Ze is niet in haar eerste leugen gestikt. In haar tweede ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gister vertelde ze nog tegen Ivan dat haar moeder en zij al bezig waren om het Tattooeren op poten te zetten buiten de poort
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.
Oh dan moet je Gabs horen als er iemand met sokken op haar bed komtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Inca het volgende:
[..]
ja waar komt dat weg nooit wat van gemerkt
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze ziet er ook al tijden beroerd uit. Ik zou bijna medelijden krijgen als ik haar niet zo onsympathiek vond.
Ach ja. Daarstraks vertelde ze ook dat de gaatjes in je tanden verdwijnen als je whitening kauwgom eetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En gister vertelde ze nog tegen Ivan dat haar moeder en zij al bezig waren om het Tattooeren op poten te zetten buiten de poort
Ja dat bedoel ik..Hier heb je een hondje..byeeequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef mevrouwdebok het volgende:
Waaif voelt zich een beetje schuldig over Arthur . Lekker op tijd dom wijf
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens hoor maar ga daar maar eens een jaar zitten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ach ja. Daarstraks vertelde ze ook dat de gaatjes in je tanden verdwijnen als je whitening kauwgom eet
eigenlijk had de febo dit moeten verbiedenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dit toont aan wat een slecht mens het is.
Eigenlijk toch wel sneu, als je het zo op een rijtje zet. Hopelijk komt ze nog eens tot inzicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ze had een half jaar geleden al naar huis moeten gaan, maar ik snap ook wel weer dat je dat niet snel doet als je daar een relatie hebt. Ze hoopte dat Ivan nu met haar mee zou gaan en is ook daarin teleurgesteld. Ook logisch.
Ik zie het erop uit draaien dat Waaif gaat blijven en vooral dan ook de sfeer verzieken. In de hoop dat de liefde van haar leven mee naar huis gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een hond kopen en 8 dagen later weggaan, en de rest met het beestje laten zitten.
en flexibele uren ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.quote:
haha ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb een goede baan en dat wil ik tot mijn aow-leeftijd zo houden.
poepen betekent datquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Gabriëlle: "Je moet niet dritten of zo"?
Aan Ivan zijn pik trekken? Wat betekent dritten? Primitief praat
Dan maar overschakelen naar stream #2. Niet echt een verbetering.
hoe opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.
hem voet ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als Vanes zeker, hoewel die dan weer niet vies van zichzelf was, at zelfs eelt van hem voet.
Ja dat zou zomaar kunnen. Toen ze erin kwam vond ik haar best aardig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad.
Best kans dat als ze weer in haar eigen leventje zit, ze totaal verandert naar weer een aimabel persoon. Wie zal het zeggen?
Maar gelukkig is ze nu niet. Duidelijk.
Het zou me niks verbazen als Ivan zegt, neem Arthur alsjeblieft mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik..Hier heb je een hondje..byeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |