[..]![]()
![]()
qouten als een gek anders kan ik wel me account opzeggen
![]()
![]()
![]()
OT: Die kwabjes zitten vast ergens waar het zonlicht niet komt.![]()
![]()
Nee dat is een bordje dat aangeeft dan de honden aangelijnd moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?![]()
Wat denk je van een rukkende Cees?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.
Honden aangelijnd, dat heeft Bas opgehangen toen die beesten begonnen zijn vogels op te vreten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zag ik nou net op de poort en bordje met verboden voor honden?
Nou weet je het wel
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Utopia zien als een plek waar je aan jezelf kunt werken is een enorme valkuil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.![]()
Nicole: Ik was vergeten hoeveel werk het was.
[..]
Ivan: Ik vind het leuk en vind het leuk hoeveel geduld ik ervoor heb.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef notturna het volgende:
[..]
Mja voor vrouwen is denke aan een rukkende Bjorn net zo walgelijk, als een masturberende Ramona.![]()
moet nog slapen he
![]()
![]()
Ja meerdere die beter buiten Utopia kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en Utopia is nou niet echt een plek voor iemand met zo'n probleem. Maar dan vond ik bij Stif ook.
Gina is ook zo 1. Die doet zichzelf veel schade toe nou.![]()
Ja hij smijt de pup heel geduldig op zijn rugquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef ndid het volgende:
Nicole: Ik was vergeten hoeveel werk het was.
[..]
Ivan: Ik vind het leuk en vind het leuk hoeveel geduld ik ervoor heb.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja ik moet vanacht ook nog pitten hoor.quote:
WIm beweegt
Nicole en Ivan liggen op bed
Utopia 2016 zomaar een gewone vrijdag avond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivan vindt het alleen niet leuk dat hij binnen poept en plast
Nicole: ja maar dat komt echt omdat het nog een baby is, en beter dat 'ie het hier doet dan straks in jouw huis. En het is hier ook een heel end lopen, er is geen huis zo groot als dit.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee dat is een bordje dat aangeeft dan de honden aangelijnd moeten zijn.Tnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Honden aangelijnd, dat heeft Bas opgehangen toen die beesten begonnen zijn vogels op te vreten.
Nou weet je het wel![]()
![]()
![]()
als waaif en ivan weg zijn dan let er niemand op de hond, waarom ben je dan aan een hond begonnen doosA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Als Nicole of Ivan er niet is let niemand op de hond (of hij gaat plassen/poepen) zegt Nicole
Tja....de rest heeft er niet voor gekozen om een hond op te voeden.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan denk ik aan iets dat uuuuuuuren duurt.
Niemand mag zich ermee bemoeien, behalve zindelijk maken en de shit opruimen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef ndid het volgende:
Als Nicole of Ivan er niet is let niemand op de hond (of hij gaat plassen/poepen) zegt Nicole
Tja....de rest heeft er niet voor gekozen om een hond op te voeden.![]()
![]()
Hahahaha die zou verdiend zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:50 schreef jeneker het volgende:
[..]je kunt ook te ver gaan he ook vlak voor weekend voel een ban aankomen
Ja, Cees in discussie met zijn knuist, of het wat rustiger kan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan denk ik aan iets dat uuuuuuuren duurt.![]()
![]()
ik had een kat deed dat, en mn hond plast soms ook in het doucheputjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:52 schreef ndid het volgende:
Volgens Nicole kun je de pup ook leren om op het toilet te poepen.
Ik zie het mijn teckel al doenMake trouble not war![]()
Maar waarschijnlijk ruimt hij de rommel wel opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, Cees in discussie met zijn knuist, of het wat rustiger kan.![]()
![]()
heb je hem dat geleerd dan die hond?of is het een grapjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had een kat deed dat, en mn hond plast soms ook in het doucheputjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
ik heb wel een vriendin wiens twee katten allebei op het toilet hun behoefte doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:52 schreef ndid het volgende:
Volgens Nicole kun je de pup ook leren om op het toilet te poepen.
Ik zie het mijn teckel al doen
TEAM TAFEL![]()
Slechtste toevoeging van de laatste tijd. Probeert wanhopig t.v. momentjes te maken volgens mij, maar alles mislukt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Romana topt alles, ligt constant in bed met migraine! De nieuwe drama queen![]()
Die is gewoon vet en luiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Romana topt alles, ligt constant in bed met migraine! De nieuwe drama queen
Zeker, maar wel met zijn andere hand natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ruimt hij de rommel wel op![]()
drukken ze dan ook op de spoelknopquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb wel een vriendin wiens twee katten allebei op het toilet hun behoefte doenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Mijn hond heeft iets met putjes, zelfs als het er op lijkt, poepen is een ander verhaalMake trouble not war![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Mijn hond heeft iets met putjes, zelfs als het er op lijkt, poepen is een ander verhaal
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
ging vanzelf, en is geen grapjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
heb je hem dat geleerd dan die hond?of is het een grapjeMake trouble not war![]()
geen idee, maar volgens mij is zelfs dat nog te lerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
drukken ze dan ook op de spoelknopTEAM TAFEL![]()
nou die van ons gewoon op grashoor zie me duitse herder al zitten op de potquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had een kat deed dat, en mn hond plast soms ook in het doucheputje![]()
![]()
![]()
Die van ons had een vaste plasboom. Ook al moest ie niks doen, hij moest en zou er nog wat drupjes tegen aan krijgen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Mijn hond heeft iets met putjes, zelfs als het er op lijkt, poepen is een ander verhaal![]()
![]()
Jah, en de helft mocht niet eens in de loods slapen vanwege de hondquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Niemand mag zich ermee bemoeien, behalve zindelijk maken en de shit opruimen.![]()
![]()
Goede avond![]()
![]()
heb ik nog nooit gehoord van een hond grappigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ging vanzelf, en is geen grapjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dan verwacht ik pics.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef jeneker het volgende:
[..]
nou die van ons gewoon op grashoor zie me duitse herder al zitten op de pot![]()
![]()
![]()
Goedeavond.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:57 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Jah, en de helft mocht niet eens in de loods slapen vanwege de hond![]()
![]()
Goede avond![]()
![]()
maar ja migraine he!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:57 schreef jeneker het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze inspiratieloos is![]()
![]()
![]()
Morgen krijgt ze haar 1e tattoo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:57 schreef jeneker het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze inspiratieloos is![]()
![]()
![]()
![]()
is ook heel grappig in de stad plast ze altijd boven een put, maar sommige mensen hebben een deurmat die daar op lijktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
heb ik nog nooit gehoord van een hond grappigMake trouble not war![]()
Romonda dat is toch die vette TheaterNixnut, niet die schorre Chewbakka toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Romana topt alles, ligt constant in bed met migraine! De nieuwe drama queen![]()
Grappig. Maar van een kat kan ik het me nog wel voorstellen, dat zijn toch evenwicht-kunstenaars. Maar ik zie het echt niet gebeuren met mijn teckelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik heb wel een vriendin wiens twee katten allebei op het toilet hun behoefte doen![]()
![]()
ben jij datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook heel grappig in de stad plast ze altijd boven een put, maar sommige mensen hebben een deurat die daar op lijkt![]()
![]()
Oeps. Maar wel grappig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
is ook heel grappig in de stad plast ze altijd boven een put, maar sommige mensen hebben een deurmat die daar op lijkt![]()
huh? die gym lijkt inmiddels wel een afwerkplekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
Maandagmiddag gaat Do met ivan trainen ....
op 1 gaat cees in de herhaling![]()
Waaif is dan nog geen minuut wegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef chufi het volgende:
Maandagmiddag gaat Do met ivan trainen ....
Ze gaat alle mannen af merk ikTEAM TAFEL![]()
weer? daar is hij nog niet langs geweestquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
En cees weer tegen gabrielle over ivan en bjorn.![]()
![]()
die put van haar moet even smeerbeurt denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Waaif is dan nog geen minuut weg
Ze gaat alle mannen af merk ik![]()
![]()
Gabriella verteld nu aan Cees dat ze neutraal is geweest, en toch 1700 winst heeft gemaakt, pijnnpuntje voor Ceesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
En cees weer tegen gabrielle over ivan en bjorn.![]()
Op dieet he, dan mag je alleen halal worst.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef jeneker het volgende:
[..]
die put van haar moet even smeerbeurt denk ik![]()
![]()
Die psycho zie ik er echt wel voor aan om gelijk op hem te springen. Ze wil ook niet tegen Gabs zeggen wie ze nou eigenlijk leuk vind. Ik denk Ivanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ze gaat alle mannen af merk ik
Iemand heeft hier een hond toch die op putjes plast ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef jeneker het volgende:
[..]
die put van haar moet even smeerbeurt denk ik![]()
![]()
![]()
yup mijn harige herderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Tosca is je ruwharige teckel?![]()
![]()
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ze gaat alle mannen af merk ik![]()
Sporten is een must voor een anorexiapatientquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sporten lijkt mij niet echt goed als je zo'n anorexia-steel bent.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zeker niet als ze tijdens het sporten last van duizeligheid krijgt...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sporten lijkt mij niet echt goed als je zo'n anorexia-steel bent.![]()
Oke, dan zal ramona daar over in zittenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gezegd, wel dat ze een tattoo krijgt als een soort aandenken aan Nicole.![]()
![]()
Die doet liever opdrukken in de slaapkamerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef jeneker het volgende:
bjorn sport wel maar wil wat anders
[ afbeelding ]![]()
![]()
En dat voelt hij dan heel goed aanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef Ranah het volgende:
cees : het is net of ze het me niet gunnen, met name Bjorn, zo flauw
Precies!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sporten is een must voor een anorexiapatient![]()
officieel heet ze anders vanwege stamboom maar zo'n domme naam heb ik gewijzigdquote:
gerda wie noemt zijn hond nou gerda![]()
Vind Victoria er erger uit zien!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sporten lijkt mij niet echt goed als je zo'n anorexia-steel bent.Make trouble not war![]()
Bas: We gaan er geen geld aan verdienen, we gaan er ook geen geld op verliezen. MAAR het is Cees zijn verjaardag
ja die nog veel en veel magerderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Vind Victoria er erger uit zien!![]()
Gabs merkt dat Cees behoorlijk gekwetst is. Ze weet niks van het zakelijke en shit, ze vind alleen dat Cees moet kunnen genieten van zijn verjaardig.![]()
Maar die eet normaal en lult niet zo stom over vetkwabben die er niet zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Vind Victoria er erger uit zien!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De fles !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Bjorn heeft het over een glaasje sinas bij het eten.
Ik denk dan aan wat anders![]()
![]()
Grappig, je hebt een ui !![]()
![]()
Tja, die staat normaliter in een spinazieveld met gestrekte armen belagers vogels te verjagen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
![]()
Natuurljk heeft Rob gezegd, we moeten de hele dag werken, en geen winst maken, klopt ook niet. Cees is gekwetst! Bas zegt, het is gegaan zoals het is gegaan! Gabriella denkt dat Cees het niet lang meer zou trekken, Bas vond ook dat Cees provoserend was![]()
niets is wat het lijkt toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die eet normaal en lult niet zo stom over vetkwabben die er niet zijn.Make trouble not war![]()
spel, spelen we een spel whut waar kan ik meedoenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Peace99 het volgende:
[..]Je haalt me uit mijn spel
![]()
Bas op schoot van gabs![]()
![]()
Jammer dat het Cees niet gegund is. Ook jammer dat Cees een beetje hoog van de toren blies over de winst die hij zou gaan maken. Maar dan nog ben ik team Cees!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Gooddeal het volgende:
Gabs merkt dat Cees behoorlijk gekwetst is. Ze weet niks van het zakelijke en shit, ze vind alleen dat Cees moet kunnen genieten van zijn verjaardig.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Taaidelijk hoor. Na maandag zijn jullie er weer van verlostquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
De fles !![]()
![]()
Grappig, je hebt een ui !![]()
![]()
bas is er vanmiddag bij gaan zitten om cees te steunen ivm bjorn
gabrie: bjorn zou juist moeten weten hoe het is als ze in je nek hijgen en of bas niet eens met bjorn moet praten (geloof ik)![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, die staat normaliter in een spinazieveld met gestrekte armen belagers vogels te verjagen.
Twinning = boring![]()
Als ik mager zie herken ik mager. Als ik dom lullen hoor dan herken ik dom lullen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Let op, het gaat nu over de tattoo van Ramoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef jeneker het volgende:
zijn er nog jazz liefhebbers in de zaal ?![]()
het kan gek gaan in utopia met onverwachte winsten en cees leek echt optimistisch vanmiddagquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat het Cees niet gegund is. Ook jammer dat Cees een beetje hoog van de toren blies over de winst die hij zou gaan maken. Maar dan nog ben ik team Cees!![]()
![]()
ik ook,Do heeft een prima figuurtjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Niks mis met Do behalve een onzeker meisje, maar wel leuk en eerlijk, zure kop van die Victoria sprak boekdelenMake trouble not war![]()
Jahquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef jeneker het volgende:
zijn er nog jazz liefhebbers in de zaal ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jammer dat het Cees niet gegund is. Ook jammer dat Cees een beetje hoog van de toren blies over de winst die hij zou gaan maken. Maar dan nog ben ik team Cees!![]()
![]()
wat zeggen ze danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Let op, het gaat nu over de tattoo van Ramoon.![]()
![]()
En is lesbisch dus er is ook totaal geen mannelijke interesse in haar, al viel ze dood neer..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar die eet normaal en lult niet zo stom over vetkwabben die er niet zijn.![]()
![]()
Ik hoop dat het meevalt. Maar ze tillen veel te zwaar aan winst. Maak er gewoon een leuke avond van.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef Ranah het volgende:
[..]
het kan gek gaan in utopia met onverwachte winsten en cees leek echt optimistisch vanmiddagIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Meedoen op mijn GSM?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef jeneker het volgende:
[..]
spel, spelen we een spel whut waar kan ik meedoen![]()
![]()
Gewoon Ron praktijken !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meevalt. Maar ze tillen veel te zwaar aan winst. Maak er gewoon een leuke avond van.
Dik verlies maken en dan lekker vertrekken !![]()
![]()
![]()
![]()
Nee niet gezien. Maar ik zie wel dat ze eng mager isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef Ranah het volgende:
mazaru ,heb je het lijfje van vic 2 weken terug gezien met omkleden?
Is daar een cap van gemaakt?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
leek wel een skelet,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef Ranah het volgende:
mazaru ,heb je het lijfje van vic 2 weken terug gezien met omkleden?![]()
En ze praten er nog steeds over!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gewoon Ron praktijken !
Dik verlies maken en dan lekker vertrekken !![]()
![]()
![]()
![]()
lonne wat denk jij team jenker wel of niet of moeten we poll doen mootie vind niet meer kunnenquote:![]()
![]()
Hahahaha tnxquote:![]()
![]()
ik heb geen cap gezien nee en omkleden ook niet meerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee niet gezien. Maar ik zie wel dat ze eng mager is
Is daar een cap van gemaakt?![]()
Ze hebben volgens mij ook nog dozen vol met die t-shirts.quote:![]()
![]()
Ik vraag me af of ze ook nog veel van die dvd's hebben.![]()
![]()
ik heb mn hele leven lang dikker willen zijn, ik ben nog steeds niet dood, maar wat je soms naar je hoofd krijgt is niet normaal, totaan verslaafde aan toe, en alle eetdisorders, jammer datMake trouble not war![]()
Jammer dat ze daar jouw bagger niet kunnen lezen, daar raakt iedereen van aan de schijtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:12 schreef mario390 het volgende:
heeft do al haar grote behoefte gemakt in utopia? denk niet![]()
![]()
Bedoel je serieus dat ze nog niet gescheten heeft?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:12 schreef mario390 het volgende:
heeft do al haar grote behoefte gemakt in utopia? denk niet![]()
Je vraagt het wel niet aan mij, maar wil wel mijn mening geven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:12 schreef jeneker het volgende:
[..]
lonne wat denk jij team jenker wel of niet of moeten we poll doen mootie vind niet meer kunnen
Liever geen teams of groepjes, gewoon één prettige cos, waar iedereen zijn mening mag geven.![]()
![]()
De cos is ook de fun. Heb vaak geeneens de streams aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef jeneker het volgende:
ik zal eerlijk zijn ik vind cos mega leuk utopia zelf doet me vrij weinig meer![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar jouw bagger niet kunnen lezen, daar raakt iedereen van aan de schijt![]()
![]()
[..]
Jammer dat ze daar jouw bagger niet kunnen lezen, daar raakt iedereen van aan de schijt
Twinning = boring![]()
ik weet niet, heb bij haar het idee dat ze meer voor het softe type gaat. Of weer juist niet... we gaan het zienquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die psycho zie ik er echt wel voor aan om gelijk op hem te springen. Ze wil ook niet tegen Gabs zeggen wie ze nou eigenlijk leuk vind. Ik denk Ivan
TEAM TAFEL![]()
- Ik dig die shit niet.
- Wie is je main bitch?
- Ik heb een tagteam
- We moeten een pica maken
- Gewoon een topa foto
- Het moet echt een dope foto zijn
- Die gangsta shit
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef jeneker het volgende:
ik zal eerlijk zijn ik vind cos mega leuk utopia zelf doet me vrij weinig meerHerkenbaar.
![]()
WELquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:12 schreef jeneker het volgende:
[..]
lonne wat denk jij team jenker wel of niet of moeten we poll doen mootie vind niet meer kunnen![]()
![]()
Deze quote kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar jouw bagger niet kunnen lezen, daar raakt iedereen van aan de schijt![]()
![]()
Ze zei dat ze voor een 'mannelijke man' gingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik weet niet, heb bij haar het idee dat ze meer voor het softe type gaat. Of weer juist niet... we gaan het zienIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
heel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb mn hele leven lang dikker willen zijn, ik ben nog steeds niet dood, maar wat je soms naar je hoofd krijgt is niet normaal, totaan verslaafde aan toe, en alle eetdisorders, jammer dat![]()
Stream 2 weer op het Waaif. Het onderwerp sauna's + een Gina in eenhoornpak zal vast niet overtroffen worden nu.![]()
gooddeal team jeneker is een grapquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Je vraagt het wel niet aan mij, maar wil wel mijn mening geven.
Liever geen teams of groepjes, gewoon één prettige cos, waar iedereen zijn mening mag geven.thats all geen groepjes niks gewoon en joke
![]()
![]()
still ik nu ook niet niet doorvertellen sttttquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De cos is ook de fun. Heb vaak geeneens de streams aan.![]()
Verwacht zomaar dat jij niet de enige bentquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef jeneker het volgende:
ik zal eerlijk zijn ik vind cos mega leuk utopia zelf doet me vrij weinig meer![]()
![]()
[..]
Even geduld. Dat gaat over in de overgangquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb mn hele leven lang dikker willen zijn, ik ben nog steeds niet dood, maar wat je soms naar je hoofd krijgt is niet normaal, totaan verslaafde aan toe, en alle eetdisorders, jammer dat
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef jeneker het volgende:
[..]
still ik nu ook niet niet doorvertellen stttt![]()
![]()
denk nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Bedoel je serieus dat ze nog niet gescheten heeft?![]()
Erg is dat toch, dat mensen ongevraagd hun mening menen te moeten spuien over anderen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
ik heb mn hele leven lang dikker willen zijn, ik ben nog steeds niet dood, maar wat je soms naar je hoofd krijgt is niet normaal, totaan verslaafde aan toe, en alle eetdisorders, jammer dat![]()
het kan een inspiratie zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
![]()
citeer je gabs nu ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
- Ik dig die shit niet.
- Wie is je main bitch?
- Ik heb een tagteam
- Gewoon een topa foto
- Die gangsta shit
![]()
Heeft Ivan ook een abo dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Waaif tegen Ivan : "Is dit de ignore stand of wat is het"
Gezellig![]()
![]()
Interessant onderwerp ookquote:![]()
Dat ik er nog serieus op in ging is helemaal van de ratten besnuffeld eigenlijk![]()
![]()
ohhh ja dan kan het wel denk ik. Dan zal Bjorn geen kans makenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zei dat ze voor een 'mannelijke man' ging
TEAM TAFEL![]()
daar ben ik al aan voorbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even geduld. Dat gaat over in de overgangMake trouble not war![]()
just for fun,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef jeneker het volgende:
[..]
gooddeal team jeneker is een grapthats all geen groepjes niks gewoon en joke
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
- Ik dig die shit niet.
- Wie is je main bitch?
- Ik heb een tagteam
- Gewoon een topa foto
- Die gangsta shit
Bent je lotje tegen gekomen?
![]()
het stoort me enorm, ik volg het ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
- Ik dig die shit niet.
- Wie is je main bitch?
- Ik heb een tagteam
- Gewoon een topa foto
- Die gangsta shit
![]()
tjezus man jij begint echt een aandachthoer aan het worden wie interresseert zich dat nuquote:Twinning = boring![]()
grrrrrquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Even geduld. Dat gaat over in de overgang![]()
Geen schijn van kans, maar hij weet het weer nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ohhh ja dan kan het wel denk ik. Dan zal Bjorn geen kans maken
Niet echt Mario. Je afvragen of iemand gescheten heeft de afgelopen dagen. Echt hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch normal vraag om dat ze niet richtig et![]()
![]()
slaapt die niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Ivan en Waaif tussen de klamme lappen.
Wie let er nu op Arthur?TEAM TAFEL![]()
Weet ik welquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:17 schreef jeneker het volgende:
[..]
gooddeal team jeneker is een grapthats all geen groepjes niks gewoon en joke
maar ben een soort allergies voor teams en groepjes, no offence.
![]()
Klaver en Sachaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Ivan en Waaif tussen de klamme lappen.
Wie let er nu op Arthur?![]()
het leuke is, dat ze het ook gaat zeggen, Do is leukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:19 schreef spapaars het volgende:
Do blijft aardig maar het moet toch irritant zijn als er constant een strontvlieg om je heen hangtMake trouble not war![]()
quote:Dat was mij beloofd. Nu word ik ook verdrietig
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen schijn van kans, maar hij weet het weer nietga het bijna zielig vinden. BIJNA
TEAM TAFEL![]()
Ik ben er ook mee gestopt. Ik versta het totaal niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
het stoort me enorm, ik volg het ook nietHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
neem niet alles zo serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet echt Mario. Je afvragen of iemand gescheten heeft de afgelopen dagen. Echt hoe verzin je het![]()
![]()
![]()
ah, nu begrijp ik je gedachtequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef Bramenstruik het volgende:
Alsof het Waaif dat wat uitmaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Maar een gezonde pup slaapt nooit lang. Paar uurtjes achtereen hooguit.![]()
![]()
Ja hoor nu hebben wij het gedaan. Ik zal ook even om dat negeer-script vragen, want dit gaat nergens over.quote:![]()
Vrees ook dat dat niet heel erg speelt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Alsof het Waaif dat wat uitmaakt![]()
De halve loods heeft de Nederlandse taal zo onderhand vaarwel gezegd.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Wat Arthur is geen Waaif en Waaif denkt alleen aan Waaif.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vrees ook dat dat niet heel erg speelt.![]()
Je hebt DMquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja hoor nu hebben wij het gedaan. Ik zal ook even om dat negeer-script vragen, want dit gaat nergens over.![]()
![]()
Lekker schijten in het gras...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ie in ieder geval in goede handen.![]()
wij zijn de leukste groep everquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Weet ik welmaar ben een soort allergies voor teams en groepjes, no offence.
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb enkel mooie dames in me groep![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand nog meegekregen hoe het afgelopen is met Bas, dat hij weer in zijn eigen hoek wou slapen, en waar slaapt hij nu?![]()
Waar ik al over klaag sinds Gabriëlle er in zit. Maar het valt nu extra op door die andere - doe maar niet -quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De halve loods heeft de Nederlandse taal zo onderhand vaarwel gezegd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 08-01-2016 22:33:51 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: